Nigga whut?quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef PancakeBunny het volgende:
Natte droom van mij ...
YES IK WAS ZO BLIJ MET 9/11 !!!! <3
Het boeit me geen zak wat je zegt, matige tyfuskloon. Het valt me gewoon op dat ik de laatste tijd mongooltjes van jouw soort lijk aan te trekken.quote:Op zondag 19 september 2010 15:46 schreef PancakeBunny het volgende:
[..]
Ik zei dat ik was blij met 9/11.
Mag dat niet ?
Aaawwww was 9/11 zo pijnlijk voor je ?quote:Op zondag 19 september 2010 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit me geen zak wat je zegt, matige tyfuskloon. Het valt me gewoon op dat ik de laatste tijd mongooltjes van jouw soort lijk aan te trekken.
Nee? Kan je niet lezen? Het boeit me niet wat je te melden hebt, aangezien je een matige tyfuskloon bent. Met je sneue troll pogingquote:Op zondag 19 september 2010 15:48 schreef PancakeBunny het volgende:
[..]
Aaawwww was 9/11 zo pijnlijk voor je ?
Ik troll niet ik kopieer wat de titel zegt.quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee? Kan je niet lezen? Het boeit me niet wat je te melden hebt, aangezien je een matige tyfuskloon bent. Met je sneue troll poging
Jaja, nou het was leuk hoorquote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef PancakeBunny het volgende:
[..]
Ik troll niet ik kopieer wat de titel zegt.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:Ian, Lieverd wat staat er
hou toch eens rekening met mij die kutafkortingen
quote:zOMG is a varient of the all-too-popular acronym "OMG", meaning "Oh My God". The "z" was originally a mistake while attempting to hit the shift key with the left hand, and type "OMG" Also used in all-caps, 'ZOMG' is generally used in a sarcastic manner, more often than not a humiliating fasion. It is also used as a device for stating the obvious.
quote:
Hihihiquote:Op zondag 19 september 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat ie nog met een andere taal ook al gooien
jua, fuck you, en asshole enzo die kan ik blindelings nu ontcijferenquote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihihi
Ik dacht dat je Engels er zo op vooruit was gegaan?
En "retard", vergeet "retard" nietquote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jua, fuck you, en asshole enzo die kan ik blindelings nu ontcijferen
o ja, zwakzinnig en dat zo uit het blote bolletje lepel ik het op, zie je wel ik ga de goeie kant opquote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En "retard", vergeet "retard" niet
Zie PI.quote:Op zondag 19 september 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja, zwakzinnig en dat zo uit het blote bolletje lepel ik het op, zie je wel ik ga de goeie kant op
waait er al aardig hard.quote:Op zondag 19 september 2010 17:04 schreef hondjes het volgende:
http://bernews.com/2010/09/watch-live-hurricane-igor-webcast/
Voor wie zich verveelt, hier kan je orkaan Igor volgen, die vanavond aankomt op Bermuda.
wtf?quote:Op zondag 19 september 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Zo, denk je een dag later één topic bij te lezen omdat het topic waarin je gepost had nog open was, blijk je toch anderhalf topic gemist te hebben![]()
Anyway.... en mijn lijntjesgrafiek van augustus is helemaal OUD-user-vrij, ik snap er niets van en dat een phpmystyle er dan wel instaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat vraag ik me ook af, nou ben ik niet helemaal aan RLS en OUD gebonden, ik FOK! gewoon redelijk forumbreed, maar geen OUD users en wel een yashaaa in m'n lijst is nogal vaagquote:Op zondag 19 september 2010 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet yashaaa in je lijst lea?
heb ff je link apart gezet, voor degene die over je post heen lezenquote:Op zondag 19 september 2010 17:04 schreef hondjes het volgende:
http://bernews.com/2010/09/watch-live-hurricane-igor-webcast/
Voor wie zich verveelt, hier kan je orkaan Igor volgen, die vanavond aankomt op Bermuda.
Je zou ze moeten luisteren, ze zijn allemaal in omloop als audiobook, voorlgelezen door....., jawel Nigel Planer himself (van o.a. The Young Ones en Black Adder)quote:Op zondag 19 september 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou geloof ik Terry Pratchet moeten lezen. Zojuist per ongeluk over een verfilming gestruikeld en het is keck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |