Ik kom sowieso niet in Damsko jeweettoch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie goed gemixt wordt wel.
1 tip: drink 'm NIET bij Jantjes Verjaardag (!!!!) in Amsterdam
Euh geen idee, gingen naar een Zendingsfeest in Zeist..quote:
Daar ben ik voor het eerst uitgegaan in Amsterdam, ben nog nooit zo slecht gegaan na het uitgaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie goed gemixt wordt wel.
1 tip: drink 'm NIET bij Jantjes Verjaardag (!!!!) in Amsterdam
Je ziet er toch wel ouder uit als 16. Normaal is dat een opmerking die je liever niet maakt naar dames, 'je ziet er ouder uit', maar in deze context mag hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijd voor bier en een dikke knetterjoint
Net met ma nog even langs de shop gereden, vroegen ze me nog om mn legitimatie ookik zie er uit als 16 volgens mij
Even fobo checken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Net met ma nog even langs de shop gereden, vroegen ze me nog om mn legitimatie ookik zie er uit als 16 volgens mij
Jailbait?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aha, maar dat is anders geld dat je van je salaris gebruikt toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't kan beter en slechter.. Donderdagavond had ik 25 euries voor 4 uurtjes in dat restaurant zitten![]()
maar dat ging op aan boodschappen.. Nu is er ook 25 euro op gegaan aan benzine
Hier t recept:quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Voor de rest heb ik alles
[..]
Heb het even op moeten zoeken, maar dit:
• Kahlua
• Bailey's Irish Cream
• Blue Curacao
• Sambuca
quote:Flaming Lamborghini recipe
rating
9.6
354 votes
Share
serve in
Shot Glass
alcohol
28%
options
Scale ingredients to servings
1 oz Kahlua® coffee liqueur
1 oz sambuca
1 oz Blue Curacao liqueur
1 oz Bailey's® Irish cream
Pour the sambuca and kahlua into a cocktail glass. Pour the baileys and blue curacao into two seperate shot glasses either side of the cocktail glass. Set light the concoction in the cocktail glass and start to drink through a straw (this drink should be drunk in one). As the bottom of the glass is reached put out the fire by pouring the baileys and blue curacao into the cocktail glass and keep drinking till it's all gone.
Read more: Flaming Lamborghini recipe http://www.drinksmixer.com/drink3536.html#ixzz0zuHLdVzA
Wat een ongelofelijke paupertent is datquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik voor het eerst uitgegaan in Amsterdam, ben nog nooit zo slecht gegaan na het uitgaan
Sowieso die hele inrichting van de kroeg klopt al nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke paupertent is dat
Dat zei ik tochquote:
Mjah, maar niet zo heul veel staan momenteel.. Iets teveel uitgegeven afgelopen maand met m'n verhuizing en zulks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha, maar dat is anders geld dat je van je salaris gebruikt toch?
[..]
Hier t recept:
[..]
ik wordt juist vaak veel ouder geschatquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je ziet er toch wel ouder uit als 16. Normaal is dat een opmerking die je liever niet maakt naar dames, 'je ziet er ouder uit', maar in deze context mag het![]()
Geniet van je avondje ontspannen
Maar ook die muziek!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso die hele inrichting van de kroeg klopt al niet
Ja, jaquote:
Zulke periodes ken ik *kijkt naar hobby ding buiten*quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar niet zo heul veel staan momenteel.. Iets teveel uitgegeven afgelopen maand met m'n verhuizing en zulks.En dan nog eens eten met Lotusss en weg met broertje en veul boodschappen etc..
Dus nu kwamen die fooien goed uit
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ja![]()
[..]
Zulke periodes ken ik *kijkt naar hobby ding buiten*
Mjah, moet deze week ook even een achterstallige boete betalen, en een rekening..quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ja![]()
[..]
Zulke periodes ken ik *kijkt naar hobby ding buiten*
Inderdaad, ik zou je eerder ouder schatten (in een goede manier danquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wordt juist vaak veel ouder geschatdeed dat stomme vingerID ding het ook niet
Eens, alleen mijn 2e lijn is toch anders.. "Geld moet rollen, maar wel mijn kant op!"quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Geld moet rollenals t ff kan door mijn handen
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ook die muziek!
Het was dat ze cocktail happy hour hadden, anders waren we niet eens binnen geweest
Ja maar geen hallo gezegdquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, whut?
Ik heb al tegen je gepraat enzo
Ik heb nog wel een hoop kleingeld voor je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Geld moet rollenals t ff kan door mijn handen
ik ben vaste klant daarquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou je eerder ouder schatten (in een goede manier dan)
VingerID? Je bent geregistreerd daar als klant?
die paar keer dat hij de boarding schampt, vergeef je hem met liefdequote:
Dat is echt ultiem jaquote:
Zelfs dat maakt hij stoer ja, en op die on board zie je m gewoon lachen van "Oops, a bit too much.. Oh well.."quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die paar keer dat hij de boarding schampt, vergeef je hem met liefde
Ik wou zeggen: holy....*peep*, aan de andere kant, qua geld kom je met bier ook nog wel in de buurt, hoewel jij aan beide doetquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben vaste klant daarje krijgt bij elke euro een punt en in december had ik al mn punten opgenomen. Ik zit nu op 959 punten
ik moet wel minder gaan uitgevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: holy....*peep*, aan de andere kant, qua geld kom je met bier ook nog wel in de buurt, hoewel jij aan beide doet
Die stats van die Fiesta ook echt.. 650pk, 660lbf Torque.. Das stukken meer dan z'n SUbaru produceerde..quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt ultiem jawas begonnen als grapje met wat vrienden
quote:
filmquote:
waar anders?quote:
quote:
Daarom rijdt die er op t einde ook niet meer opquote:
al een paar keer gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb Swordfish maar aangezet hier.
quote:
Op de velgen wil het ook wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom rijdt die er op t einde ook niet meer op
hij heet gewoon collateral, met jamie foxx, jada pinkett-smith, tom cruise en volgens mij zag ik statham ook nogquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ik luister liever muziek , collateral damage heb ik al gezien...
adiosquote:
zet alvast maar de dvd op dan , ik kom zo schat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heet gewoon collateral, met jamie foxx, jada pinkett-smith, tom cruise en volgens mij zag ik statham ook nog
op scifi en martial art na kan ik het meeste wel waarderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis wel een type film wat jij graag ziet, denk ik. Ik kan er naast zitten natuurlijk
die heb ik van de week opgenomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef kitao het volgende:
[..]
zet alvast maar de dvd op dan , ik kom zo schat.
*plop , opent nieuw biertje*
ben je doof ofzo , ik wil muziek luisteren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik van de week opgenomen
Dat is geen Hertog Jan. Geeft niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
* Jofunu-kun heeft zojuist heiligschennis gepleegd
Ik gooide een Juup omver![]()
Ga dan niet, of heel kort?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Omkleden, haar doen, wegwezen.
En ik heb een zin
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ben je doof ofzo , ik wil muziek luisteren.
*mompelt zeikwijf enzo*
Dat zijn dus twee zinnen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
En ik heb een zin
Tis en blijft bierquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is geen Hertog Jan. Geeft niet.
bier omvergooienquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
* Jofunu-kun heeft zojuist heiligschennis gepleegd
Ik gooide een Juup omver![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
En ik heb een zin
Fine , zet nu die kelere tv maar aan , dan heb ik rust.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar zie je mij vertellen dat je dat niet moest doen. Je had het over een dvd. Dat verbeterde ik.
Ja, dat dus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bier omvergooienmaak je maar vast klaar om jezelf voor een trein te werpen
Als je HJ omgooit wel ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat wel. Het is erg maar net geen heilig schennis.
staat al aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Fine , zet nu die kelere tv maar aan , dan heb ik rust.
*zucht*
De foutse combo ooit bedachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je HJ omgooit wel ja.
En voor de niet bierenliefhebbers is Rosé-bier omgooien heilig schennis.
Ik had gisteren lekkere rose bier man
Nietes zonder elkaar vind ik het niet te zuipen. zowel de rose als de bier nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De foutse combo ooit bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei treinquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat dus!![]()
*scheermesje pakt*
Je bent al laat, en je weet NÓG niet wat je aan moet? Sjezus, leuke date zal jij zijn!quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nietes zonder elkaar vind ik het niet te zuipen. zowel de rose als de bier niet
Ik ga even zoeken welke ik gisteren had. Die wasDrink dan Palm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Feestje waar ik geen zin in heb vs Date.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent al laat, en je weet NÓG niet wat je aan moet? Sjezus, leuke date zal jij zijn!
Bel dan af als je écht geen zin hebt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Feestje waar ik geen zin in heb vs Date.
Ik zie verschil.
Euhm goeiee ben er al even niet geweest. Een hemdje/jurkje (net wat je draagt) met niet te dik vestje is volgens mij te doen. Maar sla me niet dood als ik het mis hebquote:
Op een date hoef je niets aan nee. Althans, dat is altijd mijn idee. Ik hou er van op mij meteen graag bloot te geven. Dan heb je geen misverstanden. Eerlijkheid duurt immers het langst.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Feestje waar ik geen zin in heb vs Date.
Ik zie verschil.
Jeans + topje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm goeiee ben er al even niet geweest. Een hemdje/jurkje (net wat je draagt) met niet te dik vestje is volgens mij te doen. Maar sla me niet dood als ik het mis heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |