Italie is mooi. Spanje vind ik leuker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit in Italie geweest vandaar hoorde ik
Tevens neem ik het halve topic over.. Dus ga even matigen met mn posts
Wat zit daar in dan? In Italië alleen maar aan de bier en wijn gezeten eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flaming Lamborghini in Itali|ë
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:05 schreef kitao het volgende:
Panzerfaust of maus ?
Laat die tank eens zien dan , dan show ik alvast de faust...
[ afbeelding ]
Peace and love.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Maar het was kort maar krachtig. Het is inmiddels na 22:00 en ik ben moe. Ff een filmpje en dan in slaap vallen.
Goed weekend allen!
Ik ga eens een lijstje met nog te drinken beginnen want de helft van de mixjes die ik hier lees heb ik nog nooit gedronkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flaming Lamborghini in Itali|ë
quote:
Doordeweeks ga ik wel eens uit in Amsterdamquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Doetinchem ging k vaak op maandag naar de staddus ben ik wel gewend. Hoewel ik moet zeggen dat sinds ik daar weg ben, het wel naar vind als een tent om 2u dicht gaat, ongeacht dat dag van de week
Daagquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Maar het was kort maar krachtig. Het is inmiddels na 22:00 en ik ben moe. Ff een filmpje en dan in slaap vallen.
Goed weekend allen!
Truste, werkze morgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Goed weekend allen!
Ah , artillerie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie Seiteansichten van de Panzer Maus Model II.
[..]
Peace and love.![]()
Hopelijk keert MILF nu weer terug...quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Goed weekend allen!
Pfff, goeie. Zou het niet meer weten. Ik weet nog wel dat de bovenkant fikte, en je met een rietje moest drinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zit daar in dan? In Italië alleen maar aan de bier en wijn gezeten eigenlijk
Mocht je een keer in Hongarije zijn, probeer een Long Island Cocktail. Niet te verwarren met de Long Island Ice Tea, in de eerstgenoemde zit praktisch alleen maar drank.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga eens een lijstje met nog te drinken beginnen want de helft van de mixjes die ik hier lees heb ik nog nooit gedronken
Ziet eruit als mooi speelgoed. Maar de naam Panzermaus heb ik dus gewoon gekozen omdat het leuk klonk, ik ben helemaal geen auto/treinen/wapen/oorlogfanaat ofzo, wist niet eens dat dit ding bestond.quote:
Door de week stappen (ma-woe) is echt pirma, is een heel ander volk dan op do-zaquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga eens een lijstje met nog te drinken beginnen want de helft van de mixjes die ik hier lees heb ik nog nooit gedronken
[..]Makkelijk gezegd en gedaan in mijn geval
[..]
Doordeweeks ga ik wel eens uit in AmsterdamOp een woensdagavond, over anderhalve week ga ik weer
[..]
Daag
Mojito's zijn goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef Yuki het volgende:
Ik denk dat ik aan de mojito's ga vanavond
Was 't donkerbruin van kleur? Dat zag er gaaf uit van de week toen m'n broertje en z'n maat er 1 wegslurpten..quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pfff, goeie. Zou het niet meer weten. Ik weet nog wel dat de bovenkant fikte, en je met een rietje moest drinken
[..]
Mocht je een keer in Hongarije zijn, probeer een Long Island Cocktail. Niet te verwarren met de Long Island Ice Tea, in de eerstgenoemde zit praktisch alleen maar drank.
En zondag is de dag des Heerenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door de week stappen (ma-woe) is echt pirma, is een heel ander volk dan op do-za
Bij ons is er al een groot verschil tussen het stap volk op vrijdagavond als op zaterdagavond. Had ik op een gegeven moment 2 uitgaansgroepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door de week stappen (ma-woe) is echt pirma, is een heel ander volk dan op do-za
Hmm, dan ging ik om 7u tot 8u mn bed in, dus sliep ik vooralquote:
En ik maar denken dat je bij Stormfront zat..quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ziet eruit als mooi speelgoed. Maar de naam Panzermaus heb ik dus gewoon gekozen omdat het leuk klonk, ik ben helemaal geen auto/treinen/wapen/oorlogfanaat ofzo, wist niet eens dat dit ding bestond.
heel erg mooiquote:
Sonntag Rugetagquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dan ging ik om 7u tot 8u mn bed in, dus sliep ik vooral![]()
Heyquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:13 schreef kitao het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bij Stormfront zat..
Straal lam naar huis langs de kerk komen en mensen daar naar binnen zien gaanquote:
en heel veel familie gezien die ik niet eens kenquote:
Nouja zeg, je krijgt er gewoon extra familie bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en heel veel familie gezien die ik niet eens ken
Dat is dan wel een hele vroege dienstquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straal lam naar huis langs de kerk komen en mensen daar naar binnen zien gaan
quote:
De Long Island? Ja. Goed spulquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was 't donkerbruin van kleur? Dat zag er gaaf uit van de week toen m'n broertje en z'n maat er 1 wegslurpten..
Ik heb alle ingrediënten in huis, behalve de belangrijkste. Mint.quote:
Of een laat thuiskomertjequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele vroege dienst
haha, nja, t was al familie, maar die wonen te ver weg voor contact ( en het zijn er echt heul veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja zeg, je krijgt er gewoon extra familie bijal weet ik niet of dit nu de juiste manier is
Zonder munt geen mojitoquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De Long Island? Ja. Goed spul
Die Flaming Lamborghini ziet er ook tof uit trouwens:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb alle ingrediënten in huis, behalve de belangrijkste. Mint.
Ik ben slechts balorige babyhandelaar van beroep.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou...lach je wel , maar er lopen genoeg van die klootzakken hier rond.
Mojito, mooi spul.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Waren heul geen Jehova vanmorgen, maar een antiliaanse kergemeenschap.. Er werd onderweg voor me gezongen![]()
![]()
En de rit van vanmiddag leverde 20 Euries fooi op.. En de Antilianen 9,50, want ik deel het met de chauffeur die ze weer opgehaald heeft
Het gebeurd(e) ook wel eens dat we pas om 9 of zelfs 10u naar huis gingenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele vroege dienst
Hey, lol, mooie rit danquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Waren heul geen Jehova vanmorgen, maar een antiliaanse kergemeenschap.. Er werd onderweg voor me gezongen![]()
![]()
En de rit van vanmiddag leverde 20 Euries fooi op.. En de Antilianen 9,50, want ik deel het met de chauffeur die ze weer opgehaald heeft
Wat zit er in die Flaming Lamborghini dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De Long Island? Ja. Goed spul
Die ziet er ook tof uit trouwens:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb alle ingrediënten in huis, behalve de belangrijkste. Mint.
ok , dan is het goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben slechts balorige babyhandelaar van beroep.
Als ie goed gemixt wordt wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben slechts balorige babyhandelaar van beroep.
[..]
Mojito, mooi spul.![]()
't kan beter en slechter.. Donderdagavond had ik 25 euries voor 4 uurtjes in dat restaurant zittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gebeurd(e) ook wel eens dat we pas om 9 of zelfs 10u naar huis gingen![]()
[..]
Hey, lol, mooie rit danZo'n fooi klinkt niet als veel, maar is t wel?
[..]
Wat zit er in die Flaming Lamborghini dan?
* PeuRac heeft munt liggen als t goed is
Daarom. Voor de rest heb ik allesquote:
Heb het even op moeten zoeken, maar dit:quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zit er in die Flaming Lamborghini dan?
/m heeft munt liggen als t goed is
tijd voor bier en een dikke knetterjointquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |