Waar geloof jij in? Hoe lang al? Heb je al eens geprobeerd te stoppen? Wil je regelmatig met anderen geloven? Ben je boos als je even niet kan geloven? Heb je wel eens iets belangrijks gemist omdat je moest geloven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. maar daarnaast raaskal je gewoon.
je raaskalt nu nog harder. mijn geloof heeft niets met religie te maken. als ik al geloof.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar geloof jij in? Hoe lang al? Heb je al eens geprobeerd te stoppen? Wil je regelmatig met anderen geloven? Ben je boos als je even niet kan geloven? Heb je wel eens iets belangrijks gemist omdat je moest geloven?
Geloof en lekker heb ik nog nooit in een zelfde zin gebruikt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je begrijpt het goed. Geloof is toch lekker?
Ze gebruiken zelf jargon als "licht" en "zalig" enzo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof en lekker heb ik nog nooit in een zelfde zin gebruikt.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken zelf jargon als "licht" en "zalig" enzo.
Vond het wel een grappig filmpje. Staat niet voor niets 'show' , dus serieus nemen doe ik het al niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:55 schreef oompaloompa het volgende:
heerlijk stukje over fox methode van stemmingsmakerij
http://www.thedailyshow.c(...)-parent-company-trap
De daily show is sowieso baasquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het wel een grappig filmpje. Staat niet voor niets 'show' , dus serieus nemen doe ik het al niet.
Verder leek het net alsof die man steeds een boertje liet achter zijn hand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |