Apple vind ik persoonlijk dan ook meer gehyped dan NN. Qua potentie is het lastig inschatten hoever Apple nog kan gaan. En persoonlijk houd ik niet zo van de digitale markt. De technologie ontwikkelt zich daar zo snel dat ik moeite heb om dat continu bij te houdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef Sokz het volgende:
Wat is dat voor programma dat je gebruikt S_E?
Ik zie een gehyped aandeel als Apple (nouja, NN ook wel beetje) dat het ook nog eens moet hebben van het creeëren van 'hypes' eerder in elkaar zakken dan NN.
Oké danke.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Apple vind ik persoonlijk dan ook meer gehyped dan NN. Qua potentie is het lastig inschatten hoever Apple nog kan gaan. En persoonlijk houd ik niet zo van de digitale markt. De technologie ontwikkelt zich daar zo snel dat ik moeite heb om dat continu bij te houdenPlaatje komt van de BB terminal.
BB is inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Dalliance het volgende:
BB is
Tijdens m'n internship had ik er beschikking over. Snelkoppelingen ftw.
Ik vind op deze manier de AEX toch wel een beetje het sukkeltje van de klas. Waar andere markten toch wat meer stijging laten zien de afgelopen maanden heeft de AEX met name extreem zijwaartse bewegingen laten zien hikkend tegen de 340 aan. Jammerquote:
Extreem zijwaarts is goed. Gewoon lekker en vrij veilig straddletjes schrijven en iedere keer die verwachtingswaarde en rente inkoppen. Wat mij betreft duurt dit nog tot het einde van het jaar. Al verwacht ik toch nog een kleine opwaartste trent voor de laatste 2 maanden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind op deze manier de AEX toch wel een beetje het sukkeltje van de klas. Waar andere markten toch wat meer stijging laten zien de afgelopen maanden heeft de AEX met name extreem zijwaartse bewegingen laten zien hikkend tegen de 340 aan. Jammer
Moet toegeven dat van de meeste users hier je toch wel de beste voorspelling had van dit jaar sinds je je bewuste strategie al voor december zei vorig jaar. Zijwaarts tussen bepaalde waardes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Extreem zijwaarts is goed. Gewoon lekker en vrij veilig straddletjes schrijven en iedere keer die verwachtingswaarde en rente inkoppen. Wat mij betreft duurt dit nog tot het einde van het jaar. Al verwacht ik toch nog een kleine opwaartste trent voor de laatste 2 maanden.
In principe is die prijs puur gebaseerd op het marketingapparaat van Apple. Het is al langer bekend dat de producten van Apple kwalitatief van mindere aard zijn dan haar concurrenten en dat steekt m.i. enorm. En aandelen waarderen op basis van intangible assets vind ik veel te complex. Ik blijf liever van die overgehypte hysterie af, dan zit ik in elk geval safe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Apple vind ik persoonlijk dan ook meer gehyped dan NN. Qua potentie is het lastig inschatten hoever Apple nog kan gaan.
Geld opent vele deuren lieve SEquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
BB is inderdaad. Kan eigenlijk al niet meer zonder, heb de afgelopen 2 jaar veel winst kunnen behalen met dank aan de terminal voor die tijd. Zonde dat het alleen maar op kantoor staat. Zou wat zijn als je zo'n ding als consument kon aanschaffen
Hij ging even vertellen hoe complex de CDS markt is en hoe de correlatie toeneemt in crises. Verder had hij veel wiskundige formules op zijn sheets hoe ze de prijs van een CDS berekenen.quote:Alex Lipton is a Managing Director and Co-Head of the Global Quantitative Group at Bank of America Merrill Lynch.
http://www.tapebeat.com/2(...)coa-inc-nyse-aa.htmlquote:Alcoa Inc (NYSE:AA) unofficially kicked off the third-quarter earnings season on a high note reporting a profit that comfortably beat the Wall Street’s expectations. .
Jij kent iemand die zo'n ding thuis heeft staan? Volgens mij moeten we het dan toch wel over behoorlijke bedragen hebben. Zo'n abonnement met alles er op en er aan kost een 20.000 euro in het jaar. Dan moet je behoorlijk verdienen wil je dat ruimschoots kunnen betalen en nog winst maken op je beleggingen als particulier ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:37 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Geld opent vele deuren lieve SE
Dat 'beating the bottom and top' verhaal wanneer een cijfer bekend wordt gemaakt vind ik altijd zo'n onzin. Men kijkt niet verder dan hun neus lang is en EPS an sich zegt geen drol. Dat is makkelijk te manipuleren.quote:
Op basis van welke redenen? Volgens mij hebben meerdere users hier BAM, iig. LXIV had er wat opties op lopen dacht ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Lucas15 het volgende:
Ik heb zojuist aandelen BAM gekocht. Eens kijken wat de toekomst me te bieden heeft!
Klinkt dom, maar kocht ze op, op basis van Grafiek. Heb er over gelezen etc. Meer niet. Tsja, zoals LXIV ooit tegen me zei: "gewoon kopen, dan leer je het."quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op basis van welke redenen? Volgens mij hebben meerdere users hier BAM, iig. LXIV had er wat opties op lopen dacht ik.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Klinkt dom, maar kocht ze op, op basis van Grafiek. Heb er over gelezen etc. Meer niet. Tsja, zoals LXIV ooit tegen me zei: "gewoon kopen, dan leer je het."
Wat is daar mis mee? Zo heb ik ook ooit mijn 1e aandelen gekochtquote:
Uiteraard maar uit vorige posts van die lucas heb ik al gezien wat hij met 'de grafiek' bedoelt. Ik bedoel, voor mn eerste set aandelen had ik toch wel een echte onderbouwing.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zo heb ik ook ooit mijn 1e aandelen gekochtIk ben van mening dat je sneller(!) leert als je direct in het diepe duikt in plaats van continu erg afwachtend te handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |