Minitelquote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdekt
quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Daar ben je dan rijkelijk laat mee want zowel de tietendirndls als roken in de tenten mag niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
Ow mèn, ik moet echt nog een keer naar die Oktoberfesten: http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/oktoberfest_2010.html
omdat ik zo heel af en toe een glaasje Rosé drink bij mn eten...anders meestal sapquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rose bij je hutspot, waarom niet gewoon een glas melk
lijkt me echt geen lekkere combinatie hoor, rose en hutspot, komt waarschijnlijk ben niet van de drank he
![]()
maar eetse Liev en D-K
Ja, ik wil al jaren, maar het komt er nooit vanquote:Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar ben je dan rijkelijk laat mee want zowel de tietendirndls als roken in de tenten mag niet meer.
Stelletje kutmongeaulen, alles naar de klote geholpen door die gore anti-rook, pro-prius beweging van tegenwoordig
Van uitstel komt afstelquote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil al jaren, maar het komt er nooit van
Canon, bijvullen doe ik niet aan.quote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printer
Dus ik laat tegenwoordig m'n patronen voor een tientje bijvullen bij de inktturk
Ná de Big Bang Theory!quote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I am Legend op tv vanavond, rukverhaal maar wel vette shots.
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Hier waaide 't vooral hard.quote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef spuitje het volgende:
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!
Ah, die heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I am Legend op tv vanavond, rukverhaal maar wel vette shots.
ik ga die 1e 2 ook kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Vanavond BNTM en Project Runway. En wellicht staat British NTM ook al klaar op YT.
Wat een feest! En net patat gehad. Ook al zo'n feest.
Nu nog naar studio 100quote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Vanavond BNTM en Project Runway. En wellicht staat British NTM ook al klaar op YT.
Wat een feest! En net patat gehad. Ook al zo'n feest.
Pas als ik ook kinds word.quote:
Dan zie je 3x hetzelfde nieuwsquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Ik hou het bij DWDD, Uitgesproken, Tegenlicht, Nieuwsuur en P&W
Dit kan je echt niet missen.quote:Willem is met zijn 22 jaar de jongste Corry Konings-fan van Nederland. Tijdens het Mega Piraten Festijn in Wapenveld wil hij een zelfgeschreven ode brengen aan Corry. Het feest blijkt echter uitverkocht en dus zit er niets anders op voor Willem dan te wachten tot Corry na afloop naar buiten komt. Een gezellige dag slaat om in een woede-uitbarsting van Willem als Corry na urenlang wachten in de auto rakelings langs hem wegscheurt.
maar dan vanuit een ander oogpuntquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zie je 3x hetzelfde nieuws?
Nee hoor, steeds een andere insteekquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zie je 3x hetzelfde nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |