If there's nothing missing in my life then whyyyyy do these tears come at night?!!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn bovenbuurmeisjes draaien steeds zo'n heel dramatisch lied van Britney
Waarom weet je dat ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If there's nothing missing in my life then whyyyyy do these tears come at night?!!?
Waarom weet ik wat ook? Dat dat een dramatisch liedje van Britney is? Omdat ik opgegroeid ben in de jaren 90 en dit een hit was op dat moment.quote:
Nee, dezequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If there's nothing missing in my life then whyyyyy do these tears come at night?!!?
Oh, ik ken serieus het hele nummer nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat ook? Dat dat een dramatisch liedje van Britney is? Omdat ik opgegroeid ben in de jaren 90 en dit een hit was op dat moment.
Ik ken ook heul veul liedjes van Prutney heur.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat ook? Dat dat een dramatisch liedje van Britney is? Omdat ik opgegroeid ben in de jaren 90 en dit een hit was op dat moment.
Oh ik ken heel veel foute muziekquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, ik ken serieus het hele nummer nieten ik ben ook wel in de 90s opgegroeid en kan helaas nog steeds de meest foute shit van de Spice Girls tot Hit me baby one more time meezingen
Spice Girlsquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, ik ken serieus het hele nummer nieten ik ben ook wel in de 90s opgegroeid en kan helaas nog steeds de meest foute shit van de Spice Girls tot Hit me baby one more time meezingen
Spice Girls.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spice Girls(
).
. Wat een fenomeen was dat
.
Ik draai regelmatig nog die top 500 van de 90s. En het is asociaal hoeveel ik mee kan bleren van die foute nummers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spice Girls(
).
.
Iedereen kent (kende) het ook. Zelfs de "stoere" jongens die het kut vonden (leugenaarsquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Spice Girls.Beste karaoke muziek ooit ook.
Maar ken jij ook dat nummer van Britney?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spice Girls(
).
.
Emmaquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spice Girls(
).
.
Ik vond Ginger altijd het leukste.quote:
Everytime? Ja. Was gedoe over die clip dat het leek alsof ze zelfmoord pleegde in het bad, en daarom moest ze aan het eind nog even boven water komen in beeld zodat ze niet een slecht voorbeeld gaf oidquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ken jij ook dat nummer van Britney?
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Everytime? Ja. Was gedoe over die clip dat het leek alsof ze zelfmoord pleegde in het bad, en daarom moest ze aan het eind nog even boven water komen in beeld zodat ze niet een slecht voorbeeld gaf oid.
quote:
Ik ben nogeens naar het concert in de Gelredome geweestquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spice Girls(
).
.
Weet jij of daar een spotify linkje van is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik draai regelmatig nog die top 500 van de 90s. En het is asociaal hoeveel ik mee kan bleren van die foute nummers.
Tenminste, toen was heul niet zo fout eigenlijk, tis vooral nu een beetje fout.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
JOE TELMIEWATJOEWAN WATJOERIELIERIELEWAN
AAAIWANNAH AAAIWANNAH AAAIWANNAH RIELLIE ZIGGAAAH SEEE AAAAAAAAAAAAAAHHHH
Die was ook tof iddquote:
Oh, ik vond Mama ook leuk hoorquote:
Ik weet het niet, ik heb 'm gewoon geheel gedownload die hele lijst. Maar er is vast wel iets van. Als je gewoon Googled op ' Spotify lists' kom je al snel op wat sites met hele verzamelingen van wat voor Spotify playlists dan ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet jij of daar een spotify linkje van is?
Over een week heeft 3fm nineties request!
Tot zo, ik ga even lachen.quote:
IK BEN DE KING OF VUURWERK!!!quote:
VLC ftw.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is Windows Media Player toch ook een kutprogramma
Die ken ik welquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hebben ze de macarena gedaan.
there's no kill like overkillquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar voor gewoon wat MP3tjes afspelen is VLC nogal overkill volgens mij?
Ik luister eigenlijk nooit meer mp3's .quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar voor gewoon wat MP3tjes afspelen is VLC nogal overkill volgens mij?
En da Domien, een man!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Nathalie Imbruglia leek te goed
Zo heet die Natalie impersonator, Domien Verschuuren.quote:
aha, checkquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo heet die Natalie impersonator, Domien Verschuuren.
Ahquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo heet die Natalie impersonator, Domien Verschuuren.
quote:
Nee, dat hoort zo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, er zit iets niet helemaal op de goede plek volgens mij.
IK MOEST NIET LACHEN.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind zulke spieren dus echt niet mooi
Hij komt van 538 geleuf ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
En ik vind Frank Dane een klootzak
Vanochtend deed ik de radio aan en hij praat tegen me alsof ik een f**king kleuter ben ofzo. Totaal geen radiofiguur
Op internet mag je gewoon fucking zeggen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
En ik vind Frank Dane een klootzak
Vanochtend deed ik de radio aan en hij praat tegen me alsof ik een f**king kleuter ben ofzo. Totaal geen radiofiguur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |