Moet je naar de Efteling.quote:
Ze zijn 18+ ja, klopt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Ja Bart dat is 18+ he dat kan niet hier
Mwah, ik zou er niet om weglopen denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Die linker is wel ok, maar die Patty Brard
Die rechter is 12 dat zie je toch zoquote:
Dat is wat anders! Duft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, ik zou er niet om weglopen denk ik.
Wat een kanker buitenlander zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef xyzyx het volgende:
En zo'n kanker buitenlander ging op msn zeiken, was hij verbaasd dat ik nog in Zwolle durfde te komen.
Gaatie ook nog zeggen dat als hij mij tegen komt ik niet jarig ben, dus ik zeg dat als hij mij op 2 december tegen komt ik wel jarig ben. Gaatie zeggen jij niet stoer doen jongen want zo cool ben je niet.
Ja een drugs dealende mocro is cool wou hij zeggen, met zijn nissan skyline en vriend met een lamborghini waar je op de achterbank kan zitten en de illusie dat hij een gangster is
Deze op repeatquote:
Eerst HudMo Essential Mix.quote:
Doet hij toch niet aangezien hij dan meer de lul is als ik. Eigenlijk zou ik een paar klappen krijgen best over hebben om die drugsdealende debiel er bij te naaien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik hoop dat Xyzyz die buitenlander tegenkomt en dat die buitenlander zich aan de afspraak houdt.
Zodat ie er een boete voor krijgt? En daarna zn vriendje ook, en daarna een vriendje daar van ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Doet hij toch niet aangezien hij dan meer de lul is als ik. Eigenlijk zou ik een paar klappen krijgen best over hebben om die drugsdealende debiel er bij te naaien.
Hij zat paar weken terug cool te doen dat zn mattie met een pipa gepakt was door de popo en dat ze bij zijn osso nogal veel doekoe hadden gevonden waardoor hij de sjaak was. (om grotendeels maar zijn woorden te gebruiken.)![]()
Hij was meteen mijn god geworden die kerelhij kent lui die gepakt zijn met een heuze 9 milimeter sjonge jonge doe maar gek zeg 9 hele milimeters
![]()
Oei, die heb ik destijds over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eerst HudMo Essential Mix.
Ik wil zijn baby's
Die is zo lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oei, die heb ik destijds over het hoofd gezien
Hij komt binnen xD xDquote:
Alowa Nijmegenaar.quote:
Do we care?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Komt Smijn hier nog wel eens? Nee he?
Wie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Komt Smijn hier nog wel eens? Nee he?
We kwamen er gisteren achter dat mijn vriend bij haar in de klas zitquote:
Oké.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We kwamen er gisteren achter dat mijn vriend bij haar in de klas zit
Oh! Uuh, alleen of met Kees?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:24 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, weet je nog iets leuks om morgen te gaan doen?
Er is kermis in Hengelo!quote:
Ik had zelf ook al geen idee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er is kermis in Hengelo!
Ergo: geen idee![]()
58 colli in het uur. Kut AHquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:12 schreef TripleP het volgende:
Keihard brullen "IK KOM NOOIT KLAAR" in een AH kantine is geen goed idee.Ook al gaat het over het dozenaantal.
Bitchez. Ik had er 110 en moest om half 10 klaar zijn.quote:
134 colli baby/dier in 2 uurquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bitchez. Ik had er 110 en moest om half 10 klaar zijn.
110 maar? ik moest 130 per uur...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bitchez. Ik had er 110 en moest om half 10 klaar zijn.
Stond je bij frisdranken?quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
110 maar? ik moest 130 per uur...
Waar werk je?quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Colli's per uur? Doen ze bij ons niet aan
Dekamarkt.. Als het maar voor het einde van de dag klaar is vinden ze het goedquote:
qftquote:
Jij haalt in Oosters/Soepen echt geen 130 per uur gek.quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
110 maar? ik moest 130 per uur...
Ik ben fucking langzaam. Vullen is mijn chillmoment.quote:Op zondag 19 september 2010 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij haalt in Oosters/Soepen echt geen 130 per uur gek.
Beter dan kassa.quote:
Wat een enge negerin.quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skunk Anansie - Oude zaal Melkweg.
Foto's & Tekst.
Tis wel een engerd jaquote:
vertel dan direct wat er isquote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef TripleP het volgende:
Hoe mijn fantastische aankomende weekend in EEN klap helemaal naar te tering slaan.
Dank je wel!quote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.gooddayz.nl/images/stories/music/Skunk_Anansie_05.jpg
Die is echt super.
Nee, smartass, want als niemand vraagt wat er is gaan mensen zeggen dat je loopt te zeiken. Als ze vragen wat er is zijn ze geinteresseerd en kan dat dus niet.quote:
Zodirect ok?quote:
Bah, nooit.quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over mijn donorregistratie, of ik mijn hoornvliezen/huid ook wil afstaan. Vind het eng.
Waarom niet, je merkt er niks meer van.quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over mijn donorregistratie, of ik mijn hoornvliezen/huid ook wil afstaan. Vind het eng.
Hoe doen ze dat met een opbaring btw?quote:Op zondag 19 september 2010 19:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom niet, je merkt er niks meer van.
Van mij mogen ze alles hebben.
Nietquote:Op zondag 19 september 2010 19:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met een opbaring btw?
Dikke_Henk is 4 dagen ouder en waarschijnlijk 4x zo dik als ik ben!quote:
Gaan we niet meer?quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef TripleP het volgende:
Komt erop neer dat ik genaaid werd door een vriendin, die ineens niet zoveel zin meer had in een feestje waar ik wel heel graag naartoe wilde gaan.
En later hoorde ik nog dat ze ging vertellen hoe teleurgesteld ze in me was, zonder 2x na te denken over het feit dat ik een eigen leven heb en niet met haar getrouwd ben.
Wtf echt heuj.
Jawel, want tessa gaat mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |