quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef saarrr het volgende:
Hejz allemaal,
Ik zit al zo'n ongeveer 8 jaar op hockey in het Gooi..
kaksport
Ze heten allemaal Sarah in het Gooi als ik die topics zo zie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Dennis101 het volgende:
Vrienden van Sarah?
Hockey hier in het Gooi kak?
Daar zou TS het wel goed mee kunnen vinden gezien hun posthistorie.
Dat klopt, maar veel van die hockeymeiden worden ineens zo vadsig als ze op kamers gaan, dus dat kun je beter voor zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:04 schreef Bombvis het volgende:
De hockeymeiden zijn meestal wel goed te doen
Nee hoor, niet per definitie. Maar het wordt wel tijd dat je begint te begrijpen waarom veel mensen hockey als een 'kaksport' beschouwen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef saarrr het volgende:
maar ben ik ook automatisch verwend/arrogant?
wat doen wij fout dan? uit de hoogte doen, op anderen neerkijken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Nee hoor, niet per definitie. Maar het wordt wel tijd dat je begint te begrijpen waarom veel mensen hockey als een 'kaksport' beschouwen.
Ik denk dat je die vraag moet proberen te beantwoorden met hulp van de lokale pastoor. Met hem eerlijk in de spiegel durven kijken en jouw zonden eens overdenken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef saarrr het volgende:
[..]
wat doen wij fout dan? uit de hoogte doen, op anderen neerkijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |