quote:Op zondag 19 september 2010 15:20 schreef Halibanali het volgende:
Ik heb mijn diploma gehaald, ben uit de schuldsarnering, heb net wat koffie gehad en ga zometeen lekker trainen.
Ik voel me goed, ik zou alleen nog een vriendin willen eigenlijk, is er iemand hier die met mij verkering wil?
lang geleden dat ik me zo voelde, als vroeger mensen zeiden ik ga op zoek naar mezelf snapte ik t nooit, helaas nu wel..quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 16:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
lang geleden dat ik me zo voelde, als vroeger mensen zeiden ik ga op zoek naar mezelf snapte ik t nooit, helaas nu wel..
quote:
Meisje tochquote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Rot, Kut, baal van mezelf, alleenen voel tranen drukken enzo maar ze zetten niet door, helaas, potje janken lucht vaak wel op
En dat is? Weer ingelogd?quote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef zwartedoos het volgende:
leuke avond gehad. thuiskomst was minder...dit kan nl maar 1 ding betekenen...
quote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef RealZeus het volgende:
Echt even![]()
Volgens mij gaan er dingen gebeuren in mijn leven die mijn leven compleet op z'n kop gaan zetten en ik heb er zin in.
quote:
Thanks lieverdsquote:
Doe eens heel snel PM'en dan!!quote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef RealZeus het volgende:
Echt even![]()
Volgens mij gaan er dingen gebeuren in mijn leven die mijn leven compleet op z'n kop gaan zetten en ik heb er zin in.
Kom naar Utrecht!quote:Op maandag 20 september 2010 10:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn bed terug in kon kruipen. Het is zo niet mijn dag vandaag. En het weer werkt ook niet mee
he bahquote:Op maandag 20 september 2010 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar heb vanmiddag 1 verplichte les, die net vandaag ingecalculeerd is
Kan het niet een allergie zijn? Zo begon mijn hooikoorts ookquote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef Lastpost het volgende:
Potverdorie al 3 weken mild-verkouden, beter zet het eens door zodat ik er ook vanaf ben.
Verder heerlijk.
Oh god daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 20 september 2010 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan het niet een allergie zijn? Zo begon mijn hooikoorts ook
Ik hoop het! Let me know... ( duurt wel een paar dagen voor je t merkt meestal)quote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh god daar had ik niet eens aan gedacht.![]()
Zo maar eens m'n allergiepilletjes innemen en kijken of er iets veranderd.
Voor dingen die komen gaan.quote:Op maandag 20 september 2010 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nerveus voor wat? Enniewee, succes
Ik lig er nog inquote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Miam het volgende:
vanmiddag de hele middag cursus en heb daar zo geen zin in.![]()
zou het liefst de hele dag in bed willen blijven liggen.
Achjaquote:Op maandag 20 september 2010 08:21 schreef vosss het volgende:
Gaat het allemaal niet zo goed skip of wat?
Ik wil ook!quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lig er nog in![]()
.
Maar wel last van me keel.
Meisjequote:Op maandag 20 september 2010 13:49 schreef Flippiee het volgende:
Zit er een beetje door heen. Ik snap ook niets van een studie opdracht, het boek zelf is nauwelijks door heen te komen en de opdracht daardoor nog minder. Eigenlijk kan ik gewoon wel een potje huilen.
quote:
Dankjequote:Op maandag 20 september 2010 18:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje
Kan me goed voorstellen hoe je je voelt
OT: moe en geen zin in opdracht maken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik kan psalms wel gaan ophalen
Het zag er ff naar uit dat ie moest gaan treinen namelijk
Kan weg, verkeerd begrepen...quote:Op zondag 19 september 2010 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
Nou ik weet nu waarom ik dus wordt genegeerd, mevrouw is gewoon weer terug bij haar ex. En vond het waarschijnlijk niet nodig dat te vertellen. Kom erachter aan haar msn foto...
Leuk hoor! Thanks alot.Wilde bijna de naam inserten maar dat doen we natuurlijk niet...
OT: voelt zich hetzelfde als toen ik vanmorgen wakker werd, misselijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |