Volgens mij hebben wij dan ook niet alleen op mannengebied dezelfde smaakquote:Op maandag 20 september 2010 19:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies dat vond ik ook mooi! Kan hem alleen niet vinden in de webshop... anders is er bij de V&D of bijenkorf wel iets wat er op lijkt
Hoe lopen ze eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 19:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik twijfel, moet ik de laarzen houden??
Ik heb al suede zwarte overknees en suede grijze platte...
Suede is zo ruk in de winter...Ik weet het niet!
WHY ARENT WE BFF'S?quote:Op maandag 20 september 2010 19:50 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dan ook niet alleen op mannengebied dezelfde smaak
Ja, vrij prettig moet ik zeggenquote:
Kan dat het later op je pagina staat dan bij hun in het systeem, ik zou de gok niet nemen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie nu trouwens dat mijn vorige retourneringen ook meer dan een maand later waren... zou ik het erop gokken?
Het is afgeleverd bij de buren, dus daar kun je ook nog een paar dagen bijrekenenquote:Op maandag 20 september 2010 20:36 schreef alors het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat ze die dingen terugsturen
De datum van je bon is wel de datum dat zij het hebben ingepakt, niet de datum waarop jij het hebt gekregen, dat is altijd nog wel een paar dagen later, zou je kunnen nakijken bij track&trace....
quote:20.09.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
jup!quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry hoor, die vraag komt volgens mij vaak voorbij, maar gesorteerd betekent toch dattie morgen geleverd wordt?
[..]
Ik zou em gewoon terusturen en als ze zeuren zeg je dat je buren op vakantie waren en je hem pas veel later kon ophalenquote:Op maandag 20 september 2010 20:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is afgeleverd bij de buren, dus daar kun je ook nog een paar dagen bijrekenenTerwijl ik had aangegeven dat ik het echt alleen op mijn adres wilde hebben.
Haha, ik ga het wel gewoon proberen danquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou em gewoon terusturen en als ze zeuren zeg je dat je buren op vakantie waren en je hem pas veel later kon ophalenOf je doet er meteen een briefje bij of mailtje achteraan met dit verhaal.
42 maar die heb ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 22:11 schreef Nora.. het volgende:
Oh die grijze wil ik Ewelina! Welke maat is het nou?
het is volgens mij meer een jurkje, iig vrij langquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dat taupe? achtige truitje best apart, met de naad in 't midden.
Dat zit aan de voorkant toch?
Zat dat goed? of moet je daar ieniemienie skinny voor zijn.
Dat bedoelde ik inderdaad. Maar als er alleen prut tussenzit vind ik het zonde om daarvoor vroeg op te staan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Ligt eraan hoe laat je op staat. Om half 6 zijn er leuke dingen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |