Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, omdat ik niet in de buurt van dat aanrecht ben!
Dus ik heb honger en geen eten
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Wat sun zegt: vocht vasthouden idd. Je bent van t heerlijk warme Italië naar hier teruggekomen... dus je houdt minder vocht vast wrs
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar de winkel, ik ga snert maken dit weekend. Mijn neefje wil snert
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Die is dan ook erg lekker. Snert is alleen vers en goed bereid echt lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen die van mijn schoonmoeder kan ik weg krijgen..
Ik heb het nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Die is dan ook erg lekker. Snert is alleen vers en goed bereid echt lekker.
ooooo lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
Als ik het zelf maak doe ik het volgens dit recept.
Fijn weekend, DEquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, en daarna gaan we weg dus fijne zaterdag allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
*twijfel*
Mr.Mo overhalen om uit eten te gaan of kokenen dan moet ik wat bedenken
![]()
inspiratie vandaag is nul
Hier een soortgelijk dilemma.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
*twijfel*
Mr.Mo overhalen om uit eten te gaan of kokenen dan moet ik wat bedenken
![]()
inspiratie vandaag is nul
ik kan wel even een opkikker gebruiken, even lekker weg een avondjequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier een soortgelijk dilemma.
Boodschappen moeten we straks toch wel doen, maar het einde van onze vakantie kan ook wel even gevierd worden met een etentje ergens.
Schijt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
STOM
Komt er net een onverwachte rekening... Waterschapsbelasting en ik dacht dat ik die in termijnen al had betaald...
Hm.
Dag spaarrekening.
En we gaan weer verder zonder buffer
Kutrekeningen hequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
STOM
Komt er net een onverwachte rekening... Waterschapsbelasting en ik dacht dat ik die in termijnen al had betaald...
Hm.
Dag spaarrekening.
En we gaan weer verder zonder buffer
Ze zijn inderdaad goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fan fokking tastische reclameHet heeft alles in zich: humor, sex, mannelijke bewijsdrang naar vrouwen toe. Goeie van P&G.
Wij gaan ook uit eten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:we gaan uit eten, bij Eetcafé Vandaag
Hey, heb jij zitten bespreken terwijl ik bij de kapper wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:52 schreef golfer het volgende:
Wij gaan ook uit eten.
Voor de verandering een keertje in Beverwijk bij Restaurant Westerhout.
Waarom diequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
ziet er ook goed uit!
uit eten gaan is zó fijn..
Ja dat klopt! Er zijn meer vrouwen die dat soort meuk kopen voor mannen dan mannen die het voor zichzelf kopen, althans in de parfumwereld. Dit soort drogisterijdingen zal niet veel anders zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad goed.En mooi marketing-wise op de vrouwelijke kopers van die stinkende rommel gericht.
Sorry hoor, maar toch maar een baan zoeken danquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Wij doen niet zoveel met contant geld... Het meeste pinnen we.
En die 5,- op een zondag is bijna 10% van de weekboodschappen, dus dat ga ik zeker wel merken
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik me nu extreem lui en geldverspillerig voel!
En je hebt toch weer een baan gevonden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, dinsdag telefonisch interview, maargoed, ik hoop dat ik daar door kom en kan beginnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En je hebt toch weer een baan gevonden?
Dan moet het sowieso kunnen
Uiteten gaan is zo heerlijkheb echt genoten donderdag met vriendinnen en gisteren met mijn vriendje
ja, dát wel.. dus het kan ook welquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maar je hebt er voor gespaard toch??
Ik heb een baan inmiddelsquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar toch maar een baan zoeken danBij ons gaat het ook allemaal niet vanzelf, er moet hard voor gewerkt worden.
bedoel het goed
Ik schrok er gisteren wel van dat ik 65 euro voor 2 personen eigenlijk niet meer als duur ziequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, dinsdag telefonisch interview, maargoed, ik hoop dat ik daar door kom en kan beginnen
en heb nog wat connecties aangezwengeld voor wat leuker werk (mams![]()
)
en uit eten gaan vind ik echt geweldig, zou 't liefst elke week gaan, maar ben de laatste jaren zóveel kritischer geworden, waarmee 't eten ook wel écht duurder is geworden zeg maar
[..]
ja, dát wel.. dus het kan ook welmaar 'toch'
och, ik ga lekker om een verrassingsmenu met visgerechten vragen (minder vet) en morgen een gerecht uit Ainsley's Low Fat Meals in Minutes maken
Welnee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zooo lang niet meer gezien!! P heeft het een keer voor me mee gebracht toen hij kwam logeren. Heb ook TNG gekregen op schijf, maar daar moeten we eerst nog een houder voor regelen voor we dat kunnen aflezenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is ook ff wennen in het begin als je echt geld gaat verdienen en zo.. maar helaas went het ook snel![]()
Zou het samenhangen met de naam?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een trainingsbroek bij de Scapino gekocht, nu staat niets me meer in de weg om te gaan hardlopen. Ze hadden daar overigens 5XLMaar mijn probleem zijn mijn olifantenpoten en de bovenbeenwijdte van XL en 5XL was exact hetzelfde
Alleen kon er in de 5XL idd 5x meer Saskia qua buik
Handig voor zwangeren.
Het is niet zo romantisch als het lijkt... Er gaan miljarden om in de business, elke launch MOET een succes zijn. Daarom wordt elke nieuwe geur getest en getest door focus groups, met als resultaat dat elke artistieke kwaliteit of elk uniek tintje uit een geur geperst wordt, zodat een zo groot mogelijke groep de geur lekker gaat vinden. Spendeer daarnaast nog een paar miljoen aan een mooie marketingcampagne, een kerstmis aanbieding, en je hebt je geur.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, zou het geen droombaan voor je zijn om nieuwe geuren te ontwikkelen bij Ralph Lauren oid?
Dit zijn nou leuke reclamesquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fan fokking tastische reclameHet heeft alles in zich: humor, sex, mannelijke bewijsdrang naar vrouwen toe. Goeie van P&G.
Ik werd niet goed geregiseerd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer, je duwt *door* de toren van Pizza heen![]()
Nee hoor, alleen bandje even los van de tankini.quote:EeepNaakte bloes op de foto.
![]()
Ja, was inderdaad leuk werkje met di Mama die een oogje op mij had. Maar ik val (nog) niet op vrouwen van boven de 60.quote:Wat leuk dat dat kon, zelf pasta maken
Ja, staat ook op 1 van de top-10 van bezienswaardigheden van Umbrië. Er indrukwekkend gebouw.quote:Die gestreepte cathedraal heeft wel een mooie façade zeg
Ik wil er zo eentje kopen, maar in Nederland moet je daarvoor een motorrijbewijs hebben.quote:Die vespa's
De geur en de smaak is zo uniek dat je die niet echt kunt omschrijven of kunt vergekijken met andere zaken.quote:Wat zit er verder in dat pannetje met ei? En waarom in een pannetje?Oh wacht, truffel.
Is dat lekker? Waar smaakt het naar? Volgens mij heb ik dat hier in de SC wel eens vaker gevraagd, maar was het nogal moeilijk te omschrijven.
Leuke buikjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Kwam nog een leuke foto van de generale voor de show van juni tegen
(als jullie geen foto's meer willen zien moeten jullie het zeggen)
Zwaarddans van de showgroep, ziet er lening en gevaarlijk uit
[ afbeelding ]
TNG niet hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zooo lang niet meer gezien!! P heeft het een keer voor me mee gebracht toen hij kwam logeren. Heb ook TNG gekregen op schijf, maar daar moeten we eerst nog een houder voor regelen voor we dat kunnen aflezenTNG vind ik het aller tofste..
Oh shoot.. nah ja, Voyager is ook heel ergquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TNG niet hoorVoyager
TNG heb ik nooit gedownload. Moet ik nog een keer doen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh shoot.. nah ja, Voyager is ook heel erg![]()
Maar vanaaf eerst DS9
Jullie zaten te twijfelen over de lange of korte reis toch? Dit was de korte? Volgens mij wel een goede keuze gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef golfer het volgende:
Ik wil er zo eentje kopen, maar in Nederland moet je daarvoor een motorrijbewijs hebben.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net 1.5 uur door Delft gesjokt in een laag tempo en daarmee 480 kcal verbrandDat had ik niet verwacht
Ik weet niet hoelang die andere wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie zaten te twijfelen over de lange of korte reis toch? Dit was de korte? Volgens mij wel een goede keuze gemaakt
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga weer lekker zwemmen op dinsdag & fietsen naar koor aankomende week
wat hebben ze allemaal mooi lang haarquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Kwam nog een leuke foto van de generale voor de show van juni tegen
(als jullie geen foto's meer willen zien moeten jullie het zeggen)
Zwaarddans van de showgroep, ziet er lening en gevaarlijk uit
[ afbeelding ]
Is het toch minder geworden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net 1.5 uur door Delft gesjokt in een laag tempo en daarmee 480 kcal verbrandDat had ik niet verwacht
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat hebben ze allemaal mooi lang haar
een van de vele redenen waarom ik niet buikdansquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja
Sowieso zijn ze allemaal veelste mooimaar dat is ook wel het zelfvertrouwen wat je moet uitstralen bij deze soort dans
Ja. Iets. Ik heb de tool wat uit laten rekenen en het GPS-conversietooltje kwam met een lager aantal uit. Dus dat lagere maar gepaktquote:
Dun haar is niet erg, als je het maar veel hebt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een van de vele redenen waarom ik niet buikdansmaar jemig, ik vind lang haar zó mooi
ben daar zó jaloers op! Als ik dat zou laten groeien dan zou 't er niet uitzien..
ontzettend dun haar heb ik en nou ja, geen succesverhaal. Maar Isabeau bijvoorbeeld, die heeft ook zulk prachtig haar
![]()
Nog steeds een mooi getalquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Iets. Ik heb de tool wat uit laten rekenen en het GPS-conversietooltje kwam met een lager aantal uit. Dus dat lagere maar gepaktNiet te optimistisch rekenen
heb het nu 'kort' (na kappersbezoek valt 't net op/over m'n schouders) en dat is volume-technisch wel het beste. Zodra het langer wordt is het sliertig en valt het ontzettend lelijk, dan hangt het gewoon naar beneden als een lusteloze hangplantquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dun haar is niet erg, als je het maar veel hebt?
En Isabeau's haar ziet er op foto's altijd wel erg mooi uitverder kan ik er niet over oordleen
En dat zelfvertrouwen kan je ook juist leren door deze dansen he
Maar het haar zoals deze voorste wil ik ook echt
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/lievek66.jpg
WAKKER BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier heel hard in slaap te kukelen
Helpen mijn foto's van buikdanseressen niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier heel hard in slaap te kukelen
Ziet er tof uit!quote:
Is ie geestelijk nog wel bij zodat je met hem kan praten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef borisz het volgende:
Net terug van opa wordt maandag 83. Die is hard achteruit gegaan afgelopen jaar.
50 per? Dag? 2 dagen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Moeders is ook nog steeds op het level van rond haar verjaardag vorige maand, zit nog steeds op 50 morfinepleister en 'ze mag niet mopperen' zegt ze zelf.
Ze is ook alweer een keertje naar haar koor gegaan en naar een musical
Donker haar lijkt altijd voller dan blond haarquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
heb het nu 'kort' (na kappersbezoek valt 't net op/over m'n schouders) en dat is volume-technisch wel het beste. Zodra het langer wordt is het sliertig en valt het ontzettend lelijk, dan hangt het gewoon naar beneden als een lusteloze hangplant![]()
En tenzij écht mooi vol, vind ik lang haar altijd beter bij brunettes passen, maar da's persoonlijke smaak
Ik vind die site wel oké, heb ze in mijn favorieten staanquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
Als ik het zelf maak doe ik het volgens dit recept.
Is het ookquote:
Die klacht heb ik ook al bij medestudenten gehoord maar ikzelf heb er geen last vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Sarabi: heb jij ook problemen met de nieuwe versie van blackboard? Dat hij je soms gewoon NIET inlogt?zó naar.. moet ik 15 keer inloggen voordat hij 'm pakt, soms..
en wachtwoord en inlog zijn gewoon opgeslagendus 'verkeerd' is 't niet...
heb al van meer mensen die klacht gehoord overigens, maar sommigen hebben er ook juist geen last van..
Bedanktquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WAKKER BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Appeltaartquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
ok, appelcake of appeltaart?
voor morgen dus![]()
gebruik je FireFox, Chrome of gewoon IE? Wellicht ligt 't dan daaraan ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die klacht heb ik ook al bij medestudenten gehoord maar ikzelf heb er geen last van
geen enkel probleemquote:
dat was het originele plan, maar begon toch te twijfelenquote:
receptje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoewel....appelcake ook wel lekker is hoorOf appelkaneelrozijnenmuffins
Hij weer niet meer hoe wij heten, vorig jaar nog wel. En hij vraagt iedere keer hetzelfdequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Is ie geestelijk nog wel bij zodat je met hem kan praten?
Moeders is ook nog steeds op het level van rond haar verjaardag vorige maand, zit nog steeds op 50 morfinepleister en 'ze mag niet mopperen' zegt ze zelf.
Ze is ook alweer een keertje naar haar koor gegaan en naar een musical
Droge ingredienten:quote:
Hmmm...da's minderquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij weer niet meer hoe wij heten, vorig jaar nog wel. En hij vraagt iedere keer hetzelfde. Hoe gaat het met je studie/ etc etc.
Ja goed!quote:
Layquote:
Hey youquote:
vermist?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja goed!Je werd al ge/vermist
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lay![]()
We leven allemaal nog hoor
En hoe gaat-ie met jou?
Oh oh wat zuurquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
'vroeger', toen ik nog jong was! had ik gigantisch dik haar
tot mijn kapster het verpest heeft met bleekspul dat ze er te lang in heeft laten zitten. Was net een kankerpatient na een zware chemo toen ze het uitspoelde... sindsdien is 't nooit meer goedgekomen
Ik neem aan op jouw aanwijzingen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
leuk was anders, frustrerender vind ik dat mijn ouders hun haar nog steeds door haar laten doen.
Bij mij(n haar) mag ze niet meer in de buurt komen
zo heeft ze eerder ooit een keer mijn haar echt KORT KORT geknipt
'het mocht wel iets korter' dus het ging van ruim over m'n schouders tot jongetjes-kortquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan op jouw aanwijzingen?
Ik vind sowieso dat kapsters maar iets te graag de schaar hanteren. Kijk maar eens in de gemiddelde kapsalon, al die meiden hebben kort haar. Bleh. Je ziet zelden een kapster met mooi lang haar!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
'het mocht wel iets korter' dus het ging van ruim over m'n schouders tot jongetjes-kortfail
jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat kapsters maar iets te graag de schaar hanteren. Kijk maar eens in de gemiddelde kapsalon, al die meiden hebben kort haar. Bleh. Je ziet zelden een kapster met mooi lang haar!
De magie van de Italiaanse keuken; met simpele en goede ingredienten tover je zo iets goddelijksquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
Rucola, veldsla, pijnboompitten, pardano, olijfolie en balsamico-azijn is best wel een goddelijke combo
je kent me toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh zo herkenbaar! (behalve bruidskapsels en wondjes) Maar meestal kom ik erg ontevreden bij de kapper vandaan. Behalve toen ik het dus hoogblond had laten verven en daar was de kapper het zelf eigenlijk niet zo mee eens
Heb het toen ook niet laten knippen, alleen laten verven. Maar jij hebt toch van jezelf best leuk haar? Of moet je daar heel veel moeite voor doen of zo? Het zit altijd zo lekker eigenwijs en speels en toch heel vrouwelijk.
Ja echt vervelendquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat kapsters maar iets te graag de schaar hanteren. Kijk maar eens in de gemiddelde kapsalon, al die meiden hebben kort haar. Bleh. Je ziet zelden een kapster met mooi lang haar!
Ja maar na 7 jaar ken ik dit nu ook wel weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 't donker latendonker
Blondquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
wat is je oorspronkelijke kleur dan? Ook bruin? of blond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind bij jou het donkere echt heel mooi staan in vergelijking met het lichtere, vooral omdat 't lang ismaar als je terug wilt, is er uiteindelijk niet echt een makkelijker weg dan uit laten groeien, en 'onder begeleiding' van een goede kapper met de kennis voor goede tussentijdse spoelingen ofzo moet 't wel goed komen denk ik, maargoed ik was te krenterig om daar na dat foutje van die kapster nog geld aan te besteden omdat ik er toen ook echt geen hoop meer in had dat 't nog goed ging komen
!
Ja doei.
Binnenkort zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. heb net de bestelling voor het Schotland-fotoalbum de deur uit gedaan.. spannend
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
highlights kan je dan doen, maar uiteindelijk heb ik zelf maar gekozen (na dus die chemo-actie) om het uit te laten groeien (had het rood/roodbruin)vooral die goede begeleiding is belangrijk en beetje bij beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind bij jou het donkere echt heel mooi staan in vergelijking met het lichtere, vooral omdat 't lang ismaar als je terug wilt, is er uiteindelijk niet echt een makkelijker weg dan uit laten groeien, en 'onder begeleiding' van een goede kapper met de kennis voor goede tussentijdse spoelingen ofzo moet 't wel goed komen denk ik, maargoed ik was te krenterig om daar na dat foutje van die kapster nog geld aan te besteden omdat ik er toen ook echt geen hoop meer in had dat 't nog goed ging komen
!
het is niet meteen helemaal blond, ongeveer 1/4 is nu lichter bruin en zo gaan we steeds verder
en ik moet zeggen dat ik denk dat donker ook het mooiste is, maar wil het gewoon graag even weer zien en dan echt beslissen
merk nu dat het deel dat nu behandeld is nog steeds gezond is dus dat zit gelukkig goed, anders ging ik ook niet verder
Altijd spannendquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. heb net de bestelling voor het Schotland-fotoalbum de deur uit gedaan.. spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb het uiteindelijk én afgeknipt, én uit laten groeien. Daar ben ik zo'n 4 jaar mee bezig geweest en nu heb ik dus mijn eigen kleur weer terug. Ik heb het vanaf mijn 14e geverfd dus ik was erg benieuwd wat er onderuit zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die kans krijgt: meteen doen!! Is echt zoooooo de moeite waard als je van ruige natuur en Keltische invloeden houdtquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd spannend
Als ik jullie zo allemaal hoor moet ik volgens mij ook een keertje naar Schotland
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb het ook heel donker gehad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik heb het ook heel donker gehad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb het uiteindelijk én afgeknipt, én uit laten groeien. Daar ben ik zo'n 4 jaar mee bezig geweest en nu heb ik dus mijn eigen kleur weer terug. Ik heb het vanaf mijn 14e geverfd dus ik was erg benieuwd wat er onderuit zou komen
Hey jij bent ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had sinds mijn 15e ook mijn haar geverfd en ik had geen flauw idee meer wat mijn eigen kleur was
Dat donkere bij jou stond ook erg mooi om eerlijk te zijn
Heel heel stiekem vond ik dit nog het mooistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier ziet het er wel heel dik uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hmm, de oorspronkelijke BOB heeft zich ziekgemeld voor het feestje waar ik vanavond naar toe ga. Lijkt er nu op dat ik morgen gegarandeerd katerloos wakker ga worden."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Da's balenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, de oorspronkelijke BOB heeft zich ziekgemeld voor het feestje waar ik vanavond naar toe ga. Lijkt er nu op dat ik morgen gegarandeerd katerloos wakker ga worden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ja en ook een beetje nee. Het is wel zo'n bijeenkomst waar de kans op flinke bierconsumptie aanwezig is, dus ik denk dat ik het morgen helemaal niet erg vindquote:
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Zonder kater is ook leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef TAV74 het volgende:
Ja en ook een beetje nee. Het is wel zo'n bijeenkomst waar de kans op flinke bierconsumptie aanwezig is, dus ik denk dat ik het morgen helemaal niet erg vind![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb het ook heel donker gehad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb het uiteindelijk én afgeknipt, én uit laten groeien. Daar ben ik zo'n 4 jaar mee bezig geweest en nu heb ik dus mijn eigen kleur weer terug. Ik heb het vanaf mijn 14e geverfd dus ik was erg benieuwd wat er onderuit zou komen
Beide mooi maar je eigen kleur is helemaal mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En keltische invloeden houd ik zeker van![]()
![]()
Zo, 4 pasfoto's gemaakt, nu ff hi-res inscannen zodat ik dat voorlopig niet meer hoef.
Camera op het statiefje was een Nikon P5000 point n shooter, en okee er was wel enig flitserspul aanwezig, maar niet dat je zegt van: wow flinke investering.Anyway, binnen 2 minuten stond ik weer buiten, 11 EUR
lichter.
Confidence through competence![]()
Das ook nog best duurquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 4 pasfoto's gemaakt, nu ff hi-res inscannen zodat ik dat voorlopig niet meer hoef.
Camera op het statiefje was een Nikon P5000 point n shooter, en okee er was wel enig flitserspul aanwezig, maar niet dat je zegt van: wow flinke investering.Anyway, binnen 2 minuten stond ik weer buiten, 11 EUR
lichter.
![]()
Ik heb een subtiel koppijntjeTeveel frisse lucht denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Water drinken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een subtiel koppijntjeTeveel frisse lucht denk ik
Vakantiestress
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
ja, pasfoto's zijn fakking duur... al waren die van mij 'maar' 10 euroen ik sta er op als een verwaaide crimineel
Ja doei.![]()
Vroegah waren ze 7 gulden 50
Water drinken ga ik zo even doen jaquote:Met twee paracetamolletjes. Kan ff niet hebben dat dit erger wordt.
Vroeger hadden we geen internetquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vroeger kon je voor 10 cent een ijsje halen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Vroeger is doodquote:
Vroeger. Toen de Batavieren nog tegen de Batavijven vochten.quote:
Toen je Koe nog met een korte oe schreef.
Toen seks nog vies was, en de condooms gebreid werden.
Toen de wereld nog zwart/wit was.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey jij bent ik!Ik had sinds mijn 15e ook mijn haar geverfd en ik had geen flauw idee meer wat mijn eigen kleur was
Dat donkere bij jou stond ook erg mooi om eerlijk te zijn
Heel heel stiekem vond ik dit nog het mooistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier ziet het er wel heel dik uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo rood ben ik ook begonnen. Daarna steeds meer naar rood-zwart..
![]()
Zwart was bij mij overigens een erg verkeerde keuzequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo rood ben ik ook begonnen. Daarna steeds meer naar rood-zwart..
Helemaal zwart heb ik idd ook nooit aangedurfd..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zwart was bij mij overigens een erg verkeerde keuze
![]()
![]()
Dit was toen mijn haar voor het eerst kort was geknipt.. hier vind ik mezelf er stiekem het leukste uit zien (ook qua maat en zo, zat hier op een mooie 40), maar ik ga het toch niet meer verven.. wat een gedoe was dat toch altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en zo mooi heeft het ook nooit meer gezeten helaas![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je niet naar blond?
@Sun zo te zien kan jij alles hebben
Blonde highlites ja
Het kan leuk zijn......maar niet zoals op die fotoquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blonde highlites ja![]()
![]()
Ehm.. nee hoor!! In tegendeel: heel veel kleuren maken me ziekelijk bleek. Nu heb ik wel het voordeel van een 'gezonde blos' (rooie kopquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je niet naar blond?
@Sun zo te zien kan jij alles hebben
) maar té blond en té donker gaat echt niet goed.. En peper en zout kleur is ook niet tof.. Heb inmiddels gelukkig van mezelf wat goudtinten in mijn haar zodat het niet te flets wordt..
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit was toen mijn haar voor het eerst kort was geknipt.. hier vind ik mezelf er stiekem het leukste uit zien (ook qua maat en zo, zat hier op een mooie 40), maar ik ga het toch niet meer verven.. wat een gedoe was dat toch altijd.Zwart kleedt slank af zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en zo mooi heeft het ook nooit meer gezeten helaas![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit was toen mijn haar voor het eerst kort was geknipt.. hier vind ik mezelf er stiekem het leukste uit zien (ook qua maat en zo, zat hier op een mooie 40), maar ik ga het toch niet meer verven.. wat een gedoe was dat toch altijd.Oh wat een mooie kleur en de lengte en zo staat je ook heel erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en zo mooi heeft het ook nooit meer gezeten helaas![]()
Ja, die lengte heb ik nu weer/nog (tussendoor heeft ze het een keer te kort geknipt) alleen zo mooi glanzend en krullerig lukt me lang niet altijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat een mooie kleur en de lengte en zo staat je ook heel erg goed
![]()
![]()
Volgens mij overdrijf je een paar kiloquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was daar ook nog wel minstens 7 kilo lichter dan nu Steer
gevoelsmatig nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je een paar kilo
![]()
![]()
Ik kwam weer langs mijn "30 kilo lichter dan nu" foto's. Word je ook niet vrolijk van, Sun
Pics!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam weer langs mijn "30 kilo lichter dan nu" foto's. Word je ook niet vrolijk van, Sun
*hugs*quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam weer langs mijn "30 kilo lichter dan nu" foto's. Word je ook niet vrolijk van, Sun![]()
jij bent ongeacht kilo's meer of minder gewoon een gheyl aantrekkelijk wijf Isa, no worriesquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja doei.![]()
Ja, dat zegt Ross nou ook, maar ik ben er nog niet echt van overtuigdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
jij bent ongeacht kilo's meer of minder gewoon een gheyl aantrekkelijk wijf Isa, no worries
Ik ben het met MoBlo eensquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat zegt Ross nou ook, maar ik ben er nog niet echt van overtuigd
En ik heb je 30 kg lichter én nu in je nakie gezien. Ik zeg: weinig mis mee
![]()
![]()
quote:(pyjamabroek
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....hij zit nu wat te strak. Not kidding."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
En dan heb ik nog een foto in bikini(die ik nog nooit aan heb gehad, behalve voor die foto
)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(pyjamabroek
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....hij zit nu wat te strak. Not kidding.
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
jij bent ongeacht kilo's meer of minder gewoon een gheyl aantrekkelijk wijf Isa, no worries
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ohh dat soort bikini's ken ik welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef Isabeau het volgende:
En dan heb ik nog een foto in bikini(die ik nog nooit aan heb gehad, behalve voor die foto
)
Die ik dus echt niet meer pas nu![]()
Hey. Dat is uit mijn jeugd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Vroeger. Toen de Batavieren nog tegen de Batavijven vochten.
Toen je Koe nog met een korte oe schreef.
Toen seks nog vies was, en de condooms gebreid werden.
Toen de wereld nog zwart/wit was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Als de spaghetti klaar is gaat ie weer weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Isabeau op 18-09-2010 18:57:48 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zo beter?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Als de spaghetti klaar is gaat ie weer weg:ZO wat kijk jij gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Isabeau op 18-09-2010 18:58:26 ]![]()
Het is mijn: durf eens wat te zeggen van mijn nieuwe bikini-lookquote:
Wij gaan hapje uit eten.![]()
Tot straks.
Beetje van beidequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hou je je adem daar ook nog eens in of was je buik echt zo strak![]()
Ik had amper meer een buikje
Maar nog steeds olifantenpoten
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef golfer het volgende:
Tot straks.(verslagje?
)
Eetzequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef golfer het volgende:
Tot straks.
Nou, zo'n zelfverzekerde blik idd, ik mis de windgeneratorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Het is mijn: durf eens wat te zeggen van mijn nieuwe bikini-look
Inge de Bruin 2![]()
![]()
Kijk, zelfde buik (bijna geen tieten meer) en Ross zegt: you may look slimmer, but you look miserable...no thank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Eetze jullie
En Isa inderdaad, je kijkt wel gevaarlijk daarWaarom heb je je bikini nooit aan?
En jij veranderd qua aantrekkelijkheid idd opvallend weinig met de kilo's mee. Raar eigenlijk... Een andere vriendin van mij is héél slank, maar die is met 5 KG erbij al een stuk minder aantrekkelijk![]()
![]()
Miserable ben ik 't niet mee eens, je kijkt niet zo vrolijk maar dat zegt ansich niets. Een foto blijft maar een momentopname tenslottequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, zelfde buik (bijna geen tieten meer) en Ross zegt: you may look slimmer, but you look miserable...no thank you.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef freecell het volgende:
Leander kijkt met me mee: Heeeeeey! Sassia!![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef freecell het volgende:
Leander kijkt met me mee: Heeeeeey! Sassia!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, zelfde buik (bijna geen tieten meer) en Ross zegt: you may look slimmer, but you look miserable...no thank you.Ja maar je was toch ook miserabel daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat de bikini niet meer past inmiddelsquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
En Isa inderdaad, je kijkt wel gevaarlijk daarWaarom heb je je bikini nooit aan?
En jij veranderd qua aantrekkelijkheid idd opvallend weinig met de kilo's mee. Raar eigenlijk... Een andere vriendin van mij is héél slank, maar die is met 5 KG erbij al een stuk minder aantrekkelijk
En wat je zegt, dat zeiden MoBlo, golfer en ik ook alConclusie: Isa is een lekker wijf
![]()
![]()
ff het oud papier uitruimen in het washok. Kunnen dan mooi m'n spulletjes in gaan staan die ik niet ga meenemen in de verhuizing. Als huisoudste duld ik geen tegenspraak van huisgenoten![]()
Nouja zeg, alsof Isa alleeeeen maar misérable is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar je was toch ook miserabel daar?
*smelt*quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef freecell het volgende:
Leander kijkt met me mee: Heeeeeey! Sassia!
Wanneer doe je weer es een foto, FC, van jemannen
?
![]()
Sorry, moet even op wow om Ross te helpen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja zeg, alsof Isa alleeeeen maar misérable is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
Ik zal ff zoekenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*smelt*
Wanneer doe je weer es een foto, FC, van jemannen
?
Heb vast wel wat....
En de als ik, neem een BurkiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Als de spaghetti klaar is gaat ie weer weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey!! Ik was eten..
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, zelfde buik (bijna geen tieten meer) en Ross zegt: you may look slimmer, but you look miserable...no thank you.Oef.. geloof dat ik het met Ross eens moet zijn.. Mager/dun zijn betekent lang niet altijd er goed, gelukkig en gezond uit zien. Daarom wil ik echt niet veel dunner dan maat 40 worden eigenlijk! Toen ik maat 34-36 had was ik dood ziek en ongelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb mijn oude zadel trouwens weer op m'n fietsIk had een heel mooi nieuw lederen Brooks-zadel, maar die was ZO hard... En nu met dat oude zadel ben ik weer helemaal
Hij zit echt heerlijk
Dus ik stelde net aan kaas voor een rondje te gaan fietsen samen morgen... Wil die luiwammes dat geeneens
![]()
![]()
Hmm wat zal ik nou vanavond eten? Andijviestamp met vers gedraaide gehaktballen of turkse pizza met feta en dadels? Of patat en een kroket? Ik kan niet kiezen en ik moet nog beginnen met koken![]()
![]()
Yup. De laatste keer dat ik slank was, wilde ik ook liever ophouden met bestaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef.. geloof dat ik het met Ross eens moet zijn.. Mager/dun zijn betekent lang niet altijd er goed, gelukkig en gezond uit zien. Daarom wil ik echt niet veel dunner dan maat 40 worden eigenlijk! Toen ik maat 34-36 had was ik dood ziek en ongelukkig
![]()
ooh, eindelijk, wat fijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb mijn oude zadel trouwens weer op m'n fietsIk had een heel mooi nieuw lederen Brooks-zadel, maar die was ZO hard... En nu met dat oude zadel ben ik weer helemaal
Hij zit echt heerlijk
Dus ik stelde net aan kaas voor een rondje te gaan fietsen samen morgen... Wil die luiwammes dat geeneens
![]()
En Kaas houdt denk ik niet van fietsen
En de keer daarvóór, ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Yup. De laatste keer dat ik slank was, wilde ik ook liever ophouden met bestaan.
![]()
![]()
Wat een keuzequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Windigo het volgende:
Hmm wat zal ik nou vanavond eten? Andijviestamp met vers gedraaide gehaktballen of turkse pizza met feta en dadels? Of patat en een kroket? Ik kan niet kiezen en ik moet nog beginnen met koken
en wat een luxe
![]()
![]()
Nou, wat zeg jij dan? Ik weet het nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een keuzeen wat een luxe
![]()
![]()
Ik wordt al moe als ik er aan denkquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
ooh, eindelijk, wat fijn![]()
En Kaas houdt denk ik niet van fietsen
![]()
![]()
Ik ben ook wel slank geweest zonder depressie, maar dat was in mijn tienerjaren toen ik nog in de groei wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Yup. De laatste keer dat ik slank was, wilde ik ook liever ophouden met bestaan.
![]()
Nja is niet helemaal waar. Toen ik net met Thijs was, was ik ook erg slank en tegelijkertijd gelukkig, al was het wel een zware periode. Ik ben toen als postbezorgster aan het werk geweest en toen vlogen de kilo's er van af.Ideale baan was dat
![]()
![]()
![]()
Als ik jou was, zou ik voor de andijviestamp (als je snel leest, staat er andijvies-tampquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Windigo het volgende:
Hmm wat zal ik nou vanavond eten? Andijviestamp met vers gedraaide gehaktballen of turkse pizza met feta en dadels? Of patat en een kroket? Ik kan niet kiezen en ik moet nog beginnen met koken
) gaan. Maar ik heb tot nu toe geen dadel gegeten waarvan ik 'Ja, lekker!' dacht. En patat en kroket is zo... Onculinair
![]()
![]()
Ik zou voor de andijviestamp met versgedraaide ballen gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Windigo het volgende:
Nou, wat zeg jij dan? Ik weet het niet
![]()
![]()
Haha ja patat en kroket is zeker onculinairquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik voor de andijviestamp (als je snel leest, staat er andijvies-tamp) gaan. Maar ik heb tot nu toe geen dadel gegeven waarvan ik 'Ja, lekker!' dacht. En patat en kroket is zo... Onculinair
En dadels vind ik heerlijk, maar ik moet inderdaad maar niet zo lui zijn. Andijvie-stamp it is
![]()
bedankt voor de motivatie, ik ga nu koken
![]()
![]()
Andijvies-tampquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef Windigo het volgende:
Haha ja patat en kroket is zeker onculinairEn dadels vind ik heerlijk, maar ik moet inderdaad maar niet zo lui zijn. Andijvie-stamp it is
![]()
bedankt voor de motivatie, ik ga nu koken
Rauwe andijvie, neem ik aan? Met uitgebakken spekkies erin?
![]()
Ik houd van pannenkoeken. Heerlijk met spek of met kaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik houd wel van dadels hoor, heerlijk met spek of met kaas
![]()
![]()
Ik ga ook voor de andijviestamppot
Eigenlijk lijkt het me best leuk om zo'n soort fysiek uitdagende baan te nemen, net als kaas bijvoorbeeld. Maar dat vind ik dan weer zonde van alle tranen, teleurstellingen en onzekerheden die ik overwonnen heb tijdens m'n studie. 'Nee, Marjolein. Je bent niet geschikt om in de zorg te werken. Misschien moet je een andere studie gaan doen.'quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook wel slank geweest zonder depressie, maar dat was in mijn tienerjaren toen ik nog in de groei was![]()
Nja is niet helemaal waar. Toen ik net met Thijs was, was ik ook erg slank en tegelijkertijd gelukkig, al was het wel een zware periode. Ik ben toen als postbezorgster aan het werk geweest en toen vlogen de kilo's er van af.Ideale baan was dat
![]()
Oh, en ik ben een vreselijk lui a-sportief mietje![]()
![]()
Ik ook.. maar ik was wel de snelste postbezorger die tnt Haarlem hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben een vreselijk lui a-sportief mietje
en mijn chef baalde enorm dat ik ging stoppen toen ik moest afstuderen
![]()
![]()
Wel een leuke bijbaan zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook.. maar ik was wel de snelste postbezorger die tnt Haarlem haden mijn chef baalde enorm dat ik ging stoppen toen ik moest afstuderen
Heerlijk, als iemand baalt dat je moet stoppen met je bijbaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook.. maar ik was wel de snelste postbezorger die tnt Haarlem haden mijn chef baalde enorm dat ik ging stoppen toen ik moest afstuderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja was ideaal! Ik liep op maandag en dinsdag vrijwillig stage om 'er in te blijven' tot ik aan mijn LIO kon beginnen (had studieachterstand maar hoefde verder geen lessen meer te volgen). De andere drie dagen werkte ik 4 uur per dag (officieel) bij de tnt. Maar meestal was ik in 3 uur wel klaar.. dus kreeg 1 uur voor niets uitbetaaldquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja was ideaal! Ik liep op maandag en dinsdag vrijwillig stage om 'er in te blijven' tot ik aan mijn LIO kon beginnen (had studieachterstand maar hoefde verder geen lessen meer te volgen). De andere drie dagen werkte ik 4 uur per dag (officieel) bij de tnt. Maar meestal was ik in 3 uur wel klaar.. dus kreeg 1 uur voor niets uitbetaalddat is wel lekker zeg haha! Of gewoon 3 uur erg goed betaald krijgen voor een postbesteller
O Lein, mij ook! Tot nu toe zijn ze altijd vrij blij óf neutraal geweest dat ik weg was
Ik heb er wel eens over nagedacht. Postbezorgen... Eén kind mee op je rug kan best, maar 2....
En toen ik slank was, voelde ik me lekker in mijn vel, was ik redelijk gelukkig en voelde ik me heel sexy.![]()
![]()
Ja, echt een vetpot is het niet, dus deed ik het gewoon zo snel mogelijk. Daarnaast beschouwde ik het als een sportschool waar ik geld op toe kreegquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat is wel lekker zeg haha! Of gewoon 3 uur erg goed betaald krijgen voor een postbesteller
![]()
Fietsen, lopen, tillen.. full workout!
![]()
![]()
Ja dat was vroeger zo bij de PTT nu ook niet meer hoor, ik heb er ook gewerkt (heel eventjes, maar 't beviel me niet zo)quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja was ideaal! Ik liep op maandag en dinsdag vrijwillig stage om 'er in te blijven' tot ik aan mijn LIO kon beginnen (had studieachterstand maar hoefde verder geen lessen meer te volgen). De andere drie dagen werkte ik 4 uur per dag (officieel) bij de tnt. Maar meestal was ik in 3 uur wel klaar.. dus kreeg 1 uur voor niets uitbetaald
![]()
![]()
Ja toen was het idd nog PTT TPG..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo bij de PTT nu ook niet meer hoor, ik heb er ook gewerkt (heel eventjes, maar 't beviel me niet zo)
Ik had nog gewoon de ouderwetse gestreepte truitjes aan
![]()
![]()
Jup, en heb de feta (was nog over) door de pittige gehaktballetjes gedraaidquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Andijvies-tampRauwe andijvie, neem ik aan? Met uitgebakken spekkies erin?
![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, en heb de feta (was nog over) door de pittige gehaktballetjes gedraaid![]()
![]()
Hier vanavond brood met ragout verder risolles & frikadellen. Was erg lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Kipfiletjes met mosterd en brie uit de oven, plus frietjes, plus slaquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt lekker Windigo
Hier was de vis-soufflé uitermate goed gelukt weer![]()
Best binnen te houden
![]()
![]()
Ooh geheel niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kipfiletjes met mosterd en brie uit de oven, plus frietjes, plus slaBest binnen te houden
![]()
laptop wordt aangesloten aan de tv, kan ik zo lekker DS9 kijken
![]()
![]()
Soufflé? Knap hoor!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt lekker Windigo
Hier was de vis-soufflé uitermate goed gelukt weer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
hmm, volgens mij is Sasha de Boer ook slanker geworden![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kipfiletjes met mosterd en brie uit de oven, plus frietjes, plus slaBest binnen te houden
![]()
![]()
En een no-brainer. De oven op standje 4, kip in alu-bakje van de slagert erin, ovenfrietjes erbij. Sla op een bordje met wat tomaat, rode ui en zwarte olijven. Honing, balsamico, olie, zout en peper mengen en eten maarquote:Met natuurlijk Hellmann's mayo. kaas en ik hebben onderzocht welke supermarkt mayo we lekkerst vinden. Hellmann's op 1, D&L citroenmayo op 2
![]()
![]()
Jullie mogen mijn pot Hellmans hebben, ik heb m 1 keer gebruikt en vind m eigenlijk alleen lekker op sandwiches. Voor mij is Yofresh 1 (jeugdsentimentquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En een no-brainer. De oven op standje 4, kip in alu-bakje van de slagert erin, ovenfrietjes erbij. Sla op een bordje met wat tomaat, rode ui en zwarte olijven. Honing, balsamico, olie, zout en peper mengen en eten maarMet natuurlijk Hellmann's mayo. kaas en ik hebben onderzocht welke supermarkt mayo we lekkerst vinden. Hellmann's op 1, D&L citroenmayo op 2
) en no 2 D & L citroenmayo, die is trouwens écht lekker.
![]()
Boing boingquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef borisz het volgende:
Die beelden van de oktoberfestenAltijd leuk om te zien
In het begin vond ik het vies, die blubberige mayoquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Windigo het volgende:
Jullie mogen mijn pot Hellmans hebben, ik heb m 1 keer gebruikt en vind m eigenlijk alleen lekker op sandwiches. Voor mij is Yofresh 1 (jeugdsentiment) en no 2 D & L citroenmayo, die is trouwens écht lekker.
maar de smaak is prima. Yofresh vind ik echt niet ok
Mijn oma smeert dat altijd op brood als ze iets hartigs als beleg heeft (ei, kaas, vleeswaren e.d.
). Kan jij trouwens mayo maken? Ik heb het 1 keer geprobeerd en het was een rámp
![]()
![]()
Ik kan het, heb het op de koksopleiding geleerd (die heb ik overigens niet afgemaakt omdat ik de stress in de keuken niet aan kon). En dan op de ouderwetse manier, kloppen tot je arm er afvalt. Nog nooit zulke lekkere mayo geproefd, maar véél te lui om het te makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In het begin vond ik het vies, die blubberige mayomaar de smaak is prima. Yofresh vind ik echt niet ok
Mijn oma smeert dat altijd op brood als ze iets hartigs als beleg heeft (ei, kaas, vleeswaren e.d.
). Kan jij trouwens mayo maken? Ik heb het 1 keer geprobeerd en het was een rámp
(Heb geen mixer en geen geld voor een mixer)
Yofresh is ook niet lekker op de boterham, wel op de frietjes, maar ja mijn ouders hadden dat altijd dus t is zegmaar met de paplepel ingegoten.![]()
De goedkoopste van de Blokker is 15 euro. Maar ik ben ook te lui om het zelf te maken, zelfs met een mixerquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
Ik kan het, heb het op de koksopleiding geleerd (die heb ik overigens niet afgemaakt omdat ik de stress in de keuken niet aan kon). En dan op de ouderwetse manier, kloppen tot je arm er afvalt. Nog nooit zulke lekkere mayo geproefd, maar véél te lui om het te maken(Heb geen mixer en geen geld voor een mixer)
![]()
![]()
Calvé mayo is trouwens IMO de beste om eiersalade mee te maken. Als ik eiersalade maak (de laatste tijd is dat bijna nooitquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
Yofresh is ook niet lekker op de boterham, wel op de frietjes, maar ja mijn ouders hadden dat altijd dus t is zegmaar met de paplepel ingegoten.
) is de familie altijd enthousiast
Yofresh lijkt voor mij te veel op frietsaus (wat enorm ev0l is), zo zoetig![]()
![]()
Een van de eerste dingen die ik aanschafte in de keuken van kaas was een mixer. Je kan namelijk geen lemon merengue pie maken zonder mixer. En lemon merengue pie is bijna net zo belangrijk als een goede stoelgangquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
(Heb geen mixer en geen geld voor een mixer)
![]()
![]()
Oh ik vind fritessaus ook niet lekker, maar ik ervaar yofresh als friszuur? Apart, ik vind gewone calvè mayo juist te zoet. Zo zie je hoe smaken kunnen verschillenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Calvé mayo is trouwens IMO de beste om eiersalade mee te maken. Als ik eiersalade maak (de laatste tijd is dat bijna nooit) is de familie altijd enthousiast
Yofresh lijkt voor mij te veel op frietsaus (wat enorm ev0l is), zo zoetig
![]()
Gevulde eieren zijn ook altijd een succes, zo weinig moeite voor veel resultaat. En lekker![]()
![]()
Haha, ik lust geen meringuequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen die ik aanschafte in de keuken van kaas was een mixer. Je kan namelijk geen lemon merengue pie maken zonder mixer. En lemon merengue pie is bijna net zo belangrijk als een goede stoelgang
![]()
![]()
10,- bij de Hema.. prima dingquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De goedkoopste van de Blokker is 15 euro. Maar ik ben ook te lui om het zelf te maken, zelfs met een mixer
![]()
![]()
De structuur, het is net op je piepschuim eet en mn tandhalzen gaan er altijd van pijn doen om een of andere reden. Doen ze verder met niks anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat lust je niet aan merengue?
![]()
Ja meer lemon merengue is anders dan een merengue bodem bij bijv. een pavlova. Bij lemon merengue is het een soort net-gestolde laag op een zoet-zure bodemquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Windigo het volgende:
De structuur, het is net op je piepschuim eet en mn tandhalzen gaan er altijd van pijn doen om een of andere reden. Doen ze verder met niks anders.
Ik snap wat je bedoeld met dat piepschuim idee hoor! Maar niet bij mijn taart.
![]()
Dan wil ik die graag eens proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja meer lemon merengue is anders dan een merengue bodem bij bijv. een pavlova. Bij lemon merengue is het een soort net-gestolde laag op een zoet-zure bodemIk snap wat je bedoeld met dat piepschuim idee hoor! Maar niet bij mijn taart.
![]()
![]()
Ik wil eerst eens key lime pie maken, dat lijkt me ook verukkelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Lemon merenguedat is iets wat ik ook nog een keer moet maken
![]()
![]()
[FOK!-kookboek] Brood & Banketquote:
Je hebt nu een fatsoenlijke oven? Met of zonder grill? Als je geen grill hebt, moet je de laatste bak-fase gewoon op de hoogste temperatuur doen en naast de oven blijven om in de gaten te houden dat ie niet zwart gaat worden.![]()
Ik heb alleen een oven, geen hetelucht of gril functie, maar hij is zeer fatsoenlijk ja. Gewoon goed zelfs, en ik ga t eens proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[FOK!-kookboek] Brood & Banket
Je hebt nu een fatsoenlijke oven? Met of zonder grill? Als je geen grill hebt, moet je de laatste bak-fase gewoon op de hoogste temperatuur doen en naast de oven blijven om in de gaten te houden dat ie niet zwart gaat worden.
Lijkt me namelijk echt lekker, en leuk voor mn klasje
![]()
![]()
Oh ok dat recept is inderdaad iets heel anders dan ik dacht! Klinkt héél lekker Leinquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[FOK!-kookboek] Brood & Banket
Je hebt nu een fatsoenlijke oven? Met of zonder grill? Als je geen grill hebt, moet je de laatste bak-fase gewoon op de hoogste temperatuur doen en naast de oven blijven om in de gaten te houden dat ie niet zwart gaat worden.
![]()
![]()
Op de CUL SC jubileum-meet was het een echte hitquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:01 schreef Windigo het volgende:
Oh ok dat recept is inderdaad iets heel anders dan ik dacht! Klinkt héél lekker Lein
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: