Mmmm lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn daar goed je moet daar Pure Blue/Bleu nemen als je van blue curacao houdt unddd malibuMijn favoriet
Hoor ik daar Danny Bleu?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn daar goed je moet daar Pure Blue/Bleu nemen als je van blue curacao houdt unddd malibuMijn favoriet
ja, ik begroet de buurman ook gewoon als ik hem zie, al heb ik me niet voorgesteld, wel 1 keer aan de duer gestaan, maar toen was ie niet thuis. Huisgenote heeft zich wel voorgesteld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar daar zal je toch aanmoeten. En dan beter zo, niet?
Probeer contact te leggen met buren enzo. Dat helpt ook.
Malibu vind ik alleen in die combinatie lekker anders ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al die zoete rommel, beuh, geen Malibu voor mij.
Ik neem wel een pakje appelsap.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Favoriete cocktails:
- Latin Lover
- Pink Pussy
- Sex on the Beach
![]()
![]()
Karretje is handig om kinderen omver te rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen karretje, zelf scannen, dus ik stop alles meteen in mn tas
zat net te kijken, maar ziet er op de foto's wel leuk uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie dankzij Eze je edit. Pure is als je er van houdt super gezellig om te zitten. Vaak genoeg dat ik doordeweeks gingEn verder is er vrij weinig aan.
Wat vind je van de ONZ mix?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Malibu vind ik alleen in die combinatie lekker anders ook niet
Oh en Yuki ik bedoelde niets aan aan de koemarkt niet Pure
Die isquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Favoriete cocktails:
- Sex on the Beach
![]()
![]()
En maar 3,50 in Aachen!quote:
Dat dus, ik vind pure Malibu gewoon te zoet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Malibu vind ik alleen in die combinatie lekker anders ook niet
[..]
Puntige schoenen FTW. En anders heb ik nog ergens schoenen met stalen neus, hak en zool liggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Karretje is handig om kinderen omver te rijden
Sex on the Beach is sowieso lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die isIk hoorde dat ze vooral errug lekker in Italie worden gemaakt
Twee voor 5 euro, Sunny Beach Bulgarije.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En maar 3,50 in Aachen!![]()
Lekker stappen daar.
Damn dat is goedkoopquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En maar 3,50 in Aachen!![]()
Lekker stappen daar.
Is het ook, ze zijn alleen vrij 'vroeg' dicht. Het is echt om daar gezellig te zitten, maar niet om je nacht mee door te halen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zat net te kijken, maar ziet er op de foto's wel leuk uit
Die was baas met de juiste hoeveelheid tequila. 14.gifquote:
Flaming Lamborghini in Itali|ëquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die isIk hoorde dat ze vooral errug lekker in Italie worden gemaakt
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puntige schoenen FTW. En anders heb ik nog ergens schoenen met stalen neus, hak en zool liggen
Nog nooit in Italie geweest vandaar hoorde ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sex on the Beach is sowieso lekker.![]()
In Italie heb ik hem nog niet gedronken trouwens.
nee joh gewoon doorposttenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit in Italie geweest vandaar hoorde ik
Tevens neem ik het halve topic over.. Dus ga even matigen met mn posts
In Doetinchem ging k vaak op maandag naar de stadquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het ook, ze zijn alleen vrij 'vroeg' dicht. Het is echt om daar gezellig te zitten, maar niet om je nacht mee door te halen.
[..]
Die was baas met de juiste hoeveelheid tequila. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |