abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86581992
Ja dat dacht ik wel, zat er dik in dat ik hem sloot :')

Vorige deel:
Kinderkleertjestopic deel 20
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:11:37 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86582018
Whehe *wijst* :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86582053
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe *wijst* :P
T zijn altijd dezelfde he :') :P

En mijn laatste post in de herhaal, met vraag voor stiemie:

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef snoopy het volgende:

[..]

:D

De koophormonen zijn hier nog steeds niet weg hoor -O-
Ik vind zoveel dingen leuk. Ik vul heeeeel veel mandjes bij webwinkels die ik aan het einde weer delete :P

De meeste dingen zijn hier van H&M en Hema en daarnaast wat uitspattingen.
Merkdingen koop ik dan vaak weer in de uitverkoop en soms op Marktplaats.
En verder willen de oma's ook regelmatig trakteren op schoenen en/of kleding. Da's wel erg fijn ook O+
wat doe je! ik had zo'n goeie hoop ;( :P
Achja, zo is er vast altijd wel wat waar ik op zou kunnen bezuinigen :')

Stiemie leuk! Welke maat? En wat is een absolute :r lellik!? :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:12:32 #4
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86582062
Claudia, check even het vorige topic, ik heb de broekjes gepost.
pi_86582103
oh en ik ben een schele drol ook nog zie ik :')

*gaat tt-change aanvragen*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86582127
Dank voor de foto's, Groofsken! Ik wil er ook wel eens een proberen. Was het nou Hema of H&M?

Ik wist dat ik nog ergens een foto van de H&M-joggingbroek had (in het opa-en-oma-archief!). Grappig om te lezen dat jullie ook probs hebben met het broekje. Mijn lief vindt het trouwens niet eens leuk staan.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86582142
Groofsken volgens mij heb ik die broekjes ook voor de meiden. In zachtroze, donkerbruin en legergroen. Of is dat weer een andere serie?

Oeh leuk huup! Uhh dont's: bontkragen, glimmende jassen, jassen die ik alleen mag laten stomen :P en hele korte jassen ivm koude rug. Mag nieuw of tweedehands, zolang ik geen hoofdprijs betaal. Oh ben zo benieuwd waar je mee komt O+ PS: roze hoeft niet perse O-)
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:15:29 #8
313287 Groofsken3
pi_86582202
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de foto's, Groofsken! Ik wil er ook wel eens een proberen. Was het nou Hema of H&M?

Ik wist dat ik nog ergens een foto van de H&M-joggingbroek had (in het opa-en-oma-archief!). Grappig trouwens om te lezen dat jullie ook probs hebben met het broekje. Mijn lief vindt het trouwens niet eens leuk staan.

[ afbeelding ]
H&M, maar wel oud. S droeg ze niet afgelopen winter, maar de winter ervoor. Twee seizoenen geleden dus al :X .

Ik vind het op die foto in elk geval keischattig staan, dat broekie O+ .
pi_86582239
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

T zijn altijd dezelfde he :') :P

En mijn laatste post in de herhaal, met vraag voor stiemie:
[..]

wat doe je! ik had zo'n goeie hoop ;( :P
Achja, zo is er vast altijd wel wat waar ik op zou kunnen bezuinigen :')

Stiemie leuk! Welke maat? En wat is een absolute :r lellik!? :D
Kijk. dat is het voordeel van 2 meisjes.
Ik moest wel nieuwe dingen kopen O-)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:16:07 #10
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86582240
Oh dat broekje staat 'm echt leuk!
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:16:44 #11
313287 Groofsken3
pi_86582264
Ze hadden ze in vele kleuren Stiemie. Maar ik heb natuurlijk geen idee of jij ze hebt, haha.
pi_86582291
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ze hadden ze in vele kleuren Stiemie. Maar ik heb natuurlijk geen idee of jij ze hebt, haha.
Nou ja zeg waarom weet jij dat niet? :(
pi_86582310
Ik heb dan wel geen kerel waar ik mee hoef te overleggen maar ik heb wel een vriend die de lul is
Die ik tot in den treure laat beoordelen welk elfenjurkje of welke slofjes.. :D :@
Ik ben niet goed in kiezen en zeker niet als het duur is.
SPOILER: voorbeeldje van huidige gesprek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86582312
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dito ;(
Idem.

Ik vind dit een leuk topic om te lezen. :) Inspiratie altijd handig.
Ik heb geen inkomen, dus Djeez betaald alles. ;)
Met de kinderbijslag kopen we meestal heel veel in 1 keer samen. Nu hebben ze toevallig veel nodig.
Broeken allebei, warme bovenkleding allebei, longsleeve ed. Ondergoed Kim.
En winterschoenen. Ik vind het wel leuk hoor om zo los te gaan in 1x.
En tussendoor soms als het niet te duur is. Nou zag ik bij Zeeman een leuk gekleurd vestje voor Kim. Denk dat ik die nog wel ophaal.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:17:46 #15
313287 Groofsken3
pi_86582321
o|O
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:18:15 #16
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86582334
Ik kijk/keek ook vrij veel naar kleding voor Emma.
Voor ze geboren werd had ik nog vrijwel niks. Toen ze eindelijk wat aankon had ik een stuk of 6 rompertjes die ze in de couveuse aankon.
Toen ze net thuis was heb ik wel wat meer gekocht.

Soms leef ik me even uit, zoals van de week met de jumpsuitjes, maar over het algemeen maak ik het niet te gek. Vind ik dan he. :D
Ik merk ook dat ik heel snel geneigd ben om dingen die lekker lijken te zitten en ook nog leuk staan toch vaker aan te trekken.
Ik heb ook echt wel wat dingen die me leuk leken maar die erg onpraktisch blijken te zijn.

Wat ik wel lastig vind is dingen kopen voor het komende seizoen omdat ik geen flauw idee heb hoe groot ze bijvoorbeeld in de winter is.
Als ik in de winkels kijk merk ik dat je er toch steeds wel snel bij moet zijn omdat anders de leuke dingen of de juiste maten al weer weg zijn.

Zaterdag is hier in de wijk een kinderkledingbeurs. Ik heb geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen maar ik ga denk ik toch even kijken.
Doen jullie dat wel eens, naar zo'n beurs gaan?
A grand adventure has begun.
pi_86582345
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef snoopy het volgende:

[..]

Kijk. dat is het voordeel van 2 meisjes.
Ik moest wel nieuwe dingen kopen O-)
hahaha je kón niet anders hè? :o arme jij ;(

overigens valt dat in de praktijk best nog tegen -O-
wij dachten ook van oh, nou das dan weer voordelig, twee meisjes, qua kleding. Maar dat in een heel ander seizoen maakt het dan toch weer een beetje meh. :') Natuurlijk zijn er dingen die doorschuiven, best redelijk wat ook nog, en ik ben blij dat ik bijvoorbeeld alle rompers en maillots bewaard heb, dat scheelt best behoorlijk maar ik had in de allerkleinste maatjes helemaal niets warms, terwijl ik nu een winterbaby krijg -O-
Alles precies in het omgekeerde seizoen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86582402
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken volgens mij heb ik die broekjes ook voor de meiden. In zachtroze, donkerbruin en legergroen. Of is dat weer een andere serie?

Oeh leuk huup! Uhh dont's: bontkragen, glimmende jassen, jassen die ik alleen mag laten stomen :P en hele korte jassen ivm koude rug. Mag nieuw of tweedehands, zolang ik geen hoofdprijs betaal. Oh ben zo benieuwd waar je mee komt O+ PS: roze hoeft niet perse O-)
Check, geen roze :7

maat? ivm tweedehands zoeken ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86582424
Hè wat jammer dat je dan toch ook nieuwe dingen moet aanschaffen huup -O- Niks voor jou ook :+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86582462
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha je kón niet anders hè? :o arme jij ;(

overigens valt dat in de praktijk best nog tegen -O-
wij dachten ook van oh, nou das dan weer voordelig, twee meisjes, qua kleding. Maar dat in een heel ander seizoen maakt het dan toch weer een beetje meh. :') Natuurlijk zijn er dingen die doorschuiven, best redelijk wat ook nog, en ik ben blij dat ik bijvoorbeeld alle rompers en maillots bewaard heb, dat scheelt best behoorlijk maar ik had in de allerkleinste maatjes helemaal niets warms, terwijl ik nu een winterbaby krijg -O-
Alles precies in het omgekeerde seizoen.
Huup ik heb dat ook, nou ja geen seizoen verschil, maar net een paar maanden en ik heb voor Esmee vooral vestjes gekocht. Ideaal om toch een korte mouwen shirt te kunnen gebruiken. Lange mouwenromper eronder, vest erover en klaar :7

Ingrid ik heb laatst mooie longsleeves gekocht bij zeeman. Wit en roze voor ik geloof 2 euro per stuk!
pi_86582489
Keshet ik ben weleens naar zo'n beurs geweest. Was in een gymzaal. Niet heel veel leuks gescoord toen. Je moet maar net mazzel hebben.

We hebben hier in het wijkcentrum een 2e hands kinderkledingwinkeltje. De ene keer heb je mazzel, de andere keer zit er niks bij.
pi_86582509
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Check, geen roze :7

maat? ivm tweedehands zoeken ;)
Donkerblauw, rood en legergroen staan haar wel mooi. Hele lichte kleuren minder (ook leuker ivm wassen...) en de maat is denk ik 104 :)
pi_86582514
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Keshet het volgende:

Ik merk ook dat ik heel snel geneigd ben om dingen die lekker lijken te zitten en ook nog leuk staan toch vaker aan te trekken.
Ik heb ook echt wel wat dingen die me leuk leken maar die erg onpraktisch blijken te zijn.

(...)

Zaterdag is hier in de wijk een kinderkledingbeurs. Ik heb geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen maar ik ga denk ik toch even kijken.
Doen jullie dat wel eens, naar zo'n beurs gaan?
Dat heb ik heel erg, dat ik favoriete kleding veel vaker pak (en soms zelfs nog even was voor een speciale gelegenheid ook, zo zit er nu een setje in de was omdat we morgen op verjaardagsvisite gaan :') ) . In het begin waste ik de jumpsuitjes regelmatig op de hand omdat ik vond dat Lieuwe ze zo vaak mogelijk moest dragen voordat hij er uit zou groeien.

Ik ben nog nooit bij een kledingbeurs geweest maar ik zou wel gaan als er één georganiseerd wordt. Koopjes ftw!
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:22:53 #24
313287 Groofsken3
pi_86582515
Ik las laatst iets over dat kleding behalve bij je eigen smaak ook bij je kindje moet passen. Daar ben ik het mee eens, en ik heb nog zoiets grappigs ontdekt.

Ik vind het bij S nooit storend als dingen wat te klein zijn. En R draagt meestal eerder te groot :o .
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:23:11 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86582527
Winter dingen zijn leuker als zomerspul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')