Me to, Ik kan veel normale muziekstijlen wel waarderen van de 70's tot nu.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben qua muziek wel heel erg jaren 70/80/klein stukje 90
Ik eigenlijk nog steeds wel, op het werk staat vaak wel gewoon radio of de Spotify top 100 list op, wat ook weer heel divers is. Maar thuis toch wel vaak rock/alternativequote:
+oquote:Op zondag 19 september 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me to, Ik kan veel normale muziekstijlen wel waarderen van de 70's tot nu.
Ja leuk gedaan Bellaquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dan faalde FOK!, ik zat serieus de index van TAL te F5'en, en zag geen enkel topic, en 1 seconde later opende ik deze (stond al klaar in ander tabje)
Ik luister veel naar Air en Zero 7-achtige muziekquote:Op zondag 19 september 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog steeds wel, op het werk staat vaak wel gewoon radio of de Spotify top 100 list op, wat ook weer heel divers is. Maar thuis toch wel vaak rock/alternative
En vind dat ook live toch wel het leukste. Imho het meest fijne/relaxte publiek ook
Air is lekker relaxedquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Air en Zero 7-achtige muziek
had ik van de week ook een keer,quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dan faalde FOK!, ik zat serieus de index van TAL te F5'en, en zag geen enkel topic, en 1 seconde later opende ik deze (stond al klaar in ander tabje)
Dat ze zich daar na hun dood nog mee bezig houden ipv van hun rust te genieten verbaast mequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn helaas meer artiesten die dat doen, zelfs artiesten die al dood zijn
The Doorsquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Hier denk ik.
Mijn muzieksmaak is heel erg rock.metal.hardrock. Van The Doors tot aan Iron Maiden kan ik enorm genieten.
Zou lekker zijn.quote:
Ken je de 27 Club?quote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Hier denk ik.
Mijn muzieksmaak is heel erg rock.metal.hardrock. Van The Doors tot aan Iron Maiden kan ik enorm genieten.
Hard rock is niet nijn favo, maar ik kan er wel prima naar luisteren en als het goed is nog erg van genieten ook. HW had erg goede hardrock mee vorige weekquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Hier denk ik.
quote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Air is lekker relaxed
All I Need
Rotjeknor.quote:Op zondag 19 september 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar halen, anders heb ik morgne hoofdpijn
Das de enige die ik heb. Dat is toch waar All I Need op staat?quote:Op zondag 19 september 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja Moon Safari vind ik wel hun beste album trouwens
DOEIN.quote:
Die is wel tofquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pink floyd, maar dan met david bowie
Yes!quote:Op zondag 19 september 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de enige die ik heb. Dat is toch waar All I Need op staat?
Simple minds.quote:
quote:
.quote:
Ook grappig, het verhaal achter dat nummerquote:
Ja die ja, plus tegenwoordig wat andere musici die zijn overleden en/of verdwenen op hun 27e.quote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Als je bedoelt wat D> zegt. Wel ja. Tuurlijk ken ik Jimi, Janis en Jim.
Anders zou ik het niet weten en zonder D. s antwoord had ik het ook niet geweten.
Zijn allemaal op hun 27e de pijp uit gegaanquote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Als je bedoelt wat D> zegt. Wel ja. Tuurlijk ken ik Jimi, Janis en Jim.
Anders zou ik het niet weten en zonder D. s antwoord had ik het ook niet geweten.
Apart is dat.quote:Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ja, plus tegenwoordig wat andere musici die zijn overleden en/of verdwenen op hun 27e.
Zoals dus Richey Edwards van de Manic Street Preachers.
Oke... ff opzoekenquote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die hele dvd is tof, David Gilmour - Remember That Night
Ja, dat verhaal ken ik toevallig.quote:Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ook grappig, het verhaal achter dat nummer
Het zal louter toeval zijn uiteraard. Maar toch is het wel interessant erover te lezen vind ik dan. Dat onder musici het sterftecijfer @ age 27 even piekt...quote:
Ik heb 1 solo cd van Gilmour (about Face) die speel ik regelmatig afquote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die hele dvd is tof, David Gilmour - Remember That Night
dat optreden waar matthijs het over heeft is beter, jammer dat ze maar een minuut kregen om te spelen in DWDDquote:
DWDDquote:Op zondag 19 september 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat optreden waar matthijs het over heeft is beter, jammer dat ze maar een minuut kregen om te spelen in DWDD
Triggerfinger is sowiesoquote:Op zondag 19 september 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat optreden waar matthijs het over heeft is beter, jammer dat ze maar een minuut kregen om te spelen in DWDD
quote:Op zondag 19 september 2010 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dit was serieus denk ik m'n eerste kennismaking met Slash![]()
serieus, ik kwam er vanochtend achter dat dit op mijn iPod staatquote:
quote:
Ik weet hetquote:
Gheheheehquote:Op zondag 19 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral over muziek, en dan vooral de categorie teringherrie
Neequote:Op zondag 19 september 2010 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
maar daarna is het goed gekomen. Zo nog ff eenlinkje opzoeken van 'm.
Heb je z'n autobiografie gelezen?
quote:Op zondag 19 september 2010 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
En meer kennismaking met de persoon Slash dan he
Ik had vast weleens iets van Guns n' Roses gehoord ofzo, maar nooit zo beseft wie Slash als persoon/muzikant was
Gewoon naar buiten hangen... omdat het kanquote:Op zondag 19 september 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff roken
Ik zit nu in de slaapkamer van m'n stiefdochter, dus daar zal ik maar even niet roken..
ik ben GnR pas later gaan waarderen, ik zat toen in mijn Housetijdquote:Op zondag 19 september 2010 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had vast weleens iets van Guns n' Roses gehoord ofzo, maar nooit zo beseft wie Slash als persoon/muzikant was
Ohhh daar was ik fan van vroegah! Heb nog 2 cd's van zequote:Op zondag 19 september 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
Sjah als die clip van 'Fix' zo eens ziet is dat Blackstreet ook niks meer dan een donkere Backstreet Boys![]()
de mad hatter met een sigaret en gitaarquote:Op zondag 19 september 2010 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nog steeds met ups en downs, maar nu wel okee.quote:
Ik was toen 15, en toen scheurde in iemand GnR shirt kapotquote:Op zondag 19 september 2010 00:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oja,![]()
ik was 12/13 in 1991toen waren ze best hot
Joh wij hebben de 00's bewust meegemaakt, met Dragosta din tei en The Cheeky Girls.quote:Op zondag 19 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens helemaal bewust mee willen maken
quote:Op zondag 19 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
klinkt goed in ieder gevalquote:Op zondag 19 september 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog steeds met ups en downs, maar nu wel okee.
En daar in het verre Zoetermeer?
Daarna is het meer dan goed gekomen hoor. G 'n R, Slash's Snakepit, Velvet Revolver, z'n eerst (!) solo-album van dit jaar... Allemaal prachtigquote:Op zondag 19 september 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de mad hatter met een sigaret en gitaar
Dragosta din teiquote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joh wij hebben de 00's bewust meegemaakt, met Dragosta din tei en The Cheeky Girls.
ik was toen 2quote:Op zondag 19 september 2010 00:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oja,![]()
ik was 12/13 in 1991toen waren ze best hot
Toen was ik nog lief jaquote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jij was ok nog een Benny'tje natuurlijk
Deze is ook Epicquote:Op zondag 19 september 2010 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is zo Epic
Met een hoofdletter 'E' ja.
Die vent ook @ 03:10; "Hey SlashTis nu weer M.J. time!"
quote:Op zondag 19 september 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dragosta din teiDit waren pas zomerhits
:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joh wij hebben de 00's bewust meegemaakt, met Dragosta din tei en The Cheeky Girls.
Qua uitgaan kwam ik erg laat op gang, zat helaas tot eind jaren 80 aan de computer vastgelijmd helaas (alleen tijdens vakanties ging ik los). Jaren 90 staan bij mij pas synoniem voor veel uitgaan, vriendinnetjes en ook huidige vrouw tegenkomenquote:
Whehehehe the Cheeky girls, hoe fout kon het zijnquote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zondag 19 september 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
en we kunnen zeggen dat dit op #1 heeft gestaan
Ow, ik werd in '90 16, dus qua uitgaan heb ik oo kniet veel in de 80's gedaan. Maar met meisjes des te meerquote:Op zondag 19 september 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua uitgaan kwam ik erg laat op gang, zat helaas tot eind jaren 80 aan de computer vastgelijmd helaas (alleen tijdens vakanties ging ik los). Jaren 90 staan bij mij pas synoniem voor veel uitgaan, vriendinnetjes en ook huidige vrouw tegenkomen
Ik begon in 1993quote:Op zondag 19 september 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua uitgaan kwam ik erg laat op gang, zat helaas tot eind jaren 80 aan de computer vastgelijmd helaas (alleen tijdens vakanties ging ik los). Jaren 90 staan bij mij pas synoniem voor veel uitgaan, vriendinnetjes en ook huidige vrouw tegenkomen
tsja, misschien kijk ik er om de verkeerde redenen te rooskleurig tegenaanquote:Op zondag 19 september 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muzikaal voor mij een redelijk zwart gat
Dat heb ik met de opkomst van de metal.hardrock. Dus zeg maar Zeppelin, Sabbath en Purple zo eind jaren 60 begin jaren 70. Of de early eighties met Maiden enzo. Daar ben ik gewoon net te jong voor.quote:Op zondag 19 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach welnee, geweldige tijd johquote:Op zondag 19 september 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, misschien kijk ik er om de verkeerde redenen te rooskleurig tegenaan
Nee.quote:
da\s ver voor de jaren 0 hoorquote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik was errug laat, met alles, ook vader werd ik pas behoorlijk laat....quote:
2004.quote:
Nee joh!quote:
Heb je op het linkje geklikt?quote:Op zondag 19 september 2010 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken alleen 'Easy' van FNM. Ik had een crush op die zanger
Die is mooi.quote:
Zomer 2004quote:
Oh niet meer over nadenken, het wordt toch alleen maar romantiseren en het is altijd beter dan nuquote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was errug laat, met alles, ook vader werd ik pas behoorlijk laat....
maar ik heb nergens spijt van wat dat betreft, eind jaren 80 realiseerde ik me niet dat dat nu juist de tijd had moeten zijn van veel uitgaan etc (ik was rond de 20)
Jaren 90 heb ik alleen spijt van het niet grijpen van een aantal kansen bij sommige vrouwen, benieuwd als ik ben hoe m'n leven er dan uit had gezien
quote:
Hanson.quote:
Precies dat!quote:Op zondag 19 september 2010 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh niet meer over nadenken, het wordt toch alleen maar romantiseren en het is altijd beter dan nu
Tof, ik word net wakker. Ik ga rijen dodgen.quote:
ik hoor dat vaker, en ik gedraag me nou niet bepaald volwassenquote:Op zondag 19 september 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verscillen we maar 2 jaar?Ik dacht dat je ouder was
Klopt inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh niet meer over nadenken, het wordt toch alleen maar romantiseren en het is altijd beter dan nu
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dragostea_din_teiquote:Op zondag 19 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is al veel ouder volgens mij
Eentje uit mijn geboortejaar:
Ojáá! Ik vond dit echt niets geloof ikquote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je op het linkje geklikt?
Die ken je toch wel?
Oh die heb ik toen ook grijsgedraaid.quote:
Neeee echt nietquote:Op zondag 19 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is al veel ouder volgens mij
Best dapper, deze bekentenisquote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die heb ik toen ook grijsgedraaid.
quote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Deze doet me denken aan een vakantie in 1992
En die weer aan een bepaalde dame die ik daar leerde kennen
En nu hou ik erover op
Dat deed ik toen ik 6 was alquote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die heb ik toen ook grijsgedraaid.
Ik was al vrij vroeg into muziek. Ik weet nog toen ik 12 of 13 was ofzo ik van m'n ouders zo'n soort van draagbare radio ding kreeg met cassettespeler en een kistje waar je cassettebandjes in kon doen, en dat zat dan vol met lege bandjes. Kon ik opnemen van de radio
damn, voor nijn gevoel ken ik dat nummer al veel langer.quote:Op zondag 19 september 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dragostea_din_tei
Ach ik was toen <16 ofzo, daar schaam ik me echt niet voor. Ik ben nu eenmaal van de generatie van de Spice Girls, Backstreet Boys, Mental Theo & Charly Lownoise, Paul Elstak, en weet ik veel van hoeveel meer shit wat nu als 'erg fout' word bestempeldquote:
Ik vind het ook altijd zo dom, schamen omdat je iets mooi vindt.quote:Op zondag 19 september 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ik was toen <16 ofzo, daar schaam ik me echt niet voor. Ik ben nu eenmaal van de generatie van de Spice Girls, Backstreet Boys, Mental Theo & Charly Lownoise, Paul Elstak, en weet ik veel van hoeveel meer shit wat nu als 'erg fout' word bestempeld
Ja maar sommige mensen reageren ook zo dom.quote:Op zondag 19 september 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo dom, schamen omdat je iets mooi vindt.
Ah ik was ook jongerquote:
Uhuquote:Op zondag 19 september 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Anthony Kiedis was ook echt een Baldwin vroegah.
Was toen zelfs een tijd dat er 2 varianten in de top 10 stonden, er was nog een kloon die doorquote:Op zondag 19 september 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, voor nijn gevoel ken ik dat nummer al veel langer.
Echt een wereld nummer
Ik ben ook overtuigd ABBA fanquote:Op zondag 19 september 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 19 september 2010 00:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen reageren ook zo dom.
Maar daar trek ik mij niks meer van aan.
Ik kreeg mijn eerste echte cassetterecorder ook op mijn 8equote:Op zondag 19 september 2010 00:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ik was ook jongerIk weet nl. nog dat ik toen als 'dank' (
) 'Whats up' van de 4 Non Blondes voor m'n moeder had opgenomen, en die is uit 1993. Dus ik was 8
Wtf moeten mijn homies wel niet denken als ik zeg dat ik Lady gaga luister.quote:Op zondag 19 september 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ik was toen <16 ofzo, daar schaam ik me echt niet voor. Ik ben nu eenmaal van de generatie van de Spice Girls, Backstreet Boys, Mental Theo & Charly Lownoise, Paul Elstak, en weet ik veel van hoeveel meer shit wat nu als 'erg fout' word bestempeld
Ik vind je er alleen maar leuker door.quote:Op zondag 19 september 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf moeten mijn homies wel niet denken als ik zeg dat ik Lady gaga luister.
Die was ook geniaal toenquote:
ik kreeg de radio voor mijn 6e verjaardagquote:Op zondag 19 september 2010 00:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ik was ook jongerIk weet nl. nog dat ik toen als 'dank' (
) 'Whats up' van de 4 Non Blondes voor m'n moeder had opgenomen, en die is uit 1993. Dus ik was 8
Ja, ik vind het ook rot voor hem. Maar soms is het gewoon maar beter zoquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind je er alleen maar leuker door.
quote:
HET IS EEN TEKEN MIAUW!quote:Op zondag 19 september 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste echte cassetterecorder ook op mijn 8e
NU!quote:Op zondag 19 september 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HET IS EEN TEKEN MIAUW!
WE MOETEN COPULEREN!
Dat blijft de bom uiteraard. Ook #1 in de Top 500 van de 90s van Q-Music. Wel terecht ook denk ik. Er is veel 'mooiere' of tijdslozere muziek gemaakt (Motorcycle Emptiness bv.quote:
Met op 1 Anita Meyer.quote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd voor de TAL SC top 1000
Dan zal ik niet langer storenquote:Op zondag 19 september 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HET IS EEN TEKEN MIAUW!
WE MOETEN COPULEREN!
Buiten dat het een geniaal nummer is zijn Mental Theo en Charly ook echt helden in het maken van muziek. Ieder liedje wat je van ze kent is ook een hit geweest en dat wil toch wel wat zeggen.quote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat blijft de bom uiteraard. Ook #1 in de Top 500 van de 90s van Q-Music. Wel terecht ook denk ik. Er is veel 'mooiere' of tijdslozere muziek gemaakt (Motorcycle Emptiness bv.), maar dit was zo mega toen
Primaquote:Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd voor de TAL SC top 1000
Doet me denken aan een vervelend ex-vriendjequote:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
ik kreeg de radio voor mijn 6e verjaardag
Zat ook toen MTV en Music Box net bestonden ermee voor de tv, en dan moest iedereen stil zijn als ik wilde opnemen
Slaap lekker D.quote:Op zondag 19 september 2010 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zal ik niet langer storen
Mensen, tot morgen
wow ook deze lijkt nog zo kort geledenquote:
Trusten D.quote:Op zondag 19 september 2010 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zal ik niet langer storen
Mensen, tot morgen
Die is zo vet hequote:Op zondag 19 september 2010 00:45 schreef Loveless85 het volgende:
En wat iedereen lijkt te vergeten van Shaggy, omdat It Wasnt Me zo'n hit was;
Dit was z'n eerste hit geloof ik, ik vond het leeeeeukquote:Op zondag 19 september 2010 00:45 schreef Loveless85 het volgende:
En wat iedereen lijkt te vergeten van Shaggy, omdat It Wasnt Me zo'n hit was;
Die zijn toch ook van 'Wannabe the only one' ?quote:Op zondag 19 september 2010 00:46 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik weet niet of iemand Eternal kent, die gaven een concert op mijn middelbare school. Was een Radio3 Tour ofzo, had de school gewonnen.
Jaaaaaaa die was nog eerder jaquote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit was z'n eerste hit geloof ik, ik vond het leeeeeuk![]()
Doe mij maar die van Blondie.quote:
Lots of locks?quote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ook mijn mandje in...
Beyond a heavy week and a heavy week to go...
Toen ging ik naar de middelbare school. Ik haatte dit nummerquote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
Ook een vakantieherinnering (1991) genoeg herinneringen maar zo'n zeurderig nummer eigenlijk
quote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook van 'Wannabe the only one' ?
ik stond te feesten op Mallorca op dit nummerquote:Op zondag 19 september 2010 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen ging ik naar de middelbare school. Ik haatte dit nummer
Ja, toen waren ze met z'n drie, zonder die blondequote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook van 'Wannabe the only one' ?
Truste Symphquote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
OMG, hoe vaak zou dit wel niet voorbij zien komen op z'n verjaardag dat z'n vrouw ineens ' HEY WILL, WEET JE NOG HAHAHAHquote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
En wat in die tijd ook gewoon geweldig was zonder je ervoor te hoeven schamen was;
Haters zullen gaan haten.quote:
Ja en met een andere donkere dude erbij toch?quote:Op zondag 19 september 2010 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, toen waren ze met z'n drie, zonder die blonde
Trusten symphquote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Oh die vond ik ook leuk!quote:
Nu maak je al die baggermuziek ineens goed, je hebt dus toch wel smaakquote:Op zondag 19 september 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten symph
over symph gesproken...
Nee, dat was een andere zanger di eniet bij het groepje hoorde, best een bekende. Geen idee hoe dit heet ookquote:Op zondag 19 september 2010 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en met een andere donkere dude erbij toch?
Vieze vent.quote:
over symph gesproken:quote:Op zondag 19 september 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten symph
over symph gesproken...
Weet ik.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
Jaren 00 maar behoorlijk fout eigenlijk
Alizeequote:Op zondag 19 september 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over symph gesproken:
Yes, that's me and yes, that's Symphonie
Afschuwelijkquote:Op zondag 19 september 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
Die hadden toch ook nog zo'n kwijlnummer?quote:Op zondag 19 september 2010 00:54 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en hier gleden we ook nog eens op. Dan op die lange in dat donkere shirt![]()
dat geval is nu ook al 25quote:Op zondag 19 september 2010 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Al moet je deze eigenlijk op mute kijken
En gewoon niemand hier verder met een wtf reaktiequote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
mstr
Jotcha
Olga
-SG-
Hyman
Surveillance-Fiets
DeLuna
Renesite
RenRen-
MarkM
Mexicaantje.
Bellatrix
Desunoto
Bravebart
Myraela
Tijgertje.
Heroinjunk
Peterselieman
Noortje.
nijnja
donroyco
Sjoegerd
Tazar_Yoot
tliciouz
Sj0rSz
JJdJ1984
TwyLight
suikertaartje
Sally
Trevland
x3ro
Kally
iBenny
franklop
Schieganger
naatje_1
KingGone
Rauw.
BurnaBoy
charmed_angel
the_legend_killer
Rauzer
TJDoornbos
-Miauw-
Juicyhil
Daniane
timmmmm
Mr.DD
crv
Blaxje
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hadden toch ook nog zo'n kwijlnummer?
Manau ofzo toch?quote:Op zondag 19 september 2010 00:57 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet trouwens dat ene Franse raplied ook alweer uit de jaren 90, zo'n heel bekend?
Die jaquote:
Ik heb wel iets met necrofilia.quote:
Hihi xD xD xDquote:Op zondag 19 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe, ik flikker zowat mijn hele identiteit in het topic, en nobody notice LD
Stiekem heb ik je adres en telefoonnummer al.quote:Op zondag 19 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe, ik flikker zowat mijn hele identiteit in het topic, en nobody notice LD
Money making biatch.quote:
Ik wilde nog wel vragen of het verstandig wasquote:Op zondag 19 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
dan wordt het tijd dat je een bakkie komt halenquote:Op zondag 19 september 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stiekem heb ik je adres en telefoonnummer al.
quote:Op zondag 19 september 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je een bakkie komt halen
Ik ben nooit zo anoniem geweestquote:Op zondag 19 september 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel vragen of het verstandig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |