Moet je naar de Efteling.quote:
Ze zijn 18+ ja, klopt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Ja Bart dat is 18+ he dat kan niet hier
Mwah, ik zou er niet om weglopen denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Die linker is wel ok, maar die Patty Brard
Die rechter is 12 dat zie je toch zoquote:
Dat is wat anders! Duft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, ik zou er niet om weglopen denk ik.
Wat een kanker buitenlander zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef xyzyx het volgende:
En zo'n kanker buitenlander ging op msn zeiken, was hij verbaasd dat ik nog in Zwolle durfde te komen.
Gaatie ook nog zeggen dat als hij mij tegen komt ik niet jarig ben, dus ik zeg dat als hij mij op 2 december tegen komt ik wel jarig ben. Gaatie zeggen jij niet stoer doen jongen want zo cool ben je niet.
Ja een drugs dealende mocro is cool wou hij zeggen, met zijn nissan skyline en vriend met een lamborghini waar je op de achterbank kan zitten en de illusie dat hij een gangster is
Deze op repeatquote:
Eerst HudMo Essential Mix.quote:
Doet hij toch niet aangezien hij dan meer de lul is als ik. Eigenlijk zou ik een paar klappen krijgen best over hebben om die drugsdealende debiel er bij te naaien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik hoop dat Xyzyz die buitenlander tegenkomt en dat die buitenlander zich aan de afspraak houdt.
Zodat ie er een boete voor krijgt? En daarna zn vriendje ook, en daarna een vriendje daar van ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Doet hij toch niet aangezien hij dan meer de lul is als ik. Eigenlijk zou ik een paar klappen krijgen best over hebben om die drugsdealende debiel er bij te naaien.
Hij zat paar weken terug cool te doen dat zn mattie met een pipa gepakt was door de popo en dat ze bij zijn osso nogal veel doekoe hadden gevonden waardoor hij de sjaak was. (om grotendeels maar zijn woorden te gebruiken.)![]()
Hij was meteen mijn god geworden die kerelhij kent lui die gepakt zijn met een heuze 9 milimeter sjonge jonge doe maar gek zeg 9 hele milimeters
![]()
Oei, die heb ik destijds over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eerst HudMo Essential Mix.
Ik wil zijn baby's
Die is zo lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oei, die heb ik destijds over het hoofd gezien
Hij komt binnen xD xDquote:
Alowa Nijmegenaar.quote:
Do we care?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Komt Smijn hier nog wel eens? Nee he?
Wie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Komt Smijn hier nog wel eens? Nee he?
We kwamen er gisteren achter dat mijn vriend bij haar in de klas zitquote:
Oké.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We kwamen er gisteren achter dat mijn vriend bij haar in de klas zit
Oh! Uuh, alleen of met Kees?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:24 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, weet je nog iets leuks om morgen te gaan doen?
Er is kermis in Hengelo!quote:
Ik had zelf ook al geen idee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er is kermis in Hengelo!
Ergo: geen idee![]()
58 colli in het uur. Kut AHquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:12 schreef TripleP het volgende:
Keihard brullen "IK KOM NOOIT KLAAR" in een AH kantine is geen goed idee.Ook al gaat het over het dozenaantal.
Bitchez. Ik had er 110 en moest om half 10 klaar zijn.quote:
134 colli baby/dier in 2 uurquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bitchez. Ik had er 110 en moest om half 10 klaar zijn.
110 maar? ik moest 130 per uur...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bitchez. Ik had er 110 en moest om half 10 klaar zijn.
Stond je bij frisdranken?quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
110 maar? ik moest 130 per uur...
Waar werk je?quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Colli's per uur? Doen ze bij ons niet aan
Dekamarkt.. Als het maar voor het einde van de dag klaar is vinden ze het goedquote:
qftquote:
Jij haalt in Oosters/Soepen echt geen 130 per uur gek.quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
110 maar? ik moest 130 per uur...
Ik ben fucking langzaam. Vullen is mijn chillmoment.quote:Op zondag 19 september 2010 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij haalt in Oosters/Soepen echt geen 130 per uur gek.
Beter dan kassa.quote:
Wat een enge negerin.quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skunk Anansie - Oude zaal Melkweg.
Foto's & Tekst.
Tis wel een engerd jaquote:
vertel dan direct wat er isquote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef TripleP het volgende:
Hoe mijn fantastische aankomende weekend in EEN klap helemaal naar te tering slaan.
Dank je wel!quote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.gooddayz.nl/images/stories/music/Skunk_Anansie_05.jpg
Die is echt super.
Nee, smartass, want als niemand vraagt wat er is gaan mensen zeggen dat je loopt te zeiken. Als ze vragen wat er is zijn ze geinteresseerd en kan dat dus niet.quote:
Zodirect ok?quote:
Bah, nooit.quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over mijn donorregistratie, of ik mijn hoornvliezen/huid ook wil afstaan. Vind het eng.
Waarom niet, je merkt er niks meer van.quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over mijn donorregistratie, of ik mijn hoornvliezen/huid ook wil afstaan. Vind het eng.
Hoe doen ze dat met een opbaring btw?quote:Op zondag 19 september 2010 19:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom niet, je merkt er niks meer van.
Van mij mogen ze alles hebben.
Nietquote:Op zondag 19 september 2010 19:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met een opbaring btw?
Dikke_Henk is 4 dagen ouder en waarschijnlijk 4x zo dik als ik ben!quote:
Gaan we niet meer?quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef TripleP het volgende:
Komt erop neer dat ik genaaid werd door een vriendin, die ineens niet zoveel zin meer had in een feestje waar ik wel heel graag naartoe wilde gaan.
En later hoorde ik nog dat ze ging vertellen hoe teleurgesteld ze in me was, zonder 2x na te denken over het feit dat ik een eigen leven heb en niet met haar getrouwd ben.
Wtf echt heuj.
Jawel, want tessa gaat mee.quote:
Ooooooooohquote:
Oh die!quote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef TripleP het volgende:
Nog beter, met het volgende feest gaat Judith mee!!!!!!!!!
Nvm dan.quote:
Nee vertel vertel!quote:
Ik vond het daar altijd wel tofquote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens doen.
Ik ga niet mijn levensverhaal op FOK! zetten.quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond het daar altijd wel tofLekker je ei met uit kwijt kunnen
Ik heb het gewoon onder een kloon gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn levensverhaal op FOK! zetten.
En ik wil mijn muziek die ik bij m'n ouders heb.Ben in een Beatles bui en heb hier twee CD's en YouTube maar thuis heb ik 383 nummers van ze op mijn computer.
Dan nog. Niet iets voor op internet. Niet iets voor mensen die ik niet ken. Dipje van vier weken gaat vast wel over. Ooit.quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon onder een kloon gedaan
Mja mja. Ik vond het wel opluchtenquote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog. Niet iets voor op internet. Niet iets voor mensen die ik niet ken. Dipje van vier weken gaat vast wel over. Ooit.
Nouja het is niet dat ik er iets aan kan veranderen ofoz dus om advies gaan vragen heeft geen zin.quote:Op zondag 19 september 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja. Ik vond het wel opluchtenLekker samen met mstr slowchatten
Je hebt gelijkquote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja het is niet dat ik er iets aan kan veranderen ofoz dus om advies gaan vragen heeft geen zin.En praten doe ik dan liever met mensen die al weten hoe het zit.
Sorry dat ik het zeg, maar je zegt al heeeeeel veeeeeeeeel over je shit op internet. Dus een topic in R&P met de reden achter die shit zou gewoon eens kunnen opluchten.quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog. Niet iets voor op internet. Niet iets voor mensen die ik niet ken. Dipje van vier weken gaat vast wel over. Ooit.
Toffe Mohawk wel!quote:
Roze in je "haar" is gay.quote:
Okquote:Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef TripleP het volgende:
[..]
Roze in je "haar" is gay.
Zelfs al ben je een neger.
Nouja ik klaag altijd over kleine dingen, juist omdat ik de grote(re) dingen niet wil vertellen. Maar het zal allemaal vast goedkomen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je zegt al heeeeeel veeeeeeeeel over je shit op internet. Dus een topic in R&P met de reden achter die shit zou gewoon eens kunnen opluchten.
En als het dat niet doet, is er nog altijd alcholisme.quote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik klaag altijd over kleine dingen, juist omdat ik de grote(re) dingen niet wil vertellen. Maar het zal allemaal vast goedkomen.
Sterf.quote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En als het dat niet doet, is er nog altijd alcholisme.
Zie je het echt goedkomen?quote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik klaag altijd over kleine dingen, juist omdat ik de grote(re) dingen niet wil vertellen. Maar het zal allemaal vast goedkomen.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben te rijk om te sterven.
Dolfijnen zijn toffer. Wist je dat dolfijnen vrouwen kunnen neuken?quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Schieganger het volgende:
Ik wil een zwembad met een haai erin.
Wist je dat een orgasme 2.5 seconden duurt ?quote:Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn toffer. Wist je dat dolfijnen vrouwen kunnen neuken?
Dan is het rentement van aftrekken eigenlijk maar bijster laagquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wist je dat een orgasme 2.5 seconden duurt ?
Jij niet?quote:
Het is echt een vraag aan jou.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kankertentamenweek. Ga ik op ticketservice voor concerten zoeken want dat moest van Hester, voor mijn verjaardag evt.. Staat er overal ADE en alle leuke namen.MAAR TENTAMENWEEK erna, verdomme.
[..]
Jij niet?
Ah ik dacht dat het een retorische vraag was.quote:Op zondag 19 september 2010 21:53 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het is echt een vraag aan jou.
Zo ja, gewoon opletten. Zo nee, ja dan weet je wat je moet doen.
Nu nog? Zondagavond om 10 uur?quote:Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat aan m'n studie doen.
Ik zit hier met een TV, laptop en een kader voor managementvaardigheden.quote:
Jowquote:
Wie is dat dan?quote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ http://i795.photobucket.com/albums/yy232/i-luv-kung-fuuu/Graffiti%206/28905_390504745868_114703380868_4237882_3653299_n.jpg]afbeelding ]
Fapfap.
Da's nogalquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, heel wat foto's gemaakt dit weekend. Stuk of 300
Hmm zegt me niks eigenlijkquote:
Apen, bomen, familie, bos en nog wat dingetjesquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Da's nogalWaarvan?
[..]
Hmm zegt me niks eigenlijk
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:
Oh die ken ik. Da's 'n tof nummer!quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Opkomend bandje met potentie.Helas gemist op Lowlands.
Op?quote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij hè, ben ik officieel verliefd.
Alweer?quote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij hè, ben ik officieel verliefd.
Ik kan de muziek op dit moment niet echt waarderen, maar het heeft wel iets.quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Opkomend bandje met potentie.Helas gemist op Lowlands.
Ik ook.quote:
Klopt, dat is vreselijk ideaal aan vrijgezel zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook.
De sex met mezelf is dan ook geweldig, en ik ben het altijd eens met mezelf. Ideale relatie.
Nee, jij?quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben jullie een warmteterugwinsysteem, dames en heren?
Denk het niet, woon in een jaren '30 huis tegenwoordig met een enkel glas raam van 4,5m breed.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben jullie een warmteterugwinsysteem, dames en heren?
Cool story sis.quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk het niet, woon in een jaren '30 huis tegenwoordig met een enkel glas raam van 4,5m breed.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef Pinkerton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n velgen voor onder mijn 240
Ik krijg van de week mijn eigen 240quote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo'n velgen, come fucking onnnnnnn
240Station
Donkergroen
Die hadden wij.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ja kut, pinkterton, bedankt. Nu gaat het over auto's
ik ga tegenwoordig op mn hand zitten voordat ik ga fappen, werkt echt goed manquote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dan is het rentement van aftrekken eigenlijk maar bijster laagAbsurd eigenlijk dat iedereen het nog steeds doet
Hmmm.. Verklaar deze eigenaardige theorie eensquote:Op zondag 19 september 2010 22:48 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
ik ga tegenwoordig op mn hand zitten voordat ik ga fappen, werkt echt goed man
Apenheulquote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eerst ook naar de dierentuin gaan!
Dan voelt het alsof iemand anders je aftrektquote:Op zondag 19 september 2010 22:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hmmm.. Verklaar deze eigenaardige theorie eens
Dat dusquote:Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan voelt het alsof iemand anders je aftrekt
Vrijgezelle mannenpraat bedoel jequote:
Ja, dat eerder.quote:Op zondag 19 september 2010 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrijgezelle mannenpraat bedoel je
quote:Op zondag 19 september 2010 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maagdelijke mannenpraat bedoel je
Want ontmaagde mannen rukken niet meer?quote:
Ja daar zeg je zoietsquote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want ontmaagde mannen rukken niet meer?
Dat weet iedereen toch?quote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want ontmaagde mannen rukken niet meer?
Ik zou voor een wijf neuken kiezen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga nu naar bed.
Of eerst fappen. hmmmm Keuzes.....
Eten?quote:Op maandag 20 september 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat moet je met brood rond dit tijdstip
Broodje gaat er meestal juist wel in. Alleen nooit zin om t klaar te makenquote:Op maandag 20 september 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal neem ik wat anders rond dit tijdstip...
je hebt sowieso wel veel ruzie met familie als ik dat zo hoor.quote:
Mijn familie is mafquote:Op maandag 20 september 2010 00:38 schreef VASND het volgende:
[..]
je hebt sowieso wel veel ruzie met familie als ik dat zo hoor.
Omdat mijn zus een woedeaanval kreeg?quote:Op maandag 20 september 2010 07:20 schreef Hyman het volgende:
TripleP begint steeds meer op Noortje te lijken vind ik.
Tegen T_Cquote:Op maandag 20 september 2010 07:35 schreef TripleP het volgende:
[..]
Omdat mijn zus een woedeaanval kreeg?![]()
Weet je überhaupt tegen wie je het hebt?
Ik vind van niet.quote:Op maandag 20 september 2010 07:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tegen T_C
Nee, maar gewoon aan je stijl van posten.
Waar is deze post gerelateerd aan?quote:
Nergensquote:Op maandag 20 september 2010 07:44 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar is deze post gerelateerd aan?
Ik ook. Ik heb aan mijn linkeroog een sterkte van +0.3 en aan de rechterkant -0.2quote:
4 hokjes?quote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef naatje_1 het volgende:
hierop zie je ook dat ik me niet beperk tot 1 hokje, maar tot 4 hokjes
Ik ben benieuwd hoeveel hokjes ik heb.quote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef naatje_1 het volgende:
hierop zie je ook dat ik me niet beperk tot 1 hokje, maar tot 4 hokjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_metalquote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, wat is nu-metal in godsnaam?
Het valt me trouwens op dat je meestal alleen maar foto's van 1 persoon neemt, waarom dat? Heb je de ruimte niet om een foto te maken van de hele/halve band, of vind je dat niet mooi?
Vind ik niet mooi, daarbij is het een hoog podium waar je op schiet en dan krijg je vaak de randen erbij. Is niet mooi. Je staat er vrij dicht op dus vandaar de keuze voor individueel artiesten schieten.quote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, wat is nu-metal in godsnaam?
Het valt me trouwens op dat je meestal alleen maar foto's van 1 persoon neemt, waarom dat? Heb je de ruimte niet om een foto te maken van de hele/halve band, of vind je dat niet mooi?
Heb ik niet mang.quote:
Omg, fap fapquote:
Sinds wanneer laten ze kutnoobs toe in de KSC?quote:
KSC=Koffie Slow Chat?quote:Op maandag 20 september 2010 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten ze kutnoobs toe in de KSC?Blijft dan ook helemaal niks bij het oude?
Jups.quote:
Dan is er inderdaad niets meer heiligquote:
quote:
Haha ja, ach.. Deze gaat alweer een paar duizend posts mee...quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat jij de moeite neemt om een avatar te nemen
Krijg je niet binnenkort weer een ban dan?quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Haha ja, ach.. Deze gaat alweer een paar duizend posts mee...
Wat zijn Nederlanders toch een grappig volkquote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
Tering, ik maak me klaar voor de verloedering van facebook.
Waar vroeger alleen op hyves de spot functie werdt gebruikt om jezelf te spotten op een fles bier/een kont/tiet/mond van een meisje of wat dan ook, gaat dat nu ook op facebook gebeuren.
Het grappige is, alleen Nederlanders doen het. Alle Australiërs en Engelsen die ik op facebook heb doen het niet.
Ja vet mang.quote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders toch een grappig volk!
Zijn dat van die Jezus visjes?quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Haha ja, ach.. Deze gaat alweer een paar duizend posts mee...
quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:
boh volgens mij had ik beter college's van vandaag kunnen skippen. Want wakker blijf ik denk ik toch nie
Je moet ook geen bier drinken als ontbijtquote:
Nee, het zijn Ubuntu visjes.quote:Op maandag 20 september 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn dat van die Jezus visjes?
Niet?quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet ook geen bier drinken als ontbijt
ff een oude koe..quote:
Ik zie je ook altijd in de "Non-windows systemen" postenquote:Op maandag 20 september 2010 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, het zijn Ubuntu visjes.
Maar nu je het zegt, misschien moet ik toch maar wat anders zoeken ja
Ik heb geen idee wat ik per uur doe, maar het hangt er erg vanaf of ik de koppen vul, chips, fris of zoiets. Sommige dingen zijn supersloom. Zoals wijnquote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ff een oude koe..
nope, ik was orderpicker bij CoopCodis Peize
DAT BEN IK NIET DAT IS EEN NEGER!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zie je ook altijd in de "Non-windows systemen" posten
QFT! En gewoon een andere username kiezen daar! Faalquote:Op maandag 20 september 2010 12:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
DAT BEN IK NIET DAT IS EEN NEGER!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
regel #1 op fok: altijd ontkennen dat je op tweakers zit
Tweakersquote:Op maandag 20 september 2010 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
QFT! En gewoon een andere username kiezen daar! Faal
Je bent gewoon niet nerd genoeg jijquote:
Neuh.quote:
Jaloers?quote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet nerd genoeg jij
Ja, ik voel m'n nerdheid als een nimmer aflatend jukquote:
Ga eens uit huis, of begin anders met het uitzetten van je computer. Dat werkt echt.quote:Op maandag 20 september 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik voel m'n nerdheid als een nimmer aflatend juk
Ik zit in de trein atmquote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga eens uit huis, of begin anders met het uitzetten van je computer. Dat werkt echt.
Ik werd aagnesproken op het met mijn hoofd op tafel liggen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:
boh volgens mij had ik beter college's van vandaag kunnen skippen. Want wakker blijf ik denk ik toch nie
HOI. Boek uit trouwensquote:
huh?quote:Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Huis/atelier voor een beeldhouwer: simpel (vierkant met een hoek eruit) of ingewikkeld (vloeiende ramen, geen plat dak maar twee 'lagen', dus op zichzelf al beetje kunstwerk)? Staat op de TU/e campus naast Vertigo (google maar), tussen redelijk simpele vierkante gebouwen, maar dat ingewikkelde ding staat wel. En er moeten mensen heenkomen. Dus moet interesse wekken. Wat kan bij die vierkante dmv materiaalkeuze en die ingewikkelde dmv de vorm op zich. Maar ik kan niet kiezen.
Ik thuis. Achter mijn laptop. Gordijnen dicht en gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |