Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, omdat ik niet in de buurt van dat aanrecht ben!
Dus ik heb honger en geen eten
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Wat sun zegt: vocht vasthouden idd. Je bent van t heerlijk warme Italië naar hier teruggekomen... dus je houdt minder vocht vast wrs
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar de winkel, ik ga snert maken dit weekend. Mijn neefje wil snert
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Die is dan ook erg lekker. Snert is alleen vers en goed bereid echt lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen die van mijn schoonmoeder kan ik weg krijgen..
Ik heb het nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Die is dan ook erg lekker. Snert is alleen vers en goed bereid echt lekker.
ooooo lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
Als ik het zelf maak doe ik het volgens dit recept.
Fijn weekend, DEquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, en daarna gaan we weg dus fijne zaterdag allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
*twijfel*
Mr.Mo overhalen om uit eten te gaan of kokenen dan moet ik wat bedenken
![]()
inspiratie vandaag is nul
Hier een soortgelijk dilemma.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
*twijfel*
Mr.Mo overhalen om uit eten te gaan of kokenen dan moet ik wat bedenken
![]()
inspiratie vandaag is nul
ik kan wel even een opkikker gebruiken, even lekker weg een avondjequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier een soortgelijk dilemma.
Boodschappen moeten we straks toch wel doen, maar het einde van onze vakantie kan ook wel even gevierd worden met een etentje ergens.
Schijt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
STOM
Komt er net een onverwachte rekening... Waterschapsbelasting en ik dacht dat ik die in termijnen al had betaald...
Hm.
Dag spaarrekening.
En we gaan weer verder zonder buffer
Kutrekeningen hequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
STOM
Komt er net een onverwachte rekening... Waterschapsbelasting en ik dacht dat ik die in termijnen al had betaald...
Hm.
Dag spaarrekening.
En we gaan weer verder zonder buffer
Ze zijn inderdaad goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fan fokking tastische reclameHet heeft alles in zich: humor, sex, mannelijke bewijsdrang naar vrouwen toe. Goeie van P&G.
Wij gaan ook uit eten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:we gaan uit eten, bij Eetcafé Vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |