Als je meneer het kan hebben, waarom niet? Ben zelf ook redelijk op lengte en saxay as hell met de juiste heels en attitude.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Mooie foto's van iedereen!
Vind die eerste paar laarzen mooi! Alleen jammer dat ik zo lang ben. Doe eigenlijk nooit hakken aan, als staat mn kast er wel redelijk vol mee. Jammer eigenlijk. heb voor de zomervakantie supermooie hoge hakken gekocht, omdat ze zo mooi warenheb ze nog nooit aangehad.
Weet niet waarmee ik ze moet combineren en op het werk zijn ze niet handig en met meneer ben ik veul groter dan meneer. Dus ... hmm ... waarom koop ik ze dan!
Dat is een leuk idee ja! Ik heb echter alleen maar zooi dus dan is het maar goed dat ik niet meedoe ondanks beslissingen van anderen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, met dat filmpje van PF in het achterhoofd, we kunnen ook afspreken dat we met SeSa iets weggeven dat we zelf om de een of andere reden niet (meer) gebruiken. Kost effectief niets, maar kan best 20 euro waard zijn.
Ze is niet alleen vrij lang, begrijp ik?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:45 schreef V1z0R het volgende:
@ j.t.
Daarom heb ik altijd de vriendin(1m85) van een kameraad naast me staan op feestjes, wanneer ze hakken aan heeft. 'Lijk ik niet zo abnormaal lang' zegt ze dan. En ik de hele avond aanhoren dat haar paard weer last heeft van z'n enkels
46-47, net niet zo groot dat er te weinig keus is
Hier ook 40-41!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je meneer het kan hebben, waarom niet? Ben zelf ook redelijk op lengte en saxay as hell met de juiste heels en attitude.
Misschien moet je dan hakken voor je meneer kopen. Klassieke win-win situatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Hier ook 40-41!
Meneer kan het vast wel hebben, maar ik vind het geen potje. Tante Sidonia met een man zeker? Ik vind dat de man altijd even lang of langer moet zijn dan de vrouw. Dat was bij mij vroeger altijd een dealbreaker. Mijn meneer is nu even lang als dat ik ben
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Paardrijdsters, amazones noemen ze zichzelf graag, hebben vaak een dikke kont en hetzelfde gebit als hun paard. In mijn beleving dan.
M'n oma geeft altijd eten, die krijgt appeltaart, die krijgt bonensoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, met dat filmpje van PF in het achterhoofd, we kunnen ook afspreken dat we met SeSa iets weggeven dat we zelf om de een of andere reden niet (meer) gebruiken. Kost effectief niets, maar kan best 20 euro waard zijn.
Mensen uit het voormalig oostblok vroegere Oost-Duitsland vertelden me dat indertijd ze cadeautjes voor elkaar maakten. In alle winkels lagen dezelfde gebruiksvoorwerpen, dus iets uit de winkel cadeau doen, tsja. Iedereen had dezelfde eierdopjes. Mensen maakten vaak de cadeautjes voor elkaar (haken, houtbewerken, dierenvellen, etc) om een onderscheidend cadeautje te geven.
Die draagt nur nikes (air max)quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien moet je dan hakken voor je meneer kopen. Klassieke win-win situatie.
Ik 41, wisselt helaas niet naar 40quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 40-41 ja. Het wisselt een beetje.
Was vroeger wel een soort selectie-eis, iemand die lang genoeg is om naast mij en m'n hoogste heels te lopen. Maar heb 'em aangepast naar "wie mans genoeg is om ernaast te lopen als ik m'n killerheels draag".quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Hier ook 40-41!
Meneer kan het vast wel hebben, maar ik vind het geen potje. Tante Sidonia met een man zeker? Ik vind dat de man altijd even lang of langer moet zijn dan de vrouw. Dat was bij mij vroeger altijd een dealbreaker. Mijn meneer is nu even lang als dat ik ben
old skool ja ... vind het mooiquote:
Die dikke kont is dan weer een pluspunt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Paardrijdsters, amazones noemen ze zichzelf graag, hebben vaak een dikke kont en hetzelfde gebit als hun paard. In mijn beleving dan.
Volgende keer als ze zegt dat haar paard last van zijn/haar enkels heeft gewoon vragen hoe ze denkt dat dat komt dus: Hoe denk je dat dat komt als in: Wiens schuld denk je dat dat is, ik denk dat ze dan wel stopt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die dikke kont is dan weer een pluspunt!
Probleem is vaak dat het paard het belangrijkste in hun leven is. Nog erger dan de vrouwen die alleen maar over hun kinderen praten! (Ik wil niet horen dat Brian 2 zonnetjes en een halve maan heeft op het bord(wtf?))
Ex-Cavello, Ex-air-max, (5quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef neen het volgende:
Het gabbertijdperk heb ik moeten skippen, trainingspakken en sportschoenen mocht ik alleen dragen als ik ging sporten. Donders was het nu maar het gabbertijdperk dan was ik gewoon afgetraind.
Ja leuk idee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Mensen uit het voormalig oostblok vroegere Oost-Duitsland vertelden me dat indertijd ze cadeautjes voor elkaar maakten. In alle winkels lagen dezelfde gebruiksvoorwerpen, dus iets uit de winkel cadeau doen, tsja. Iedereen had dezelfde eierdopjes. Mensen maakten vaak de cadeautjes voor elkaar (haken, houtbewerken, dierenvellen, etc) om een onderscheidend cadeautje te geven.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef neen het volgende:
[..]
Volgende keer als ze zegt dat haar paard last van zijn/haar enkels heeft gewoon vragen hoe ze denkt dat dat komt dus: Hoe denk je dat dat komt als in: Wiens schuld denk je dat dat is, ik denk dat ze dan wel stopt.
Zak, Uelsen (DLD) Rainbow rave! Happy hardcore kut-muziek maar te leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef j.t het volgende:
*Zucht* .. vroeger!
Ben laatst (wat? laatst? alweer bijna jaar terug zie ik) nog naar een house the 90's feestje geweest. Met Charlie Lownois en Mental Theo ... echt zó gaaf!
WallE kijken
De winkel is nog openquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb volgens mij witte bonen in tomatensaus en bruine rijst als eten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja weet ik.... Ik heb nu valess toscana, bruine rijst... ik twijfel over diebonen
en hij was nog lekkerder dan hij eruit zag! en nog een stuk over voor de lunch morgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef Blurred86 het volgende:
oh my mijn pizza ziet er echt TE lekker uit
44.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef neen het volgende:
![]()
43
En 7 paar verrotte schoenen ofzo, exclusief sportschoenen.
O waar mee danquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ikwitte bonen in tomatensaus, maar met zilvervliesrijst lijkt me nou niet bepaald de lekkerste combinatie!
M'n Duutser is denk ik wel 5 cm. kleiner dan dat ik ben. Maar toch is ie heel lief!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Hier ook 40-41!
Niet? Klinkt wel goed, opzichquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijst met chillisaus was toch geen goed idee
Vertel!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijst met chillisaus was toch geen goed idee
Wij van 41 grijpen meestal ook naast. Want daar kopen ze niet zo veel van in! Dus dat schiet ook lekker opquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind mezelf altijd best lang, ik voel me iig veel langer dan 1.70. Maar daar zijn verl mensen het ook weer niet over eens
En gewoon maat 39. Grijp er dus altijd naast, want die maat heeft de halve wereld.
Ik ben dus kortom best wel erg saai en gemiddeld.
Bij mannen vind ik het meestal wel fijn als ze ietsje groter zijn maar das meestal wel zo.
Denk die heeft 2uur op de pot moeten zitten ofzo...quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Iets te pittig, maar wel goed te doen, smaakt 't niet zo droog die zilvervliesrijst..
Ik kan wel tegen pittig, maar niet als ik honger hebquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die heeft 2uur op de pot moeten zitten ofzo...
Neem dan ook een taxiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Volgens mij staat colabruin jou ook prachtigquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai vanaf de bbqIs gezellig hier. Nu lekker tv kijken \o/
Pief, da's idd de haarkleur die ik nu nog heb. Denk net iets donkerder dan mijn natuurlijke haarkleur.
Nu weer verder met My name is...
Hmmmmmm weet niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef j.t het volgende:
Over gemiddeldes gesproken:
In 2006 waren de volwassen vrouwen gemiddeld bijna 1,68 meter.
Ik zit echtik zie bijna nooit zulke kleine vrouwen, of ik let er niet op. Ik ben zelf 1.80 ... Ow en ik heb gevonden de perfecte beenlengte!
Concreet: wie 1m62,5 lang is, moet een binnenbeenlengte van 77,5 centimeter hebben, om te kunnen wedijveren met iemand als Kylie. Dat is een ratio van 2,099. Om je eigen 'perfecte' beenlengte te meten, deel je dus je lengte in centimeter door de ratio. (vrouw.blog.nl, uit Pools onderzoek is dat gebleken.
Dus doe ik dat bij mijzelf: 180/2.099 = 85.76 (dat zou voor mij dus perfect moeten wezen)
Maar goed, wat is beenlengte? Vanaf het bovenste puntje van je heupgewricht naar beneden? Of .. ? Hoe moet ik dat zien? :p Mijn binnenbeenlengte alleen al is 88 cm ...whaha ..
M'n zus vroeg altijd 'taxi geld', want hij wilde toch niet dat ze in het donker naar huis fietste...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:01 schreef Syrena het volgende:
Awww sweet, mijn nichtje kwam net 10 euro lenenhaar vader was nog niet thuis en die moest nog pinnen en ze gaat uit. Zo herkenbaar, ik "pinde" ook altijd bij mijn vader als ik uit ging. Hij heeft echt altijd cash geld in huis. En dan altijd: JA EN WEL TERUGBETALEN MORGEN HE. Wat ik altijd braaf deed.
Hmm.. ja net iets zachter, warmer. Nu zie je meteen dat je het verft (is niet erg)quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cola? Is dat vergelijkbaar met chocoladebruin? Wil binnenkort weer verven namelijk
Dat vroeg ik me dus af, er staat beenlengte. maar is dat je binnenbeenlengte? If yes, dan heb je dus de perfecte lengte en word je door mannen aantrekkelijker bevondenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
yesss mijn binnenbeenlengte : totale lengte verhouding is (zo goed als) hetzelfde als die van kylie minogue, en nu?
dat ik dat uberhaubt op heb zitten meten
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-09-2010 21:48:59 ]
Pics en ik kan oordelen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, er staat beenlengte. maar is dat je binnenbeenlengte? If yes, dan heb je dus de perfecte lengte en word je door mannen aantrekkelijker bevonden
Ja in het echhie welquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Op de foto zeker niks mis mee. Maar valt tegen in het echt dus?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nein Mann, ich will noch nicht gehen. Ich will noch ein bischen tanzen!
Maar zoals je hier al doet, meten = weten. Dus post eens zo'n foto van nu met maten. Dan 'zie' je het vast. En anders zien wij het welquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto van 7 kilo meer.. Ik zie niet echt verschil![]()
!
[ afbeelding ]
Ik weeg nu 61 he!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Perruche het volgende:
Wall-E
Pf, ik heb ongeveer dezelfde maten als jij ?Ik denk dat je nu wel kleinere maten hebt hoor
Mailen. Misschien krijg je goodiesquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben verkleurd door mijn minerale make-up en dagcreme met factormoet niet kunnen!
Echt??quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben er laatst achter gekomen dat niet 6 maar 5 je heupen zijn
Dit vond ik ook erg mooi bij je staan hoor trouwensquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto van 7 kilo meer.. Ik zie niet echt verschil![]()
!
[ afbeelding ]
PF, je bent top!!quote:Op zondag 19 september 2010 06:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Almere.... Vriend van mij werd in elkaar getrapt op de grond door 8 man
ik er tussen als enige
keel gekrast, verwurgd, maar valt mee...
dader gepakt
Dat, goed hoor! En mehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oooh wat vreselijk. Gatverdamme!!quote:Op zondag 19 september 2010 06:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Almere.... Vriend van mij werd in elkaar getrapt op de grond door 8 man
ik er tussen als enige
keel gekrast, verwurgd, maar valt mee...
dader gepakt
Wat vroeg?!?!?! En dat op zondag!quote:
Vriend is bont en blauw, blauw oog, pijnlijk been/rugquote:Op zondag 19 september 2010 09:40 schreef conleche het volgende:
Pief toch!!Wat idioot ook weer dat er voor de rest niemand hielp! Hoe is je vriend eraan toe? En jij?
En in z'n rug schoppen, heldenquote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Snap sowieso niet dat je met meerdere personen iemand die op de grond ligt aanvalt..
Damn.quote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En in z'n rug schoppen, helden
quote:Op zondag 19 september 2010 08:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
TMI-tje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor maria
quote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En in z'n rug schoppen, helden
Haaksbergen, daar wonen mijn ouders!quote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
goed hoor, PF
net mn muffinbeslag af!
Gaan een ziekenrondje doen: oma van Mr.Mo in Haaksbergen en schoonmams in Doetinchem
12 muffins gaan zo de oven in, met appel en kaneel
schoonoma zit daar in een revalidatiecentrum...quote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haaksbergen, daar wonen mijn ouders!
t Wiedenbroek....quote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schoonoma zit daar in een revalidatiecentrum...
Waarom er überhaupt vechterij isquote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Snap sowieso niet dat je met meerdere personen iemand die op de grond ligt aanvalt..
Als ik je wat op moet sturen dan hoor ik het wel hequote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
ik mis nederland, de albert heijn, drop, beschuit, kroketten en hagelslag! Soms heb ik zo'n aanval, en die is nu...En ik ga in December pas weer naar NL....
Ik ben een meisje van 1.61 dat altijd wordt toegelachen, aangesproken en aan-de-praat-gehouden door opaatjes en omaatjes. Geloof niet dat er ook maar iets ruigs aan me isquote:Op zondag 19 september 2010 11:28 schreef nienja het volgende:
Oja MB. Wat een lekker koppie! Die ogen.
Had een veel ruiger beeld van je. (Schaap in wolfskleren, motor et voilà)
Ook van Coco trouwens.
In de rug trappen. Helden. Ik vraag me dan af hoe die vandaag opstaan? Zouden ze zich diep schamen? Het zich nog herinneren?
Oh wauw! Spanjequote:Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als ik je wat op moet sturen dan hoor ik het wel he![]()
Ik heb misschien een baan in Spanje maar ik wil eigenlijk helemaal niet wegmaar spanje is wel relaxed. Oi oi oi oi. En het vriendje wil niet mee. En hij is nog wel spaans!
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 11:28 schreef nienja het volgende:
Oja MB. Wat een lekker koppie! Die ogen.
Had een veel ruiger beeld van je. (Schaap in wolfskleren, motor et voilà)
Ook van Coco trouwens.
In de rug trappen. Helden. Ik vraag me dan af hoe die vandaag opstaan? Zouden ze zich diep schamen? Het zich nog herinneren?
ik neem aan dat je familie je wel om de zoveel tijd een pakketje je kant op stuurt...toch?quote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
ik mis nederland, de albert heijn, drop, beschuit, kroketten en hagelslag! Soms heb ik zo'n aanval, en die is nu...En ik ga in December pas weer naar NL....
waarom wil het vriendje niet mee dan?quote:Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als ik je wat op moet sturen dan hoor ik het wel he![]()
Ik heb misschien een baan in Spanje maar ik wil eigenlijk helemaal niet wegmaar spanje is wel relaxed. Oi oi oi oi. En het vriendje wil niet mee. En hij is nog wel spaans!
![]()
Nou ja, ik heb de baan nog niet dus misschien heb ik niets om me zorgen over te makenquote:Op zondag 19 september 2010 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh wauw! SpanjeKan me wel goed voorstellen dat het een dubbel gevoel is en een heel lastige keuze.
Wel gave baan?
O. Hahaha. Nah goed gevonden dan!quote:Op zondag 19 september 2010 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je
maarreuh.. die schaap in wolfskleren komt vooral omdat mijn achternaam Schaap is, en die van mijn man iets met "Wolf"
Omdat de economie daar heel slecht is en hij bang is daar geen fatsoenlijke baan te vinden. Maar eigenlijk vind ik het een beetje vreemd, een Nederlander kan in NL best wel werk vinden (zie discussie van gisterenquote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef _aurum_ het volgende:
waarom wil het vriendje niet mee dan?
Benieuwd wat er uit gaat komen danquote:Op zondag 19 september 2010 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de baan nog niet dus misschien heb ik niets om me zorgen over te makenheb nu 2 banen in de "pijpleiding" en 1 hier in NL en die is in de financiële wereld en dat vind ik wel gaaf, lijkt me erg interessant, en dan die in Spanje, die is inhoudelijk misschien wat minder interessant maar heeft wel voordelen- Nederlands salaris in Spanje (goedkoper!), zon, lekker even ertussenuit, etc... ach, we zullen zien. Het ligt er ook aan wat vriendje gaat doen, hij wil denk ik toch niet hier blijven... Keuzes, keuzes!
Moeten we een noodpakker opsturen? Kroketten en de Appie worden lastig, maar de rest lijkt me verzendbaar.quote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
Ja precies, alhoewel ik al met al wel 2 jaar in het buitenland heb doorgebracht... maar ja Spaans leren (fatsoenlijk) zou wel erg leuk zijn en dat leer je nergens zo goed als daar natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Benieuwd wat er uit gaat komen dan![]()
Baan zelf is in Spanje misschien minder uitdagend, maar het hele plaatje erom heen is ook een uitdaging en ervaring apart natuurlijk. Onder de streep misschien juist uitdagender daardoor
Oi. Dan kijk je naar het tekeningetje en zie je dat het niet de blurrige bordercollie is die je altijd uit je ooghoek ziet omdat je net zo goed naar avatars kijkt als naar eetlijstjes, maar een oog.quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef nienja het volgende:
[..]
O. Hahaha. Nah goed gevonden dan!
Bij Coco komt het door het tekeningetje denk ik. Aangesproken door opaatjes en omaatjes.
Kroketten gewoon zelf maken, nog lekkerder ook!quote:Op zondag 19 september 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Moeten we een noodpakker opsturen? Kroketten en de Appie worden lastig, maar de rest lijkt me verzendbaar.
Waar heb je die info vandaan? Tell me!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Ja, maar ik ben een koukleum en in oktober vind ik een panty toch te dun en korte mouwen te koud. Ik wil meer van die jurkjes, ze zijn zo fijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat model van dat tweede jurkje staat echt goed, gewoon met een panty en hakken toch
quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Dan kijk je naar het tekeningetje en zie je dat het niet de blurrige bordercollie is die je altijd uit je ooghoek ziet omdat je net zo goed naar avatars kijkt als naar eetlijstjes, maar een oog.
Ik ben 1.60m. Met maat 36 van schoen dus ik kan eigenlijk qua model bijna alle schoenen wel hebben. Al vind ik enorm ronde of vierkante neuzen niet zo mooi, daarin lijken mijn voeten lomper dan dat ze zijn. Ik heb mooie smalle, elegante voeten en die moeten natuurlijk wel goed uitkomen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef j.t het volgende:
Ik zit echtik zie bijna nooit zulke kleine vrouwen, of ik let er niet op. Ik ben zelf 1.80 ... Ow en ik heb gevonden de perfecte beenlengte!
Concreet: wie 1m62,5 lang is, moet een binnenbeenlengte van 77,5 centimeter hebben, om te kunnen wedijveren met iemand als Kylie. Dat is een ratio van 2,099. Om je eigen 'perfecte' beenlengte te meten, deel je dus je lengte in centimeter door de ratio. (vrouw.blog.nl, uit Pools onderzoek is dat gebleken.
Dus doe ik dat bij mijzelf: 180/2.099 = 85.76 (dat zou voor mij dus perfect moeten wezen)
Maar goed, wat is beenlengte? Vanaf het bovenste puntje van je heupgewricht naar beneden? Of .. ? Hoe moet ik dat zien? :p Mijn binnenbeenlengte alleen al is 88 cm ...whaha ..
Nee gewoon samen in NL.quote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef nienja het volgende:
Zweden, Engeland, Spanje!
Zo stoer allemaal.
Woon je nu in ook Engeland?
Ik heb het een keer geprobeerd maar was niet geluktquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kroketten gewoon zelf maken, nog lekkerder ook!![]()
Ingrediënten kun je ook al allemaal daar halen: (soep/stoof-)vlees, paneermeel, ei, boter, bouillon(blokjes), bloem en wat kruiden. Resultaat is zooooo lekker![]()
Denk dat ik ze deze week maar weer eens in elkaar ga draaien
ik dacht dat je veel langer zou zijn!quote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m. Met maat 36 van schoen dus ik kan eigenlijk qua model bijna alle schoenen wel hebben. Al vind ik enorm ronde of vierkante neuzen niet zo mooi, daarin lijken mijn voeten lomper dan dat ze zijn. Ik heb mooie smalle, elegante voeten en die moeten natuurlijk wel goed uitkomen.
Zal mijn moeders recept eens voor je vragen. Dat kan bijna niet mislukkenquote:Op zondag 19 september 2010 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee gewoon samen in NL.
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd maar was niet geluktde ragout was niet echt goed gelukt...
Ik smokkel er vaak eea bij met hakkenquote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik dacht dat je veel langer zou zijn!
Mijn ideale binnenbeenlengte is trouwens 82.42 cm. Straks maar eens even opmeten
jij hebt gewoon ideale verhoudingen net als Kyliequote:Op zondag 19 september 2010 11:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik smokkel er vaak eea bij met hakkenMaar ik hoor vaker dat ik niet klein lijk.
Je onderwerp!quote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan? Tell me!
[..]
Ik kan echt niet koken, maar die kroketten lukken altijd perfect! Zal d'r straks eens vragen of ze het kan doormailen ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 11:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
jij hebt gewoon ideale verhoudingen net als Kylie
@ Coco: gaarne! Ik had een recept uit (geloof ik) de Wannée, en ik kan best wel koken, maar dat was niet goed gelukt
Mwah, mijn buik zou wat minder mogenquote:Op zondag 19 september 2010 11:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
jij hebt gewoon ideale verhoudingen net als Kylie
Daarom juist!quote:
Nee, dat pakketje valt tegen. Moet inderdaad m'n moeder maar eens vragen wat op te sturen!quote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat je familie je wel om de zoveel tijd een pakketje je kant op stuurt...toch?
Alleen die kroketten zijn lastig met de post te versturen
@Pief: Wat een verhaalWel goed dat ze gepakt zijn!
oh ja, stroopwafels!quote:
Ja, ik durf dat dus niet! Ik ben sowieso niet zo'n held met frituren zonder frituurpan (olie op temperatuur houden enzo)...Maar, ik wil het eigenlijk wel een keer proberen...quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kroketten gewoon zelf maken, nog lekkerder ook!![]()
Ingrediënten kun je ook al allemaal daar halen: (soep/stoof-)vlees, paneermeel, ei, boter, bouillon(blokjes), bloem en wat kruiden. Resultaat is zooooo lekker![]()
Denk dat ik ze deze week maar weer eens in elkaar ga draaien
quote:
Neen, stop it!quote:
Ja!quote:
ZEG hou is op!!!!quote:
Ja, ik aas nu op dezequote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef nienja het volgende:
[..]
Ja!![]()
Jurkjes en rokjes zijn.
Ik draag er het liefst laarzen bij (met hakken), omdat ik niet echt elegante enkels heb. Anderen vinden het reuze meevallen, maar ik ben er altijd wat onzeker over.
Mijn moeder bakt de kroketten ook niet in de frituurpan. Dus zal haar meteen even vragen hoe ze dat dan precies doetquote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik durf dat dus niet! Ik ben sowieso niet zo'n held met frituren zonder frituurpan (olie op temperatuur houden enzo)...Maar, ik wil het eigenlijk wel een keer proberen...
Tof!quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn moeder bakt de kroketten ook niet in de frituurpan. Dus zal haar meteen even vragen hoe ze dat dan precies doet
Idd, have fun allemaal!quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef neen het volgende:
Veel plezier, lui die naar Calimero gaan.
Oh wat een schatjes.quote:Op zondag 19 september 2010 12:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik aas nu op deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.steps.nl/dresses/jurk8-zoom.html
Die onderste zou me geweldig staan, maar 80 euro
Zandloperfiguur of een vlinder... Brede schouders, grote borsten, smalle taille, wat lovehandles en redelijk brede dijen. Wel weer een beetje een buikje, maar mooie slanke benen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:18 schreef nienja het volgende:
[..]
Oh wat een schatjes.
Is echt Nienjastijl.
Heb een beetje peer/zandloperfiguur. Niet echt peer niet echt zandloper. Hollandse hips zeg maar, goeie taille en 80C. Jullie?
Oja dat is vandaag! Veel plezier idd.quote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Idd, have fun allemaal!
*jaloers is omdat zij nog steeds geen slankies irl gaat ontmoeten*
Ik had het uberhaupt niet meegekregen, lees niet alles terugquote:Op zondag 19 september 2010 12:19 schreef neen het volgende:
Weet ik veeler gingen toch lui daarheen of wat? Of gaat het feest niet door.
Ben sowieso best breed gebouwd. "Echte Drentse boeren bott'n bouw" zegt mijn moeder dan. Alle vetjes díe ik verzamel komen op mijn buik en mijn kont. Ik fitness wel 2-3 keer per week, maar dan vooral krachttraining. Ik wil er eigenlijk bij gaan hardlopen maar ren schoenen zijn zo duur en daar heb ik geen geld voor.quote:Op zondag 19 september 2010 12:18 schreef nienja het volgende:
[..]
Oh wat een schatjes.
Is echt Nienjastijl.
Heb een beetje peer/zandloperfiguur. Niet echt peer niet echt zandloper. Hollandse hips zeg maar, goeie taille en 80C. Jullie?
Die is mooi héquote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef Perruche het volgende:![]()
[ afbeelding ]
BoemDikkie jij bent toch een man!!
Ik ben zandloper denk ik, of peer, kweenie. Boven soms 36 en beneden soms 40
Welke maat? En heb je 'm nog?quote:Op zondag 19 september 2010 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is mooi héDenk alleen niet dat hij me heel goed zal staan, de hals is te hoog. Heb zo'n jurkje en die had ik om die reden zelden aan. Maar hij stond wel mooi. Lagere hals zou wel mooier geweest zijn.
[ afbeelding ]
Jammer dat ie niet meer past.
Ik dacht ook dat 't vandaag was, maar weet nog niet hoe laat ik me waar moet meldenquote:Op zondag 19 september 2010 12:19 schreef neen het volgende:
Weet ik veeler gingen toch lui daarheen of wat? Of gaat het feest niet door.
36, geen stretch. Heb hem nog steeds ja.quote:
Bij mij is het andersom. Schouders +/- 40, heupen 36/38.quote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef Perruche het volgende:
Ik ben zandloper denk ik, of peer, kweenie. Boven soms 36 en beneden soms 40
Van de steps heb ik soms 36quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Ewelina het volgende:
36, geen stretch. Heb hem nog steeds ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 19-09-2010 13:03:30 ]
Echt? ha wat grappig. Ik dacht altij dat dat soort appel/peer/whatever figuren een beetje onzin waren. Of komt het door een grote voorgevel?quote:Op zondag 19 september 2010 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Schouders +/- 40, heupen 36/38.
Neequote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Echt? ha wat grappig. Ik dacht altij dat dat soort appel/peer/whatever figuren een beetje onzin waren. Of komt het door een grote voorgevel?
quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van de steps heb ik soms 36
Wat is je adres, dan stuur ik hem wel op. Droeg hem toch niet zoveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
je hebt PM!quote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is je adres, dan stuur ik hem wel op. Droeg hem toch niet zoveel.
Vrienden van jouw vrienden, volgens mij.quote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand hoe die "zijn dit vrienden van je"- lijstjes op Hyves worden samengesteld?
Mensen met een (aantal) vrienden die ook met jou bevriend zijn ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand hoe die "zijn dit vrienden van je"- lijstjes op Hyves worden samengesteld?
Ik precies hetzelfde. Beetje het Hollandse boerinnen figuur ideequote:Op zondag 19 september 2010 12:18 schreef nienja het volgende:
[..]
Oh wat een schatjes.
Is echt Nienjastijl.
Dat hoeft niet altijd. Wij hebben wel eens iemand aangeboden gekregen waar we niets meer mee te maken wilde hebben en die ook niemands van iemands vriend was.quote:Op zondag 19 september 2010 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vrienden van jouw vrienden, volgens mij.
Volgens mij doen ze ook wel eens random people van ongeveer jou leeftijd die ergens bij je in de buurt wonen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef nienja het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd. Wij hebben wel eens iemand aangeboden gekregen waar we niets meer mee te maken wilde hebben en die ook niemands van iemands vriend was.
Hoe is het met de blij dan verders, wel oke?quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Merel het volgende:
Pief wat een schrik!Aurum lekker aan het klussen
En voor Perruche een moeilijke afweging!
Ik moet zo richting werk. We hebben een soort open dag waar ik dingen moet doen. Heb geen zin, ben zooooo moe.
O ja bij mij komt ook alles bij m'n buik enzo dikke pens dus. Maar ik heb dan weer niet dikke benen ofzo. Beter had ik die gehad, die kun je dan wel in een wijde broek proppenquote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben sowieso best breed gebouwd. "Echte Drentse boeren bott'n bouw" zegt mijn moeder dan. Alle vetjes díe ik verzamel komen op mijn buik en mijn kont. Ik fitness wel 2-3 keer per week, maar dan vooral krachttraining. Ik wil er eigenlijk bij gaan hardlopen maar ren schoenen zijn zo duur en daar heb ik geen geld voor.
Mijn ex staat er ineens tussen namelijk en ik weet heel erg zeker dat die geen vrienden is met 1 van mijn vriendenquote:Op zondag 19 september 2010 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vrienden van jouw vrienden, volgens mij.
Bij FB kijken ze ook in je mailadressen volgens mij, dus misschien bij hyves ook.quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn ex staat er ineens tussen namelijk en ik weet heel erg zeker dat die geen vrienden is met 1 van mijn vriendenIk vermoed dat ze er ook mensen bij doen die je profiel hebben bekeken/bezocht. Ik had hem namelijk ook al als suggestie staan bij een account dat ik ooit voor het werk heb aangemaakt en nooit heb gebruikt (kreeg vorige week ineens een mail van Hyves op mijn werkmail).
Nou ja, dan zal ik wel in zijn suggestielijst opduikenwant n.a.v die werkmail ben ik op zijn profiel uitgekomen, ik dacht eerst dat het een vriendenverzoek was.
Mannen met een passie voor paardenquote:Op zondag 19 september 2010 13:57 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik had net een bericht van iemand op RP, die beweerde een HBO-opleiding te hebben gehad en hij sprak in zijn profiel over "mijn schaten van paarden" (en nog wel meer rare zinnen). Hmz. Ik hou heul niet van paarden *eng*.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Redt het mannetje in zijn ruimteschip en zijn hondje
Ik vind paarden heel mooi van een afstand, en heul eng van dichtbij. Behalve die mini-paarden, die zijn winquote:Op zondag 19 september 2010 13:57 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik had net een bericht van iemand op RP, die beweerde een HBO-opleiding te hebben gehad en hij sprak in zijn profiel over "mijn schaten van paarden" (en nog wel meer rare zinnen). Hmz. Ik hou heul niet van paarden *eng*.
Een andere had bij Eten: opgediend door een keukenprinsesquote:
Een paardenmeisje in disguise.quote:
Ik was niet echt geschrokken, ik stortte mij er koelbloedig in. Ik kreeg de eerste duw, hij daarna klappen, daarna werd hij op de grond gegooid en in z'n gezicht/rug/buik getrapt.quote:Op zondag 19 september 2010 11:29 schreef neen het volgende:
Wtf pf die vriend van er niets ernstigs aan over gehouden? my bad, overheen gelezen, al wat van de schrik bekomen inmiddels dan?
quote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een andere had bij Eten: opgediend door een keukenprinses![]()
*kijkt om zich heen* Ja, dat lijkt me ook wel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef j.t het volgende:
Ik zit echtik zie bijna nooit zulke kleine vrouwen, of ik let er niet op.
Heb je het opgemeten? Is niet gek dat je de verkeerde maat draagt hoor. Gebeurt wel vaker. Ik laat me iedere keer dat ik een bh koop opmeten want het wisselt zo snelquote:Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
Volgens de Wehkamp 'Welke BH maat heb ik eigenlijk?' heb ik maat 85c. Terwijl ik altijd 75F draag... dat is wel een immens verschil ...
Die cups, die kunnen wel verschillen ... maar de omvang? Ik heb never nooit problemen met 75 .. en mn band zit in het midden van mn rug en kruipt niet omhoog. Een teken dat de omvang goed is.quote:Op zondag 19 september 2010 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je het opgemeten? Is niet gek dat je de verkeerde maat draagt hoor. Gebeurt wel vaker. Ik laat me iedere keer dat ik een bh koop opmeten want het wisselt zo snel![]()
(ik wissel tussen 75 B en 80 D, afhankelijk van mijn gewicht)
Natuurlijk pas ik op, maar ik kan natuurlijk niet iemand in elkaar laten schoppen omdat ik anders ook pijn krijg..quote:Op zondag 19 september 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ewelina jij hebt echt een goed figuur met mooie vormen vind ik![]()
En tetten natuurlijk*jaloers*
Pief, wat eng! Wel oppassen hoor!
Had altijd moeite gewoon brood te vinden. Vieze toastbroodquote:Op zondag 19 september 2010 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik hier trouwens mis in Duitsland? Voorgesneden groenteen spul van de toko.
Herkenbaar. Zowel verliefd zijn op iemand die voor je opkomt als er na jaren achter komen dat het tweerichtingsverkeer was. Bij mij gaat het wel om verschillende personenquote:Op zondag 19 september 2010 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig was er toevallig een klasgenoot van me die me heeft geholpen. Ben jarenlang in stilte verliefd op hem geweest en recentelijk realiseerde ik me dat het waarschijnlijk wederzijds was.
bij mij is die persoon waarvan ik dacht verliefd op te zijn, en wel zeker wist dat hij dat op mij was gister getrouwd...Gelukkig is het nooit wat geworden...quote:Op zondag 19 september 2010 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zowel verliefd zijn op iemand die voor je opkomt als er na jaren achter komen dat het tweerichtingsverkeer was. Bij mij gaat het wel om verschillende personen
quote:Op zondag 19 september 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nu ben ik helemaal alleen*slik*
Ohquote:Op zondag 19 september 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenkiesquote:Op zondag 19 september 2010 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
OhLekker kopje thee drinken in de stad?
En het is ook fijn dat hij weet waar je bent, dat als je dingen vertelt dat hij het gezien heeft! Dat vond ik in Zimbabwe erg lastig, dat de duutser geen idee had van hoe het was...quote:Op zondag 19 september 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenks, ik ben momenteel erg blij met internet ja!
De afgelopen dagen verdrong ik het eventjes, maar toen ie net weg reedt (accommodatie-hulp-mensen hadden heel lief aangeboden hem naar het vliegveld te brengen ipv taxi!) en ik daar ineens in mn upje stond heb ik wel even staan snotteren (en heujjjj nu weer). Realisatie ofzeu
(mensen van het gebouw: "Oh come on love, it's not so bad!" Ik: "I know, I'll be fine!
-->
"
)
Ik vond het wel echt super dat ie is meegeweest en dat we samen Leeds hebben verkend enzoPaar leuke dagen gehad! En het voelde ook wel veiliger ofzo.
leuk spelletje, maar dat muziekje op de achtergrond kan dat uit?quote:Op zondag 19 september 2010 13:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Redt het mannetje in zijn ruimteschip en zijn hondje
quote:Op zondag 19 september 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je Zweeds? Krijg je begeleiding vanuit werk?quote:Op zondag 19 september 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik stop met recepten van lekkere dingen opzoeken, ga douchen, lunchen en dan Zweeds leren...
quote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, dus gisteren heb ik een jurkje, topje en oorbellen besteld bij Asos. Goed kunnen inhouden.
Een paar uur later ben ik op de H&M-site gaan neuzen. Schade: 2 vesten, 1 jurk/truitje-achtig-ding, 2 topjes, een legging en sokken. Hmm, al iets minder kunnen inhouden...![]()
Mgoed, net he, net heb ik dus óók nog laarzen en een jurkje besteld bij Wehkamp.
Dus.
Waar in DL woon je eigenlijk? Net over de grens? Ik wil je best wat pakjes toko-voer opsturen hoorquote:Op zondag 19 september 2010 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik hier trouwens mis in Duitsland? Voorgesneden groenteen spul van de toko.
Nu is het even moeilijk maar je gaat het onwijs naar je zin hebben!!quote:Op zondag 19 september 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
^^quote:Op zondag 19 september 2010 15:23 schreef AKnynke het volgende:
En het is ook fijn dat hij weet waar je bent, dat als je dingen vertelt dat hij het gezien heeft! Dat vond ik in Zimbabwe erg lastig, dat de duutser geen idee had van hoe het was...
Dat zeker ja!quote:Op zondag 19 september 2010 15:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En het is ook fijn dat hij weet waar je bent, dat als je dingen vertelt dat hij het gezien heeft! Dat vond ik in Zimbabwe erg lastig, dat de duutser geen idee had van hoe het was...
1 x per 4 week weekenddienst.quote:Op zondag 19 september 2010 09:49 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat vroeg?!?!?! En dat op zondag!
Leuk werk?
ik helaas niequote:Op zondag 19 september 2010 15:35 schreef Perruche het volgende:
Wie is er eigenlijk naar Calimero vandaag?
Hard werkenquote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1 x per 4 week weekenddienst.
Begin alltijd zo vroeg,heerlijk is dat, ben nu dan ook alweer lekker vrij.
Grote voordeel is dati k nu morgen en woensdag ook vrij ben.
Het is een 24/7 bedrijf, alleen doe ik vroege diensten... Nieuwjaarsdag was wel even wat minder
restecp jij!quote:Op zondag 19 september 2010 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zeker ja!Hij weet nu ook al van het centrum, de campus, de boeiende gebouwen, restaurantjes...
![]()
Oh het komt ook allemaal wel goed, en ik ga vast tig leuke dingen doen! Momenteel zitten de traantjes alleen even hoog, maar dat gaat vanzelf wel weg
Even gekeken net, had zijn naam al eens gezien over een NYC topic (toen ik nog meelas, maar geen profiel had). Mooie man. Veel plezier!quote:Op zondag 19 september 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
zit gezellig naast dizer op de verjaardag!
Ben vandaag in Utrecht, maar geen idee of het nog doorging! Calimero, reageer eensquote:Op zondag 19 september 2010 15:35 schreef Perruche het volgende:
Wie is er eigenlijk naar Calimero vandaag?
Ze had eerst nog van alles te doen geleuf ik. In de namiddag/begin avond was bedoeling. Toch?quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben vandaag in Utrecht, maar geen idee of het nog doorging! Calimero, reageer eens
Oooo ik krijg er helemaal traantjes vanquote:Op zondag 19 september 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenks, ik ben momenteel erg blij met internet ja!
De afgelopen dagen verdrong ik het eventjes, maar toen ie net weg reedt (accommodatie-hulp-mensen hadden heel lief aangeboden hem naar het vliegveld te brengen ipv taxi!) en ik daar ineens in mn upje stond heb ik wel even staan snotteren (en heujjjj nu weer). Realisatie ofzeu
(mensen van het gebouw: "Oh come on love, it's not so bad!" Ik: "I know, I'll be fine!
-->
"
)
Ik vond het wel echt super dat ie is meegeweest en dat we samen Leeds hebben verkend enzoPaar leuke dagen gehad! En het voelde ook wel veiliger ofzo.
^^quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar wat is de plan cali?
quote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oooo ik krijg er helemaal traantjes van
Wat doe je voor opleiding Swietje?quote:Op zondag 19 september 2010 16:04 schreef Swietje het volgende:
MariaHou je taai!
Coco, ik ben benieuwd naar je aankopen!![]()
Oh, ik wilde wel de hele dag slapen.. helaas had ik op een gegeven moment toch honger en moest ik plassen..Ik zit er helemaal doorheen, opleiding is veel te confronterend? Of ik ben gewoon een muts. En ik zou zo blij moeten zijn want liefde enzo.. Hmpf.
Geen muts! Dat kan er ook behoorlijk inhakken, zeker als je emotioneel een pittigequote:Op zondag 19 september 2010 16:14 schreef Swietje het volgende:
Ik doe MWD met heel veel zelfreflectie nu al en ik vind 't heel pittig en moeilijk
Wat ben ik aan bazelen. Sorry hoor als het nergens op slaat. Want misschien is het wel heel anders.quote:Op zondag 19 september 2010 16:17 schreef nienja het volgende:
[..]
Geen muts! Dat kan er ook behoorlijk inhakken, zeker als je emotioneel een pittigeperiode doormaakt en je wat kwetsbaarder bent dan normaal. Het geeft levenservaring en dat komt straks heul goed uit! Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |