Ah ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:00 schreef Patch het volgende:
Gilly, zet je ook even een link naar dit topic in je laatste post van het vorige topic aub?
Patch +2quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef Patch het volgende:
1. The Blues Brothers (S)
2. Forrest Gump (G)
3. Willy Wonka and the Chocolate Factory (L)
4. Dr. Strangelove (D)
5. The Rocky Horror Picture Show (O)
6. The Blair Witch Project (L)
7. Old School (O)
8. Face Off (F)
9. Dodgeball (A)
10. The Rock (E)
Goodfellas !
teringlijerquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:55 schreef Patch het volgende:
The Black Dahlia
White Oleander
Magnolia
The Rose
In The Name of the Rose
Madelief: Krassen in het Tafelblad
Driving Miss Daisy
War of the Roses
Wild Orchid
Wild Orchid 2
& Ultra-violet
Kleurdoos +1quote:
Gillingham +1quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef Gillingham het volgende:
Yimou Zhang
Riding Alone for a Thousand Miles
Raise the Red Lantern
Red Sorghum
Ying Xiong
House of the Flying Daggers
Kleurdoos + 1quote:Op zondag 19 september 2010 00:21 schreef Kleurdoos het volgende:
stranger than fiction
meet the fockers
kramer vs kramer
rainman
papillon
sleepers
outbreak
the graduate
lenny
I heart huckabees
quote:
In 11 dagen kan nog veel gebeuren johquote:
clint eastwoodquote:Op zondag 19 september 2010 10:54 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit?
Noem 10 films waar hij in speelt en 5 films die hij geregisseerd heeft?
Kleurdoos +1quote:Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Unforgiven
Firefox
Pink Cadillac
Bronco Billy
als acteur vind ik m eigenlijk geen drol aan
quote:I don't know what to say, really. Three minutes to the biggest battle of our professional lives. All comes down to today, and either, we heal as a team, or we're gonna crumble. Inch by inch, play by play. Until we're finished. We're in hell right now, gentlemen. Believe me. And, we can stay here, get the shit kicked out of us, or we can fight our way back into the light. We can climb outta hell... one inch at a time. Now I can't do it for ya, I'm too old. I look around, I see these young faces and I think, I mean, I've made every wrong choice a middle-aged man can make. I, uh, I've pissed away all my money, believe it or not. I chased off anyone who's ever loved me. And lately, I can't even stand the face I see in the mirror. You know, when you get old, in life, things get taken from you. I mean, that's... that's... that's a part of life. But, you only learn that when you start losin' stuff. You find out life's this game of inches, so is football. Because in either game - life or football - the margin for error is so small. I mean, one half a step too late or too early and you don't quite make it. One half second too slow, too fast and you don't quite catch it. The inches we need are everywhere around us. They're in every break of the game, every minute, every second. On this team we fight for that inch. On this team we tear ourselves and everyone else around us to pieces for that inch. We claw with our fingernails for that inch. Because we know when add up all those inches, that's gonna make the fucking difference between winning and losing! Between living and dying! I'll tell you this, in any fight it's the guy whose willing to die whose gonna win that inch. And I know, if I'm gonna have any life anymore it's because I'm still willing to fight and die for that inch, because that's what living is, the six inches in front of your face. Now I can't make you do it. You've got to look at the guy next to you, look into his eyes. Now I think ya going to see a guy who will go that inch with you. Your gonna see a guy who will sacrifice himself for this team, because he knows when it comes down to it your gonna do the same for him. That's a team, gentlemen, and either, we heal, now, as a team, or we will die as individuals. That's football guys, that's all it is. Now, what are you gonna do?
Gillingham +1quote:
Intre +1quote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
No Country For Old Men
Joel Coen
Ethan Coen
Josh Brolin
Javier Bardem
Woody Harrelson
En dat is tien!quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef ThaTim het volgende:
Lijkt me Butch Cassidy and the Sundance Kid
Paul Newman en Robert Redford
quote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Scheelt, ben er waarschijnlijk niet veel meer.. veel werken en jarig van de week.
Gelukkig kunnen we dan beide hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 20 september 2010 08:50 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan weet jij dat je alleen maar gewonnen hebt omdat ik straalde door afwezigheid
Anders heb ik er ook wel een.quote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef Bronson het volgende:
Maar goed, heb je een leuke opstarter?
Eens! Ja leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 09:12 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Anders heb ik er ook wel een.
En kan de volgende keer het dubbele-punten topic niet in het weekend gelanceerd worden?![]()
6 en 9 nog!quote:01. Reservoir Dogs![]()
02. Saturday Night Fever![]()
03. Spiderman 3![]()
04. Miss Congeniality![]()
05. I Am Legend![]()
06. Rocky ...titel niet compleet!
07. Forrest Gump![]()
08. Lola Rennt![]()
09.
10. Shaun of the Dead![]()
Harmonica blaast net iets later dan z'n schaduw de juiste toon op z'n instrument, Kleurdoos zet echter net op tijd het juiste streepje met groen potlood!quote:
Yep, die zag ik na m'n eerste reply. Het is altijd even bij elkaar harken zo'n lijstjesvraagquote:
[Patch modus] We zijn toch niet aan het editen hequote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat Intre daar eerst Rocky Balboa had staan.
quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Tís al erg genoeg dat patch altijd zo'n naar mannetje is, ga jij t ook nog eens doen
daarbij zijn we allemaal weer lekker offtopic bezig, dat gaat ie vast ge-wel-dig vinden
quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Tís al erg genoeg dat patch altijd zo'n naar mannetje is, ga jij t ook nog eens doen
daarbij zijn we allemaal weer lekker offtopic bezig, dat gaat ie vast ge-wel-dig vinden
waar is die losersmiliequote:Op maandag 20 september 2010 09:42 schreef Bronson het volgende:
Blue Streak
A Clockwork Orange
The Green Mile
The Pink Panther
Blue Velvet
The Hunt for Red October
Black Hawk Down
The thin red Line
Pearl Harbor
Goldfinger
Goldeneye
Jij bent wel erg scherp, ik heb het echt 10 seconden na het geplaatst te hebben al veranderd!quote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat Intre daar eerst Rocky Balboa had staan.
Dat zou ook kunnen, te lang geleden dat ik hem heb gezien..quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
niet omdat ie betrapt was, maar hij had de verkeerde spelling oid.. daarom moest ie voor straf tig keer t woord opnieuw schrijven
Ik zat net aan mijn eerste koffie.quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent wel erg scherp, ik heb het echt 10 seconden na het geplaatst te hebben al veranderd!
Maargoed, over de slowchat ben ik het wel met Patch eens, probeer dat toch in het daarvoor bestemde topic te plaatsen
Goed genoegquote:Op maandag 20 september 2010 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
life of brian?
1 van die lui moet als opdracht graffiti op de muur kalken maar doet t verkeerd, voor straf moet ie 'strafregels kalken'
SPOILER: Hij heeft in eerste instantie de grammatica helemaal verkeerd:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleurdoos + 1
Tussenstand september 2010:
42 Kleurdoos
33 Bronson
32 Patch
30 ThaTim
30 The_Substitute
21 SamuelofSEK
20 FireFox1
15 Gillingham
12 InTrePidIvity
11 Dragonfodder
12 Sequencial
8 Asap
7 Flitspaal
7 Hornage
5 Hulkio
4 Mainport
3 ShaoliN
3 YellowBlacks
2 DeParo
2 lamers
2 tombolafan
2 Loodje
2 7eVeNL
1 PintuR
1 icemotion
1 roi
1 Fluffy_AugurkNothing has changed. Everything has changed.
En editten in een antwoord-post mag gewoon van je?quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent wel erg scherp, ik heb het echt 10 seconden na het geplaatst te hebben al veranderd!
Maargoed, over de slowchat ben ik het wel met Patch eens, probeer dat toch in het daarvoor bestemde topic te plaatsen
quote:
Nee dank je, ik heb je foto's gezienquote:Op maandag 20 september 2010 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ach, binnenkort lig ik halfnakende in de bosjes voor je huis omdat je zo onweerstaanbaar bent
Voor mij hetzelfde.quote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Patch het volgende:
Dat gaat me niet lukken, weet alleen dat Nicolas Cage en Alfred Molina meespelen...
Maar 8 karakternamen ?
Hey dat had ook wel in het SC-topic gekundquote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Patch het volgende:
Dat gaat me niet lukken, weet alleen dat Nicolas Cage en Alfred Molina meespelen...
Maar 8 karakternamen ?
OFFTOPICquote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb je foto's gezien
Kazanquote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
is opzich niet zo lastig als je wat van de 'tovenaars' weet en de jongen en t meisje in de film
Bingoquote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hey dat had ook wel in het SC-topic gekund![]()
Er heet er vast ééntje Merlin?
Zal ik even al jullie off-posts eens tellen?quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hey dat had ook wel in het SC-topic gekund![]()
Grapjas, nog even en je krijgt een speciaal ingevoerde Time-Outquote:Op maandag 20 september 2010 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Kazan
Klok
Siegfried
Roy
Penn
Teller
Copperfield
Valt bij mij de laatste tijd toch wel meequote:Op maandag 20 september 2010 10:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Zal ik even al jullie off-posts eens tellen?
Houdini?
plus 1quote:Op maandag 20 september 2010 10:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Valt bij mij de laatste tijd toch wel mee
quote:Op maandag 20 september 2010 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
okeoke, ik downsize m naar 6, omdat ik denk dat t m anders niet gaat worden
-Merlin
-H_ _ _ _ _ _H
-D_ _E
-BA_ _ _ _ _ _R
-M_O_ G _ _ _
-S_ _-L_ _
Substitute +1quote:
Fatamorganaquote:Op maandag 20 september 2010 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Fata-
hor- waar zit bier in? +h
hoe wordt david in amerika wel eens afgekort
zon + slot in t engels
Fatamorganaquote:Op maandag 20 september 2010 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Fata-
hor- waar zit bier in?
hoe wordt david in amerika wel eens afgekort
zon + slot in t engels
Horvath bedoel ik.quote:Op maandag 20 september 2010 10:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Fatamorgana![]()
Horvat
Dave
Sunlock
Morganaquote:Op maandag 20 september 2010 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
beter je best doen
er staan ook al het aantal letters in een eerdere hint
dus fatamorgana gaat niet passen
en sunlock klopt ook niet helemaal
Dave en Horvath zijn juist
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
bij t jaar van uitkomen ga ik de mist al vast in..daar ben ik echt loeislecht in
American Beautyquote:Op maandag 20 september 2010 11:40 schreef Bronson het volgende:
• Titel.
• Regisseur.
• Vijf acteurs/actrices.
• Jaar van uitkomen.
• Aantal oscars.
Netjes.quote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
American Beauty
Sam Mendes
Kevin Spacey, Annette Benning, Thora Birch, Chris Cooper, Mena Suvari.
1999
5 oscars?
quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Shattered Glass.
quote:Haiden Christensen
Nog 2quote:Rosario dawson
Chloe ............quote:
Jij bedoelt een andere employee of the month dan ik dacht! Die uit 2004 klopt ja, een van die acteurs zit ook in SG.quote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Kleurdoos het volgende:
en die gast uit employee of the monthwant die was vorige week nog op tv
quote:
Dat waren ze!quote:
Langs het spoor, stuk ijzer door het hoofdquote:Op maandag 20 september 2010 13:00 schreef The_Substitute het volgende:
Ken alleen deel 2...
* Verpletterd door dikke glasplaat
* Noodtrap op (door) gezicht.
* Verdronken in ambulance? (of zoiets)
Dak van tribune die instort nadat de raceauto het publiek invliegt en ontploftquote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verpletterd door dikke glasplaat
Noodtrap op (door) gezicht
Langs het spoor, stuk ijzer door het hoofd
Aangereden door Bus
Opgehangen in badkuip
Door de lift gedood
Barbeque ontploft
Prikkeldraad door het lijf
Verbrand door Zonnebank
Staaf door het achterhoofd na aribag
Zwiepend reclamebord
Afvoerputje zwembad
De teller staat op twaalf. Een aantal van jullie suggesties zie je wel in de film, maar gebeuren uiteindelijk in een visioen en zijn dus niet echt. De 'grote gebeurtenissen' (vliegtuigongeluk, kettingbotsing, achtbaan, raceauto) zijn te algemeen.
Die lerares gaat dood door dat mes, die keur ik af. Maar wat betreft die tweede heb je gelijk. Ik dacht dat je dat spijkerpistool in de bioscoop uit deel 4 bedoelde, dat is een visioen. Was die ander helemaal vergeten!quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef Asap het volgende:
Maar die lerares die verbrand in haar huis, ook een mes in haar lijf maar goed. De verbranding dood haar toch?
En dat meisje dat doodgaat doordat ze in een winkel werkt (met nog een gast) en dan komen die 2 anderen erbij en gaat ze uiteindelijk dood doordat een spijkerpistool haar vol pompt?
Alleen de dame iddquote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
dan zeg ik dat de linker het overleeft
Niet kijken ook, niet de moeite waard...quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Bronson het volgende:
Dat is volgens mij Frozen. Niet gezien, dus ik gok de middelste.
Wat is dat nou? Patch aan de ik-boodschappen?quote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef Patch het volgende:
Wat een spoilervragen zeg de laatste tijd, ik zou ze in spoilertags zetten...
Weet ik, maar ik wilde even laten zien dat ik ook wat wist.quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij is toch al goed? Coolio speelt ook in de film, dus niet alleen de 'song':P
Volgens mij heeft Coolio geen rol in de film, alleen in de videoclip tegenover Michelle Pfeiffer?quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij is toch al goed? Coolio speelt ook in de film, dus niet alleen de 'song':P
nee ook een rolletje, dat weet ik zeker, dat vertlde hij toen in een interviewquote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Coolio geen rol in de film, alleen in de videoclip tegenover Michelle Pfeiffer?
Dan zou ik de vraag wat beter specificerenquote:Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef Asap het volgende:
Op IMDB wordt Coolio niet aangegeven als spelend in de film dus die kan ik niet goed rekenen. Hij heeft overigens wel in de serie gespeeld...
Bruckheimer is eigenlijk ook twijfelachtig, weliswaar als Producer dus vooruit:
Vaag idd, ik zie Coolio idd bij Wikipedia wel aangegeven, maar niet op IMDB. Ik ga zelf uit van IMDB, vandaar dat ik hem niet goed reken. Maar bij het 2e punt heb je wel gelijk, aangezien hij de Soundtrack doet, dus ik zal het corrigerenquote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en idd je vroeg om namen, UIT de film welsiwaar, maar je zette er wel regisseur etc bij, dan zou je Coolio overigens ook wel goed moeten rekenen..en daarbij SPEELT hij dus wel in de film
Als bron schat ik IMDb toch hoger in dan Wikipedia. En volgens jouw logica zou George Baker dus ook uit Reservoir Dogs komen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en idd je vroeg om namen, UIT de film welsiwaar, maar je zette er wel regisseur etc bij, dan zou je Coolio overigens ook wel goed moeten rekenen..en daarbij SPEELT hij dus wel in de film
nee maar als een regisseur magquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als bron schat ik IMDb toch hoger in dan Wikipedia. En volgens jouw logica zou George Baker dus ook uit Reservoir Dogs komen?
-edit-
Maar het is niet mijn vraag natuurlijk.
Waar is jouw vraag dan?quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar hey t is mijn vraag niet eh
Tja, verwijder Sjors uit de titelsequence en die hele scene faaltquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
volgens jouw logica zou George Baker dus ook uit Reservoir Dogs komen?
Als je Stand By Me ooit heb gezien, zou je dat niet antwoorden volgens mij...quote:
Goonies danquote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Patch het volgende:
Geen Mean Creek en Goonies 2 bestaat heul niet !
Dan moet je eerst geloof ik 5 seizoenen doorspitten... voordat je aan de film kan beginnen...quote:Op maandag 20 september 2010 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz ken ik denk ik niet..maar wil m wel zien
Pff, is minstens 10 jaar geleden en vond die twee linker jongens er iets van hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Patch het volgende:
Als je Stand By Me ooit heb gezien, zou je dat niet antwoorden volgens mij...
Juistquote:
quote:
quote:
FireFox1+1quote:
Je weet ook echt alles héquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef Bronson het volgende:
1 ?![]()
2 The Rock![]()
3 The Matrix![]()
4 The Exorcist![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
1. Alice in Wonderland![]()
2. Pulp Fiction![]()
3. The Matrix
4. The Exorcist
Flitspaal+1quote:Op maandag 20 september 2010 19:28 schreef Flitspaal het volgende:
1. Moonty Python and the Holy Grail![]()
FireFox1 +1quote:
Not even closequote:
Wát een binnenkomerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |