6 en 9 nog!quote:01. Reservoir Dogs![]()
02. Saturday Night Fever![]()
03. Spiderman 3![]()
04. Miss Congeniality![]()
05. I Am Legend![]()
06. Rocky ...titel niet compleet!
07. Forrest Gump![]()
08. Lola Rennt![]()
09.
10. Shaun of the Dead![]()
Harmonica blaast net iets later dan z'n schaduw de juiste toon op z'n instrument, Kleurdoos zet echter net op tijd het juiste streepje met groen potlood!quote:
Yep, die zag ik na m'n eerste reply. Het is altijd even bij elkaar harken zo'n lijstjesvraagquote:
[Patch modus] We zijn toch niet aan het editen hequote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat Intre daar eerst Rocky Balboa had staan.
quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Tís al erg genoeg dat patch altijd zo'n naar mannetje is, ga jij t ook nog eens doen
daarbij zijn we allemaal weer lekker offtopic bezig, dat gaat ie vast ge-wel-dig vinden
quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Tís al erg genoeg dat patch altijd zo'n naar mannetje is, ga jij t ook nog eens doen
daarbij zijn we allemaal weer lekker offtopic bezig, dat gaat ie vast ge-wel-dig vinden
waar is die losersmiliequote:Op maandag 20 september 2010 09:42 schreef Bronson het volgende:
Blue Streak
A Clockwork Orange
The Green Mile
The Pink Panther
Blue Velvet
The Hunt for Red October
Black Hawk Down
The thin red Line
Pearl Harbor
Goldfinger
Goldeneye
Jij bent wel erg scherp, ik heb het echt 10 seconden na het geplaatst te hebben al veranderd!quote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat Intre daar eerst Rocky Balboa had staan.
Dat zou ook kunnen, te lang geleden dat ik hem heb gezien..quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
niet omdat ie betrapt was, maar hij had de verkeerde spelling oid.. daarom moest ie voor straf tig keer t woord opnieuw schrijven
Ik zat net aan mijn eerste koffie.quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent wel erg scherp, ik heb het echt 10 seconden na het geplaatst te hebben al veranderd!
Maargoed, over de slowchat ben ik het wel met Patch eens, probeer dat toch in het daarvoor bestemde topic te plaatsen
Goed genoegquote:Op maandag 20 september 2010 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
life of brian?
1 van die lui moet als opdracht graffiti op de muur kalken maar doet t verkeerd, voor straf moet ie 'strafregels kalken'
SPOILER: Hij heeft in eerste instantie de grammatica helemaal verkeerd:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleurdoos + 1
Tussenstand september 2010:
42 Kleurdoos
33 Bronson
32 Patch
30 ThaTim
30 The_Substitute
21 SamuelofSEK
20 FireFox1
15 Gillingham
12 InTrePidIvity
11 Dragonfodder
12 Sequencial
8 Asap
7 Flitspaal
7 Hornage
5 Hulkio
4 Mainport
3 ShaoliN
3 YellowBlacks
2 DeParo
2 lamers
2 tombolafan
2 Loodje
2 7eVeNL
1 PintuR
1 icemotion
1 roi
1 Fluffy_AugurkNothing has changed. Everything has changed.
En editten in een antwoord-post mag gewoon van je?quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent wel erg scherp, ik heb het echt 10 seconden na het geplaatst te hebben al veranderd!
Maargoed, over de slowchat ben ik het wel met Patch eens, probeer dat toch in het daarvoor bestemde topic te plaatsen
quote:
Nee dank je, ik heb je foto's gezienquote:Op maandag 20 september 2010 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ach, binnenkort lig ik halfnakende in de bosjes voor je huis omdat je zo onweerstaanbaar bent
Voor mij hetzelfde.quote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Patch het volgende:
Dat gaat me niet lukken, weet alleen dat Nicolas Cage en Alfred Molina meespelen...
Maar 8 karakternamen ?
Hey dat had ook wel in het SC-topic gekundquote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Patch het volgende:
Dat gaat me niet lukken, weet alleen dat Nicolas Cage en Alfred Molina meespelen...
Maar 8 karakternamen ?
OFFTOPICquote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb je foto's gezien
Kazanquote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
is opzich niet zo lastig als je wat van de 'tovenaars' weet en de jongen en t meisje in de film
Bingoquote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hey dat had ook wel in het SC-topic gekund![]()
Er heet er vast ééntje Merlin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |