Vaak zijn ze kleiner dan de cartridges met zwarte inktquote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
En waarom gaan kleurencartridges zo snel leeg?
Omdat een huis- tuin- en keukenprinter vaak zwart maakt door cyaan, magenta en geel door elkaar te printen (in plaats van zwart). Slim truucje, nu moeten de mensen veel vaker een cartridge aanschaffen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
Omdat de leverancier van jou goedkope printer via het leveren van dure cartridges graag aan je wil verdienen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
Goeie. Als het goed is kun je ook ergens in het printvenster bij Geavanceerd oid aanvinken dat het in zwart/wit moet. Als je dat aanvinkt, gebruikt hij alleen zwart (in plaats van een mengelmoes van CMY).quote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef spuitje het volgende:
Trouwens, dingen die ik niet perse in kleur geprint hoef te hebben, print ik dus ook in zwart. Wij hebben een HP met verschillende kleuren cartridges en een aparte grotere voor zwart. Heb toch het idee dat ik nu voordeliger uit ben dan toen we nog een printer met maar 1 cartridge voor de kleuren hadden.
Die wordt minister van defensie, op zich wel logischquote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
Maar goed Jack de Vries zelf ontkent dit verhaal toch ten stelligste en die zal het toch wel weten
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printerquote:Op maandag 20 september 2010 13:49 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben al jaren een printer met aparte kleuren patronen en zwart.
Deed een vriendin van me ook. O nee, die kocht neppers en toen deed de printer het niet meerquote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printer
Dus ik laat tegenwoordig m'n patronen voor een tientje bijvullen bij de inktturk
Das 1 van mn favo woorden : belatafeld....ons pap zei dat vroeger altijd....en ik doe het ook weleens...Te pas en te onpasquote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik moet eigenlijk een hele briefing, compleet met veelkleurige moodboards, printen. Een male en een female, elk zo'n 24 pagina's. Maar dat doe ik mooi niet! Ik ben me daar belatafeld!
Gewoon, omdat ik een keer belatafeld wilde typen.
Als je veel (bedrijfsmatig) print dan is een kleurenlaserprinter best een overweging waard. De aanschafkosten zijn tegenwoordig echt geen beletsel meer.quote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik moet eigenlijk een hele briefing, compleet met veelkleurige moodboards, printen. Een male en een female, elk zo'n 24 pagina's. Maar dat doe ik mooi niet! Ik ben me daar belatafeld!
Gewoon, omdat ik een keer belatafeld wilde typen.
En dan niet wachten tot je een beslissing genomen hebt maar meteen slaan he?quote:Op maandag 20 september 2010 15:01 schreef Laysa het volgende:
belatafeld gevolgd met de fameuze woorden: Moet je een draai om je oren!
quote:Op maandag 20 september 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan niet wachten tot je een beslissing genomen hebt maar meteen slaan he?
j dan was het minder lachenquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
Bij de dreiging met een draai om mijn oren moest ik altijd lachen. Een cirkeltje rond mijn oren draaien doet immers geen pijn. Tot ik er een kreeg.
Nog liegen ook he, over die draaiquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
Bij de dreiging met een draai om mijn oren moest ik altijd lachen. Een cirkeltje rond mijn oren draaien doet immers geen pijn. Tot ik er een kreeg.
besodelatafeld zei mijn vader danquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das 1 van mn favo woorden : belatafeld....ons pap zei dat vroeger altijd....en ik doe het ook weleens...Te pas en te onpas
Volgens mij door heel Nederland.quote:Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Laysa het volgende:
Is Belatafeld een woord dat door heel Nederland wordt gebruikt of is het een Zuidelijk iets?
Zelfs de spellingcontrole in FF kent het.quote:Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Laysa het volgende:
Is Belatafeld een woord dat door heel Nederland wordt gebruikt of is het een Zuidelijk iets?
jaquote:Op maandag 20 september 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Het komt zo te zien uit het Bargoens.
Mooi zo, dat fossiel hadden ze jaren geleden al moeten opzettenquote:Op maandag 20 september 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Joris Voorhoeve heeft vorige week zijn lidmaatschap van de VVD opgezegd.
Ik zal me daar eens een keer in verdiepen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef Jian het volgende:
Als je veel (bedrijfsmatig) print dan is een kleurenlaserprinter best een overweging waard. De aanschafkosten zijn tegenwoordig echt geen beletsel meer.
Nee, zo'n rasechte liberaal wil je ook niet in je conservatieve clubjequote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi zo, dat fossiel hadden ze jaren geleden al moeten opzetten
Ik heb me laten vertellen dat dit een fijn all-in-one apparaat is.quote:Op maandag 20 september 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal me daar eens een keer in verdiepen.
Ach, hij had al een dubbel paspoortquote:Op maandag 20 september 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Joris Voorhoeve heeft vorige week zijn lidmaatschap van de VVD opgezegd.
hahhaa ja mijn vader zei het ook altijd, net als ludervedeu en als hij ergens heen ging en mijn moeder vroeg waar ga je heen zei ie altijd Lutjewinkel en echt als de kinderen vragen waar ga je heen dan zeg ik automatisch Lutjewinkel, of dat bestaat weet ik niet maar het zit er zo ingebakken.quote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das 1 van mn favo woorden : belatafeld....ons pap zei dat vroeger altijd....en ik doe het ook weleens...Te pas en te onpas
Voorhoeve is een echte sociaal-liberaal, een afvallige PvdA-er zeg maar en dus een echte D66-er, daar is ie op z'n plaats en daar moet ie maar mooi blijvenquote:Op maandag 20 september 2010 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zo'n rasechte liberaal wil je ook niet in je conservatieve clubje
of dreigen met het Lucifergesticht, echt vraag me nu hardop af wat hij daarmee bedoelde hahaquote:Op maandag 20 september 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
Apennootjes zei mijn oma ook altijd als ze moest boeren. En als ik te vaak zeurde over wat we aten, aten we stront met striepkes volgens mijn vader. Die me ook dreigde dat ik met blote voeten naar bed werd gestuurd als ik me niet gedroeg. En dat vond ik een gruwelstraf!
Mijn ouders zeiden: "Hussen met je neus ertussen" als ik vroeg wat we gingen eten en als ik boos was of mijn zin niet kreeg "Ga huilen, dan krijg je een blokkendoos".quote:Op maandag 20 september 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
Apennootjes zei mijn oma ook altijd als ze moest boeren. En als ik te vaak zeurde over wat we aten, aten we stront met striepkes volgens mijn vader. Die me ook dreigde dat ik met blote voeten naar bed werd gestuurd als ik me niet gedroeg. En dat vond ik een gruwelstraf!
Waar je brood met spijkers en zeep te eten krijgtquote:Op maandag 20 september 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of dreigen met het Lucifergesticht, echt vraag me nu hardop af wat hij daarmee bedoelde haha
Die toners zijn gewoon behoorlijk betaalbaar geworden 60 euri en goedkoper voor 1600 pagina's zwart is gangbaar, kleur is 10 euro duurder. Je koop een Samsung (niet eens de goedkoopste) voor 100,00 waar een 1500 zwart en een 1000 pagina's kleur inzit. Je zou gewoon elke keer een nieuwe printer kopenquote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
Een kleurenlaserprinter koop je tegenwoordig al voor 99 euro. Ik vraag me dan alleen af hoelang zo'n toner meegaat en wat die kost
zie je wel hahah echt en husse met je neus er tussen ja dat zeiden ze ook wel eens, of die ouwe zei kut in de pan als je vroeg wat je ging eten, echt ook raar hoor hahaha echt hij is al 26 jaar dood maar hoor hem in mijn hoofd zulke dingen nu zeggen doe me ogen dicht en zie het weer voor me.quote:Op maandag 20 september 2010 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar je brood met spijkers en zeep te eten krijgt
ik kreeg ook vaak '' Hussen''quote:Op maandag 20 september 2010 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden: "Hussen met je neus ertussen" als ik vroeg wat we gingen eten en als ik boos was of mijn zin niet kreeg "Ga huilen, dan krijg je een blokkendoos".
En ja, heel af en toe gebruik ik ze zelf nu ook.
Ouchquote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
En daar ging de cola.
Over mijn nieuwe leren tas, die open stond, alles erin is nu nat.
Dus mijn Iphone en Siemens ook onder de cola.
Mijn make-up tasje stond open, ook alles onder.
De eetkamer stoel is nu zeiknat.........pffffffffffffffffffffft
Dacht even rustig een sigaretje te roken..
nou lekker dan, en sigaretje droog gebleven of zit je nu met een colapeukje.quote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
En daar ging de cola.
Gebruikten alle ouders dezelfde flauwe grappen? Wij kregen namelijk ook regelmatig stront met streepjes en ik moest ook met blote voeten naar bed. En als je vroeg "wat is dat?" kreeg je 8 van de 10 keer als antwoord "kindervraagboekjes".quote:Op maandag 20 september 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
De fax was voor mij een must, fransozen zijn dol op faxen!quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Het fijne van dit apparaat is dat er een sheetfeeder opzit, zodat je gewoon de zooi erop kan leggen, op de knop drukt en je erbij weg kan lopen.
Mijn vorige printer/kopieer is overleden en ik behelp me nu met een Lexmark-apparaat, die toevallig ook kan scannen, maar er zit geen feeder op, waar ik doodmoe van word.
Een scanner is een must, de fax mogen ze van mij houden.
Juist in die toners en cartridges zit het venijn.quote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
Een kleurenlaserprinter koop je tegenwoordig al voor 99 euro. Ik vraag me dan alleen af hoelang zo'n toner meegaat en wat die kost
Brood met spinnenquote:Op maandag 20 september 2010 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar je brood met spijkers en zeep te eten krijgt
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdektquote:Op maandag 20 september 2010 16:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
De fax was voor mij een must, fransozen zijn dol op faxen!
Ieks..........das echt stevig balen!quote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
En daar ging de cola.
Zal het je nog sterker vertellen: er zijn er nog steeds die minitel gebruiken!! Zolang je apparaat het nog doet kun je het blijven gebruiken maar je kunt geen nieuwe apparaten meer krijgen. Dan moet je aan de pc :-)quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdekt
Minitelquote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdekt
quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Daar ben je dan rijkelijk laat mee want zowel de tietendirndls als roken in de tenten mag niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
Ow mèn, ik moet echt nog een keer naar die Oktoberfesten: http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/oktoberfest_2010.html
omdat ik zo heel af en toe een glaasje Rosé drink bij mn eten...anders meestal sapquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rose bij je hutspot, waarom niet gewoon een glas melk
lijkt me echt geen lekkere combinatie hoor, rose en hutspot, komt waarschijnlijk ben niet van de drank he
![]()
maar eetse Liev en D-K
Ja, ik wil al jaren, maar het komt er nooit vanquote:Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar ben je dan rijkelijk laat mee want zowel de tietendirndls als roken in de tenten mag niet meer.
Stelletje kutmongeaulen, alles naar de klote geholpen door die gore anti-rook, pro-prius beweging van tegenwoordig
Van uitstel komt afstelquote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil al jaren, maar het komt er nooit van
Canon, bijvullen doe ik niet aan.quote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printer
Dus ik laat tegenwoordig m'n patronen voor een tientje bijvullen bij de inktturk
Ná de Big Bang Theory!quote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I am Legend op tv vanavond, rukverhaal maar wel vette shots.
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Hier waaide 't vooral hard.quote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef spuitje het volgende:
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |