Maar je weet dat er "ondertitelingssites" zijn en dat je de ondertiteling van zo'n beetje elke film of serie wel kan downloaden en dat, dat downloaden van een ondertiteling wel een seconde of misschien twee duurtquote:Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef Copycat het volgende:
Middagdutje!
Omdat ik deel twee van de Franse gangster film (public enemy) per ongeloos zonder ondertiteling op mijn iPad had gezet. En mijn Frans niet erg bien is. En ik de DVD aan mijn moeder heb uitgeleend. Toen was slapen de enige optie.
Zekerquote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Voor Pietje 19:00 ned.1 Studio Sport Eredivisie en om 22:10 NOS Studio Voetbal
Het gaat om vriendjes van vriendjes, zie uitleh van de boom. Yashaaa hoort bij d_k, beide uit de nijmegen-reeks.quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af, nou ben ik niet helemaal aan RLS en OUD gebonden, ik FOK! gewoon redelijk forumbreed, maar geen OUD users en wel een yashaaa in m'n lijst is nogal vaag
Hèhèhè, die Cc, zeker geen analfabeet, maar wellicht een ietsiepietsie digibetisch .......quote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPad en in mijn iTunes ... Vergeten aan te vinken in het programma. Dus gewoon even opnieuw die film (uiteraard gewoon origineel) opnieuw van het schijfje halen en de niet-ondertitelde versie vervangen door die met ondertiteling.
Je hebt best goede ondertitelingen hoor en vaak ook nog wel de originele, als het wat oudere films betreft en volgens mij heb jij het over een hele oudequote:Op zondag 19 september 2010 18:24 schreef Copycat het volgende:
En dan krijg je zo'n Tante Jopie ondertietuhling.
Ik doe het wel gewoon, vanaf de originele DVD. En ik ben haske digibeet, dat je daar nu pas achterkomt!
Zat het al te lezen, lijkt me goed, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst l'Instinct de Mort zien. Gaan we van de week even "aanschaffen"quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0411272/
Goeie, harde film. Op waarheid gebaseerd.
Naar het slachthuis? Varkens vreten echt alles, ook mensen of was het zijn slachthuis? Hoe dan?quote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
22:55 op SBS6 Reportage: Robert Pickton, varkensboer én vrouwenslachter
Op een vervallen varkensboerderij treft de Canadese politie een ware nachtmerrie aan: een slachthuis voor mensen. Robert Willy Pickton woont al zijn hele leven op deze boerderij. Hij brengt zijn dagen door met het slachten van varkens en zijn nachten met de jacht op prostituees in Downtown Eastside in Vancouver. Naar eigen zeggen heeft deze ongeschoren varkensfokker de afgelopen 25 jaar 49 vrouwen afgeslacht en de levenloze lichamen van zijn slachtoffers naar het slachthuis gebracht. Vancouver maakt kennis met de genadeloze razernij van een seriemoordenaar.
ja Ccquote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat een herhaling van de eerste twee afleveringen van Glee?
en Noek, huppeldepuppuberkind vind het een hele gave serie, ik heb het nog niet gezien, ben niet zo van zulke serie`s enzo. maar is De Hit en wordt geloof ik al verkocht tot in Tokio.quote:
Twente geen 3 punten, is nu opeens de tv vrij op zondagavond?quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Is vast de herhaling. Ik heb het niet gezien. Is het echt heel leuk?
Vind ik wel. Beetje een Highschool Musical voor volwassenen, met vileine, scherpe dialogen en imo leuke humor.quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
Is vast de herhaling. Ik heb het niet gezien. Is het echt heel leuk?
Er is gewoon teveel leuks voor op het moment. Moeilijk! Moeilijk!quote:Op zondag 19 september 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en Noek, huppeldepuppuberkind vind het een hele gave serie, ik heb het nog niet gezien, ben niet zo van zulke serie`s enzo. maar is De Hit en wordt geloof ik al verkocht tot in Tokio.
Het is behoorlijk stil in de binnenkant.quote:Op zondag 19 september 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twente geen 3 punten, is nu opeens de tv vrij op zondagavond?
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenquote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel. Beetje een Highschool Musical voor volwassenen, met vileine, scherpe dialogen en imo leuke humor.
Ja, dat is ook nog een idee. Ik ga even op zoek.quote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenwellicht doe ik de ondertitels later ook nog
Dat dacht ik ook vandaag, maar die deden het mooi nietquote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenwellicht doe ik de ondertitels later ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |