T zijn altijd dezelfde hequote:
wat doe je! ik had zo'n goeie hoopquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
De koophormonen zijn hier nog steeds niet weg hoor![]()
Ik vind zoveel dingen leuk. Ik vul heeeeel veel mandjes bij webwinkels die ik aan het einde weer delete
De meeste dingen zijn hier van H&M en Hema en daarnaast wat uitspattingen.
Merkdingen koop ik dan vaak weer in de uitverkoop en soms op Marktplaats.
En verder willen de oma's ook regelmatig trakteren op schoenen en/of kleding. Da's wel erg fijn ook
H&M, maar wel oud. S droeg ze niet afgelopen winter, maar de winter ervoor. Twee seizoenen geleden dus alquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de foto's, Groofsken! Ik wil er ook wel eens een proberen. Was het nou Hema of H&M?
Ik wist dat ik nog ergens een foto van de H&M-joggingbroek had (in het opa-en-oma-archief!). Grappig trouwens om te lezen dat jullie ook probs hebben met het broekje. Mijn lief vindt het trouwens niet eens leuk staan.
[ afbeelding ]
Kijk. dat is het voordeel van 2 meisjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
T zijn altijd dezelfde he![]()
En mijn laatste post in de herhaal, met vraag voor stiemie:
[..]
wat doe je! ik had zo'n goeie hoop![]()
Achja, zo is er vast altijd wel wat waar ik op zou kunnen bezuinigen
Stiemie leuk! Welke maat? En wat is een absolutelellik!?
Nou ja zeg waarom weet jij dat niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ze hadden ze in vele kleuren Stiemie. Maar ik heb natuurlijk geen idee of jij ze hebt, haha.
SPOILER: voorbeeldje van huidige gesprekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:
hahaha je kón niet anders hè?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Kijk. dat is het voordeel van 2 meisjes.
Ik moest wel nieuwe dingen kopen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken volgens mij heb ik die broekjes ook voor de meiden. In zachtroze, donkerbruin en legergroen. Of is dat weer een andere serie?
Oeh leuk huup! Uhh dont's: bontkragen, glimmende jassen, jassen die ik alleen mag laten stomenen hele korte jassen ivm koude rug. Mag nieuw of tweedehands, zolang ik geen hoofdprijs betaal. Oh ben zo benieuwd waar je mee komt
PS: roze hoeft niet perse
Huup ik heb dat ook, nou ja geen seizoen verschil, maar net een paar maanden en ik heb voor Esmee vooral vestjes gekocht. Ideaal om toch een korte mouwen shirt te kunnen gebruiken. Lange mouwenromper eronder, vest erover en klaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha je kón niet anders hè?arme jij
![]()
overigens valt dat in de praktijk best nog tegen![]()
wij dachten ook van oh, nou das dan weer voordelig, twee meisjes, qua kleding. Maar dat in een heel ander seizoen maakt het dan toch weer een beetje meh.Natuurlijk zijn er dingen die doorschuiven, best redelijk wat ook nog, en ik ben blij dat ik bijvoorbeeld alle rompers en maillots bewaard heb, dat scheelt best behoorlijk maar ik had in de allerkleinste maatjes helemaal niets warms, terwijl ik nu een winterbaby krijg
![]()
Alles precies in het omgekeerde seizoen.
Donkerblauw, rood en legergroen staan haar wel mooi. Hele lichte kleuren minder (ook leuker ivm wassen...) en de maat is denk ik 104quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Check, geen roze![]()
maat? ivm tweedehands zoeken
Dat heb ik heel erg, dat ik favoriete kleding veel vaker pak (en soms zelfs nog even was voor een speciale gelegenheid ook, zo zit er nu een setje in de was omdat we morgen op verjaardagsvisite gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Keshet het volgende:
Ik merk ook dat ik heel snel geneigd ben om dingen die lekker lijken te zitten en ook nog leuk staan toch vaker aan te trekken.
Ik heb ook echt wel wat dingen die me leuk leken maar die erg onpraktisch blijken te zijn.
(...)
Zaterdag is hier in de wijk een kinderkledingbeurs. Ik heb geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen maar ik ga denk ik toch even kijken.
Doen jullie dat wel eens, naar zo'n beurs gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |