het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Zo de hutspot staat te koken...de spekjes te bakken en de rosé zit in een glas op opgedronken te worden
Hier waaide 't vooral hard.quote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef spuitje het volgende:
het was hier ruim 23 graden vandaag, dus echt geen hutspot!!
Ah, die heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I am Legend op tv vanavond, rukverhaal maar wel vette shots.
ik ga die 1e 2 ook kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Vanavond BNTM en Project Runway. En wellicht staat British NTM ook al klaar op YT.
Wat een feest! En net patat gehad. Ook al zo'n feest.
Nu nog naar studio 100quote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Vanavond BNTM en Project Runway. En wellicht staat British NTM ook al klaar op YT.
Wat een feest! En net patat gehad. Ook al zo'n feest.
Pas als ik ook kinds word.quote:
Dan zie je 3x hetzelfde nieuwsquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Ik hou het bij DWDD, Uitgesproken, Tegenlicht, Nieuwsuur en P&W
Dit kan je echt niet missen.quote:Willem is met zijn 22 jaar de jongste Corry Konings-fan van Nederland. Tijdens het Mega Piraten Festijn in Wapenveld wil hij een zelfgeschreven ode brengen aan Corry. Het feest blijkt echter uitverkocht en dus zit er niets anders op voor Willem dan te wachten tot Corry na afloop naar buiten komt. Een gezellige dag slaat om in een woede-uitbarsting van Willem als Corry na urenlang wachten in de auto rakelings langs hem wegscheurt.
maar dan vanuit een ander oogpuntquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zie je 3x hetzelfde nieuws?
Nee hoor, steeds een andere insteekquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
20:25 Holland Sport kijk jij dan niet Pietje, dat vind ik persoonlijk nou een mooi prog. intressant en zo goed gepressenteert door Wilfried, beminnelijke man vind ik dat en weet welke vragen hij altijd moet stellen, geen slap gelul in de ruimte maar echt goed.quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week zag ik de aankondiging, had ie 3 schakersquote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
20:25 Holland Sport kijk jij dan niet Pietje, dat vind ik persoonlijk nou een mooi prog. intressant en zo goed gepressenteert door Wilfried, beminnelijke man vind ik dat en weet welke vragen hij altijd moet stellen, geen slap gelul in de ruimte maar echt goed.
http://www.telegraaf.nl/prive/article7695087.ecequote:Op maandag 20 september 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet missen.
Ik heb dat zowaar gezien en het was wel een tenenkrommend item. Het is gewoon niet mogelijk om van schaken goede tv beelden van te maken. Op papier is het veel makkelijker en veel schakers zijn literair goed onderlegd.quote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week zag ik de aankondiging, had ie 3 schakers! Dan haak ik af
.
Kijk ook even je PM :-)quote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ah Fans vanavond
Zo, dat hakt er in de eerste dag weer werken. Nu even douchen, en snel naar de winkel, iets eten maken en opeten.
Dan eens kijken hoeveel er inmiddels echt binnen is en een update in het Disana topic.
Dan voor mijn werk bezig met een film voor de ouderavond,
Ondertussen fans kijken.
Thema uitwerken voor de eindejaarsuitkering.
Pm's beantwoorden
Naja de volgorde ligt allemaal niet vast maar verder heb ik het niet druk vanavond hoor
en we duimen dus weer verderquote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhh...Bijna is natuurlijk niet helemaal () maar we hadden bijna een Huisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |