abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2010 @ 16:47:30 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86641215

Scribd Linkje!
Wikipedia

Persoonlijk vind ik het een geweldig boek en heeft het mij geïntroduceerd in de samenzweringswereld. Hij is opgeleid als wetsdienaar in ieder geval en gaat ook in zijn tweede leven als onderzoeker nog steeds op dezelfde manier te werk. Heeft de nodige tegenstand te verwerken gehad en zijn boek, ondanks dat het verschrikkelijk populair was kon maar niet aan een drukkerij komen of de drukkerij niet aan papier, inkt etc. Wat het boek natuurlijk weer veel interessanter maakt ;).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:03:44 #27
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_86667361
-laat maar wel, we hebben het over boeken.-

[ Bericht 94% gewijzigd door Bastard op 22-09-2010 07:56:00 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:27:05 #28
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86695334
-reactie op verwijderd-

[ Bericht 97% gewijzigd door Bastard op 22-09-2010 07:56:23 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86711899
Ben net Apollyon Rising 2012 van Tom Horn aan het lezen, het boek bevalt me wel. Het legt verbanden tussen hemelse en helse entiteiten en hun invloed op het besturen van de USA en hoe die via de Vrijmetselarij en Rozekruizers geïntegreerd zijn.Veel verwijzingen ook naar de bijbel en Griekse mythologie.

Meer info: hier
pi_86856463
Een paar Nederlandstalige boeken die ik gelezen heb en mijns inziens zeker het lezen waard zijn:

Marcel Messing – Worden Wij Wakker?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002726825/index.html
Boek waarin Marcel Messing een beeld schetst van de bestaande controlesystemen, RFID- en nanochips, et cetera. Hierbij put hij uit meer dan 600 bronnen. Journalistiek gezien in orde dus.

Robin de Ruiter
De 13 Satanische Bloedlijnen
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description
Dit boek gaat net als het bovenstaande boek over de op handen zijnde NWO. De Ruiter brengt dit in verband met de Illuminati en het internationale satanisme/luciferianisme. In dit boek lees je over mind control, symboliek in de vrijmetselarij en vele andere dingen. Sommige zaken weet hij van “een ingewijde” en hij kan deze dingen dus niet onderbouwen.

Onsluierd – de protocollen van de wijzen van Sion
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004898961/index.html
In dit boek toont De Ruiter aan dat de Protocollen niet het resultaat zijn van een joodse samenzwering, maar tot stand zijn gebracht door een kleine groep mensen. Hij legt ook het verband en de samenwerking tussen Nazi Duitsland en de zionisten uit. Een Nederlandse vertaling van de Protocollen is als bijlage opgenomen.

Cees J. Hamelink – Regeert de leugen?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description
In dit boek legt deze professor aan de Universiteit van Amsterdam uit wat liegen is en hoe mensen middels massamedia misleid (kunnen) worden.

Jim Marrs – Regeren Vanuit Het Duister
http://www.bol.com/nl/p/n(...)009900330/index.html
Goede eerste inleiding tot de wereld van de geheime genootschappen zoals Orde der Illuminati, Thule Gesellschaft, vrijmetselarij, Tempeliers, et cetera. Helaas niet van voet- of eindnoten voorzien, maar het boek bevat wel een bibliografie.
pi_86879532
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef Biekuh het volgende:
Een paar Nederlandstalige boeken die ik gelezen heb en mijns inziens zeker het lezen waard zijn:

Marcel Messing – Worden Wij Wakker?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002726825/index.html
Boek waarin Marcel Messing een beeld schetst van de bestaande controlesystemen, RFID- en nanochips, et cetera. Hierbij put hij uit meer dan 600 bronnen. Journalistiek gezien in orde dus.

Heb ik gelezen. Goed boek.
  zondag 26 september 2010 @ 22:16:13 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86879632
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef oompaloompa het volgende:

[ afbeelding ]
The Shock Doctrine: The Rise of Disaster Capitalism
Naomi Klein

Hoe rampen (9-11, orkanen, etc.) gebruikt worden om politiek er door heen te drukken.

Goed geschreven, goed onderbouwd (bijna alles heeft een bron), wel een beetje zeikerig geschreven, elke 3 paginas moet weer gezegd worden hoe erg 9-11 wel niet was...
Zeker een aanrader voor de mensen die vraagtekens plaatsen bij de reactie van de Amerikaanse overheid op 9-11 en mensen die graag meer willen weten over de problemen van het neoliberalisme.
Amazon score: 4.2

En dan gaan er geen lampjes en alarmbellen rinkelen?!!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86879927
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dan gaan er geen lampjes en alarmbellen rinkelen?!!!
hoe bedoel je? Natuurlijk gaan er wel alarmbellen rinkelen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 26 september 2010 @ 22:32:52 #34
52357 Lambiekje
pi_86880834
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef oompaloompa het volgende:
Er was nog geen boekenthread, en aangezien ik een groot interesse heb in boeken over "hoe de wereld werkt" en dan voornamelijk de vieze kant daarvan, leek het me een goed idee er 1 te beginnen.
[s]
Ik hoop dat er genoeg interesse is van mensen om hier een mooi overzicht te maken. Voor mij is het namelijk altijd een beetje gokken of een boek goed is, of ongefundeerde rotzooi.

Om het een beetje in goede banen te leiden, en te voorkomen dat het een rotzooitje wordt, hoop ik dat ik een aantal voorwaarden kan stellen :)

Ik hoop dat ik niet de enige ben die graag leest, en dat ik hier wat goede leestips uit kan halen!
Flat Earth News
Everything you know is wrong
Human Race Get Off Your Knees
The Electric Universe
Souls of Distortion

En anders zijn er nog wel een paar boeken die Frontierbookshop te Amersterdam heeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86880940
flat earth news is echt extreem goed i.m.o.
Staan ook wat filmpjes over de auteur op youtube die je een idee kunnen geven :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 26 september 2010 @ 22:35:36 #36
52357 Lambiekje
pi_86880981
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb ik gelezen. Goed boek.
Op zich wel aardig, maar naar mijn idee best wel oppervlakkig worden de onderwerpen aangekaart. Maar inderdaad het is wel een goed boek om te beginnen met de afdaling in het konijnenhol.
  zondag 26 september 2010 @ 22:38:29 #37
52357 Lambiekje
pi_86881143
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja. thanks. :D

Maar de conspiracy is dat dit boek weer een onderdeel is van de conspiracy.

De belangrijkste conspiracies staan er namelijk niet in. :')
Zoals wat dan?
pi_86884966
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op zich wel aardig, maar naar mijn idee best wel oppervlakkig worden de onderwerpen aangekaart. Maar inderdaad het is wel een goed boek om te beginnen met de afdaling in het konijnenhol.
Wat is oppervlakkig? Ik denk dat meneer Messing een boek probeerde te schrijven om de "grote massa" wakker te schudden. Hij kan in een dergelijk boek schrijven over Lucifer en Anunakki, maar ik denk dat dat averechts werkt bij de doelgroep. ;) Het is inderdaad een goede kennismaking te noemen. Het was zijn WWW DVD dat mijn zoektocht naar de waarheid nieuw leven inblies.
pi_87144527
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals wat dan?
Mind-control, Montauk Project, Nikola Tesla's uitvindingen, Spirituele kennis.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 22:41:10 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_87152097
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mind-control, Montauk Project, Nikola Tesla's uitvindingen, Spirituele kennis.
Montauk Project is het volgende boek op mijn lijstje.
pi_87171366

Secret founding of America

Interessant boek over de oprichting van de VS en de invloed van de vrijmetselarij op dir proces. In het begin is het hier en daar wel wat gissen ipv duidelijke bronvermelding, maar verder heeft de schrijver m.i. degelijk werk geleverd en een zeer interessant boek over dit onderwerp geschreven.
Ik vond het iig de moeite waard.

Van dezelfde schrijver heb ik ook nog dit boek, maar die heb ik nog niet gelezen..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_88121748

Omega Conspiracy: Satan's Last Assault on God's Kingdom

Aliens als afgezanten van Satan. Vroegere Nephilim van voor de Zondvloed komen (binnenkort?) terug op aarde. Nephilim zijn gefokte nakomelingen tssn gevallen engelen en mensen.
pi_88127008

Een aanrader.
pi_88131468

door Chuck Burr
pi_88187134
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Wijze_appel het volgende:
[ afbeelding ]

Een aanrader.
Heb je deze gelezen ? Ik heb er ooit eens in gebladerd, leek me wel wat ja.

Wat is er zo bijzonder aan volgens jou ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')