Volgens mij hebben wij dan ook niet alleen op mannengebied dezelfde smaakquote:Op maandag 20 september 2010 19:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies dat vond ik ook mooi! Kan hem alleen niet vinden in de webshop... anders is er bij de V&D of bijenkorf wel iets wat er op lijkt
Hoe lopen ze eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 19:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik twijfel, moet ik de laarzen houden??
Ik heb al suede zwarte overknees en suede grijze platte...
Suede is zo ruk in de winter...Ik weet het niet!
WHY ARENT WE BFF'S?quote:Op maandag 20 september 2010 19:50 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dan ook niet alleen op mannengebied dezelfde smaak
Ja, vrij prettig moet ik zeggenquote:
Kan dat het later op je pagina staat dan bij hun in het systeem, ik zou de gok niet nemen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie nu trouwens dat mijn vorige retourneringen ook meer dan een maand later waren... zou ik het erop gokken?
Het is afgeleverd bij de buren, dus daar kun je ook nog een paar dagen bijrekenenquote:Op maandag 20 september 2010 20:36 schreef alors het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat ze die dingen terugsturen
De datum van je bon is wel de datum dat zij het hebben ingepakt, niet de datum waarop jij het hebt gekregen, dat is altijd nog wel een paar dagen later, zou je kunnen nakijken bij track&trace....
quote:20.09.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
jup!quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry hoor, die vraag komt volgens mij vaak voorbij, maar gesorteerd betekent toch dattie morgen geleverd wordt?
[..]
Ik zou em gewoon terusturen en als ze zeuren zeg je dat je buren op vakantie waren en je hem pas veel later kon ophalenquote:Op maandag 20 september 2010 20:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is afgeleverd bij de buren, dus daar kun je ook nog een paar dagen bijrekenenTerwijl ik had aangegeven dat ik het echt alleen op mijn adres wilde hebben.
Haha, ik ga het wel gewoon proberen danquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou em gewoon terusturen en als ze zeuren zeg je dat je buren op vakantie waren en je hem pas veel later kon ophalenOf je doet er meteen een briefje bij of mailtje achteraan met dit verhaal.
42 maar die heb ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 22:11 schreef Nora.. het volgende:
Oh die grijze wil ik Ewelina! Welke maat is het nou?
het is volgens mij meer een jurkje, iig vrij langquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dat taupe? achtige truitje best apart, met de naad in 't midden.
Dat zit aan de voorkant toch?
Zat dat goed? of moet je daar ieniemienie skinny voor zijn.
Dat bedoelde ik inderdaad. Maar als er alleen prut tussenzit vind ik het zonde om daarvoor vroeg op te staan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Ligt eraan hoe laat je op staat. Om half 6 zijn er leuke dingen ja.
Zo vroeg? Vandaar dat het leukste spul al weg is als ik rond half 7 ga kijken..quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Ligt eraan hoe laat je op staat. Om half 6 zijn er leuke dingen ja.
Mouwen zijn bij mij idd te lang - ik heb hem in het wit en gebruik hem als slaapshirtjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef Together-Alone het volgende:
Bij mij is het een lekker lang truitje.Ik denk niet dat je er skinny voor hoeft te zijn, tenzij je 'm te klein koopt.
De mouwen zijn voor de doorsnee armlengte wel een beetje lang denk ik. Bij mij zitten ze namelijk perfect.
Heb ze toevallig ook net 3 minuten geleden gepast! Idd nog vrij ruim, moet zelfs 2 shirtjes terug sturen omdat ze te groot zijn. Een maat kleiner durf ik niet aan want dan zijn de mouwen te kort of de hals te nauw.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn pakketje van de kinderafdeling is binnen. De maat (170) is echt prima, zelfs aan de ruime kant! Maar ik ben dan ook 1.69m en volgens mij staat die 170 voor de lengte van het kind.
Dus... als je maat 34/ 36 hebt, dan is het zeker de moeite waard om ook eens bij de kinderafdeling te kijken! Ik zal zo even de 'aan-foto's' plaatsen!
Dat vest lijkt echt heel leuk! Die trui is lekker hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier komen ze:
[ afbeelding ]
T-shirtje voor 2,95 (meisjesmaat 170)
[ afbeelding ]
Grijze trui (gewoon bij de dames)
[ afbeelding ]
Grijze trui ff snel met riempje geprobeerd
[ afbeelding ]
Capuchontrui met fleece aan de binnenkant, voor rond de 15 euro (meisjesmaat 170, valt vrij ruim)
[ afbeelding ]
Vestje, moet nog ff kijken wat ik met die strik doe. Ook van meisjesmaat 170
[ afbeelding ]
Zelfde vestje van de zijkant
[ afbeelding ]
Ik heb naar verhouding redelijk lange armen en de mouwen zijn zeker lang genoeg.
Oh jammer van dat gezicht-tshirt! Plaats jij ook ff aan-foto's?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb ze toevallig ook net 3 minuten geleden gepast! Idd nog vrij ruim, moet zelfs 2 shirtjes terug sturen omdat ze te groot zijn. Een maat kleiner durf ik niet aan want dan zijn de mouwen te kort of de hals te nauw.
Maar: ook 4 dingen gehouden!
[ afbeelding ]
En nog een shirtje van 2,95 wat ik later besteld had.
Damn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zo vroeg? Vandaar dat het leukste spul al weg is als ik rond half 7 ga kijken..
Leuk, bloesje ook trouwens hoor! Ten minste, op de foto vind ik die ook leukquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Deze vind ik heel leuk en staat ook goed
[ afbeelding ]
Deze twijfel ik een beetje over, valt vrij ruim.
[ afbeelding ]
De andere twee dingen, zie de foto;s van FdP blauwe capu en grijzig tshirtje
t shirt met gezicht was heel groot voor een kindershirt, ik denk dat je die met maat 40 beter past
Edit: de bloes-jurk gaat toch ook weg. Op de foto ziet hij er nog best ok uit maar in het echt lijkt het alsof ik de bloes van mn vader aan heb (die dan wel van vrouwelijke kleuren houdt)
Ja ik moet nog een beetje oefenen met zelfportrettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk, bloesje ook trouwens hoor! Ten minste, op de foto vind ik die ook leuk
Ik vind ook je reuzenarm op de eerste foto heel kunstig!
Ik vind het juist coolquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een beetje oefenen met zelfportretten
Zie eerder in dit vorig topic! Sowieso de 1304 voor 5 euro korting, en iets met 8909 (o.i.d.) voor 25%!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef heaven7 het volgende:
Welke kortingen?? Ik wil ook weer bestellen maar aas nog op codes en/of acties?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn pakketje van de kinderafdeling is binnen. De maat (170) is echt prima, zelfs aan de ruime kant! Maar ik ben dan ook 1.69m en volgens mij staat die 170 voor de lengte van het kind.
Dus... als je maat 34/ 36 hebt, dan is het zeker de moeite waard om ook eens bij de kinderafdeling te kijken! Ik zal zo even de 'aan-foto's' plaatsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |