Jaaaaah ik heb 'm zojuist besteld!quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
Vergat ik nog te zeggen, Stiemie leuk die jas! En inderdaad echt veruit de meest practische van allemaal ook nog. Kost dan misschien iets meer dan je in gedachten had, maar als hij op alle punten goed scoort dan is dat het wel waard denk ik.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die is leuk! alleen wat minder voor 4+ vind ik.
En Huup, leuke sjaawltjes.
Dat stippen topje ook![]()
Maar dat jasje is niet mijn smaak
Vergeet 80 euro voor een oilully-sjaal nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik vond dat jasje juist het leukste dat erbij zat. En bij het zoeken naar een winterjas ben ik echt idioot dure dingen tegengekomen. Wie betaalt er nou 70 euro voor een kinderpyjama of 40 euro voor een muts? Ik niet in ieder geval helaas
40 euro voor een muts.quote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik vond dat jasje juist het leukste dat erbij zat. En bij het zoeken naar een winterjas ben ik echt idioot dure dingen tegengekomen. Wie betaalt er nou 70 euro voor een kinderpyjama of 40 euro voor een muts? Ik niet in ieder geval helaas
Ja echt? Ik kan me best wat veroorloven, maar ik heb gewoon niet zo veel over voor kleding die maar zo kort meegaat en eigenlijk maar uit kleine stukken stof bestaat. Voor mezelf heb ik een andere standaard, maar ik kan de meeste kleding/schoenen dan ook meerdere jaren aan (afvallen/aankomen voorbehouden natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Vergeet 80 euro voor een oilully-sjaal niet![]()
![]()
nee echt haha, soms mag iets best wat kosten, denk aan een verjaardagssetjes ofzo, maar inderdaad een pyjama of muts/sjaal voor zoveel geld pff![]()
hoewel ik moet zeggen dat als ik een oneindige geldboom had ik wellicht wat minder kritisch zou zijn.![]()
Bij spijkerbroeken wilik altijd het orginele randje houden, maar ik doe het ook wel op die manier hoorquote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kan ze niet eens op lengte maken, ik heb 2 dure broeken verknipt & 'omgezoomd' met plak zoom van de HEMA.
Ging best goed enzo![]()
Ik vind het leuk, maar meer lief dan stoerquote:
neem dan ook de bus manquote:Op zondag 19 september 2010 22:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
schoenen koop k tegenwoordig ook.duurder ja, want ik kwam.erachter dat k.dan minder last had van mijn voeten met lopen
met sommige schoenen kon k in leiden amper zonder pijn van station naar hogeschool lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:52 schreef Stiemie het volgende:
Laarzen geef ik voor mezelf zo 300 euro aan uit. Maar dan draag ik ze wel minimaal 3 jaar (eventuele opknapbeurt bij de schoenmaker tussendoor).
quote:Op zondag 19 september 2010 22:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
neem dan ook de bus mandaar zijn die dingen voor heur!
die bus reed niet echt heel handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of gewoon veel voor minder kopen, dan doe ik qua schoenen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef huuphuup het volgende:
haha Stiemie![]()
![]()
maar ik zou dat eigk ook moeten doen hoor, gewoon kwaliteit schoenen kopen. Ik heb 1 keer bij invito een paar ballerina's gekocht en die bleven echt heel erg mooi en stonden mooi en zulks. Die van H&M die ik normaal heb zien er na 2 weken al afgedragen uiten toch draag ik ze dan erg lang. En dan baal ik er iedere keer weer van dat ik er zo sloeberig bij loop dus eigenlijk wil ik ook wel. Maarja, op t moment zelf vind ik het dan weer zoveel geld.
Ik moet nog een beetje uit die student-fase komen geloof ik
Mijn kast wordt ook bevolkt door beddengoed, winterdekbedden, logeer(winter)dekbedden, electrische dekens. Twee kisten van moeders voor moeders die ik nog steeds in moet leverenquote:Op zondag 19 september 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:
Volgens mij heb ik ook helemaal niet zoveel kleding. De kast van mijn vriend ligt voller dan die van mijIk heb gewoon zo'n Ikea pax-kast met 2 deuren en de hang-afdeling is voor 3/4 deel vol en de 2 ondiepe lades ook, maar daarvan is 1 voor ondergoed/sokken/riemen/panty's enzo en 1 voor shirtjes. De diepe lade gebruik ik voor beddengoed
Oh en sinds die kleurenanalyse is het helemaal makkelijk. Bijna geen miskopen meer en alles combineert zoveel makkelijker. Had ik jaaaaaaaren eerder moeten doen.
quote:Op zondag 19 september 2010 23:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb me net weer schandalig gedragen @ goodmoodkid en hun 50% kortingactie
Heb ik vorige week gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik moet mijn zwangerschapskleding ook nog steeds uit mn kast halen...hoewel sommige longsleeves draag k nog wel.die zijn gewoon strak ipv wijd.
en sowieso de boel uitzoeken wat weg kan.
een lichtgrijze jumpsuit, met (ja voor t eerst, haar namen erop) allstarachtig dus wel stoer) en een mosterdgeel overslagtruitje (staat r zo mooi die kleur, maar vind je bijna nergens meer)..en een rood overslagjurkjequote:Op zondag 19 september 2010 23:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat heb je gekocht?
Ik wilde ook nog wat bestellen maar ik wacht op salaris nog
quote:Op maandag 20 september 2010 08:35 schreef Kleurdoos het volgende:
maar mijn eigen garderobe is 3 x zo vol als 3 mnd terug.. ben nogal los gegaan voor mijzelf
ja, dit wilde ik ook vragen..quote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
trouwens, over goodmoodkids gesproken, hoe valt dat?
zit al dagen te dubben iets te kopen daar
quote:Op maandag 20 september 2010 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
t valt klein hoor
ik heb snel nog een jumpsuit gekocht omdat ik denk dat ze m niet zo lang meer aan kan en t is de grootste maat.
en huup..echt iets van 600 uitgegeven aan mn garderobe..t was ook hard nodig
hmm, en Leah heeft best korte beentjes maar een lang bovenlichaam. Niet echt haar pasvorm dusquote:Op maandag 20 september 2010 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ze vallen kort zeg maar, als je een lang kind hebt, dan zijn bijv de pijpen te lang maar de knoopjes bij t kruis gaan lastig dicht
Ik vind ook dat ze klein vallen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dit wilde ik ook vragen..
Ik wil toch ook eens aan de GMK jumpsuit maar welke maat zal ik nemen. Leah draagt nu 74.
Oh huup nu ben ik licht jaloers hoorquote:Op maandag 20 september 2010 09:58 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja nu je dat zegt, dat had ik ook wel met die jumpsuits, wat kd zegt, dat die knoopjes op een bepaald moment lastig dicht leken te gaan terwijl hij qua broekspijpen nog niet te klein leek.
Yay ik <3 de Hema bij mn ouders![]()
Mn mams heeft net deze in 86-92 gescoord voor me![]()
[ afbeelding ]
tig Hema's afgeweest, overal uitverkocht maar daar hing ie nog gewoon![]()
wel de laatste in die maat en kleur maar och. Ik ben blij
ik heb nog gevraagd of ie er ook in 104 hing maar die was uitverkochtquote:Op maandag 20 september 2010 10:06 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh huup nu ben ik licht jaloers hoor![]()
![]()
Ik wilde 'm graag voor Linde, maar nergens meer te koop. Nou ja nu heeft ze deze van hennes
[ afbeelding ]
Ja da's een goede vraag! Dit biedt perspectieven! Hè lekker... kan ik gewoon daar weer even lekker over kneuterenquote:Op maandag 20 september 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
Oh!!
Dat zijn de betere cadeau's zeg![]()
![]()
En wat ga je nu zelf kopen?
Ja alleen 'k kwam er net achter dat 'ie niet zwart is, wat ik eerst dacht.quote:Op maandag 20 september 2010 10:16 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind die van 31 t leukst!
Leuk die brochureoveral springt die groene of roze dooie muppet in mn oog though
Ohhh zou je dat echt willen doen? Linde heeft van hema denk ik maat 110/116 inmiddels want ik vind het altijd vrij krap vallen. Lief zeg!quote:Op maandag 20 september 2010 10:10 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, ik wil hier ook wel even kijken voor je?
Fijn kado van je schoonmoeder Sorbo!
Rond dezelfde tijd, maar dat maakt niks uit. Ik kan 'm zo weer terugbrengen als jij 'm ook hebt! Kein problem!quote:Op maandag 20 september 2010 11:19 schreef innepin het volgende:
Stiemie, ik ga om half 1 (pauze) ook wel even naar de Hema, zal ook wel even kijken voor je
![]()
Moet ik alleen wel even weten wanneer Keshet gaat anders heb je er straks misschien wel twee
Leuk! Mim-pi is wel één van m'n favoriete merken. Hoewel die dooie muppet-jas niet zo mijn kopje thee is. Ik vrees dat mijn dochter die echter wel mooi zou vinden. Dus ik laat hem lekker niet zien.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef SacreCoeur het volgende:
http://www.mim-pi.nl/brochure/index.html
Pagina, 31 & 50.. 'k Vind ze wel feestelijk voor 'r verjaardag.
Ik denk wel dat dat echt is hoor. Op pagina 53 staat ze nog een keer, minder close up, daar zie je het ook.quote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Ssserpente het volgende:
Zou het echt zijn? Kan me ergens ook weer niet voorstellen dat ze het soepen, dat ligt er dan zo dik bovenop...
Lol,ja ik wou ZO graag een meisjequote:Op maandag 20 september 2010 10:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, heb je Wolf nu weer als een meisje aangekleed? Een rose broek.
![]()
![]()
3 paar?!quote:Op maandag 20 september 2010 12:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb net 3 paar van die beesten slofjes gekocht![]()
Eén been erin, andere eruit...quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb laatst ook eens naar die zooitjes enzo zitten kijken. Zou je dat nou ook een beetje makkelijk zelf kunnen maken?
Oh, en Emma heeft vandaag voor het eerst een maillot aan. Wat een gedoe om zo'n ding aan te krijgen zeg!![]()
Foto?? Hier heeft Noortje vaak maillots aan, vind het makkelijker dan een spijkerbroekje.quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb laatst ook eens naar die zooitjes enzo zitten kijken. Zou je dat nou ook een beetje makkelijk zelf kunnen maken?
Oh, en Emma heeft vandaag voor het eerst een maillot aan. Wat een gedoe om zo'n ding aan te krijgen zeg!![]()
Ik heb de poesjes, varkentjes en uiltjes gekocht.quote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
3 paar?!jaloers ben ik! Welke heb je gekocht?
Hier ook niet.quote:Op maandag 20 september 2010 13:08 schreef innepin het volgende:
@Stiemie, in de Hema hier hadden ze niks meer dat leek op dat jurkje
Ja en ik heb ergens wel een patroon, maar dan moet ik even heel diep spitten in mijn pc of in mn oudequote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
deze heb ik dus nog nieuw in de doos staan.quote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Ssserpente het volgende:
Hier trouwens veel korting op schoenen en slofjes!
http://www.kekke.eu/websi(...)egory=108735&Index=4
Dat is snel! Gisteren besteld toch?quote:Op maandag 20 september 2010 19:34 schreef Stiemie het volgende:
Oh ik kreeg een mailtje dat Linde's jas er morgen misschien al is (als de tpg-goden meewerken dan)
Same herequote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat is snel! Gisteren besteld toch?
Ik wacht op een bestelling van H&M...het zou 15-09 in behandeling zijn genomen, maar ik zie nog steeds geen track&trace nummer erbij staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |