Nigga whut?quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef PancakeBunny het volgende:
Natte droom van mij ...
YES IK WAS ZO BLIJ MET 9/11 !!!! <3
Het boeit me geen zak wat je zegt, matige tyfuskloon. Het valt me gewoon op dat ik de laatste tijd mongooltjes van jouw soort lijk aan te trekken.quote:Op zondag 19 september 2010 15:46 schreef PancakeBunny het volgende:
[..]
Ik zei dat ik was blij met 9/11.
Mag dat niet ?
Aaawwww was 9/11 zo pijnlijk voor je ?quote:Op zondag 19 september 2010 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit me geen zak wat je zegt, matige tyfuskloon. Het valt me gewoon op dat ik de laatste tijd mongooltjes van jouw soort lijk aan te trekken.
Nee? Kan je niet lezen? Het boeit me niet wat je te melden hebt, aangezien je een matige tyfuskloon bent. Met je sneue troll pogingquote:Op zondag 19 september 2010 15:48 schreef PancakeBunny het volgende:
[..]
Aaawwww was 9/11 zo pijnlijk voor je ?
Ik troll niet ik kopieer wat de titel zegt.quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee? Kan je niet lezen? Het boeit me niet wat je te melden hebt, aangezien je een matige tyfuskloon bent. Met je sneue troll poging
Jaja, nou het was leuk hoorquote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef PancakeBunny het volgende:
[..]
Ik troll niet ik kopieer wat de titel zegt.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:Ian, Lieverd wat staat er
hou toch eens rekening met mij die kutafkortingen
quote:zOMG is a varient of the all-too-popular acronym "OMG", meaning "Oh My God". The "z" was originally a mistake while attempting to hit the shift key with the left hand, and type "OMG" Also used in all-caps, 'ZOMG' is generally used in a sarcastic manner, more often than not a humiliating fasion. It is also used as a device for stating the obvious.
quote:
Hihihiquote:Op zondag 19 september 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat ie nog met een andere taal ook al gooien
jua, fuck you, en asshole enzo die kan ik blindelings nu ontcijferenquote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihihi
Ik dacht dat je Engels er zo op vooruit was gegaan?
En "retard", vergeet "retard" nietquote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jua, fuck you, en asshole enzo die kan ik blindelings nu ontcijferen
o ja, zwakzinnig en dat zo uit het blote bolletje lepel ik het op, zie je wel ik ga de goeie kant opquote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En "retard", vergeet "retard" niet
Zie PI.quote:Op zondag 19 september 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja, zwakzinnig en dat zo uit het blote bolletje lepel ik het op, zie je wel ik ga de goeie kant op
waait er al aardig hard.quote:Op zondag 19 september 2010 17:04 schreef hondjes het volgende:
http://bernews.com/2010/09/watch-live-hurricane-igor-webcast/
Voor wie zich verveelt, hier kan je orkaan Igor volgen, die vanavond aankomt op Bermuda.
wtf?quote:Op zondag 19 september 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Zo, denk je een dag later één topic bij te lezen omdat het topic waarin je gepost had nog open was, blijk je toch anderhalf topic gemist te hebben![]()
Anyway.... en mijn lijntjesgrafiek van augustus is helemaal OUD-user-vrij, ik snap er niets van en dat een phpmystyle er dan wel instaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat vraag ik me ook af, nou ben ik niet helemaal aan RLS en OUD gebonden, ik FOK! gewoon redelijk forumbreed, maar geen OUD users en wel een yashaaa in m'n lijst is nogal vaagquote:Op zondag 19 september 2010 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet yashaaa in je lijst lea?
heb ff je link apart gezet, voor degene die over je post heen lezenquote:Op zondag 19 september 2010 17:04 schreef hondjes het volgende:
http://bernews.com/2010/09/watch-live-hurricane-igor-webcast/
Voor wie zich verveelt, hier kan je orkaan Igor volgen, die vanavond aankomt op Bermuda.
Je zou ze moeten luisteren, ze zijn allemaal in omloop als audiobook, voorlgelezen door....., jawel Nigel Planer himself (van o.a. The Young Ones en Black Adder)quote:Op zondag 19 september 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou geloof ik Terry Pratchet moeten lezen. Zojuist per ongeluk over een verfilming gestruikeld en het is keck!
Maar je weet dat er "ondertitelingssites" zijn en dat je de ondertiteling van zo'n beetje elke film of serie wel kan downloaden en dat, dat downloaden van een ondertiteling wel een seconde of misschien twee duurtquote:Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef Copycat het volgende:
Middagdutje!
Omdat ik deel twee van de Franse gangster film (public enemy) per ongeloos zonder ondertiteling op mijn iPad had gezet. En mijn Frans niet erg bien is. En ik de DVD aan mijn moeder heb uitgeleend. Toen was slapen de enige optie.
Zekerquote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Voor Pietje 19:00 ned.1 Studio Sport Eredivisie en om 22:10 NOS Studio Voetbal
Het gaat om vriendjes van vriendjes, zie uitleh van de boom. Yashaaa hoort bij d_k, beide uit de nijmegen-reeks.quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af, nou ben ik niet helemaal aan RLS en OUD gebonden, ik FOK! gewoon redelijk forumbreed, maar geen OUD users en wel een yashaaa in m'n lijst is nogal vaag
Hèhèhè, die Cc, zeker geen analfabeet, maar wellicht een ietsiepietsie digibetisch .......quote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPad en in mijn iTunes ... Vergeten aan te vinken in het programma. Dus gewoon even opnieuw die film (uiteraard gewoon origineel) opnieuw van het schijfje halen en de niet-ondertitelde versie vervangen door die met ondertiteling.
Je hebt best goede ondertitelingen hoor en vaak ook nog wel de originele, als het wat oudere films betreft en volgens mij heb jij het over een hele oudequote:Op zondag 19 september 2010 18:24 schreef Copycat het volgende:
En dan krijg je zo'n Tante Jopie ondertietuhling.
Ik doe het wel gewoon, vanaf de originele DVD. En ik ben haske digibeet, dat je daar nu pas achterkomt!
Zat het al te lezen, lijkt me goed, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst l'Instinct de Mort zien. Gaan we van de week even "aanschaffen"quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0411272/
Goeie, harde film. Op waarheid gebaseerd.
Naar het slachthuis? Varkens vreten echt alles, ook mensen of was het zijn slachthuis? Hoe dan?quote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
22:55 op SBS6 Reportage: Robert Pickton, varkensboer én vrouwenslachter
Op een vervallen varkensboerderij treft de Canadese politie een ware nachtmerrie aan: een slachthuis voor mensen. Robert Willy Pickton woont al zijn hele leven op deze boerderij. Hij brengt zijn dagen door met het slachten van varkens en zijn nachten met de jacht op prostituees in Downtown Eastside in Vancouver. Naar eigen zeggen heeft deze ongeschoren varkensfokker de afgelopen 25 jaar 49 vrouwen afgeslacht en de levenloze lichamen van zijn slachtoffers naar het slachthuis gebracht. Vancouver maakt kennis met de genadeloze razernij van een seriemoordenaar.
ja Ccquote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat een herhaling van de eerste twee afleveringen van Glee?
en Noek, huppeldepuppuberkind vind het een hele gave serie, ik heb het nog niet gezien, ben niet zo van zulke serie`s enzo. maar is De Hit en wordt geloof ik al verkocht tot in Tokio.quote:
Twente geen 3 punten, is nu opeens de tv vrij op zondagavond?quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Is vast de herhaling. Ik heb het niet gezien. Is het echt heel leuk?
Vind ik wel. Beetje een Highschool Musical voor volwassenen, met vileine, scherpe dialogen en imo leuke humor.quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
Is vast de herhaling. Ik heb het niet gezien. Is het echt heel leuk?
Er is gewoon teveel leuks voor op het moment. Moeilijk! Moeilijk!quote:Op zondag 19 september 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en Noek, huppeldepuppuberkind vind het een hele gave serie, ik heb het nog niet gezien, ben niet zo van zulke serie`s enzo. maar is De Hit en wordt geloof ik al verkocht tot in Tokio.
Het is behoorlijk stil in de binnenkant.quote:Op zondag 19 september 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twente geen 3 punten, is nu opeens de tv vrij op zondagavond?
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenquote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel. Beetje een Highschool Musical voor volwassenen, met vileine, scherpe dialogen en imo leuke humor.
Ja, dat is ook nog een idee. Ik ga even op zoek.quote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenwellicht doe ik de ondertitels later ook nog
Dat dacht ik ook vandaag, maar die deden het mooi nietquote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenwellicht doe ik de ondertitels later ook nog
Dan heb jij wel een biertje verdiend , proostquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* biertje open trekt
Hele weekend geklust, ik ben kapot. Vroeg slapen.
geniet er maar lekker vanquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* biertje open trekt
Hele weekend geklust, ik ben kapot. Vroeg slapen.
Wat leuk. Binnenkort dus oom Pietje.quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij m'n broer, ze krijgen als 't goed is dit jaar nog een kindje.
jij was dus op vakantie, ik miste je al.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een biertje verdiend , proost
Leuk! Eerste keer oom Piet?quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij m'n broer, ze krijgen als 't goed is dit jaar nog een kindje.
Jaquote:
hoiquote:
Niet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat degeen lieve binnenkomer is
.
vetquote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
Nah we hebben op een huisje in wijchen gereageerd met mn urgentie....blijkt dat de woning naast CP te zijn uit het nijmegen draadje![]()
![]()
De kans dat we het krijgen is denk ik nul maar grappig blijft het toch
In wijchen lieverdquote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
vet! FOK!wijk in Nijmegen
, makkelijk voor de meet
.
Ja! En het was weer zo leuk! Zes heerlijke dagenquote:Op zondag 19 september 2010 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk! Eerste keer oom Piet?
En Lavenderr heeft Ibiza weer onveilig gemaakt?
Heel goed! Ik vertrek gewoon al morgen over twee weken!quote:Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ja! En het was weer zo leuk! Zes heerlijke dagen
En geen enkele keer op de computer geweest terwijl die in de lobby naar me stonden te lonken. Goed he? Niet verslaafd dus
Nu jij. Het komt al dichterbij he? Nog drie weken voor je naar Indonesië vertrekt? Lijkt me geweldig, een bruiloft daar
Over de herfst.quote:Op zondag 19 september 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
En bijna maandag, waar gaan we het morgen eens over hebben
Heerlijk, laat maar komen, die kleurenpracht en najaarsstormenquote:
Yep, vier dagen maar liefst van 10 tot half 5quote:Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top, dan kun je weer goed en fris een nieuwe werkweek in
Ik ga vast aftellen naar 21 december, wanneer de dagen weer gaan lengenquote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heerlijk, laat maar komen, die kleurenpracht en najaarsstormen
't Kan mij niet bekoren Jian.quote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef Jian het volgende:
Ik vond dit altijd al een heerlijk nummer (herkenbaar ook) en nu ontdekte ik dat het ook in Glee zit![]()
Dat is al over drie maanden, 12 weken of 24 kratten bierquote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vast aftellen naar 21 december, wanneer de dagen weer gaan lengen
Is ook iets voor de gevoelige, fijnbesnaarde, zielen onder onsquote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kan mij niet bekoren Jian.
En nu ga ik mijn ogen voor een tijdje sluiten, want moe en morgen weer vroeg dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |