I knew itquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik geen 2 vrouwen aankan.
Snap ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, vandaar de vraag over massage snapt u. Die ga ik nodig hebben
Als ik dat zou kunnen, dan zou ik mee doen met de jaarlijkse Glamour race voor 10.000 euro shopgeldquote:
Zie dankzij Eze je edit. Pure is als je er van houdt super gezellig om te zitten. Vaak genoeg dat ik doordeweeks gingquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken echt niets op de Koemarkt
Was nooit zo van het stappen hier
Morgen pas nodigquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan krijg je een heerlijke massage.
Zit je me nou lekker te maken met een dooie mus, belhamel?quote:
Dank u dank u.quote:
Een vrouw met kanjers en een vent die liever op de bank blijft zitten en ze heeft ook koters.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kaas, K's, het meervoud van K, tweemaal een K. Niet spotten met kanker mannetje.
Kan gebeuren. Een zindelijke fret als steun en toeverlaat:quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoorde PTA!
Na er nooit echt last van te hebben, praten we er vandaag over, loopt er dus een groepje van die kut koters rond in de AH
Dat effect heb ik op vrouwen. En zeker een MILF.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Een vrouw met kanjers en een vent die liever op de bank blijft zitten en ze heeft ook koters.
Toen ze jou zag was ze uitgelogd.
Bedankt hoor.
Nee maar wel met een Connie Mus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit je me nou lekker te maken met een dooie mus, belhamel?![]()
Nee, een weekje geen kaas voor mij.
Gewoon doodrijden met je karretjequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoorde PTA!
Na er nooit echt last van te hebben, praten we er vandaag over, loopt er dus een groepje van die kut koters rond in de AH
Fretjes!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Een zindelijke fret als steun en toeverlaat:
[ http://www.dierz.nl/multimedia/archive/00150/fretbak_jpg_150752b.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik ga het beleven vanavondquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen, dan zou ik mee doen met de jaarlijkse Glamour race voor 10.000 euro shopgeld
[..]
Zie dankzij Eze je edit. Pure is als je er van houdt super gezellig om te zitten. Vaak genoeg dat ik doordeweeks gingEn verder is er vrij weinig aan.
[..]
Morgen pas nodig
Ja, maar daar zal je toch aanmoeten. En dan beter zo, niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja iets meer open, nog wel met begeleiding, maar nu gewoon in een woonwijk, met de kans dat de buren en zo langs komen. En ook iets meer vrijheden, maar ik moet nu wel mijn boodschappen verantwoorden, dat was eerst niet (ik krijg per week zoveel geld van de instelling die ik moet gebruiken voor voedsel enzo).
Die zijn daar goed je moet daar Pure Blue/Bleu nemen als je van blue curacao houdt unddd malibuquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga het beleven vanavond
Cocktails
Geen karretje, zelf scannen, dus ik stop alles meteen in mn tasquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doodrijden met je karretje
Al die zoete rommel, beuh, geen Malibu voor mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn daar goed je moet daar Pure Blue/Bleu nemen als je van blue curacao houdt unddd malibuMijn favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |