Ouchquote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
En daar ging de cola.
Over mijn nieuwe leren tas, die open stond, alles erin is nu nat.
Dus mijn Iphone en Siemens ook onder de cola.
Mijn make-up tasje stond open, ook alles onder.
De eetkamer stoel is nu zeiknat.........pffffffffffffffffffffft
Dacht even rustig een sigaretje te roken..
nou lekker dan, en sigaretje droog gebleven of zit je nu met een colapeukje.quote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
En daar ging de cola.
Gebruikten alle ouders dezelfde flauwe grappen? Wij kregen namelijk ook regelmatig stront met streepjes en ik moest ook met blote voeten naar bed. En als je vroeg "wat is dat?" kreeg je 8 van de 10 keer als antwoord "kindervraagboekjes".quote:Op maandag 20 september 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
Apennootjes zei mijn oma ook altijd als ze moest boeren. En als ik te vaak zeurde over wat we aten, aten we stront met striepkes volgens mijn vader. Die me ook dreigde dat ik met blote voeten naar bed werd gestuurd als ik me niet gedroeg. En dat vond ik een gruwelstraf!
De fax was voor mij een must, fransozen zijn dol op faxen!quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Het fijne van dit apparaat is dat er een sheetfeeder opzit, zodat je gewoon de zooi erop kan leggen, op de knop drukt en je erbij weg kan lopen.
Mijn vorige printer/kopieer is overleden en ik behelp me nu met een Lexmark-apparaat, die toevallig ook kan scannen, maar er zit geen feeder op, waar ik doodmoe van word.
Een scanner is een must, de fax mogen ze van mij houden.
Juist in die toners en cartridges zit het venijn.quote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
Een kleurenlaserprinter koop je tegenwoordig al voor 99 euro. Ik vraag me dan alleen af hoelang zo'n toner meegaat en wat die kost
Brood met spinnenquote:Op maandag 20 september 2010 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar je brood met spijkers en zeep te eten krijgt
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdektquote:Op maandag 20 september 2010 16:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
De fax was voor mij een must, fransozen zijn dol op faxen!
Ieks..........das echt stevig balen!quote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
En daar ging de cola.
Zal het je nog sterker vertellen: er zijn er nog steeds die minitel gebruiken!! Zolang je apparaat het nog doet kun je het blijven gebruiken maar je kunt geen nieuwe apparaten meer krijgen. Dan moet je aan de pc :-)quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdekt
Minitelquote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Fransozen gebruikten ook nog minitel toen de rest van de wereld het internet al had ontdekt
quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Daar ben je dan rijkelijk laat mee want zowel de tietendirndls als roken in de tenten mag niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
Ow mèn, ik moet echt nog een keer naar die Oktoberfesten: http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/oktoberfest_2010.html
omdat ik zo heel af en toe een glaasje Rosé drink bij mn eten...anders meestal sapquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rose bij je hutspot, waarom niet gewoon een glas melk
lijkt me echt geen lekkere combinatie hoor, rose en hutspot, komt waarschijnlijk ben niet van de drank he
![]()
maar eetse Liev en D-K
Ja, ik wil al jaren, maar het komt er nooit vanquote:Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar ben je dan rijkelijk laat mee want zowel de tietendirndls als roken in de tenten mag niet meer.
Stelletje kutmongeaulen, alles naar de klote geholpen door die gore anti-rook, pro-prius beweging van tegenwoordig
Van uitstel komt afstelquote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil al jaren, maar het komt er nooit van
Canon, bijvullen doe ik niet aan.quote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HP heeft dat wel ja. En zo'n setje patronen is duurder dan de printer
Dus ik laat tegenwoordig m'n patronen voor een tientje bijvullen bij de inktturk
Ná de Big Bang Theory!quote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I am Legend op tv vanavond, rukverhaal maar wel vette shots.
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Hier waaide 't vooral hard.quote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef spuitje het volgende:
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!
Ah, die heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I am Legend op tv vanavond, rukverhaal maar wel vette shots.
ik ga die 1e 2 ook kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Vanavond BNTM en Project Runway. En wellicht staat British NTM ook al klaar op YT.
Wat een feest! En net patat gehad. Ook al zo'n feest.
Nu nog naar studio 100quote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Vanavond BNTM en Project Runway. En wellicht staat British NTM ook al klaar op YT.
Wat een feest! En net patat gehad. Ook al zo'n feest.
Pas als ik ook kinds word.quote:
Dan zie je 3x hetzelfde nieuwsquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Ik hou het bij DWDD, Uitgesproken, Tegenlicht, Nieuwsuur en P&W
Dit kan je echt niet missen.quote:Willem is met zijn 22 jaar de jongste Corry Konings-fan van Nederland. Tijdens het Mega Piraten Festijn in Wapenveld wil hij een zelfgeschreven ode brengen aan Corry. Het feest blijkt echter uitverkocht en dus zit er niets anders op voor Willem dan te wachten tot Corry na afloop naar buiten komt. Een gezellige dag slaat om in een woede-uitbarsting van Willem als Corry na urenlang wachten in de auto rakelings langs hem wegscheurt.
maar dan vanuit een ander oogpuntquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zie je 3x hetzelfde nieuws?
Nee hoor, steeds een andere insteekquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
20:25 Holland Sport kijk jij dan niet Pietje, dat vind ik persoonlijk nou een mooi prog. intressant en zo goed gepressenteert door Wilfried, beminnelijke man vind ik dat en weet welke vragen hij altijd moet stellen, geen slap gelul in de ruimte maar echt goed.quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week zag ik de aankondiging, had ie 3 schakersquote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
20:25 Holland Sport kijk jij dan niet Pietje, dat vind ik persoonlijk nou een mooi prog. intressant en zo goed gepressenteert door Wilfried, beminnelijke man vind ik dat en weet welke vragen hij altijd moet stellen, geen slap gelul in de ruimte maar echt goed.
http://www.telegraaf.nl/prive/article7695087.ecequote:Op maandag 20 september 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet missen.
Ik heb dat zowaar gezien en het was wel een tenenkrommend item. Het is gewoon niet mogelijk om van schaken goede tv beelden van te maken. Op papier is het veel makkelijker en veel schakers zijn literair goed onderlegd.quote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week zag ik de aankondiging, had ie 3 schakers! Dan haak ik af
.
Kijk ook even je PM :-)quote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ah Fans vanavond
Zo, dat hakt er in de eerste dag weer werken. Nu even douchen, en snel naar de winkel, iets eten maken en opeten.
Dan eens kijken hoeveel er inmiddels echt binnen is en een update in het Disana topic.
Dan voor mijn werk bezig met een film voor de ouderavond,
Ondertussen fans kijken.
Thema uitwerken voor de eindejaarsuitkering.
Pm's beantwoorden
Naja de volgorde ligt allemaal niet vast maar verder heb ik het niet druk vanavond hoor
en we duimen dus weer verderquote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhh...Bijna is natuurlijk niet helemaal () maar we hadden bijna een Huisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |