Heey naamgenoot, GT?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:21 schreef Spaulding het volgende:
Volgende week hopelijk ook online te vinden![]()
Wat een ongelofelijk goede campaign weer, de beste sinds deel 1. Ik mis alleen de sfeer en de MC uit deel 1, Noble Six is een beetje saai.
Tip of the Spear missie. Volgens mij geweldig in de co op.
het is gratis dit weekend...quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:54 schreef Spaulding het volgende:
Hey Spaulding
Ik heb volgende week hopelijk pas XBL Gold dus vraag dan nog maar een keer want nu ben ik er nog niet te vinden. Maar als ik het heb voeg ik je zeker toe!
1mm naar links en die raket had je zwaar gepwnedquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:18 schreef Michhas het volgende:
Ik post mijn video gewoon nog een keer, schijt aan jullie
Wat een heerlijk potje was dat
True thatquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
1mm naar links en die raket had je zwaar gepwned
Verder wel nice die triple kill scoren zonder shield
Vind het allemaal niet echt tof. Wil gewoon dom lui killen.quote:Op zondag 19 september 2010 01:48 schreef MMaRsu het volgende:
Headhunter vind ik erg vet, maar King of the Hill en Oddball vind ik dus echt geen zak aan.
Zelfde hier, gewoon lekker normaal classic team slayer. Vooral op Sword Base, heerlijk level.quote:Op zondag 19 september 2010 01:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet echt tof. Wil gewoon dom lui killen.
Viel mij ook opquote:Op zondag 19 september 2010 01:08 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kan iemand mij aub uitleggen waarom mensen Headhunter willen spelen.
Normaal ben ik goed in dit soort gametypes, zoals oddball en king of the hill. Maar headhunter kan ik dus TOTAAL niet. Free for all gaat nog, maar ik had Big team headhunter op hemmorrhage, dat slaat dus echt nergens op. Vooral als je team mentaal geretardeerd is.
Iddquote:Op zondag 19 september 2010 08:49 schreef KneusTeun het volgende:
arena FTW, niet zoveel swat en meer slayer pro!
Nope 5 minuten per maand. Voor 5 dollar (met cc) kun je 50 minuten bijkopen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Idd![]()
en misschien binnenkort ook maar ff bungiepro kopen, heb een aardige zooi vette filmpjes in mn fileshare.
maar kan je met bungiepro nou unlimited renderen?
Jep Doubles is leuk. Vandaag met een maat doubles gedaan en een zo'n potje verloren we op het allerlaatste moment met 25-23. Dus wij vloeken en tieren enzo omdat we nog voorstonden. Goed, volgende potje, kwamen we weer die gasten tegenquote:Op zondag 19 september 2010 08:49 schreef KneusTeun het volgende:
arena FTW, niet zoveel swat en meer slayer pro!
Thx voor de tip, dat kan met stickies tijdens Invasion nog wel handig zijnquote:Op maandag 20 september 2010 01:26 schreef KneusTeun het volgende:
LOL net bij toeval een tennis nek gekregen bij reach
http://www.bungie.net/Sil(...)bed.aspx?fid=1664474
quote:Op maandag 20 september 2010 01:26 schreef KneusTeun het volgende:
LOL net bij toeval een tennis nek gekregen bij reach
http://www.bungie.net/Sil(...)bed.aspx?fid=1664474
Zo hoort het te zijn op legendary tochquote:Op maandag 20 september 2010 05:22 schreef Santello het volgende:
Legendary solo campaign is wel lachen. Soms ga ik weleens 20 keer dood voordat
ik een slimmere manier heb gevonden om het te halen, per checkpoint.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |