Drugs:quote:Op zondag 19 september 2010 11:15 schreef miepje123 het volgende:
nu ben ik er via via achtergekomen dat hij heel erg veel liegt. en over hele belangrijke dingen zoals roken en drugs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Kansloos figuur en tevens borderliner. Valt niet mee te leven. Dumpen die gast en dan kijken of hij woord bij daad houdt. Ik hoop het wel.quote:Op zondag 19 september 2010 11:15 schreef miepje123 het volgende:
ik denk erover om er mee op te houden maar nu komt het probleem: hij heeft al een paar keer laten vallen dat als ik het uit zou maken hij dan zijn polsen door zou snijden of voo de trein springen of iets dergelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah ik hoor het van meer mensen die voor het eerst gaan samenwonen, zeker als ze gelijk van pappie en mammie vandaan komen.quote:Op zondag 19 september 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat je veel ruzie hebt in het begin is echt niet normaal hoor
Dat je t van meer mensen hoort, maakt het nog niet normaal hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mwah ik hoor het van meer mensen die voor het eerst gaan samenwonen, zeker als ze gelijk van pappie en mammie vandaan komen.
Dan zit er niets anders op dan bij hem te blijven met de illusie dat je hem kan veranderen, en de rest van je leven ongelukkig blijven.quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef miepje123 het volgende:
ja is allemaal makkelijk gezegd dan gedaan! ik denk ook niet echt dat hij zichzlf van kant maakt, maarja dat hij aan de drugs gaat vind ik ook echt niet leuk.
Scherp +1. En natuurlijk zsm kinderen van hem gaan werpen!quote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan bij hem te blijven met de illusie dat je hem kan veranderen, en de rest van je leven ongelukkig blijven.
die over 20 jaar vuilnisman en productiemedewerkers zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 11:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Scherp +1. En natuurlijk zsm kinderen van hem gaan werpen!
quote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat een hartverwarmende reacties hier...
Whahahaquote:Op zondag 19 september 2010 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs:
FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...
Alle dieren gebruiken drugs. Drugs zijn geen probleem, jij hebt een probleem met propaganda. Je denkt dat "drugs" slecht zijn en daarom praat je vriend niet met je.
Zolang mensen hun eigen shit niet opruimen zijn vuilnismannen nodig.quote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
die over 20 jaar vuilnisman en productiemedewerkers zijn.
TS! Blijf bij die jongen! Jullie zijn gemaakt voor elkaar!
en heb je hem al voor de trein gegooid?quote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef miepje123 het volgende:
naja ik wist al wat me te doen stond..
Nee hoor, het uitmaken is een absolute winsituatie. Je bent alleen nu nog niet in staat om dat te zien omdat je emoties in de weg zitten.quote:
What the fuck heb je nog meer nodig om die gast te lozen?quote:Op zondag 19 september 2010 11:15 schreef miepje123 het volgende:
ik en mijn vriend zijn net samen gaan wonen. omdat we nogal moet wennen dat we net uit huis zijn en weg vaan onze ouders heerst er nogal een spanning en hebben we geregeld ruzie. dat is natuurlijk normaal in het begin maar niet echt fijn.
nu ben ik er via via achtergekomen dat hij heel erg veel liegt. en over hele belangrijke dingen zoals roken en drugs. hier ben ik echt niet blij mee en echt super woest op hem. ook ben ik erachter gekomen dat hij veel vertrouwelijke infornatie doorspeelt van mij aan MIJN familie en zijn vrienden.
hier ben ik dus ook echt boos over want dat doe je niet, het zijn persoonlijke dingen en hij zet mij eigenlijk voorschut.
Ik vertrouw hem eigenlijk niet meer. voor dingen in het verleden heb ik hem wel geconfronteerd en dan zegt hij dat hij het nooit meer zal doen. maar nu heb ik dit allemaal gehoord en ik weet niet meer wat ik moet doen. ik hou echt heel veel van hem maar ik denk dat het wantrouwen op den duur parten speelt. ik zal mij tekens afvragen of hij liegt of niet. en bovenop de stress die we hebben door het apprtement weet ik niegt of ik nog wel verder wil.
ik denk erover om er mee op te houden maar nu komt het probleem: hij heeft al een paar keer laten vallen dat als ik het uit zou maken hij dan zijn polsen door zou snijden of voo de trein springen of iets dergelijks. dit waren niet echt dreigementen maar hij liet het meer vallen tijdens gesprekken van 'wat als'. ook denk ik dat hij heel gevoelig is voor verslaving en als het uitgaat dat hij zwaar aan de drugs gaat ofzo. ik weet dat ik aan mezelf moet denken want ben echt als een tijdje niet meer gelukkig met hem maar als je om iemand geeft denk je alleen maar aan die dingen.
ik ben radeloos maar ik kan echt niet meer verder zo
Wat win je erbij als je bij hem blijft?quote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef miepje123 het volgende:
naja ik wist al wat me te doen stond..
uh neequote:Op zondag 19 september 2010 11:15 schreef miepje123 het volgende:
ik en mijn vriend zijn net samen gaan wonen. omdat we nogal moet wennen dat we net uit huis zijn en weg vaan onze ouders heerst er nogal een spanning en hebben we geregeld ruzie. dat is natuurlijk normaal in het begin maar niet echt fijn.
dit.quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
Als ze dreigen met zelfmoord moet je sowieso maken dat je wegkomt.. Die labielo's moet je mijden als de pest!
Dumpen. Zo'n persoon heb je niets aan.quote:hij heeft al een paar keer laten vallen dat als ik het uit zou maken hij dan zijn polsen door zou snijden of voo de trein springen of iets dergelijks.
Als hij zichzelf van kant maakt kan hij in elk geval geen andere mensen meer lastigvallen en depressief maken:pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |