ik vind het lekker vasthouden hoor, veel lichter dan veel van de boeken die ik normaal gesproken leesquote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Wel handig systeem om 'm vast te maken ja. Geen gedoe met elastiekjes in de hoeken of dat je 'm ergens achter moet schuiven zodat je niet meer goed bij de knopjes kunt.
Maar... 382 gram extra, is dat wel comfortabel vasthouden?
Haha ja, iemand nog aanraders?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je al een lijst ebooks klaar staan?
Ligt eraan waar je van houdt... Ik heb van alles van Wolkers naar Ludlum naar Darwin en Dawkins, naar Hugo de groot.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Haha ja, iemand nog aanraders?
Eigenljik moet je hiervoor niet op fok zijn, maar hier:quote:
hij's echt héél mooi, veel mooier designquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef bibi het volgende:
Ik hen zowel een kindle2 als een iPad, en het leest toch echt een stuk op de kindle dan op de iPad!
Ik zit er aan te denken om de kindle3 te gaan bestellen.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef deepart het volgende:
Welke eReader raden jullie mij aan? Ik heb de volgende wensen:
- Kwaliteit
- Touchscreen
Hoe gaat dat verder in zijn werk met boeken erop zetten en dergelijke en is het fijner vasthouden dan een boek?
Dus jij zegt "DOEN!"?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij's echt héél mooi, veel mooier design
Tegenwoordig niet meer hoor . Alleen de Sony heeft echt mega veel weerspiegeling .quote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Een goedkope ereader heb je al vanaf 140 (http://www.pdashop.nl/pro(...)dium=pricecomparison , wel tijdelijk denk ik).
Overigens moet jeje wel afvragen of je een touchscreen wilt hebben want deze hebben vaak last van een lichte weerspiegeling, iets wat een een gewone ereader niet heeft.
in dat tweakers topic dat ik hierboven heb gepost staan meerdere manieren om een nook te kopen. Momenteel is dat niet meer de beste keuze als je nu een ereader gaat aanschaffen trouwens, er zijn betere op de markt op dit moment.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zo ja, ook een goeie deal op internet gevonden? Ik ben zo aan het twijfelen... op eBay zijn ze echt een stuk goedkoper. Maar stel dát er iets mee is, is het nogal onhandig qua garantie. Opsturen naar de VS vind ik dan niet echt een goede optie.
voeg boeken toequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:11 schreef deepart het volgende:
Net geprobeerd wat boeken op mijn reader te plaatsten, ze hadden alleen niet het juiste formaat dus heb ik er .mobi bestanden van gemaakt met calibre. Alleen is dat niet helemaal goed gegaan want mijn boek heeft nu 12000 pagina's ipv 200. En de inhoudsopgave is ook verneukt.
Wat doe ik hier fout?
Oeh, even proberenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voeg boeken toe
als hij in de lisjt in het midden staat dat boek selecteren
zend naar lezer.
krijg je een pop-up of hij meteen geconverteerd moet worden?
ja kiezen, en enjoy.
Ja ik heb gekozen voor de Kindle. Maar het werkt niet lekker soepel. Nog niet kunnen lezen iig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef Mirjam het volgende:
heb je wel geselecteerd welke ereader eraan hangt?
Oh, ik zat zo te twijfelen tussen de Kindle en de Nook... Doorslaggevend was voor mij de mogelijkheid om een SD-kaart in de Nook te doen (volgens mij bij Kindle niet). Dan kan ik eventueel uitbreiden als ik er ook muziek op kwijt wil.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef deepart het volgende:
Geen ervaring flappe, heb vandaag mijn Kindle ontvangen maar nog geen tijd gehad om hem te proberen. Het formaat is wel echt perfect
De Kindle heeft 3gb opslag zag ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, ik zat zo te twijfelen tussen de Kindle en de Nook... Doorslaggevend was voor mij de mogelijkheid om een SD-kaart in de Nook te doen (volgens mij bij Kindle niet). Dan kan ik eventueel uitbreiden als ik er ook muziek op kwijt wil.
Heb op eBay voor een nieuw exemplaar 150 euro incl. verzendkosten betaald. Mogelijk komt daar nog belasting bij. Dat is steekproefsgewijs. Dat zou neerkomen op 30 euro.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef deepart het volgende:
[..]
De Kindle heeft 3gb opslag zag ik.
Wat kost de Nook?
Graagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb op eBay voor een nieuw exemplaar 150 euro incl. verzendkosten betaald. Mogelijk komt daar nog belasting bij. Dat is steekproefsgewijs. Dat zou neerkomen op 30 euro.
Ik zal zo even een linkje posten, als je wil.
Dat is ook een mooie reader.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze:
http://cgi.ebay.com/New-B(...)bdd66#ht_4884wt_1139
193 dollar voor het product en daar komen 19 dollar verzendkosten bij.
Met de wisselkoers van vandaag komt dat neer op een totaalbedrag van EUR 153,85.
de beste multifunctionele erader is en blijft (met zoveel meerquote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef deepart het volgende:
Welke eReader raden jullie mij aan? Ik heb de volgende wensen:
- Kwaliteit
- Touchscreen
Hoe gaat dat verder in zijn werk met boeken erop zetten en dergelijke en is het fijner vasthouden dan een boek?
tof mapje he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een officieel Amazon leren hoesje/mapje (de versie zónder ingebouwd lampje) voor de Kindle3 in de brievenbus. Briljant bevestigingssysteem wel. Keurig mapje, minder fel blauw dan op de pic, maar wat donkerder.
die wilde ik net ook posten, ik las er gisteren over in het Parool.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:02 schreef kahlanamnell het volgende:
wellicht interessant: http://www.selexyzebooks.(...)ief-algemeen-week-40
hij is wel veel zwaarder dan de echte e-readersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef rubje het volgende:
[..]
de beste multifunctionele erader is en blijft (met zoveel meer)
[ afbeelding ]
Geinig ding lijkt 'tquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:58 schreef computergirl het volgende:
die wilde ik net ook posten, ik las er gisteren over in het Parool.
Een e-reader met wifi voor 150 euro
http://www.oyo.nl
[ afbeelding ]
ik heb de iPad even vast gehad bij de Mediamarkt vanmiddag, dat ding is echt te zwaar om 's avonds in bed lekker een boek mee te lezen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:05 schreef computergirl het volgende:
hij is wel veel zwaarder dan de echte e-readers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-géén blogabet, bvd-
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]Usenet, staat veel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn Nook is binnen![]()
[ afbeelding ]
Hij doet het, ONDANKS die debiel van een postbode die het pakket (zonder schuimrubber of bubbeltjesplastic!) door de brievenbus van anderhalve meter hoog heeft gegooid!
Op de verpakking stond duidelijk 'breekbaar' en 'bij niet thuis afleveren bij buren'.![]()
![]()
![]()
Ja... al is het dus niet de TNT-postbode, maar van FedEx...die komt niet iedere dag langs... ik heb wel meteen een mail gestuurd met het verzoek om de betreffende postbode even aan te sprekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
morgen even een hartig woordje wisselen met de postbode?
Mooi dingetjequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn Nook is binnen![]()
[ afbeelding ]
Hij doet het, ONDANKS die debiel van een postbode die het pakket (zonder schuimrubber of bubbeltjesplastic!) door de brievenbus van anderhalve meter hoog heeft gegooid!
Op de verpakking stond duidelijk 'breekbaar' en 'bij niet thuis afleveren bij buren'.![]()
![]()
![]()
wat is dat zwarte (onderste) gedeelte van het scherm? Dat reflecteerd behoorlijk op je foto itt het witte 'leesgedeelte'quote:
navigatiescherm, kunnen bijv. boekcovers in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat is dat zwarte (onderste) gedeelte van het scherm? Dat reflecteerd behoorlijk op je foto itt het witte 'leesgedeelte'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |