haha wat zijn we toch weer grappig ik vind shoppen veel belangrijkerquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind 't vreemd dat je je tieten nog niet gepost hebt.
dat ben ik nietquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.gooische.nl/site/default.asp?Option=7500&TeaminfoID=671
Gezien je nickname sta jij in dit rijtje
Dat was niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 23 november 2009 16:45 schreef sarah199 het volgende:
haha wat zijn we toch weer grappig ik vind shoppen veel belangrijker
je bent geaclimatiseerd daarom valt het je gewoon niet meer op... maar niet alleen daar is het kak hoor, hockey is overal kak en het ergste is nog dat ze zichzelf 9 van 10 keer nog beter dan de rest vinden ookquote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef sarah199 het volgende:
niet allemaal tegelijkmaar waarom is het hier dan kak? ikzelf merk er echt niks van
Wil je hiermee zeggen dat je vindt dat je zelf wél kak bent?quote:
nouja ik vind shoppen/merken wel belangrijk als jullie dat kak vinden...quote:Op maandag 23 november 2009 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je vindt dat je zelf wél kak bent?
vergelijk je kak met asociaal??quote:Op maandag 23 november 2009 16:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Tuurlijk merk je dat zelf niet. Net zoals iemand die asociaal is meestal zelf denkt van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |