OMGquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet altijd aan the nutty professor denken bij "the pony" toen ik dat zocht, ter illustratie vond ik het niet. Wel dit juweeltje
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet altijd aan the nutty professor denken bij "the pony" toen ik dat zocht, ter illustratie vond ik het niet. Wel dit juweeltje
![]()
![]()
whehe!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Proestquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
de jaren 80 belde, ze willen hun zumba terug.
Dit was denk ik high impact aerobicsquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
Nee joh! D`r tetten zijn te kleinquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahahaha
geniale post
B. vond haar op onze buurvrouw lijken
wat een mens zeg
Whahahahaha!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef moussy het volgende:
Wel duidelijk te zien waar ik het meest komquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Swetsenegger
Brighteyes
Lois
Belana
bixister
snoopy
moussy
yvonne
jessie
dutchie
Ticootje
Vicky
poemojn
Luchtbel
YPPY
Karin
Maneki.Neko
miss_dynastie
lady-wrb
huuphuup
MUUS
Anitra
Spuuglokje
PM-girl
m@x
miss_sly
Sugar
Bolletje...
just me
pinquit
Leah
Catootje
livelink
RockabeIIa
Troel
_evenstar_
knorretje
Rottdog
Bar_en_Mar
Barb
beefcake
easy-going
k_i_m
Nijna
Githa
LadyS
texelonia
Vivi
Jarno
Ook weer zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Nee joh! D`r tetten zijn te klein
er staan users tussen die ik me niet eens meer kan herinnerenquote:Op zondag 19 september 2010 10:04 schreef E.T. het volgende:
Leuk dingetje.. Leuke namen uit het verleden![]()
[..]
Wel duidelijk te zien waar ik het meest kom
Kan je hier doen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Rewimo
bixister
huuphuup
Brighteyes
Patch
freecell
moussy
amaranta
Claudia_x
miss_sly
Ticootje
Beessie-Jen
Vicky
Groofsken
Asyniur
Belana
Sorbootje
Lois
miss_dynastie
Vlindur
mamamiep
debuurvrouw
Ludo
dolle_hond
snoopy
trui
MasterWouter
Oscar-Wilde
ranja
Lijnloos
Poppejans
texelonia
lady-wrb
Sugar
Ssserpente
De_Taartjesfee
Incantrix
Bijna35
Diaan73
leonieke
Githa
melonovy
livelink
RockabeIIa
Twinkly
Khalein
jessie
Luchtbel
Spuuglokje
pinquit
Swets is nog steeds van bepaalde delen van Fok geband (pm en shop bijv) en kan dit ook niet opvragenquote:Op zondag 19 september 2010 15:11 schreef livelink het volgende:
Wel logisch dat Swetsenegger jouw grootste vriendje is, E.T. Heb je wel gechecked of het andersom ook zo is.
Ooh Popmart, ik ben jaloers!quote:Op maandag 20 september 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Tof Cattie! Klinkt leuk!
Ik ben ook ooit bij een U2 concert geweest (popmart) en dat is echt een van de beste concerten die ik tot nu toe heb gezien
Natuurlijk is het de moeite waard. Je zou o YouTube filmpjes van north star en mercy kunnen kijken, 2 nieuwe nummers die ze waarschijnlijk spelen. Dan kun je ze al meezingen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:50 schreef innepin het volgende:
Oh Cattie, tof!
Wij gaan woensdag naar U2 in Brussel![]()
Fijn om te horen dat de show de moeite waard is
brak.quote:
Het zit in de lucht geloof ikquote:
Geen idee. 't zijn asielbeestjes... de enige die niet uit het asiel komt (maar via Fokquote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef trui het volgende:
oh jakkes! dat kan ook nog dus...(kwam dat misschien doordat ze te vroeg gecastreerd zijn? geintje, ik heb echt geen idee hoor)
yepquote:Op maandag 20 september 2010 11:35 schreef Vicky het volgende:
Oh lily, wat een hork van een kapper zeg! was het de eigenaar??
ik was echt flabbergasted...zat daar met kin op de grond en later in de auto had ik echt een rode kop van opwindingquote:Op maandag 20 september 2010 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Welk kind van jou heeft er flappies dan?da's me echt nog nóóit opgevallen? Oh, haha, dat zeg je net David.
Wat een plork van een kerel evengoed.![]()
En wat je het kind aandoet???? ik zit echt ff met mijn mond open. En dan hebben we het nog niet eens over dat luizenverhaal.
dat was mijn idee dus ook maar hij is dus de baas...quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef trui het volgende:
daar ga je dus nooit meer naar toe hoop ik! ik zou zelfs nog even een klacht indienen bij de baas, of was hij dat zelf?
whaha zou je denken?quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef trui het volgende:
ach vicky, misschien heb je nu de beste die je maar kan treffen.succes!
dat gaat wel erg snel jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Vicky het volgende:
OMG.. ik log net in op mijn werkmap van het CWI en ik heb gewoon WEER!!! een andere werkcoach. Ik had nog geen week de vorige. Dit is toch gewoon te triest voor woorden!!
Pisnicht!quote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
[..]
yep
zo'n onvervalste valse ...vul maar in
oh nietquote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Die jongenJoris heet ie, doet geen slag, teert op de centjes van papa en mama, drinkt de hele dag champagne. En gaat dan wel eens naar Ikea om naar te dikke tienermoeders te kijken want die hebben ze niet waar hij woont
![]()
Maar dan was ie wel blij dat ie weer terug was in Zuid, eindelijk weer mooie mensen.![]()
![]()
nee 't was gewoon een gefrustreerd kereltje, gok ik. ik merkte op 'ja, ik krijg al wel een paar grijze haren he' en toen vroeg hij dus of dat ook op andere plekken van mijn lichaam het geval was.quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Whut Trui?!![]()
Was het bananasplit ofzo? Wat erg!
Ongepast zeg...
ik gok dat ze daar overal NEE kan invullen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:55 schreef Vicky het volgende:TNS nipo slaat de plank even helemaal mis hoor... Ik krijg een vragenlijst die ingevuld moet worden door Amber.. Een van de vragen gaat erover of ze een van onderstaande activiteiten heeft gedaan.:
Wellness \ beauty \ ontspanning -> in de week van maandag 13 september t\m zondag 19 september.
Schoonheids- en Beauty behandeling
Kuurbaden
Sauna bezoek
Yoga \ Tai Chi \ Meditatie e.d.
Zonnebank
uhuhquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef trui het volgende:
[..]
ik gok dat ze daar overal NEE kan invullen.
whaha stomme vragen zeg!!quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef trui het volgende:
ach, zo ben ik op aruba geboren en word ik daarom wel eens gevraagd voor enquetes met vragen als 'zou u het een bezwaar vinden als uw kind later met een nederlandse partner thuis zou komen?'
ehm, neuh.
ik ben al blij dat mijn dochter zwemles leuk vindquote:Op maandag 20 september 2010 12:11 schreef innepin het volgende:
Vicky, doet jouw dochter nog niet aan tai chi?ga je schamen joh
Ik zou ja antwoorden!! Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef trui het volgende:
ach, zo ben ik op aruba geboren en word ik daarom wel eens gevraagd voor enquetes met vragen als 'zou u het een bezwaar vinden als uw kind later met een nederlandse partner thuis zou komen?'
ehm, neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |