Als je meneer het kan hebben, waarom niet? Ben zelf ook redelijk op lengte en saxay as hell met de juiste heels en attitude.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Mooie foto's van iedereen!
Vind die eerste paar laarzen mooi! Alleen jammer dat ik zo lang ben. Doe eigenlijk nooit hakken aan, als staat mn kast er wel redelijk vol mee. Jammer eigenlijk. heb voor de zomervakantie supermooie hoge hakken gekocht, omdat ze zo mooi warenheb ze nog nooit aangehad.
Weet niet waarmee ik ze moet combineren en op het werk zijn ze niet handig en met meneer ben ik veul groter dan meneer. Dus ... hmm ... waarom koop ik ze dan!
Dat is een leuk idee ja! Ik heb echter alleen maar zooi dus dan is het maar goed dat ik niet meedoe ondanks beslissingen van anderen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, met dat filmpje van PF in het achterhoofd, we kunnen ook afspreken dat we met SeSa iets weggeven dat we zelf om de een of andere reden niet (meer) gebruiken. Kost effectief niets, maar kan best 20 euro waard zijn.
Ze is niet alleen vrij lang, begrijp ik?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:45 schreef V1z0R het volgende:
@ j.t.
Daarom heb ik altijd de vriendin(1m85) van een kameraad naast me staan op feestjes, wanneer ze hakken aan heeft. 'Lijk ik niet zo abnormaal lang' zegt ze dan. En ik de hele avond aanhoren dat haar paard weer last heeft van z'n enkels
46-47, net niet zo groot dat er te weinig keus is
Hier ook 40-41!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je meneer het kan hebben, waarom niet? Ben zelf ook redelijk op lengte en saxay as hell met de juiste heels en attitude.
Misschien moet je dan hakken voor je meneer kopen. Klassieke win-win situatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Hier ook 40-41!
Meneer kan het vast wel hebben, maar ik vind het geen potje. Tante Sidonia met een man zeker? Ik vind dat de man altijd even lang of langer moet zijn dan de vrouw. Dat was bij mij vroeger altijd een dealbreaker. Mijn meneer is nu even lang als dat ik ben
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Paardrijdsters, amazones noemen ze zichzelf graag, hebben vaak een dikke kont en hetzelfde gebit als hun paard. In mijn beleving dan.
M'n oma geeft altijd eten, die krijgt appeltaart, die krijgt bonensoepquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, met dat filmpje van PF in het achterhoofd, we kunnen ook afspreken dat we met SeSa iets weggeven dat we zelf om de een of andere reden niet (meer) gebruiken. Kost effectief niets, maar kan best 20 euro waard zijn.
Mensen uit het voormalig oostblok vroegere Oost-Duitsland vertelden me dat indertijd ze cadeautjes voor elkaar maakten. In alle winkels lagen dezelfde gebruiksvoorwerpen, dus iets uit de winkel cadeau doen, tsja. Iedereen had dezelfde eierdopjes. Mensen maakten vaak de cadeautjes voor elkaar (haken, houtbewerken, dierenvellen, etc) om een onderscheidend cadeautje te geven.
Die draagt nur nikes (air max)quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien moet je dan hakken voor je meneer kopen. Klassieke win-win situatie.
Ik 41, wisselt helaas niet naar 40quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 40-41 ja. Het wisselt een beetje.
Was vroeger wel een soort selectie-eis, iemand die lang genoeg is om naast mij en m'n hoogste heels te lopen. Maar heb 'em aangepast naar "wie mans genoeg is om ernaast te lopen als ik m'n killerheels draag".quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Hier ook 40-41!
Meneer kan het vast wel hebben, maar ik vind het geen potje. Tante Sidonia met een man zeker? Ik vind dat de man altijd even lang of langer moet zijn dan de vrouw. Dat was bij mij vroeger altijd een dealbreaker. Mijn meneer is nu even lang als dat ik ben
old skool ja ... vind het mooiquote:
Die dikke kont is dan weer een pluspunt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Paardrijdsters, amazones noemen ze zichzelf graag, hebben vaak een dikke kont en hetzelfde gebit als hun paard. In mijn beleving dan.
Volgende keer als ze zegt dat haar paard last van zijn/haar enkels heeft gewoon vragen hoe ze denkt dat dat komt dus: Hoe denk je dat dat komt als in: Wiens schuld denk je dat dat is, ik denk dat ze dan wel stopt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die dikke kont is dan weer een pluspunt!
Probleem is vaak dat het paard het belangrijkste in hun leven is. Nog erger dan de vrouwen die alleen maar over hun kinderen praten! (Ik wil niet horen dat Brian 2 zonnetjes en een halve maan heeft op het bord(wtf?))
Ex-Cavello, Ex-air-max, (5quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef neen het volgende:
Het gabbertijdperk heb ik moeten skippen, trainingspakken en sportschoenen mocht ik alleen dragen als ik ging sporten. Donders was het nu maar het gabbertijdperk dan was ik gewoon afgetraind.
Ja leuk idee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef loveli het volgende:
Mensen uit het voormalig oostblok vroegere Oost-Duitsland vertelden me dat indertijd ze cadeautjes voor elkaar maakten. In alle winkels lagen dezelfde gebruiksvoorwerpen, dus iets uit de winkel cadeau doen, tsja. Iedereen had dezelfde eierdopjes. Mensen maakten vaak de cadeautjes voor elkaar (haken, houtbewerken, dierenvellen, etc) om een onderscheidend cadeautje te geven.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef neen het volgende:
[..]
Volgende keer als ze zegt dat haar paard last van zijn/haar enkels heeft gewoon vragen hoe ze denkt dat dat komt dus: Hoe denk je dat dat komt als in: Wiens schuld denk je dat dat is, ik denk dat ze dan wel stopt.
Zak, Uelsen (DLD) Rainbow rave! Happy hardcore kut-muziek maar te leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef j.t het volgende:
*Zucht* .. vroeger!
Ben laatst (wat? laatst? alweer bijna jaar terug zie ik) nog naar een house the 90's feestje geweest. Met Charlie Lownois en Mental Theo ... echt zó gaaf!
WallE kijken
De winkel is nog openquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb volgens mij witte bonen in tomatensaus en bruine rijst als eten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja weet ik.... Ik heb nu valess toscana, bruine rijst... ik twijfel over diebonen
en hij was nog lekkerder dan hij eruit zag! en nog een stuk over voor de lunch morgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef Blurred86 het volgende:
oh my mijn pizza ziet er echt TE lekker uit
44.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef neen het volgende:
![]()
43
En 7 paar verrotte schoenen ofzo, exclusief sportschoenen.
O waar mee danquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ikwitte bonen in tomatensaus, maar met zilvervliesrijst lijkt me nou niet bepaald de lekkerste combinatie!
M'n Duutser is denk ik wel 5 cm. kleiner dan dat ik ben. Maar toch is ie heel lief!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Hier ook 40-41!
Niet? Klinkt wel goed, opzichquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijst met chillisaus was toch geen goed idee
Vertel!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rijst met chillisaus was toch geen goed idee
Wij van 41 grijpen meestal ook naast. Want daar kopen ze niet zo veel van in! Dus dat schiet ook lekker opquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind mezelf altijd best lang, ik voel me iig veel langer dan 1.70. Maar daar zijn verl mensen het ook weer niet over eens
En gewoon maat 39. Grijp er dus altijd naast, want die maat heeft de halve wereld.
Ik ben dus kortom best wel erg saai en gemiddeld.
Bij mannen vind ik het meestal wel fijn als ze ietsje groter zijn maar das meestal wel zo.
Denk die heeft 2uur op de pot moeten zitten ofzo...quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Iets te pittig, maar wel goed te doen, smaakt 't niet zo droog die zilvervliesrijst..
Ik kan wel tegen pittig, maar niet als ik honger hebquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die heeft 2uur op de pot moeten zitten ofzo...
Neem dan ook een taxiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Volgens mij staat colabruin jou ook prachtigquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai vanaf de bbqIs gezellig hier. Nu lekker tv kijken \o/
Pief, da's idd de haarkleur die ik nu nog heb. Denk net iets donkerder dan mijn natuurlijke haarkleur.
Nu weer verder met My name is...
Hmmmmmm weet niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef j.t het volgende:
Over gemiddeldes gesproken:
In 2006 waren de volwassen vrouwen gemiddeld bijna 1,68 meter.
Ik zit echtik zie bijna nooit zulke kleine vrouwen, of ik let er niet op. Ik ben zelf 1.80 ... Ow en ik heb gevonden de perfecte beenlengte!
Concreet: wie 1m62,5 lang is, moet een binnenbeenlengte van 77,5 centimeter hebben, om te kunnen wedijveren met iemand als Kylie. Dat is een ratio van 2,099. Om je eigen 'perfecte' beenlengte te meten, deel je dus je lengte in centimeter door de ratio. (vrouw.blog.nl, uit Pools onderzoek is dat gebleken.
Dus doe ik dat bij mijzelf: 180/2.099 = 85.76 (dat zou voor mij dus perfect moeten wezen)
Maar goed, wat is beenlengte? Vanaf het bovenste puntje van je heupgewricht naar beneden? Of .. ? Hoe moet ik dat zien? :p Mijn binnenbeenlengte alleen al is 88 cm ...whaha ..
M'n zus vroeg altijd 'taxi geld', want hij wilde toch niet dat ze in het donker naar huis fietste...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:01 schreef Syrena het volgende:
Awww sweet, mijn nichtje kwam net 10 euro lenenhaar vader was nog niet thuis en die moest nog pinnen en ze gaat uit. Zo herkenbaar, ik "pinde" ook altijd bij mijn vader als ik uit ging. Hij heeft echt altijd cash geld in huis. En dan altijd: JA EN WEL TERUGBETALEN MORGEN HE. Wat ik altijd braaf deed.
Hmm.. ja net iets zachter, warmer. Nu zie je meteen dat je het verft (is niet erg)quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cola? Is dat vergelijkbaar met chocoladebruin? Wil binnenkort weer verven namelijk
Dat vroeg ik me dus af, er staat beenlengte. maar is dat je binnenbeenlengte? If yes, dan heb je dus de perfecte lengte en word je door mannen aantrekkelijker bevondenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
yesss mijn binnenbeenlengte : totale lengte verhouding is (zo goed als) hetzelfde als die van kylie minogue, en nu?
dat ik dat uberhaubt op heb zitten meten
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-09-2010 21:48:59 ]
Pics en ik kan oordelen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, er staat beenlengte. maar is dat je binnenbeenlengte? If yes, dan heb je dus de perfecte lengte en word je door mannen aantrekkelijker bevonden
Ja in het echhie welquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Op de foto zeker niks mis mee. Maar valt tegen in het echt dus?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nein Mann, ich will noch nicht gehen. Ich will noch ein bischen tanzen!
Maar zoals je hier al doet, meten = weten. Dus post eens zo'n foto van nu met maten. Dan 'zie' je het vast. En anders zien wij het welquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto van 7 kilo meer.. Ik zie niet echt verschil![]()
!
[ afbeelding ]
Ik weeg nu 61 he!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Perruche het volgende:
Wall-E
Pf, ik heb ongeveer dezelfde maten als jij ?Ik denk dat je nu wel kleinere maten hebt hoor
Mailen. Misschien krijg je goodiesquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben verkleurd door mijn minerale make-up en dagcreme met factormoet niet kunnen!
Echt??quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben er laatst achter gekomen dat niet 6 maar 5 je heupen zijn
Dit vond ik ook erg mooi bij je staan hoor trouwensquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto van 7 kilo meer.. Ik zie niet echt verschil![]()
!
[ afbeelding ]
PF, je bent top!!quote:Op zondag 19 september 2010 06:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Almere.... Vriend van mij werd in elkaar getrapt op de grond door 8 man
ik er tussen als enige
keel gekrast, verwurgd, maar valt mee...
dader gepakt
Dat, goed hoor! En mehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oooh wat vreselijk. Gatverdamme!!quote:Op zondag 19 september 2010 06:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Almere.... Vriend van mij werd in elkaar getrapt op de grond door 8 man
ik er tussen als enige
keel gekrast, verwurgd, maar valt mee...
dader gepakt
Wat vroeg?!?!?! En dat op zondag!quote:
Vriend is bont en blauw, blauw oog, pijnlijk been/rugquote:Op zondag 19 september 2010 09:40 schreef conleche het volgende:
Pief toch!!Wat idioot ook weer dat er voor de rest niemand hielp! Hoe is je vriend eraan toe? En jij?
En in z'n rug schoppen, heldenquote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Snap sowieso niet dat je met meerdere personen iemand die op de grond ligt aanvalt..
Damn.quote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En in z'n rug schoppen, helden
quote:Op zondag 19 september 2010 08:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
TMI-tje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor maria
quote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En in z'n rug schoppen, helden
Haaksbergen, daar wonen mijn ouders!quote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
goed hoor, PF
net mn muffinbeslag af!
Gaan een ziekenrondje doen: oma van Mr.Mo in Haaksbergen en schoonmams in Doetinchem
12 muffins gaan zo de oven in, met appel en kaneel
schoonoma zit daar in een revalidatiecentrum...quote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haaksbergen, daar wonen mijn ouders!
t Wiedenbroek....quote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schoonoma zit daar in een revalidatiecentrum...
Waarom er überhaupt vechterij isquote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Snap sowieso niet dat je met meerdere personen iemand die op de grond ligt aanvalt..
Als ik je wat op moet sturen dan hoor ik het wel hequote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
ik mis nederland, de albert heijn, drop, beschuit, kroketten en hagelslag! Soms heb ik zo'n aanval, en die is nu...En ik ga in December pas weer naar NL....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |