Die lerares gaat dood door dat mes, die keur ik af. Maar wat betreft die tweede heb je gelijk. Ik dacht dat je dat spijkerpistool in de bioscoop uit deel 4 bedoelde, dat is een visioen. Was die ander helemaal vergeten!quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef Asap het volgende:
Maar die lerares die verbrand in haar huis, ook een mes in haar lijf maar goed. De verbranding dood haar toch?
En dat meisje dat doodgaat doordat ze in een winkel werkt (met nog een gast) en dan komen die 2 anderen erbij en gaat ze uiteindelijk dood doordat een spijkerpistool haar vol pompt?
Alleen de dame iddquote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
dan zeg ik dat de linker het overleeft
Niet kijken ook, niet de moeite waard...quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Bronson het volgende:
Dat is volgens mij Frozen. Niet gezien, dus ik gok de middelste.
Wat is dat nou? Patch aan de ik-boodschappen?quote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef Patch het volgende:
Wat een spoilervragen zeg de laatste tijd, ik zou ze in spoilertags zetten...
Weet ik, maar ik wilde even laten zien dat ik ook wat wist.quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij is toch al goed? Coolio speelt ook in de film, dus niet alleen de 'song':P
Volgens mij heeft Coolio geen rol in de film, alleen in de videoclip tegenover Michelle Pfeiffer?quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij is toch al goed? Coolio speelt ook in de film, dus niet alleen de 'song':P
nee ook een rolletje, dat weet ik zeker, dat vertlde hij toen in een interviewquote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Coolio geen rol in de film, alleen in de videoclip tegenover Michelle Pfeiffer?
Dan zou ik de vraag wat beter specificerenquote:Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef Asap het volgende:
Op IMDB wordt Coolio niet aangegeven als spelend in de film dus die kan ik niet goed rekenen. Hij heeft overigens wel in de serie gespeeld...
Bruckheimer is eigenlijk ook twijfelachtig, weliswaar als Producer dus vooruit:
Vaag idd, ik zie Coolio idd bij Wikipedia wel aangegeven, maar niet op IMDB. Ik ga zelf uit van IMDB, vandaar dat ik hem niet goed reken. Maar bij het 2e punt heb je wel gelijk, aangezien hij de Soundtrack doet, dus ik zal het corrigerenquote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en idd je vroeg om namen, UIT de film welsiwaar, maar je zette er wel regisseur etc bij, dan zou je Coolio overigens ook wel goed moeten rekenen..en daarbij SPEELT hij dus wel in de film
Als bron schat ik IMDb toch hoger in dan Wikipedia. En volgens jouw logica zou George Baker dus ook uit Reservoir Dogs komen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en idd je vroeg om namen, UIT de film welsiwaar, maar je zette er wel regisseur etc bij, dan zou je Coolio overigens ook wel goed moeten rekenen..en daarbij SPEELT hij dus wel in de film
nee maar als een regisseur magquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als bron schat ik IMDb toch hoger in dan Wikipedia. En volgens jouw logica zou George Baker dus ook uit Reservoir Dogs komen?
-edit-
Maar het is niet mijn vraag natuurlijk.
Waar is jouw vraag dan?quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar hey t is mijn vraag niet eh
Tja, verwijder Sjors uit de titelsequence en die hele scene faaltquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
volgens jouw logica zou George Baker dus ook uit Reservoir Dogs komen?
Als je Stand By Me ooit heb gezien, zou je dat niet antwoorden volgens mij...quote:
Goonies danquote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Patch het volgende:
Geen Mean Creek en Goonies 2 bestaat heul niet !
Dan moet je eerst geloof ik 5 seizoenen doorspitten... voordat je aan de film kan beginnen...quote:Op maandag 20 september 2010 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz ken ik denk ik niet..maar wil m wel zien
Pff, is minstens 10 jaar geleden en vond die twee linker jongens er iets van hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Patch het volgende:
Als je Stand By Me ooit heb gezien, zou je dat niet antwoorden volgens mij...
Juistquote:
quote:
quote:
FireFox1+1quote:
Je weet ook echt alles héquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef Bronson het volgende:
1 ?![]()
2 The Rock![]()
3 The Matrix![]()
4 The Exorcist![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
1. Alice in Wonderland![]()
2. Pulp Fiction![]()
3. The Matrix
4. The Exorcist
Flitspaal+1quote:Op maandag 20 september 2010 19:28 schreef Flitspaal het volgende:
1. Moonty Python and the Holy Grail![]()
FireFox1 +1quote:
Not even closequote:
Wát een binnenkomerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |