quote:Onzin. Ik kan zelf bestanden via usb op m'n Kindle zetten. Ook kan ik ze mailen naar <mijnusername>@kindle.com, en dan komen ze er via wifi op te staan.Op woensdag 27 oktober 2010 00:53 schreef JoPiDo het volgende:
..omdat je juist niet je eigen boeken er op kunt zetten, net als op de Kindle van Amazon
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/KindleOp woensdag 27 oktober 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan zelf bestanden via usb op m'n Kindle zetten. Ook kan ik ze mailen naar <mijnusername>@kindle.com, en dan komen ze er via wifi op te staan.
quote:Zucht. Ik heb het ding toch hier naast me liggen met bestanden die ik er zelf op heb gezet.Op woensdag 27 oktober 2010 01:03 schreef JoPiDo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindle
jammer voor je
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zucht. Ik heb het ding toch hier naast me liggen met bestanden die ik er zelf op heb gezet.
Droeftoeter. Lees je eens wat beter in, of leer duidelijker vragen stellen hier.
quote:heb je hem gekraakt of is dit bij nieuwe versies veranderd?Andere formaten, bijvoorbeeld van andere e-boekuitgevers zoals Sony, of het door Google en boekverkoper bol.com gebruikte vrije/open ePub-formaat zijn er niet mee te lezen.
quote:http://www.ereaders.nl/26(...)ub_gaan_ondersteunenOp woensdag 27 oktober 2010 01:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zucht. Ik heb het ding toch hier naast me liggen met bestanden die ik er zelf op heb gezet.
Droeftoeter. Lees je eens wat beter in, of leer duidelijker vragen stellen hier.
quote:Weet je wat? Zoek 't maar lekker zelf uitOp woensdag 27 oktober 2010 01:25 schreef JoPiDo het volgende:
heb je hem gekraakt of is dit bij nieuwe versies veranderd?
quote:de vraag staat er duidelijk: kan ik mijn eigen boeken in epub-formaat er op zetten, dat kan dus niet op de KindleOp woensdag 27 oktober 2010 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heeft bijvoorbeeld met DRM te maken. (Misschien moet je je uitspraak "eigen boeken" verduidelijken.) Je kunt er geen elders gekochte beveiligde ePub/pdf-bestanden op zetten nee. Dan moet je die eerst met een 'truc' omzetten naar bijvoorbeeld onbeveiligde mobi-bestanden.
Los daarvan kun je er gewoon bestanden opzetten via usb of wifi. Als je maar zorgt dat die onbeveiligd zijn en in een leesbaar formaat. En volgens mij is Kindle/Amazon daarin niet uniek. Al die eBook-stores beveiligen hun spul met DRM dacht ik.
quote:ah, meneertje is op zijn teentjes getraptOp woensdag 27 oktober 2010 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je wat? Zoek 't maar lekker zelf uit.
quote:Leer je eens gedragen op een forum waar mensen hulpvaardig je vragen proberen te beantwoordenOp woensdag 27 oktober 2010 01:40 schreef JoPiDo het volgende:
ah, meneertje is op zijn teentjes getrapt
met zijn Kindle
quote:eerst antwoord iemand 'ik denk het wel' en dan ga jij een verhaal beginnen over de Kindle waarin ik uiteindelijk gelijk hebOp woensdag 27 oktober 2010 01:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leer je eens gedragen op een forum waar mensen hulpvaardig je vragen proberen te beantwoorden.
quote:Nope. Lees maar eens wat beter
quote:omdat jij zo snel op je teentjes getrapt bent:Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nope. Lees maar eens wat beter.
(Die was té grappig op te negeren. Wat ik nu verder maar met je ga doen nu.)
quote:hoi, is jou dat gelukt met je @kindle,com mailadres?Op woensdag 27 oktober 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan zelf bestanden via usb op m'n Kindle zetten. Ook kan ik ze mailen naar <mijnusername>@kindle.com, en dan komen ze er via wifi op te staan.
quote:Nice!! http://tweakers.net/nieuw(...)r-op-26-oktober.htmlOp woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef mcwops het volgende:
[..]
hoi, is jou dat gelukt met je @kindle,com mailadres?
btw, ook zo tevreden met je Kindle? (kreeg vanmorgen mail van B&N over de nieuwe color-Nook $249)
quote:YepOp woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef mcwops het volgende:
hoi, is jou dat gelukt met je @kindle,com mailadres?
quote:Sure, prima ding. Al een paar boekjes (Asimov) op gelezen, op de bank en in bed, gaat primabtw, ook zo tevreden met je Kindle?
quote:.Op woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef leolinedance het volgende:
Nice!! http://tweakers.net/nieuw(...)r-op-26-oktober.html
quote:Het enige voordeel daarvan is dat je zo'n boek er via wifi op kan zetten toch?Op woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yepals ik er wat naartoe mail, komt 't (via wifi) erop te staan.
[..]
quote:Als ik op m'n werk zit en een pdf of doc heb dat ik op m'n Kindle wil hebben (die thuis ligt), dan mail ik 'm simpel naar m'n Kindle-mailadres. Alternatief is dat ik 'm naar mezelf mail, 's avonds thuis m'n mail check, het bestand opsla op m'n pc, de usb-kabel in de Kindle prik, en het bestand overzet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef deepart het volgende:
Het enige voordeel daarvan is dat je zo'n boek er via wifi op kan zetten toch?
quote:Toch knap, zo'n ding goed en stevig maken, met rits en eventueel andere vakjes etc., van stof waarschijnlijk, voor minder dan 10 euro. Incl. distributie naar de verkoper en naar jou toe etc.Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Cudles het volgende:
Heb nu de Sony 350. Bevalt me goed. Zo'n Touch screen werkt toch veel handiger en je kan snel woorden opzoeken die je niet begrijpt. Je moet wel echt bij een lichtbron gaan zitten, anders is het te donker.
Ben nu alleen nog op zoek naar een cover/case voor onder de 10 euro. Alles wat hoger is, is echt een rip-off
quote:DuidelijkOp donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik op m'n werk zit en een pdf of doc heb dat ik op m'n Kindle wil hebben (die thuis ligt), dan mail ik 'm simpel naar m'n Kindle-mailadres. Alternatief is dat ik 'm naar mezelf mail, 's avonds thuis m'n mail check, het bestand opsla op m'n pc, de usb-kabel in de Kindle prik, en het bestand overzet.
Het eerste is eenvoudiger.
quote:Graag gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Cudles het volgende:
@ Deepart; Thanks voor de link.
Ik heb geen extra vakjes nodig en de stof hoeft niet duur te zijn zolang mijn e-reader maar niet ondergestoft raakt. Leer staat misschien mooier, maar is inderdaad een stuk duurder.
De stof hoeft ook niet stevig te zijn, want ik laat hem toch niet vallen. Zo'n lap stof kost 1 euro, het in elkaar zetten ook een euro, het verschepen ook een euro. Dan heeft een fabrikant nog 7 euro winst.
quote:Alle credits gaan naar leolinedanceOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Cudles het volgende:
@ Deepart; Thanks voor de link.
Ik heb geen extra vakjes nodig en de stof hoeft niet duur te zijn zolang mijn e-reader maar niet ondergestoft raakt. Leer staat misschien mooier, maar is inderdaad een stuk duurder.
De stof hoeft ook niet stevig te zijn, want ik laat hem toch niet vallen. Zo'n lap stof kost 1 euro, het in elkaar zetten ook een euro, het verschepen ook een euro. Dan heeft een fabrikant nog 7 euro winst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |