filmquote:
waar anders?quote:
quote:
Daarom rijdt die er op t einde ook niet meer opquote:
al een paar keer gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb Swordfish maar aangezet hier.
quote:
Op de velgen wil het ook wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom rijdt die er op t einde ook niet meer op
hij heet gewoon collateral, met jamie foxx, jada pinkett-smith, tom cruise en volgens mij zag ik statham ook nogquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ik luister liever muziek , collateral damage heb ik al gezien...
adiosquote:
zet alvast maar de dvd op dan , ik kom zo schat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heet gewoon collateral, met jamie foxx, jada pinkett-smith, tom cruise en volgens mij zag ik statham ook nog
op scifi en martial art na kan ik het meeste wel waarderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis wel een type film wat jij graag ziet, denk ik. Ik kan er naast zitten natuurlijk
die heb ik van de week opgenomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef kitao het volgende:
[..]
zet alvast maar de dvd op dan , ik kom zo schat.
*plop , opent nieuw biertje*
ben je doof ofzo , ik wil muziek luisteren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik van de week opgenomen
Dat is geen Hertog Jan. Geeft niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
* Jofunu-kun heeft zojuist heiligschennis gepleegd
Ik gooide een Juup omver![]()
Ga dan niet, of heel kort?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Omkleden, haar doen, wegwezen.
En ik heb een zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |