quote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Als hij ontkent, dan kun je er bijna van op aan dat het op waarheid is gebaseerd.
Vaak zijn ze kleiner dan de cartridges met zwarte inktquote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
En waarom gaan kleurencartridges zo snel leeg?
Omdat een huis- tuin- en keukenprinter vaak zwart maakt door cyaan, magenta en geel door elkaar te printen (in plaats van zwart). Slim truucje, nu moeten de mensen veel vaker een cartridge aanschaffen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
Omdat de leverancier van jou goedkope printer via het leveren van dure cartridges graag aan je wil verdienen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
Goeie. Als het goed is kun je ook ergens in het printvenster bij Geavanceerd oid aanvinken dat het in zwart/wit moet. Als je dat aanvinkt, gebruikt hij alleen zwart (in plaats van een mengelmoes van CMY).quote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef spuitje het volgende:
Trouwens, dingen die ik niet perse in kleur geprint hoef te hebben, print ik dus ook in zwart. Wij hebben een HP met verschillende kleuren cartridges en een aparte grotere voor zwart. Heb toch het idee dat ik nu voordeliger uit ben dan toen we nog een printer met maar 1 cartridge voor de kleuren hadden.
Die wordt minister van defensie, op zich wel logischquote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
Maar goed Jack de Vries zelf ontkent dit verhaal toch ten stelligste en die zal het toch wel weten
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printerquote:Op maandag 20 september 2010 13:49 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben al jaren een printer met aparte kleuren patronen en zwart.
Deed een vriendin van me ook. O nee, die kocht neppers en toen deed de printer het niet meerquote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printer
Dus ik laat tegenwoordig m'n patronen voor een tientje bijvullen bij de inktturk
Das 1 van mn favo woorden : belatafeld....ons pap zei dat vroeger altijd....en ik doe het ook weleens...Te pas en te onpasquote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik moet eigenlijk een hele briefing, compleet met veelkleurige moodboards, printen. Een male en een female, elk zo'n 24 pagina's. Maar dat doe ik mooi niet! Ik ben me daar belatafeld!
Gewoon, omdat ik een keer belatafeld wilde typen.
Als je veel (bedrijfsmatig) print dan is een kleurenlaserprinter best een overweging waard. De aanschafkosten zijn tegenwoordig echt geen beletsel meer.quote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik moet eigenlijk een hele briefing, compleet met veelkleurige moodboards, printen. Een male en een female, elk zo'n 24 pagina's. Maar dat doe ik mooi niet! Ik ben me daar belatafeld!
Gewoon, omdat ik een keer belatafeld wilde typen.
En dan niet wachten tot je een beslissing genomen hebt maar meteen slaan he?quote:Op maandag 20 september 2010 15:01 schreef Laysa het volgende:
belatafeld gevolgd met de fameuze woorden: Moet je een draai om je oren!
quote:Op maandag 20 september 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan niet wachten tot je een beslissing genomen hebt maar meteen slaan he?
j dan was het minder lachenquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
Bij de dreiging met een draai om mijn oren moest ik altijd lachen. Een cirkeltje rond mijn oren draaien doet immers geen pijn. Tot ik er een kreeg.
Nog liegen ook he, over die draaiquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
Bij de dreiging met een draai om mijn oren moest ik altijd lachen. Een cirkeltje rond mijn oren draaien doet immers geen pijn. Tot ik er een kreeg.
besodelatafeld zei mijn vader danquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das 1 van mn favo woorden : belatafeld....ons pap zei dat vroeger altijd....en ik doe het ook weleens...Te pas en te onpas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |