OMGquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet altijd aan the nutty professor denken bij "the pony" toen ik dat zocht, ter illustratie vond ik het niet. Wel dit juweeltje
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet altijd aan the nutty professor denken bij "the pony" toen ik dat zocht, ter illustratie vond ik het niet. Wel dit juweeltje
![]()
![]()
whehe!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Proestquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
de jaren 80 belde, ze willen hun zumba terug.
Dit was denk ik high impact aerobicsquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
Nee joh! D`r tetten zijn te kleinquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahahaha
geniale post
B. vond haar op onze buurvrouw lijken
wat een mens zeg
Whahahahaha!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
Wel duidelijk te zien waar ik het meest komquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Swetsenegger
Brighteyes
Lois
Belana
bixister
snoopy
moussy
yvonne
jessie
dutchie
Ticootje
Vicky
poemojn
Luchtbel
YPPY
Karin
Maneki.Neko
miss_dynastie
lady-wrb
huuphuup
MUUS
Anitra
Spuuglokje
PM-girl
m@x
miss_sly
Sugar
Bolletje...
just me
pinquit
Leah
Catootje
livelink
RockabeIIa
Troel
_evenstar_
knorretje
Rottdog
Bar_en_Mar
Barb
beefcake
easy-going
k_i_m
Nijna
Githa
LadyS
texelonia
Vivi
Jarno
Ook weer zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Nee joh! D`r tetten zijn te klein
er staan users tussen die ik me niet eens meer kan herinnerenquote:Op zondag 19 september 2010 10:04 schreef E.T. het volgende:
Leuk dingetje.. Leuke namen uit het verleden![]()
[..]
Wel duidelijk te zien waar ik het meest kom
Kan je hier doen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Rewimo
bixister
huuphuup
Brighteyes
Patch
freecell
moussy
amaranta
Claudia_x
miss_sly
Ticootje
Beessie-Jen
Vicky
Groofsken
Asyniur
Belana
Sorbootje
Lois
miss_dynastie
Vlindur
mamamiep
debuurvrouw
Ludo
dolle_hond
snoopy
trui
MasterWouter
Oscar-Wilde
ranja
Lijnloos
Poppejans
texelonia
lady-wrb
Sugar
Ssserpente
De_Taartjesfee
Incantrix
Bijna35
Diaan73
leonieke
Githa
melonovy
livelink
RockabeIIa
Twinkly
Khalein
jessie
Luchtbel
Spuuglokje
pinquit
Swets is nog steeds van bepaalde delen van Fok geband (pm en shop bijv) en kan dit ook niet opvragenquote:Op zondag 19 september 2010 15:11 schreef livelink het volgende:
Wel logisch dat Swetsenegger jouw grootste vriendje is, E.T. Heb je wel gechecked of het andersom ook zo is.
Ooh Popmart, ik ben jaloers!quote:Op maandag 20 september 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Tof Cattie! Klinkt leuk!
Ik ben ook ooit bij een U2 concert geweest (popmart) en dat is echt een van de beste concerten die ik tot nu toe heb gezien
Natuurlijk is het de moeite waard. Je zou o YouTube filmpjes van north star en mercy kunnen kijken, 2 nieuwe nummers die ze waarschijnlijk spelen. Dan kun je ze al meezingen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:50 schreef innepin het volgende:
Oh Cattie, tof!
Wij gaan woensdag naar U2 in Brussel![]()
Fijn om te horen dat de show de moeite waard is
brak.quote:
Het zit in de lucht geloof ikquote:
Geen idee. 't zijn asielbeestjes... de enige die niet uit het asiel komt (maar via Fokquote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef trui het volgende:
oh jakkes! dat kan ook nog dus...(kwam dat misschien doordat ze te vroeg gecastreerd zijn? geintje, ik heb echt geen idee hoor)
yepquote:Op maandag 20 september 2010 11:35 schreef Vicky het volgende:
Oh lily, wat een hork van een kapper zeg! was het de eigenaar??
ik was echt flabbergasted...zat daar met kin op de grond en later in de auto had ik echt een rode kop van opwindingquote:Op maandag 20 september 2010 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Welk kind van jou heeft er flappies dan?da's me echt nog nóóit opgevallen? Oh, haha, dat zeg je net David.
Wat een plork van een kerel evengoed.![]()
En wat je het kind aandoet???? ik zit echt ff met mijn mond open. En dan hebben we het nog niet eens over dat luizenverhaal.
dat was mijn idee dus ook maar hij is dus de baas...quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef trui het volgende:
daar ga je dus nooit meer naar toe hoop ik! ik zou zelfs nog even een klacht indienen bij de baas, of was hij dat zelf?
whaha zou je denken?quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef trui het volgende:
ach vicky, misschien heb je nu de beste die je maar kan treffen.succes!
dat gaat wel erg snel jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Vicky het volgende:
OMG.. ik log net in op mijn werkmap van het CWI en ik heb gewoon WEER!!! een andere werkcoach. Ik had nog geen week de vorige. Dit is toch gewoon te triest voor woorden!!
Pisnicht!quote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
[..]
yep
zo'n onvervalste valse ...vul maar in
oh nietquote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Die jongenJoris heet ie, doet geen slag, teert op de centjes van papa en mama, drinkt de hele dag champagne. En gaat dan wel eens naar Ikea om naar te dikke tienermoeders te kijken want die hebben ze niet waar hij woont
![]()
Maar dan was ie wel blij dat ie weer terug was in Zuid, eindelijk weer mooie mensen.![]()
![]()
nee 't was gewoon een gefrustreerd kereltje, gok ik. ik merkte op 'ja, ik krijg al wel een paar grijze haren he' en toen vroeg hij dus of dat ook op andere plekken van mijn lichaam het geval was.quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Whut Trui?!![]()
Was het bananasplit ofzo? Wat erg!
Ongepast zeg...
ik gok dat ze daar overal NEE kan invullen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:55 schreef Vicky het volgende:TNS nipo slaat de plank even helemaal mis hoor... Ik krijg een vragenlijst die ingevuld moet worden door Amber.. Een van de vragen gaat erover of ze een van onderstaande activiteiten heeft gedaan.:
Wellness \ beauty \ ontspanning -> in de week van maandag 13 september t\m zondag 19 september.
Schoonheids- en Beauty behandeling
Kuurbaden
Sauna bezoek
Yoga \ Tai Chi \ Meditatie e.d.
Zonnebank
uhuhquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef trui het volgende:
[..]
ik gok dat ze daar overal NEE kan invullen.
whaha stomme vragen zeg!!quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef trui het volgende:
ach, zo ben ik op aruba geboren en word ik daarom wel eens gevraagd voor enquetes met vragen als 'zou u het een bezwaar vinden als uw kind later met een nederlandse partner thuis zou komen?'
ehm, neuh.
ik ben al blij dat mijn dochter zwemles leuk vindquote:Op maandag 20 september 2010 12:11 schreef innepin het volgende:
Vicky, doet jouw dochter nog niet aan tai chi?ga je schamen joh
Ik zou ja antwoorden!! Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef trui het volgende:
ach, zo ben ik op aruba geboren en word ik daarom wel eens gevraagd voor enquetes met vragen als 'zou u het een bezwaar vinden als uw kind later met een nederlandse partner thuis zou komen?'
ehm, neuh.
quote:Op maandag 20 september 2010 12:45 schreef Vicky het volgende:Zaterdag weer op gesprek
Ik moest net ff bellen om een afspraak te maken maar man oh man wat klonk die man chagarijnig zeg
hahahaquote:Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou ja antwoorden!! Gewoon omdat het kan.
Ja geweldig! Gewoon doen.quote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
zo staan er bij mijn ouders bij de AH vaak van die enquetteurs die dan aan mn moeder vragen "bent u tegen dierenmishandeling mevrouw?"
Meestal antwoord ze zoiets als "Nee eigenlijk vind ik dat wel een goede zaak! Zouden meer mensen moeten doen!" kom nou wat zijn dat nou voor een vragen?!![]()
Livelink plaatje van de keuken?![]()
Lily noujaaaaaaaa!!![]()
ik zat letterlijk met mn mond open te lezen. Het lef!!
Stomme handtas, waar bemoeit ie zich mee? En waarom denkt ie dat ie zoiets kan zeggen?
De broer van mijn ex is ook homo, type glitter, gordon, Abba zeg maar. En die vond het ook altijd nodig om hardop alles en iedereen van heel vals commentaar te voorzien pff...Echt hè, beperk dat lekker tot het songfestival ofzo.
Als ze er tijd voor heeft maakt ze er ook een sport van om telefonische enqueteurs zo lang mogelijk aan de lijn te houdenquote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja geweldig! Gewoon doen.
"Ik haat dieren, er kunnen mij niet genoeg dierproeven gehouden worden, kutbeesten". "Oh en kippen zijn er om te eten, waarom hebben die dieren ruimte nodig om te lopen, zo nutteloos".
ik heb 'm net even gelezen maar vind 't maar een slap columpje eigenlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 13:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hebben jullie trouwens deze column op de frontpage gezien?
Ja, slap en puberaal en zeurderig. Het druipt van irritatie en frustratiequote:Op maandag 20 september 2010 13:46 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb 'm net even gelezen maar vind 't maar een slap columpje eigenlijk.
quote:Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou ja antwoorden!! Gewoon omdat het kan.
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef Vicky het volgende:ik mag morgen ook op gesprek
![]()
om 16.00 uur mag er weer geduimd worden
Succes Vicky, maar ik geloof dat duimen tot nu toe alleen maar averechts gewerkt heeftquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef Vicky het volgende:
ik mag morgen ook op gesprek
![]()
om 16.00 uur mag er weer geduimd worden
ik zal wel moeten he....quote:Op maandag 20 september 2010 16:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Ik was 3 jaar niet geweestquote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef huuphuup het volgende:
oh brr stiemietandarts. Ik moet ook echt nodig weer, mn half jaarlijkse controle is inmiddels anderhalfjaarlijks geloof ik
Maar ik wil niehiehiet
![]()
Mn huis is weer aan kant en schoon. Heerlijk, kan ik me komende week weer met andere dingen bezig houden
en ik heb me er toch maar toe gezet en de anti-allergische hoezen enzo gewassen. Wat een karwei is dat toch altijd
ja dag gek, mn buik doet zeer hoor nuquote:Op maandag 20 september 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Huup, hier moet de badkamer! Ik lees dat jij tijd over hebt.
oh ja dat heb ik dus ook... vorige keer al naar laten kijken en toen kon ie niks zien.quote:Op maandag 20 september 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een soort kiespijn, maar alleen als ik ermee kauw. Oplossing is kauwen aan de andere kant.
lucifer erbij?quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dag gek, mn buik doet zeer hoor nu![]()
gooi maar een fles chloor naar binnen in je badlkamer, das genoeg toch?
Zo heb ik het ook een paar maanden gedaan. Ik wilde alleen voordat mijn nieuwe baan begon even bijgewerkt zijn bij de tandarts want om nou meteen in je eerste week vrij te vragen voor de tandarts staat ook weer zo stom...quote:Op maandag 20 september 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een soort kiespijn, maar alleen als ik ermee kauw. Oplossing is kauwen aan de andere kant.
dromquote:Op maandag 20 september 2010 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das helemaal effectiefdan leeft er zeker weten niks meer
Checkquote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als ze er tijd voor heeft maakt ze er ook een sport van om telefonische enqueteurs zo lang mogelijk aan de lijn te houden![]()
Eigenlijk is ze heel vervelend, die moeder van mij![]()
<3
Vicky werkt dat nou echt? Ik heb in mijn keuken een schimmelrandje in de kit zitten en ik gooi er regelmatig pure bleek op, maar het gaat niet wegquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
drom
ik ehb vandaag weer een fles schimmelspul van HG gehaald
\quote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
drom
ik ehb vandaag weer een fles schimmelspul van HG gehaald
het werkt eht perfect! Je moet wel oude kleren aan en je sieraden afdoen want het is echt rotzooi maar je voegen en kitranden worden superschoon!quote:Op maandag 20 september 2010 20:01 schreef mikoxx het volgende:
[..]
\
Jup, dat werkt echt, als een treinopspuiten, ff laten inwerken en afspoelen
En daarna moet je de boel luchten, want het meurt........quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
het werkt eht perfect! Je moet wel oude kleren aan en je sieraden afdoen want het is echt rotzooi maar je voegen en kitranden worden superschoon!
Ik wilde het net gaan intikkenquote:Op maandag 20 september 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
En daarna moet je de boel luchten, want het meurt........![]()
Oeh!quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Hmm misschiend an toch maar eens gaan proberen
Oja de drie dwaze boekjes van de bijenkorf staan online
Bij ons nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Vicky werkt dat nou echt? Ik heb in mijn keuken een schimmelrandje in de kit zitten en ik gooi er regelmatig pure bleek op, maar het gaat niet weg
Ja heeerlijk hequote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Lekker 100 keer bekijken en wegdromen bij al t moois![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bij ons niet. Maar het zat er ook al een hele tijd, misschien helpt dat ook niet mee.
oh ik zie genoegquote:Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja heeerlijk heAl heb ik nog neit echt iets gezien dat voelde als hebben-hebben-hebben
Nou!quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef huuphuup het volgende:
Wat ziet Daphne er verlopen uit ineens
niet ineens hoor, zo ziet ze er al jaren uitquote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef huuphuup het volgende:
Wat ziet Daphne er verlopen uit ineens
quote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef moussy het volgende:
[..]
niet ineens hoor, zo ziet ze er al jaren uit
of zwaar aan de coke zit.quote:Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
zoiets staat alleen leuk als je spleeogen hebt
Nou precies zoals de naam aangeeft: opeens heb je een geniale ingeving!quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ook weer zo. Maar dr tetten hangen er relatief beschaafd bij deze keer
Epiphany hoe kom je erop
Idem.quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef innepin het volgende:
Ik kan die boekjes van de Bijenkorf niet vinden en geen enkel plaatje op de site werkt bij mij
http://ddd.debijenkorf-magazine.nl/2010/quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef innepin het volgende:
Ik kan die boekjes van de Bijenkorf niet vinden en geen enkel plaatje op de site werkt bij mij
oh haha ik was spuit elfquote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
http://ddd.debijenkorf-magazine.nl/2010/
quote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
junkiesquote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Boekjes staan hier toch? Hier doet ie t wel?
Een cocktaildressquote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef moussy het volgende:
Ik zoek me rot op inet naar kleren
P. heeft 4 okt zn beëdiging, hij moet in zn gala pak staan en wat moet ik daar in godsnaam bij aan doenP. vond een joggingbroek al goed, dus daar heb ik ook al geen kloot aan!
die hebben ze niet in mijn maatquote:Op maandag 20 september 2010 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een cocktaildressEn niet vergeten foto`s te maken voor ons
Wat voor maat heb je dan?quote:Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
die hebben ze niet in mijn maat
foto's komen wel, maar niet openbaar denk ik
maat onmogelijk voor iets jurkigs, echt, cup D op 1.54 en een negerinnenreet is niet jurkproof.quote:
Gewoon de nadruk leggen op iets andersquote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef moussy het volgende:
[..]
maat onmogelijk voor iets jurkigs, echt, cup D op 1.54 en een negerinnenreet is niet jurkproof.
Mja ik weet, klein publiek ook, máár, op net wordt écht verwacht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:48 schreef Rottdog het volgende:
Mouss je staat/zit maar tussen het publiek, doe geen moeite
net zwart jurkje. doet het altijd goed bij alles. (en laat iemand anders die rare knopen van zn pak doen, als je niet weet hoe dat moet sta je een half uur te kloten om dan in tranen uit te barsten)quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef moussy het volgende:
Ik zoek me rot op inet naar kleren
P. heeft 4 okt zn beëdiging, hij moet in zn gala pak staan en wat moet ik daar in godsnaam bij aan doenP. vond een joggingbroek al goed, dus daar heb ik ook al geen kloot aan!
Scheelt net zo standaard als mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja ik weet, klein publiek ook, máár, op net wordt écht verwacht.
en ik ben natuulk al zo standaard..![]()
Wie wat waar knopen? Ik ga geen 62 topics doorspittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:20 schreef simmu het volgende:
[..]
net zwart jurkje. doet het altijd goed bij alles. (en laat iemand anders die rare knopen van zn pak doen, als je niet weet hoe dat moet sta je een half uur te kloten om dan in tranen uit te barsten)
zie ook ergens in het buikfototopic de foto van mij en sangdrax op zn sjiekkiefriemels
ff kijken, ik had een zwangerschaps zwart jurkje, maar de c&a heeft altijd wel iets. erop had ik een zwart witte bolero. moment, ik zoek ff de foto opquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Wie wat waar knopen? Ik ga geen 62 topics doorspitten
Zoiets zal het wel worden Rott
die zie je ook niet de ellendige rotdingenquote:
ik wil hem wel opsturen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:42 schreef moussy het volgende:
Oeh een zwangerschapsjurkje kan ik wel aan![]()
P moet een iets ander pak aan, met een goude slinger bij zn oksel en zoik pis al in mn panty bij het idee
![]()
![]()
Nou, ik ben al zo ver dat ik een broek heb (zelf) en een bolero, van mn moeder, kaartjes hingen er nog aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ik wil hem wel opsturen hoorhoef je niks te kopen (als ik hem maar terug mag
)
het ding draagt megavriendelijk en is geschikt om te dragen als je niet zwanger bent
jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef Rottdog het volgende:
Zo dus
[ http://julian.borsatoweblog.nl/fotoalbum/406_kj4c37fsem.jpg&t=1]afbeelding ]
das ook wel zo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef trui het volgende:
maar als je iets echt moois koopt kun je er misschien toch nog vaker wat aan hebben? zo'n zwart jurkje lijkt me altijd handig om te hebben.
Klaaaarrrrr!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
oooh
nou!
in dat geval.
[ afbeelding ]
die. Op een strakke legging. En met Uggs eronder.
Zolang je teennagels maar beschaafd zijn toch?
Dat soort jurkjes zien er op plaatjes altijd leuk uit, als je eenmaal anhebt in een groter maatje dan het plaatje, aangezien wij niet gezegend zijn met maat 32/34, lijkt het vaak alsof je een vuilniszak bij de kringloop hebt gescoord...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind die onderste wel tofZiet er wel comfy uit ^_^
GMTA!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:19 schreef huuphuup het volgende:
Haha ja hè TF?![]()
alleen, ik zei het gister nog tegen B toevallig, op zo'n model zien zulke dingen er altijd geweldig uit, comfy en toch nog stijlvol enzo. Maar als ik precíes hetzelfde als t model aantrek dan zie k er ineens toch helemaal zwerver/huisvrouw uit![]()
ik schrik dan altijd zo als ik mezelf in een raam ziequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kijk gewoon niet in de spiegel als ik zoiets aanheb dan. Dan is het plaatje in m`n hoofd iig nog wél leuk
hahahaha ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ik schrik dan altijd zo als ik mezelf in een raam zie
Misschien, we passen nu twee weken op het huis van familie. Donderdag kijkdag op de bouw en wat meer info over de stand van zaken. Dat wachten we nu even afquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef livelink het volgende:
Och wat jammer, Estrys. En is het vakantiehuisje nog een optie nu?
Met z'n allen honderden euro's zoals ik het begreep. Het viel mij gezien de tendentieuse kop nogal mee. Ja, het is meer maar volgens mij enkele tientjes. Ik hoorde vanmorgen een rekenvoorbeeld waaruit dat bleek. Ook niet leuk maar overkomelijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef Ticootje het volgende:
Fijn, honderden euro's per maand? Ik denk dat ik dan net zo goed kan stoppen met werken.
400 miljoen in totaal. Dus met honderden euro's per maand.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef trui het volgende:
met z'n allen 400 miljoen. dat zijn heel wat honderden euro's inderdaad...
quote:Gezinnen met een modaal inkomen gaan er net als de minima 3200 euro per jaar op achteruit, twee keer modaal verliest 3100 euro. Omdat de huishoudens met een laag inkomen nu nog een relatief hoge opvangtoeslag ontvangen, stijgen voor deze groep de kosten voor opvang het hardst: van 580 euro per jaar nu naar 3820 euro in 2012. Het gedeelte van hun besteedbaar inkomen dat ze kwijt zijn aan kinderopvang groeit van 5 naar 29 procent.
Wow, dat is wel een hele erge stijging van de kosten.quote:
Ligt eraan voor hoeveel dagen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is wel heel andere koek dan het rekenvoorbeeld van vanochtend uit het journaal!![]()
Maar even hè, 580 euro voor opvang? dat is ook wel érg weinig of niet?
Neem je lekker een oppaskindje ofzo.. Of schoonmaken ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef lily het volgende:
Nou, wij in ieder geval ook. En ik weet niet goed waar ik op moet gaan bezuinigen. Ik word er knap nerveus van in ieder geval
En je baan opzeggen...als je kinderen eenmaal op school zijn, kan je weer meer werken en dan ben je wel je baan kwijt. Hm, nee...is het ook niet echt.
ja, leuk (not)quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:38 schreef Ticootje het volgende:
Neem je lekker een oppaskindje ofzo.. Of schoonmaken ofzo.
Leuker kunnen we het niet maken...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef livelink het volgende:
Boodschappen goedkoper, niet op vakantie gaan, sportclubs kinderen, goede doelen. Ik kan best nog wel wat bezuinigingen noemen. Het leven zal er niet echt leuker op worden.
Kortom, je mag gewoon geen pleziertje hebben dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef livelink het volgende:
Boodschappen goedkoper, niet op vakantie gaan, sportclubs kinderen, goede doelen. Ik kan best nog wel wat bezuinigingen noemen. Het leven zal er niet echt leuker op worden.
Jaa, de zwemles opzeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef livelink het volgende:
sportclubs kinderen
Ohquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik doelde op de post van Lilly mbt de zwemlessen.
oh vandaar!! Die 3000 euro is wel erg veel. Helemaal na alle stimuleringsregelingen. Ziektekosten gaan ook enorm omhoog of althans ze vergoeden nog minder.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef mefke79 het volgende:
HEt stomme is, er zijn 2 plannen voor die kinderopvangtoeslag:
1) die waarschijnlijk uit het journaal, dus niet zo heel veel, tientjeswerk per maand
2) de voorstellen van het nieuwe kabinet (dat er nog niet is, maar ja) en dat gaat echt om die 3000 per jaar. Leuk hoor, maar ook hier geen idee waar ik het vandaan moet halen. EN stoppen me werken is geen optie, meer werken gaat ook niet en minder werken kan in mijn baan niet. Bezuinigen kan hier dan alleen op uitjes en vakantie.
Hier hetzelfde... Maar ik zat te denken, wij kunnen per maand nog de hypotheekrenteaftrek terugvragen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:02 schreef lily het volgende:
[..]
ja, leuk (not)
Ik heb hard gestudeerd en gewerkt om te kunnen komen waar ik nu ben. Ik ben echt heel blij met mijn functie, en het bedrijf waar ik werk. Ik heb het super naar mijn zin. Als ik dat opgeef krijg ik het misschien nooit meer terug.
Mijn echtgenoot heeft een fabrieksbaan dus zal hij veel eerder opzeggen (maar dan moet ik meer dan full-time gaan werken en dat is ook niet iets waar ik blij van word)
en bezuinigen; moeilijk...ja, vakantie, maar die week in Belgie laten gaan, zal het ook niet oplossen. Boodschappen is het enige wat ik kan bedenken.
En een van ons thuis blijven; dan mis je net zo goed honderden euro's aan inkomen. Nee, ik ga wel een jaar of twee voor nop werken dan..
doe ik al (betaal ik nu mijn studieschuld van maar die is over twee jaar afbetaald...dat scheelt weer)quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... Maar ik zat te denken, wij kunnen per maand nog de hypotheekrenteaftrek terugvragen.
ben ik net mee begonnen, dat duurt nog een jaar of 14...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef lily het volgende:
[..]
doe ik al (betaal ik nu mijn studieschuld van maar die is over twee jaar afbetaald...dat scheelt weer)
dat is nog het meest ergerlijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef m@x het volgende:
Toch jammer dat het financiele beleid over het algemeen wordt bepaald door mensen die er geen cent op achteruit zullen gaan of dat in ieder geval niet zo zullen voelen.
ja, kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef m@x het volgende:
Vijftien jaar afbetalen was het toch, die studieschuld. In dat geval moet ik nog een jaar of 4.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we kunnen altijd nog bij m'n ouders gaan wonen...
Zoiets heb ik ook, we zien wel. Maar stiekem ben ik wel blij dat we geen kinderopvang meer nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Estrys het volgende:
Ik kan me er allemaal nog niet echt druk over maken eigenlijk.
Ik zie wel hoe het komt. We hebben een hogere hypotheek volgend jaar, das minder.
gheheh ik ook, ben al 2 jaar bezig nog 13 te gaan \O/quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ben ik net mee begonnen, dat duurt nog een jaar of 14...
Ik ben niet gegaanquote:Op woensdag 22 september 2010 08:58 schreef Saffier het volgende:
Oeh Mous dat is inderdaad kippevel! Moet je zelf nu actie ondernemen? Zo ja, succes en sterkte
ja ditoquote:Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu ja, volgens het Nibud kan ik dus beter nóg een kind baren en voorlopig blij zijn dat ik geen werk kan vinden.![]()
dus ik kom daar dan wel wonen. Doe ik de kinders wel, (vanwege bovenstaand) en dan gaan jullie werken. Want internetten hoeft dan ook niet meer.
ik wil best even kijken. Maar gezien mijn sollicitatie-verleden misschien niet de persoon die je zoekt.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Helleu Diaan!WB!
Mous, wat gek dat jij dan sws alsnog een oproep krijgt?
Is er iemand die zin heeft om een sollicitatiebrief te lezen? Ik denk dat hij wel klaar is, maar een extra paar ogen kan nooit kwaad.
Mja, wordt uitgezocht, ik heb al aan de bel getrokkenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij die maarquote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Helleu Diaan!WB!
Is er iemand die zin heeft om een sollicitatiebrief te lezen? Ik denk dat hij wel klaar is, maar een extra paar ogen kan nooit kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |