Siem en Nixon zijn broers van Nick en Simonquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, steen -> ik onder, geen idee wie dat zijn, Nixon ken ik, maar die is het niet
Kun je eigenlijk ook kijken op een andere manier, ik bedoel, niet met Silverlight? Maar iets dat je het scherm wel groter kunt maken? Nu is het alleen OF klein OF Beeldvullend.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand het moeten streamen
Ow, dat soort dingen volg ik niet. Ik weet pas NET wie Nick en wie Simon is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Siem en Nixon zijn broers van Nick en Simon
Ik kan het zo snel neit vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook kijken op een andere manier, ik bedoel, niet met Silverlight? Maar iets dat je het scherm wel groter kunt maken? Nu is het alleen OF klein OF Beeldvullend.
De aflevering is al te downloadenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook kijken op een andere manier, ik bedoel, niet met Silverlight? Maar iets dat je het scherm wel groter kunt maken? Nu is het alleen OF klein OF Beeldvullend.
Op hoeveel minuten zit jij nou?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
Micheal bedoelde ik die was met zang goed ja
Het was ook een garpjequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, dat soort dingen volg ik niet. Ik weet pas NET wie Nick en wie Simon is.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt nu niet
En het vooroordeel wordt weer bevestigd, mannen kunnen NIET dansen.
Hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook een garpje
Nick
Nixon
Simon
Siem
Ja, flauw
Primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb hem stopgezet op 27:53 geef een seintje
quote:
whehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Whatcha gonna do when they come for you
Nou ja met dat kleine schermpje wel zo handig anders volg ik het helemaal niet meerquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze manier van kijken best leuk eigenlijk, goed idee! Jammer dat het niet zo heel druk is...
Mja, ik vind het wel lekker overzichtelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze manier van kijken best leuk eigenlijk, goed idee! Jammer dat het niet zo heel druk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |