Ik denk wel dat dat echt is hoor. Op pagina 53 staat ze nog een keer, minder close up, daar zie je het ook.quote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Ssserpente het volgende:
Zou het echt zijn? Kan me ergens ook weer niet voorstellen dat ze het soepen, dat ligt er dan zo dik bovenop...
Lol,ja ik wou ZO graag een meisjequote:Op maandag 20 september 2010 10:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, heb je Wolf nu weer als een meisje aangekleed? Een rose broek.
![]()
![]()
3 paar?!quote:Op maandag 20 september 2010 12:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb net 3 paar van die beesten slofjes gekocht![]()
Eén been erin, andere eruit...quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb laatst ook eens naar die zooitjes enzo zitten kijken. Zou je dat nou ook een beetje makkelijk zelf kunnen maken?
Oh, en Emma heeft vandaag voor het eerst een maillot aan. Wat een gedoe om zo'n ding aan te krijgen zeg!![]()
Foto?? Hier heeft Noortje vaak maillots aan, vind het makkelijker dan een spijkerbroekje.quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb laatst ook eens naar die zooitjes enzo zitten kijken. Zou je dat nou ook een beetje makkelijk zelf kunnen maken?
Oh, en Emma heeft vandaag voor het eerst een maillot aan. Wat een gedoe om zo'n ding aan te krijgen zeg!![]()
Ik heb de poesjes, varkentjes en uiltjes gekocht.quote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
3 paar?!jaloers ben ik! Welke heb je gekocht?
Hier ook niet.quote:Op maandag 20 september 2010 13:08 schreef innepin het volgende:
@Stiemie, in de Hema hier hadden ze niks meer dat leek op dat jurkje
Ja en ik heb ergens wel een patroon, maar dan moet ik even heel diep spitten in mijn pc of in mn oudequote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
deze heb ik dus nog nieuw in de doos staan.quote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Ssserpente het volgende:
Hier trouwens veel korting op schoenen en slofjes!
http://www.kekke.eu/websi(...)egory=108735&Index=4
Dat is snel! Gisteren besteld toch?quote:Op maandag 20 september 2010 19:34 schreef Stiemie het volgende:
Oh ik kreeg een mailtje dat Linde's jas er morgen misschien al is (als de tpg-goden meewerken dan)
Same herequote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat is snel! Gisteren besteld toch?
Ik wacht op een bestelling van H&M...het zou 15-09 in behandeling zijn genomen, maar ik zie nog steeds geen track&trace nummer erbij staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |