abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:26:56 #176
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695325
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86695420
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Ca.ra het volgende:
hihihi ik zat half-en-half te hopen op een foto in je spoiler :P
oh hahahaha nee :D zo erg is het niet dat ik er foto's van maak :P

meestal gaf ik dr een duw zodat ze zich omdraaide :@
de duw in kwestie al dan niet uit schrikreflex :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:33:31 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695580
Ik ben als ik het zo lees toch wel blij dat het bij mij als kind slechts bij slaapwandelen is gebleven. Ik ben wel eens teruggevonden in bad, beneden in een zee van speelgoed, zelfs een keer bovenop een (hoge) kast, maar dat is dan ook wel het meest extreme.
Een gillende, slaande, ogen-weggedraaide zus klinkt toch net even een slagje heftiger....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86700192
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef huuphuup het volgende:
oh ja vervelend McLaura. Ik schrok me altijd het apenlazerus van mn zusje.
Maar is het met zoiets niet het idee dat het recidief is? Dat het vaker voorkomt zeg maar? Heeft Thijs daar vaker last van dan of is dit voor het eerst?

Recidief moet natuurlijk ergens beginnen.... dit was de eerste keer en ik ben benieuwd of en wanneer het weer gebeurt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86700399
Ik lees alles mee, maar posten komt er vaak niet van. Zodra ik achter de computer ga zitten hangt Finn alweer aan mijn arm dat ik ergens mee naartoe moet.

Beterschap voor Tyler!

Linda & Lotte gefeliciteerd en welkom *O*

Huup hoe gaat het nu met je meisje?

McLaura ik wist helemaal niet wat pavor nocturnus was, maar toen ik even ging googlen lijkt het wel heel erg op wat Finn vaak heeft. Hij begint dat 's nachts keihard te huilen is heel druk en absoluut niet wakker te krijgen. Daarna gaat hij gewoon weer slapen alsof er niks gebeurd is. De laatste keer dat hij dit had was in het vliegtuig :@ en dan duren de minuten heel erg lang!
pi_86700523
Dat kan dan best, FTA! Lastig zeg, in het vliegtuig.... maarja, degene die denken er last van te moeten hebben zien ook wel dat hij niet te bereiken is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86700530
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!

Linda en Lotte, welkom!!!
Fake it till you make it...
pi_86700643
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
De man van innepin had toch ook zo'n actie? Iets met haar benen en dat het goede kwaliteit was?
Die dacht dat ie varkenshazen in z'n hand had ;( Het waren m'n kuiten ;(

Huup _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86700755
Ahw Lente en ik zijn morgen jarig O+
pi_86701002
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef Nijna het volgende:
Huup hoe is jullie nacht gegaan? Beterschap voor je dametje hoor!

Linda en Lotte, welkom!!!
Nacht ging okay. Ze heeft vrij vast geslapen en dat had ze wel nodig ook denk ik, sowieso heeft ze gister veel geslapen. Twee keer wakker geworden voor een fles maar goed, dat is vrij standaard :P

Ze zit nu voor de tv, af en toe een zielig huiltje, duidelijk nog niet zichzelf maar ze vermaakt zich wel nu dus ik laat het maar even zo.
Ze doet wel al drie kwartier over een stuk banaan :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 september 2010 @ 11:51:16 #186
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86705719
Thomas heeft vandaag zijn eeste temper tantrum gehad. Hij wou pertinent NIET lopen met de fysiotherapeute. BOOS! Naderhand heeft hij nog zeker tien minuten naast mijn man op de grond zitten kwaken. We hebben er maar geen aandacht aan besteed, maar boy oh boy ik hoop niet dat dit dagelijkse praktijk gaat worden zeg. Anders kan ik straks al vervroegd naar een peutercursus. Het frummel is verdorie net een jaar, ik dacht dat we nog een jaartje respijt hadden voordat het eigen willetje de kop op zou steken....
pi_86709817
Ca.ra, misschien (en hopelijk) is het dan zo dat ze het maar vast gehad hebben... maar ik durf er niet te hard op te hopen. Iris kan ook al echt als een dramaqueen op de grond gaat liggen krijsen alsof er weet ik wat gebeurd... ;).
Fake it till you make it...
pi_86709931
Fijn dat de nacht goed is gegaan en ze goed geslapen heeft, huup. Hoe is het verde met haar? nog steeds zielig of al iets aan het opknappen?

oei Ca.ra, rot is dat he? ik had vorige week ook een meisje dat zich boos op haar billen op de grond liet vallen en daar met haar voetjes ging liggen trappelen omdat ze niet een trap die richting de straat ging op mocht. Ik heb gezegd dat ze het toch niet mocht, maar best even mocht trappelen, en haar daarna weer op haar voetjes gezet en toen liep ze weer lief mee :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:09:25 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710001
Succes Ca.ra :+

Hoe gaat het inmiddels met amelie?

Jan werd vanmorgen ook wakker met een enorme snotneus, hij had verder geen koorts, dus kon naar de burendag op de psz, alwaar ik hoorde dat er een kindje met roodvonk was gesignaleerd .. fijn, jan was al ziek, ik was al ziek, dus ik hoop maar dat het niet overslaat :') Jan zag wel hartstikke rood toen ik m ophaalde (blossen op z'n wangen) maar dat kan ook van de inspanning geweest zijn en vermoeidheid ...

Verder heb ik me een boel ellende op mijn hals gehaald ben ik bang, ik heb een zijkant uit z'n bedje gehaald, over de rand van het bed heenbuigen wordt steeds moeilijker :') Ik hoop maar dat hij zo moe is vanaaf dat hij zonder protest gaat slapen en er dan niet vervolgens uitvalt :X als dat gebeurt zet ik de zijkant maar weer gewoon terug denk ik :{
fotootje van hoe het nu is:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86710714
Ik vind het er gevaarlijk uitzien. Hij kan er zo uitvallen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86710885
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86710893
Ow ja, welkom Linda en Lotte *O* *O*
Wat een mooie fotoserie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:35:24 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86710974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk.
De reden bedoel ik.
Omdat je zwanger bent denk ik?
Dan laat je Jan toch eerst staan voor je hem eruit pakt?
ook, maar t bedje opmaken/verschonen ook, bovendien vertikt jan het om te gaan staan als ik dat wil :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86711148
Misschien kun je hem uitleggen dat het voor mama toch wel fijner is nu als hij gaat staan als je dat vraagt, zodat je hem uit zijn bedje kunt tillen.

Ik vind het er wat eng uitzien. kans op vallen lijkt me nogal groot en als hij valt, kan hij best ergens mee klem komen te zitten in al dat spijlenwerk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 14:43:11 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86711236
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uit :') t is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.

pi_86711267
beetje aparte dag vandaag, vandaag een jaar geleden was ik uitgeteld van Lars.....
Alleen was hij er toen al 11 dagen :P
En toch zijn dat van die dagen die een bijzonder tintje hebben O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86711708
DJMO, hij zal ook moeten leren dat je hem iets vraagt en dat hij dat dan ook doet. Blijven proberen, zou ik zeggen, laten uitlachen vind ik weer een ander uiterste.

Karin, aparte dagen he? O+
pi_86711719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef DJMO het volgende:
al geprobeerd miss_sly, maar dan lacht ie me hard uit :') t is gewoon dat ik niet meer over die rand heen kan bukken door ;n groeiende buik, en m'n rugklachten. ik doe al zo min mogelijk zware dingen, (zware boodschappen tillen etc, laat ik uit m'n hoofd) maar vooroverbukken is echt een ramp.
Dan blijft ie toch lekker in zijn bed zitten tot hij wel gaat staan en je 'm eruit kunt halen? Hebben ze dan heel snel door hoor :) Ik zou anders nog eerder zijn matrasje op de grond neerleggen.

Karin bijzondere dag dus O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 september 2010 @ 16:20:33 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86714934
ik probeer je tip wel stiemie, ik vond het zelf ook niet de meest ideale oplossing, dus ik heb het maar ongedaan gemaakt ;) met de kb eens kijken voor 'n peuterbedje (voor in t nieuwe huis gelijk :P )

woensdag 22 september 2010 @ 16:46:55 #200
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86716096
Wij hebben een (bijna 31 jaar oud... nog zelf in geslapen) bedje waarvan de zijkant naar beneden kan. Zeker toen ik met mijn gescheurde armspier zat was dat heel fijn, want ik kon hem toen niet met 2 handen uit bed tillen. (hij gaat gelukkig wel braaf staan)
Maar in jouw situatie is een peuterbedje denk ik sowiezo wel een goed idee, dan kan het ledikantje straks meteen doorschuiven naar de baby. En wat Stiemie zegt :Y

Ik had net een verdachte stilte in de keuken. We hadden de apothekerskast uitgemest nog wat meeneem-pakjes meergranen-koffieleutjes gevonden die we niet lekker vonden en die over datum waren. Manlief had nog een zakje open getrokken, en ze roken ook nog echt heel muf, dus hup de hele zooi in de vuilnisbak. Had die kleine dreutel gewoon in de (best wel hoge) vuilnisbak zitten graven en zat hij zo'n koekje te peuzelen. Je zou haast denken dat hij niet genoeg te eten kreeg hier....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')