nou de grote letters kosten ook de nodige moeite zo te zienquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Re het volgende:
Had zeker moeite met het lezen van de kleine lettertjes.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou de grote letters kosten ook de nodige moeite zo te zien
Of gewoon alles vertellen, of je mond houden. Dit soort geneuzel leidt alleen maar tot speculaasjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
Nou vervelend Johnny. Tja, wat doe je er aan...
Ik geloof best dat het een en ander geregeld en bepaald is van tevoren maar wat moeten wij hier nou mee?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:29 schreef PierreBetfair het volgende:
Met het hele kamp die zaal in Ede platbranden. Niemand fuckt met J.R.
quote:een professionele artiest die terugkomt en en zijn fans niet laat zitten.
Hij bedankt vanuit z'n hard.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef Johnny Rosenberg het volgende:
ik wil jullie nog echt vanuit mijn hard bedanken
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef UltraR het volgende:
Oh mijn god... dat Nederlands, mijn nichtje van 5 schrijft nog beter.
een schoolquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hadden ze geen school op het kamp?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
een school![]()
die mensen krijgen helemaal niks van de gemeente...de meeste krijgen niet eens een fatsoentelijke staanplaats...om maar te zwijgen over andere voorzieningen...
Misschien moeten ze zich eens aan de regels houden ipv weigeren belasting te betalen en het gros van hun inkomen uit drugs te halen. Gemeenten hebben over het algemeen niet zo'n zin om een stelletje losgeslagen criminelen binnen te halen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
jij hebt makkelijk praten jullie weten niks over hun cultuur, de meeste hebben geen onderwijs gehad omdat ze jarenlang overal verjaagd zijn en verstoten zijn geworden door de burgermensen...en dan vinden mensen het raar dat zijn grammatica niet top is.....
![]()
![]()
![]()
jij weet echt niks hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich eens aan de regels houden ipv weigeren belasting te betalen en het gros van hun inkomen uit drugs te halen. Gemeenten hebben over het algemeen niet zo'n zin om een stelletje losgeslagen criminelen binnen te halen.
Zomaar een ideetje.
Meneer Rosenberg woont toch ook gewoon in een rijtjeshuis? Dus geen smoes meer om niet te kunnen zpellenquote:Op zondag 12 december 2010 09:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
jij weet echt niks heje moet zigeuners niet vergelijken met die reizigers van vinkeslag...ezel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |