abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88009316
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:53 schreef JoPiDo het volgende:

..omdat je juist niet je eigen boeken er op kunt zetten, net als op de Kindle van Amazon
Onzin. Ik kan zelf bestanden via usb op m'n Kindle zetten. Ook kan ik ze mailen naar <mijnusername>@kindle.com, en dan komen ze er via wifi op te staan.
pi_88009382
quote:
4s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Onzin. Ik kan zelf bestanden via usb op m'n Kindle zetten. Ook kan ik ze mailen naar <mijnusername>@kindle.com, en dan komen ze er via wifi op te staan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindle

jammer voor je
pi_88009860
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:03 schreef JoPiDo het volgende:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindle

jammer voor je
Zucht. Ik heb het ding toch hier naast me liggen met bestanden die ik er zelf op heb gezet.

Droeftoeter :'). Lees je eens wat beter in, of leer duidelijker vragen stellen hier.
pi_88009989
quote:
13s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zucht. Ik heb het ding toch hier naast me liggen met bestanden die ik er zelf op heb gezet.

Droeftoeter :'). Lees je eens wat beter in, of leer duidelijker vragen stellen hier.
quote:
Andere formaten, bijvoorbeeld van andere e-boekuitgevers zoals Sony, of het door Google en boekverkoper bol.com gebruikte vrije/open ePub-formaat zijn er niet mee te lezen.
heb je hem gekraakt of is dit bij nieuwe versies veranderd?
pi_88010166
quote:
13s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

http://www.ereaders.nl/26(...)ub_gaan_ondersteunen

je bent dus zelf de droeftoeter
pi_88010193
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:25 schreef JoPiDo het volgende:

heb je hem gekraakt of is dit bij nieuwe versies veranderd?
Weet je wat? Zoek 't maar lekker zelf uit :').

[ Bericht 13% gewijzigd door DennisMoore op 27-10-2010 01:40:53 ]
pi_88010309
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat heeft bijvoorbeeld met DRM te maken. (Misschien moet je je uitspraak "eigen boeken" verduidelijken.) Je kunt er geen elders gekochte beveiligde ePub/pdf-bestanden op zetten nee. Dan moet je die eerst met een 'truc' omzetten naar bijvoorbeeld onbeveiligde mobi-bestanden.

Los daarvan kun je er gewoon bestanden opzetten via usb of wifi. Als je maar zorgt dat die onbeveiligd zijn en in een leesbaar formaat. En volgens mij is Kindle/Amazon daarin niet uniek. Al die eBook-stores beveiligen hun spul met DRM dacht ik.
de vraag staat er duidelijk: kan ik mijn eigen boeken in epub-formaat er op zetten, dat kan dus niet op de Kindle

daarom viel de Kindle af en wil ik het weten of die Oyo dat wel kan

voor ebooks die niet gekoppeld zijn aan een (web)winkel kun je zonder problemen elk ondersteund bestand uploaden en bekijken
pi_88010324
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Weet je wat? Zoek 't maar lekker zelf uit :').
ah, meneertje is op zijn teentjes getrapt :')

met zijn Kindle
pi_88010364
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:40 schreef JoPiDo het volgende:

ah, meneertje is op zijn teentjes getrapt :')

met zijn Kindle
Leer je eens gedragen op een forum waar mensen hulpvaardig je vragen proberen te beantwoorden :W.
pi_88010404
quote:
13s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Leer je eens gedragen op een forum waar mensen hulpvaardig je vragen proberen te beantwoorden :W.
eerst antwoord iemand 'ik denk het wel' en dan ga jij een verhaal beginnen over de Kindle waarin ik uiteindelijk gelijk heb

dat is niet hulpvaardig, dat is dommigheid
pi_88010452
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:43 schreef JoPiDo het volgende:

..waarin ik uiteindelijk gelijk heb
Nope. Lees maar eens wat beter :D.
(Die was té grappig om te negeren. Wat ik nu verder maar met je ga doen.)
pi_88010495
quote:
4s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nope. Lees maar eens wat beter :D.
(Die was té grappig op te negeren. Wat ik nu verder maar met je ga doen nu.)
omdat jij zo snel op je teentjes getrapt bent:

je hebt helemaal gelijk DM, ik heb me zo vergist: op de Kindle kun je zonder problemen epubformaat lezen

nu terug naar mijn vraag:

kan ik mijn eigen boeken in epub-formaat uploaden naar de Oyo?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:12:34 #188
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88015474
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

hoi, is jou dat gelukt met je @kindle,com mailadres?
btw, ook zo tevreden met je Kindle? (kreeg vanmorgen mail van B&N over de nieuwe color-Nook $249 oO< )
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:43:14 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88016558
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef mcwops het volgende:

[..]

btw, ook zo tevreden met je Kindle? (kreeg vanmorgen mail van B&N over de nieuwe color-Nook $249 oO< )
Nice!! http://tweakers.net/nieuw(...)r-op-26-oktober.html
pi_88017940
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef mcwops het volgende:

Yep :Y als ik er wat naartoe mail, komt 't (via wifi) erop te staan.

quote:
btw, ook zo tevreden met je Kindle?
Sure, prima ding. Al een paar boekjes (Asimov) op gelezen, op de bank en in bed, gaat prima :).
Het handige in bed vind ik dat, als je ligt, je het ding gewoon naast je kussen zet en met een druk op de knop naar de volgende pagina gaat. Met een boek is dat altijd wat lastig, omdat je dan een 'boekhelft' moet vasthouden en telkens moet wisselen als je naar de volgende bladzijde gaat. Beetje vreemd omschreven misschien :P.

Maar ik lees sowieso niet zoveel boeken eigenlijk. 't Was meer omdat ik gadgets leuk vind, en 't ding zo goedkoop was :').
pi_88061806
quote:
.
Geen kleuren e-paper dus, maar dat was ook nog niet te verwachten.
pi_88062571
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Yep :Y als ik er wat naartoe mail, komt 't (via wifi) erop te staan.
[..]

Het enige voordeel daarvan is dat je zo'n boek er via wifi op kan zetten toch?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_88065064
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef deepart het volgende:

Het enige voordeel daarvan is dat je zo'n boek er via wifi op kan zetten toch?
Als ik op m'n werk zit en een pdf of doc heb dat ik op m'n Kindle wil hebben (die thuis ligt), dan mail ik 'm simpel naar m'n Kindle-mailadres. Alternatief is dat ik 'm naar mezelf mail, 's avonds thuis m'n mail check, het bestand opsla op m'n pc, de usb-kabel in de Kindle prik, en het bestand overzet.

Het eerste is eenvoudiger.
pi_88079795
Heb nu de Sony 350. Bevalt me goed. Zo'n Touch screen werkt toch veel handiger en je kan snel woorden opzoeken die je niet begrijpt. Je moet wel echt bij een lichtbron gaan zitten, anders is het te donker.
Ben nu alleen nog op zoek naar een cover/case voor onder de 10 euro. Alles wat hoger is, is echt een rip-off
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:05:42 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88080570
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Cudles het volgende:
Heb nu de Sony 350. Bevalt me goed. Zo'n Touch screen werkt toch veel handiger en je kan snel woorden opzoeken die je niet begrijpt. Je moet wel echt bij een lichtbron gaan zitten, anders is het te donker.
Ben nu alleen nog op zoek naar een cover/case voor onder de 10 euro. Alles wat hoger is, is echt een rip-off
Toch knap, zo'n ding goed en stevig maken, met rits en eventueel andere vakjes etc., van stof waarschijnlijk, voor minder dan 10 euro. Incl. distributie naar de verkoper en naar jou toe etc.

Maar deze komt in de buurt:

http://cgi.ebay.com/BLACK(...)&hash=item255e7a96b8
pi_88080748
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als ik op m'n werk zit en een pdf of doc heb dat ik op m'n Kindle wil hebben (die thuis ligt), dan mail ik 'm simpel naar m'n Kindle-mailadres. Alternatief is dat ik 'm naar mezelf mail, 's avonds thuis m'n mail check, het bestand opsla op m'n pc, de usb-kabel in de Kindle prik, en het bestand overzet.

Het eerste is eenvoudiger.
Duidelijk ;)
Diepzinnige deepart.
pi_88081084
@ Deepart; Thanks voor de link.
Ik heb geen extra vakjes nodig en de stof hoeft niet duur te zijn zolang mijn e-reader maar niet ondergestoft raakt. Leer staat misschien mooier, maar is inderdaad een stuk duurder.
De stof hoeft ook niet stevig te zijn, want ik laat hem toch niet vallen. Zo'n lap stof kost 1 euro, het in elkaar zetten ook een euro, het verschepen ook een euro. Dan heeft een fabrikant nog 7 euro winst.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:23:52 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88081596
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Cudles het volgende:
Ik heb geen extra vakjes nodig en de stof hoeft niet duur te zijn zolang mijn e-reader maar niet ondergestoft raakt. Leer staat misschien mooier, maar is inderdaad een stuk duurder.
De stof hoeft ook niet stevig te zijn, want ik laat hem toch niet vallen. Zo'n lap stof kost 1 euro, het in elkaar zetten ook een euro, het verschepen ook een euro. Dan heeft een fabrikant nog 7 euro winst.
Graag gedaan ;)

Zou zeggen, als jij het voor 3 euro kunt, begin je eigen fabriek! :o Verkoop je ze hier voor 7 euro, dan koopt iedereen ze bij jou en maak je 4 euro winst per case :o
pi_88081670
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Cudles het volgende:
Alle credits gaan naar leolinedance :P
Diepzinnige deepart.
pi_88082195
Oh excuses, ik kan met die nieuwe layout de quote knop niet zo snel vinden. Thanks Leolinedance. En ik begin niet mijn eigen fabriek omdat ik geen aziatisch dorp tot mijn beschikking heb om dat alles zo goedkoop in elkaar te flansen, bijdehand :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')