Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, omdat ik niet in de buurt van dat aanrecht ben!
Dus ik heb honger en geen eten
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Wat sun zegt: vocht vasthouden idd. Je bent van t heerlijk warme Italië naar hier teruggekomen... dus je houdt minder vocht vast wrs
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar de winkel, ik ga snert maken dit weekend. Mijn neefje wil snert
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Die is dan ook erg lekker. Snert is alleen vers en goed bereid echt lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen die van mijn schoonmoeder kan ik weg krijgen..
Ik heb het nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Die is dan ook erg lekker. Snert is alleen vers en goed bereid echt lekker.
ooooo lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
Als ik het zelf maak doe ik het volgens dit recept.
Fijn weekend, DEquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, en daarna gaan we weg dus fijne zaterdag allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
*twijfel*
Mr.Mo overhalen om uit eten te gaan of kokenen dan moet ik wat bedenken
![]()
inspiratie vandaag is nul
Hier een soortgelijk dilemma.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
*twijfel*
Mr.Mo overhalen om uit eten te gaan of kokenen dan moet ik wat bedenken
![]()
inspiratie vandaag is nul
ik kan wel even een opkikker gebruiken, even lekker weg een avondjequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier een soortgelijk dilemma.
Boodschappen moeten we straks toch wel doen, maar het einde van onze vakantie kan ook wel even gevierd worden met een etentje ergens.
Schijt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
STOM
Komt er net een onverwachte rekening... Waterschapsbelasting en ik dacht dat ik die in termijnen al had betaald...
Hm.
Dag spaarrekening.
En we gaan weer verder zonder buffer
Kutrekeningen hequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
STOM
Komt er net een onverwachte rekening... Waterschapsbelasting en ik dacht dat ik die in termijnen al had betaald...
Hm.
Dag spaarrekening.
En we gaan weer verder zonder buffer
Ze zijn inderdaad goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fan fokking tastische reclameHet heeft alles in zich: humor, sex, mannelijke bewijsdrang naar vrouwen toe. Goeie van P&G.
Wij gaan ook uit eten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:we gaan uit eten, bij Eetcafé Vandaag
Hey, heb jij zitten bespreken terwijl ik bij de kapper wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:52 schreef golfer het volgende:
Wij gaan ook uit eten.
Voor de verandering een keertje in Beverwijk bij Restaurant Westerhout.
Waarom diequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
ziet er ook goed uit!
uit eten gaan is zó fijn..
Ja dat klopt! Er zijn meer vrouwen die dat soort meuk kopen voor mannen dan mannen die het voor zichzelf kopen, althans in de parfumwereld. Dit soort drogisterijdingen zal niet veel anders zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad goed.En mooi marketing-wise op de vrouwelijke kopers van die stinkende rommel gericht.
Sorry hoor, maar toch maar een baan zoeken danquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Wij doen niet zoveel met contant geld... Het meeste pinnen we.
En die 5,- op een zondag is bijna 10% van de weekboodschappen, dus dat ga ik zeker wel merken
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik me nu extreem lui en geldverspillerig voel!
En je hebt toch weer een baan gevonden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, dinsdag telefonisch interview, maargoed, ik hoop dat ik daar door kom en kan beginnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En je hebt toch weer een baan gevonden?
Dan moet het sowieso kunnen
Uiteten gaan is zo heerlijkheb echt genoten donderdag met vriendinnen en gisteren met mijn vriendje
ja, dát wel.. dus het kan ook welquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maar je hebt er voor gespaard toch??
Ik heb een baan inmiddelsquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar toch maar een baan zoeken danBij ons gaat het ook allemaal niet vanzelf, er moet hard voor gewerkt worden.
bedoel het goed
Ik schrok er gisteren wel van dat ik 65 euro voor 2 personen eigenlijk niet meer als duur ziequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, dinsdag telefonisch interview, maargoed, ik hoop dat ik daar door kom en kan beginnen
en heb nog wat connecties aangezwengeld voor wat leuker werk (mams![]()
)
en uit eten gaan vind ik echt geweldig, zou 't liefst elke week gaan, maar ben de laatste jaren zóveel kritischer geworden, waarmee 't eten ook wel écht duurder is geworden zeg maar
[..]
ja, dát wel.. dus het kan ook welmaar 'toch'
och, ik ga lekker om een verrassingsmenu met visgerechten vragen (minder vet) en morgen een gerecht uit Ainsley's Low Fat Meals in Minutes maken
Welnee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zooo lang niet meer gezien!! P heeft het een keer voor me mee gebracht toen hij kwam logeren. Heb ook TNG gekregen op schijf, maar daar moeten we eerst nog een houder voor regelen voor we dat kunnen aflezenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is ook ff wennen in het begin als je echt geld gaat verdienen en zo.. maar helaas went het ook snel![]()
Zou het samenhangen met de naam?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een trainingsbroek bij de Scapino gekocht, nu staat niets me meer in de weg om te gaan hardlopen. Ze hadden daar overigens 5XLMaar mijn probleem zijn mijn olifantenpoten en de bovenbeenwijdte van XL en 5XL was exact hetzelfde
Alleen kon er in de 5XL idd 5x meer Saskia qua buik
Handig voor zwangeren.
Het is niet zo romantisch als het lijkt... Er gaan miljarden om in de business, elke launch MOET een succes zijn. Daarom wordt elke nieuwe geur getest en getest door focus groups, met als resultaat dat elke artistieke kwaliteit of elk uniek tintje uit een geur geperst wordt, zodat een zo groot mogelijke groep de geur lekker gaat vinden. Spendeer daarnaast nog een paar miljoen aan een mooie marketingcampagne, een kerstmis aanbieding, en je hebt je geur.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, zou het geen droombaan voor je zijn om nieuwe geuren te ontwikkelen bij Ralph Lauren oid?
Dit zijn nou leuke reclamesquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een fan fokking tastische reclameHet heeft alles in zich: humor, sex, mannelijke bewijsdrang naar vrouwen toe. Goeie van P&G.
Ik werd niet goed geregiseerd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer, je duwt *door* de toren van Pizza heen![]()
Nee hoor, alleen bandje even los van de tankini.quote:EeepNaakte bloes op de foto.
![]()
Ja, was inderdaad leuk werkje met di Mama die een oogje op mij had. Maar ik val (nog) niet op vrouwen van boven de 60.quote:Wat leuk dat dat kon, zelf pasta maken
Ja, staat ook op 1 van de top-10 van bezienswaardigheden van Umbrië. Er indrukwekkend gebouw.quote:Die gestreepte cathedraal heeft wel een mooie façade zeg
Ik wil er zo eentje kopen, maar in Nederland moet je daarvoor een motorrijbewijs hebben.quote:Die vespa's
De geur en de smaak is zo uniek dat je die niet echt kunt omschrijven of kunt vergekijken met andere zaken.quote:Wat zit er verder in dat pannetje met ei? En waarom in een pannetje?Oh wacht, truffel.
Is dat lekker? Waar smaakt het naar? Volgens mij heb ik dat hier in de SC wel eens vaker gevraagd, maar was het nogal moeilijk te omschrijven.
Leuke buikjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Kwam nog een leuke foto van de generale voor de show van juni tegen
(als jullie geen foto's meer willen zien moeten jullie het zeggen)
Zwaarddans van de showgroep, ziet er lening en gevaarlijk uit
[ afbeelding ]
TNG niet hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zooo lang niet meer gezien!! P heeft het een keer voor me mee gebracht toen hij kwam logeren. Heb ook TNG gekregen op schijf, maar daar moeten we eerst nog een houder voor regelen voor we dat kunnen aflezenTNG vind ik het aller tofste..
Oh shoot.. nah ja, Voyager is ook heel ergquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TNG niet hoorVoyager
TNG heb ik nooit gedownload. Moet ik nog een keer doen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh shoot.. nah ja, Voyager is ook heel erg![]()
Maar vanaaf eerst DS9
Jullie zaten te twijfelen over de lange of korte reis toch? Dit was de korte? Volgens mij wel een goede keuze gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef golfer het volgende:
Ik wil er zo eentje kopen, maar in Nederland moet je daarvoor een motorrijbewijs hebben.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net 1.5 uur door Delft gesjokt in een laag tempo en daarmee 480 kcal verbrandDat had ik niet verwacht
Ik weet niet hoelang die andere wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie zaten te twijfelen over de lange of korte reis toch? Dit was de korte? Volgens mij wel een goede keuze gemaakt
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga weer lekker zwemmen op dinsdag & fietsen naar koor aankomende week
wat hebben ze allemaal mooi lang haarquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Kwam nog een leuke foto van de generale voor de show van juni tegen
(als jullie geen foto's meer willen zien moeten jullie het zeggen)
Zwaarddans van de showgroep, ziet er lening en gevaarlijk uit
[ afbeelding ]
Is het toch minder geworden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net 1.5 uur door Delft gesjokt in een laag tempo en daarmee 480 kcal verbrandDat had ik niet verwacht
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat hebben ze allemaal mooi lang haar
een van de vele redenen waarom ik niet buikdansquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja
Sowieso zijn ze allemaal veelste mooimaar dat is ook wel het zelfvertrouwen wat je moet uitstralen bij deze soort dans
Ja. Iets. Ik heb de tool wat uit laten rekenen en het GPS-conversietooltje kwam met een lager aantal uit. Dus dat lagere maar gepaktquote:
Dun haar is niet erg, als je het maar veel hebt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een van de vele redenen waarom ik niet buikdansmaar jemig, ik vind lang haar zó mooi
ben daar zó jaloers op! Als ik dat zou laten groeien dan zou 't er niet uitzien..
ontzettend dun haar heb ik en nou ja, geen succesverhaal. Maar Isabeau bijvoorbeeld, die heeft ook zulk prachtig haar
![]()
Nog steeds een mooi getalquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Iets. Ik heb de tool wat uit laten rekenen en het GPS-conversietooltje kwam met een lager aantal uit. Dus dat lagere maar gepaktNiet te optimistisch rekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |