Ah Lente is hierquote:Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
dan kom ik Lente welkom heten
en r moeder ook
Ff tot 10 tellen..quote:Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef DJMO het volgende:
en nu is hij in tranen .. hij heeft een laatje van mijn bureau (onherstelbaar!) kapot gemaakt, alsof ik geld zat heb om nieuw te kopenen ik ben echt kwaad (zo niet woest) te noemen nu
Verstandig.... Ik ken het.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
ik negeer hem even volkomen Tico .. hij hoeft ook niet sorry te komen zeggen met een kroel of kus, dat komt straks wel .. nu even niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef Chan het volgende:
Lente van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!![]()
![]()
Timo leek vandaag zijn eerste echte driftbui te hebbenwant er zat stroop op zijn brood in plaats van kaas... Hij is het wel vaker ergens niet mee eens en dan laat hij dat ook wel blijken, maar jemig ik wist niet wat ik zag
Ik heb hem maar even uit laten razen en toen hij klaar was at hij gewoon zn boterham alsof er niks aan de hand was
Wat raar dat het dan toch zo lang duurt.. Voor hem is het toch ook fijner om gewoon naar huis te gaan ipv eerst nog naar opa en oma..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze durven dat nog niet aan totdat het gesprek met iedereen is geweest.
Heel raar hoor, om hem niet thuis te hebben en niet in het ziekenhuis.
Hij is natuurlijk in goede handen bij mijn ouders en zusje. Morgen ga ik daarheen.
Kim snapt er helemaal niks van is in de war nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |