Aha, nooit geweten eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Arabische muziek klinkt voor ons vals omdat ze noten gebruiken die wij normaal nooit gebruiken. Ze maken namelijk ook gebruik van kwart noten waar wij alleen hele en halve kennen. Dat lijkt voor ons soms vals te zijn, maar is het dus niet. Het is dus niet gewoon een kwestie van gewoon je gitaar vals stemmen
om je vraag uit het vorig topic te beantwoorden: denk niet dat er veel klassiek akoestisch spelende gitaristen in het topic zijn (oke, ze kunnen het waarschijnlijk wel naast het elektrische werk...)quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Idd niet zo heel handig van mij om te spammen in post 298 van een topic.
Nouja, hopelijk is het nuttig voor een beginnende gitarist.
Weer geen Dean in het topic...quote:
Surfin' With The Alien van Joe Satriani natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik moet in Februari muziekeindexamen doen en daarvoor zoek ik een instrumentaal gitaarstuk. Kunnen jullie me daarmee helpen?
Ik heb sinds December 2008 les en speel vooral Blues Tracks(voor het solowerk).
Had al van iemand Santana-Flor d'Luna(moonflower) als tip gekregen, maar er zit een deel in dat mij nog te snel lijkt.
Spijtig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
om je vraag uit het vorig topic te beantwoorden: denk niet dat er veel klassiek akoestisch spelende gitaristen in het topic zijn (oke, ze kunnen het waarschijnlijk wel naast het elektrische werk...)
Ik ben van huis uit klassiek gitarist, ben vorig jaar begonnen met elektrische les.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Idd niet zo heel handig van mij om te spammen in post 298 van een topic.
Nouja, hopelijk is het nuttig voor een beginnende gitarist.
Hoe doen jullie het toch!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef guitarist het volgende:
11e show: Utrecht - Ekko bevestigd. Nu klaar met spammen!
Wat voor klassieke stukken speel jij dan zoal? Ik ben me aan het voorbereiden op mijn D-examen eind dit jaar, ga wat van Villa-Lobos en Albéniz spelen, rest moet ik nog uitzoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spijtig.Ik vind het mooi om tango's en klassieke stukken te spelen.
Omgeschreven Piazzolla-stukken en Bach.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor klassieke stukken speel jij dan zoal? Ik ben me aan het voorbereiden op mijn D-examen eind dit jaar, ga wat van Villa-Lobos en Albéniz spelen, rest moet ik nog uitzoeken.
Ook mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omgeschreven Piazzolla-stukken en Bach.
Deze vind ik ook mooi. Vals Venezolano no 2 van Antonio Lauro.quote:
Errug mooi inderdaad! Misschien ga ik die wel op m'n D-examen doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze vind ik ook mooi. Vals Venezolano no 2 van Antonio Lauro.
Ik heb trouwens D diploma voor piano gedaan.Vond ik meevallen in vergelijking met C, die vond ik erg pittig. Had het idee dat ze het allemaal wel goed vonden toen ik voor D afspeelde
Succes met het afspelen en de theorie voor D
Komt goed, het is ook het festival waar ik in de organisatie zit. En de cd komt vanavond 'uit'quote:
Muziekschool bedoelen we boeng spange boiiiiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef blckbb het volgende:
Ik hoef voor muziek geen examen te doen volgens mij, zelfs geen theorie(Middelbare school dan he
)
Ik zit wel sterk te neigen naar een opleiding in de muziek (Opleiding Muziekleraar)
Ja, bij D ook nog theorie, maar dat vond ik makkelijker en korter dan Cquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Errug mooi inderdaad! Misschien ga ik die wel op m'n D-examen doen. En ach, ze laten je niet je D-examen doen als je er nog niet aan toe bent (lijkt me). Had jij nog theorie dan? Ik krijg dat godzijdank niet
iek snap okequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Muziekschool bedoelen we boeng spange boiiii![]()
ik zit ook op mn werkquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:49 schreef Under_Score het volgende:
boh, zin om te spelen, maar moet zo werken
Je kunt ook wel conservatorium doen etc. als je niet eens muziek op school hebt gehad toch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef blckbb het volgende:
Ik hoef voor muziek geen examen te doen volgens mij, zelfs geen theorie(Middelbare school dan he
)
Ik zit wel sterk te neigen naar een opleiding in de muziek (Opleiding Muziekleraar)
Uh, neequote:Op zaterdag 18 september 2010 08:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen verkeerde keuze lijkt me. Hebben jullie ook een toetsenist dan?
Die andere gitarist is steengoed. En die zangers zijn ook wel ok. Verder nog geen bassist of drummer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:39 schreef Cynic het volgende:
tab van dat nummer:
http://www.911tabs.com/link/?2296889
Amorphis is niet echt een makkelijke band om te coveren, heb je er een beetje een goede band bij dan Dean?
Juist. Ingewikkelde rommel. Ik kan niet eens ontdekken welke stemming ze spelen.quote:
Eens kijken, bedankt voor de linksquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier heb je niks aan?
http://www.911tabs.com/tabs/a/amorphis/black_winter_day_tab.htm
Ik zou het zooooo graag willen kunnen maar zoveel tijd heb ik ook weer niet om te oefenenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
om je vraag uit het vorig topic te beantwoorden: denk niet dat er veel klassiek akoestisch spelende gitaristen in het topic zijn (oke, ze kunnen het waarschijnlijk wel naast het elektrische werk...)
Vast wel, maar muziek op school is altijd handig en het zal ook wel van pas komen bij de toelatingstoetsquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je kunt ook wel conservatorium doen etc. als je niet eens muziek op school hebt gehad toch.
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe 'ie bevaltquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef guitarist het volgende:
Weekendje te leen: http://twitpic.com/2pmo0p![]()
![]()
Leuk. Je Deville gaat weg. Lijkt mij wel leuk. Komt wat meer richting het MK geluid (die speelt zelf een hotrod deluxe o.i.d.). Is waarschijnlijk alleen te groot/duur. De VS265 is ook te groot eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef guitarist het volgende:
Weekendje te leen: http://twitpic.com/2pmo0p![]()
![]()
Eensch. Een mooie hollowbody blckbb??quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Haal wel even die BC Rich uit de OP
Gernequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk. Je Deville gaat weg. Lijkt mij wel leuk. Komt wat meer richting het MK geluid (die speelt zelf een hotrod deluxe o.i.d.). Is waarschijnlijk alleen te groot/duur. De VS265 is ook te groot eigenlijk.
[..]
Eensch. Een mooie hollowbody blckbb??
GAS en geld zijn bij mij nooit een goede combinatie geweestquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef The_Dean het volgende:
Nogsteeds jammer dat ik nooit echt het geld er voor heb gehad
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndromequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb iets gemist hier ooit. Wat is GAS?![]()
ah, ik geloof dat ik hier ook een milde variant van heb...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome
Ja, helaas. Maar ik doe er niet aan mee. Gewoon de site en de MySpace. Wie wat anders wil doet het zelf maar, daarom doet de zanger een hyves en de drummer een facebook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook al vind je het intens kut, je kan er toch niet omheen
is you twit face geen goede bandnaam dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe is dat als ontwerp voor de website van nieuwe band ?
[ afbeelding ]
Aangezien toch alles via sociale media gaat zijn sites toch overrated
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
is you twit face geen goede bandnaam dan?
Zoals een rijbewijsquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef Aresdreams het volgende:
het is een kwestie van prioriteiten stellen met GAS, soms zijn er belangrijkere dingen om voor te sparen,en die dingen kunnen dan ook nog eens heel fucking duur zijn ook :S
Who Need Guitars?quote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het liefst 2 of 3 lettergrepen max
Vinnie Vaseline and the Penetratorsquote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het liefst 2 of 3 lettergrepen max
quote:Op zondag 19 september 2010 01:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vinnie Vaseline and the Penetrators
Klownrape
bijvoorbeeld, of trouwen, dat wil ook wel eens erg duur zijn...quote:Op zondag 19 september 2010 01:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zoals een rijbewijs![]()
Tot mijn 18e zit een nieuw gitaartje er nog niet in![]()
Tenzij ik m'n Ibi verkoop dan
Maar volgens mij heb je daar helemaal niks aan, da's in een bandsituatie live helemaal niet toe te passen. Ik heb op mijn 19" Digitech ding ook een reverse en timewarp functie. Erg grappig, maar daar blijft het dan ook wel bij...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik zit hier een beetje op te gassen. Die Reverse-functie vind ik zo tof
Social mediaquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, helaas. Maar ik doe er niet aan mee. Gewoon de site en de MySpace. Wie wat anders wil doet het zelf maar, daarom doet de zanger een hyves en de drummer een facebook.
Maak je na mijn opmerking ineens grunge?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver wat is een bandnaam verzinnent och kut
Iemand ideeen ?
stijl: Grunge
Dat riep ik daarvoor ook alquote:Op zondag 19 september 2010 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maak je na mijn opmerking ineens grunge?.
Bij grunge kun je gewoon drie willekeurige woorden aan elkaar plakken en dan heb je een bandnaam, zoals Mother Love Bone en Stone Temple Pilots.
Ik speel toch niet in een bandquote:Op zondag 19 september 2010 09:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je daar helemaal niks aan, da's in een bandsituatie live helemaal niet toe te passen. Ik heb op mijn 19" Digitech ding ook een reverse en timewarp functie. Erg grappig, maar daar blijft het dan ook wel bij...
Je speelde in Skagen?quote:Op zondag 19 september 2010 10:41 schreef KaMo het volgende:
Optreden gister was erg geskaagd, het publiek vond ons goed en we hebben 10 cd's verkocht!
Sinds wanneer is Stone Temple Pilots grunge?quote:Op zondag 19 september 2010 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maak je na mijn opmerking ineens grunge?.
Bij grunge kun je gewoon drie willekeurige woorden aan elkaar plakken en dan heb je een bandnaam, zoals Mother Love Bone en Stone Temple Pilots.
saai!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe is dat als ontwerp voor de website van nieuwe band ?
[ afbeelding ]
Aangezien toch alles via sociale media gaat zijn sites toch overrated
Nou ja, ze halen hun inspiratie uit dezelfde Seattle oerscene.quote:Op zondag 19 september 2010 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Stone Temple Pilots grunge?
Hun naam is overigens niet helemaal willekeurig. De afkorting moest sowieso al STP worden want ze vonden die stickers zo tof
Hebben we het al met Dean over gehad. Ik wil een setje Crunchy Pafs denk ik (tenzij iemand een betere GFS versie van de SH-2 weet voor bij de hals). We wachten ff tot Deans bankrekening er aan toe isquote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
doet er iemand binnenkort nog een bestelling bij GFS? wil nieuwe pickups in me tele (welke?)
Trouwen is zo ouderwetsquote:Op zondag 19 september 2010 07:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of trouwen, dat wil ook wel eens erg duur zijn...
Ja, dat weer wel, al hebben hun laatste albums vrij weinig met grunge te maken.quote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, ze halen hun inspiratie uit dezelfde Seattle oerscene.
Klopt maar het klinkt in elk geval beter dan een paar andere opties die ze hadden. En Shirley Temples Pussy of Sticky Toiletpaper vond de platenmaatschappij niet echt geweldig.quote:En toch hebben ze zelf woorden verzonnen bij een bestaalde afkorting en 'Stone Temple Pilots' is niks.
Een setje Lil Punchers? Bij mij is dat een behoorlijke verbetering geweest.quote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
doet er iemand binnenkort nog een bestelling bij GFS? wil nieuwe pickups in me tele (welke?)
Niemands albums hebben nog iets met grunge te maken sinds 1995quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel, al hebben hun laatste albums vrij weinig met grunge te maken.
Zelfs de bands die tegenwoordig vaak genoemd worden als de eerste grungebands hadden in die tijd weinig met grunge te paken. Het is dat ze toevallig uit Seatle kwamen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niemands albums hebben nog iets met grunge te maken sinds 1995.
Braddie.quote:Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens, hoe verzinnen jullie toch die topic namen?
Ooit schrijf ik er een nummer overquote:Op zondag 19 september 2010 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Inspiratiebron sinds zijn eerste post hier.
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 19 september 2010 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Inspiratiebron sinds zijn eerste post hier.
Comrade Belsenquote:Op zondag 19 september 2010 15:18 schreef guitarist het volgende:
Het was eigenlijk oorkanker, maar vriend Belsen (heil) heeft het veranderd.
Ja, het is wel wat afgezwakt: Oorkanker doet pijn, maar oorpijn is nog geen oorkanker...quote:Op zondag 19 september 2010 15:18 schreef guitarist het volgende:
Het was eigenlijk oorkanker, maar vriend Belsen (heil) heeft het veranderd.
Ja, zoals Pearl Jam, Nirvana en Soundgardenquote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs de bands die tegenwoordig vaak genoemd worden als de eerste grungebands hadden in die tijd weinig met grunge te paken. Het is dat ze toevallig uit Seatle kwamen.
En Alice in Chainsquote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, zoals Pearl Jam, Nirvana en Soundgarden.
Zit je ineens in een death metal band ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja toch
Instuderen voor de andere band. is niet eens heel moeilijk, de slagpartij dan.
Ik wilde je na dat eerste nummer flink afbranden maar daarvoor waarschuwde je dus alquote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier staan een paar ideetjes geupload voor dingen die utigewerkt kunnen gaan worden.
http://www.chains-of-history.hyves.nl/
Dat is overigens niet de bandnaam dus
Eerste nummer kan je overslaan te rustig![]()
![]()
Hoe vinden jullie dat klinken, wat zijn de sterke/zwakker/kutte/goeie punten
Alvast bedankt![]()
Ohja de kwaliteit stelt niks voor uiteraard
Bedankt dat je ff geluisterd hebtquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wilde je na dat eerste nummer flink afbranden maar daarvoor waarschuwde je dus al.
Het 2e nummer heeft een lekker intro en de zang is ook lekker ruw (het refrein vind ik net wat minder, de zang is daar juist een beetje flauw/aanstellerig). De drum mag ook misschien wat duidelijker.
Het 3e nummer heeft ook een gaaf intro, daar hoor ik veel Muse in terug. Als de zang begint vind ik het minder, dat rustigere stuk daarna vind ik dan weer beter. Maar het lijkt nogal een hutspot te zijn van verschillende soorten muziek, misschien moet je het meer bij 1 (misschien 2) stijl(en) per nummer houden. De outro is trouwens weer erg lekker!
Het 4e vind ik een beetje saai maar die heb ik niet helemaal geluisterd.
Geen dankquote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je ff geluisterd hebt![]()
Ja het is zeg maar precies wat je zegt, nog veel dingen door elkaar, dat is ook ff wat we nu aan het doen zijn, kijken welke dingen goed vallen en samen komen. Beetje zoeken naar de stijl dus nog
Thnx
Ja dit is gewoon ff snel opgenomen, drum uit de computer enz. Gitaargeluid vind ik ook 100x niks enz maar het is puur om wat ideeen uit te werken.quote:Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen dank
Maar het klinkt alsof er een hoop potentie in zit, al mis ik wel de drum een beetje. Maar dat is natuurlijk een kwestie van afmixen.
Aaah ok! Veel succes iigquote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon ff snel opgenomen, drum uit de computer enz. Gitaargeluid vind ik ook 100x niks enz maar het is puur om wat ideeen uit te werken.
Het plan is begin 2011 te gaan optreden voor die tijd de studio in geweest zijn om een korte EP a 4 nummers op te nemen en dan er serieus mee aan de slag te gaan
Luistert lekker wegquote:Op zondag 19 september 2010 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, eindelijk staat onze demo online!
http://glorybox.bandcamp.com/album/glorybox-demo-2010
Hoor graag wat jullie vinden.
Nja, sommige stukjes.... ik weet het ook niet wat we precies zijn, maar wel vrij metal allemaalquote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zit je ineens in een death metal band ofzo?. Wel leerzaam voor je spel
.
Weer zo'n gehyped initiatief wat toch teveel lijkt op andere online players en uiteindelijk toch zal falen. De vraag is: wat gaat er eerder dood; BandCamp of de haakarmpjesscene?quote:Op maandag 20 september 2010 02:33 schreef The_Dean het volgende:
Wtf is Bandcamp nou weer ineens dan?
Yeah, Metal! Nou mooiquote:Op maandag 20 september 2010 02:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, sommige stukjes.... ik weet het ook niet wat we precies zijn, maar wel vrij metal allemaal
Een van onze eigen nummers zitten zelfs stukken black in...
En ja, ik leer in rap tempo wel dingen bij ja
Is het zo'n hype ja? Wij gebruiken het al jaren als player / hosting voor nummertjes. Maar er zijn tegenwoordig zoveel van dit soort dingen dat het echt niet zoveel meer uitmaakt wat je gebruikt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weer zo'n gehyped initiatief wat toch teveel lijkt op andere online players en uiteindelijk toch zal falen. De vraag is: wat gaat er eerder dood; BandCamp of de haakarmpjesscene?.
quote:
een probleem op internet is dat als er een site is die het bijzonder goed doet, dat kopieën van zulke sites als paddenstoelen uit de grond schieten. ( Zie de oneindige variaties van youtube, social networksites etc ) waardoor het allemaal nog onoverzichtelijker wordt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is het zo'n hype ja? Wij gebruiken het al jaren als player / hosting voor nummertjes. Maar er zijn tegenwoordig zoveel van dit soort dingen dat het echt niet zoveel meer uitmaakt wat je gebruikt.
30 euro korting op de nieuwprijs omdat het ding in de fik heeft gestaan!quote:
Leuk begin riffje! En die rustmaat erg gaaf, is zeker live leuk! En dat stuk erna lekkere melodie!quote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www12.speedyshare.com/files/24333037/download/stukje.mp3
Stukje muziek voor een nummer, geen zang dus en crappy kwaliteit uiteraard![]()
Is dat een beetje tof. Overgangen zijn nog niet echt relax
Cola in bierglazenquote:Op maandag 20 september 2010 17:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuk begin riffje! En die rustmaat erg gaaf, is zeker live leuk! En dat stuk erna lekkere melodie!
Owja filmpje van optreden:
thnxquote:Op maandag 20 september 2010 17:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuk begin riffje! En die rustmaat erg gaaf, is zeker live leuk! En dat stuk erna lekkere melodie!
Owja filmpje van optreden:
Maar je hebt ook geen band toch? Dan is het wel handig om op zijn minst een myspace te hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik gooi mijn meuk gewoon op youtube en dan vind ik het wel best, ik heb geen bandspace, myband, ourband, internetband, fietsband etc nodig
Nee, zo zingt hij gewoon. Heel bruikbaar in bepaalde nummersquote:Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
thnx
Tof gedaan lekker energiek dat soort dingenMaar forceert die zanger niet heel erg z'n stem, het klinkt raar onnatuurlijk ofzo.
Inderdaad, je hoeft het zelf niet tof te vinden, maar je moet toch mensen bereiken en dat gaat via dat soort spullen. Dus als band (als je het een beetje normaal wil aanpakken) kan je er niet omheenquote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen band toch? Dan is het wel handig om op zijn minst een myspace te hebben.
Enige schade is dat hij wat gebruikerssporen heeft, hij mist op 1 plekje een klein beetje lak, en hij heeft een paar kleine butsjes(gitaar is 5 jaar oud)quote:
Nee.quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet deze niet naar het nieuwe forum verplaatst worden?
FOK!kers maken muziek.
Wij maken herrie.quote:
Volgende topicje?quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Volgende topicje?
Wel kans dat sommige mensen het niet kunnen vinden dan!Ja en Braddie heeft 'm ook al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel materiaal heb om mee te vergelijken, behalve dan m'n oude gitaar van 150¤quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geyl! Ik wil ook nog een keer een strat in het wit met een maple halsHoe speelt zo'n MiM nou eigenlijk (antwoord mag je ook wel in het gitaristentopic posten)?
Ah ok. Naja ik moet er maar eens wat gaan bespelen in de gitaarwinkel. En idd, die kleurcombo man!quote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel materiaal heb om mee te vergelijken, behalve dan m'n oude gitaar van 150¤Maar ik zelf vind 'm lekker spelen. Al schijnt het dat de Classic Player-series betere MiM-strats zijn dan de gewone Classic-serie
Moet daarnaast ook stiekem bekennen dat ik, toen ik 'm in de winkel zag hangen, alleen deze nog maar wilde door de kleur. Olympic White met maple fretboard is voor mij nogal dé combo voor een strat
Jij wilde dan toch een Fender Deville o.i.d. weg doen? Hoeveel is zoiets waard?quote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef guitarist het volgende:
De Blackstar gaat het toch worden!Past super goed bij het band geluid.
Is een soort test om muzikanten bij elkaar te brengen ipv het gemengd te laten met topics als 'Welk nummer is dit' en de bekende artiesten-topicsquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Under_Score het volgende:
waarom hebben we tegenwoordig eigenlijk 2 muziek subfora's?
Nou kom, zó slecht is Brian nou ook weer nietquote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Verbaast me Guitarist, dat er zo'n goede sound uitkomt.
LOL!quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou kom, zó slecht is Brian nou ook weer niet![]()
.
Hij klinkt erg lekker, lijkt wel of hij standaard een beetje gecompressed is. Hij lijkt ook een wat breder dynamisch bereik te hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Verbaast me Guitarist, dat er zo'n goede sound uitkomt.
Goedzo.quote:
Alles houden en alles kopen!quote:
Strak plan!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef BoerBert het volgende:
Al je gear verkopen en dan een Two-Rock halen!
Dat was echt een bazig spel!quote:
Best game ever!quote:
Precies. En Braddie gaat dan een stukje posten waarin hij de tune van Turock op zijn RS speelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is een kwestie van de volgende daar te openen, toch?
Dan kunnen ze FMM ook niet meer ontkennen en moet het wel blijven!
Turock?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Precies. En Braddie gaat dan een stukje posten waarin hij de tune van Turock op zijn RS speelt.
Tevens, Braddie:
[ afbeelding ]
Ik zie een probleem...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als jij mij 500 euro geeft, geen probleem!
quote:
quote:
Nou ok omdat je het zo lief vraagt. PM je rekening nummer maar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als jij mij 500 euro geeft, geen probleem!
Done.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ok omdat je het zo lief vraagt. PM je rekening nummer maar!
Ih heb echt dringend 130 euro nodig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ok omdat je het zo lief vraagt. PM je rekening nummer maar!
Waarvoor? Ik heb ook zo'n 350 knaken nodig. Voor een Peavey 6505 combo 112.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ih heb echt dringend 130 euro nodig.
Auto?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Braddie het volgende:
Ik heb 3000euro nodig, maargoed... dat is niet gitaar gerelateerd
Yamaha Tyros 4 is aangekondigd, en wordt over 1-2 maanden officieel verkocht!.quote:
Ga lekker naar het bassistentopic danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Braddie het volgende:
Heb vandaag op m`n werk wat verbaasde blikken gekregen!.
We waren aan het bellen, en m`n baas(is bassist) nam de telefoon op, dus ik ging voor de grap even met de Fender Jazzbass(fretloos) klooien, en op een gegeven moment waren we met z`n 3e aan het jammen(ik op bas/gast op m`n Brian May Special/Gast op Keyboard). speelde we I Wish.
Op een gegeven moment komt m`n baas terug die zegt " geweldig heeeeee... Hij speelt net 3 weken bas"
Toen keken die gasten verbaast, en gaven me complimentjes dat het vrij pittig is om die bas lijn te spelen, en om uberhaupt met 3 weken zo te kunnen bassen!
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ga lekker naar het bassistentopic dan
loop een gitaar zaak in, kijk wat rond, probeer wat gitaren en koop de gene die je het meest ligt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Nmusic het volgende:
Hallo Gitaristen!
Ik zoek een leuke nieuwe akoestische gitaar, mijn budget is 500 - 600 euro, weten jullie toevallig nog een leuke gitaar in die prijsklasse?
Ik zoek btw een staalsnarige gitaar.
En als je zelf totaal geen ervaring hebt met gitaren, neem dan iemand mee die dat wel heeft!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
loop een gitaar zaak in, kijk wat rond, probeer wat gitaren en koop de gene die je het meest ligt.
Ik neem hem een keer per week mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik neem mijn gitaar ook altijd mee naar mijn werk.
Mijn LAG Spring doet het al 3 jaar prima!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Nmusic het volgende:
Hallo Gitaristen!
Ik zoek een leuke nieuwe akoestische gitaar, mijn budget is 500 - 600 euro, weten jullie toevallig nog een leuke gitaar in die prijsklasse?
Ik zoek btw een staalsnarige gitaar.
Mooi merk is dat, LAGquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mijn LAG Spring doet het al 3 jaar prima!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Blijft die niet heel erg haken enzo?
Ook leuk om met je band volledig akoestisch in de huiskamer ofzo bier hup jammen ding doe slagje daar hier in het wilde weg en dan komt er uiteindelijk toch iets van een basis uit en daar baseer je weer een nummer op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:57 schreef Cynic het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond eindelijk een passend solo-dingetje heb bedacht voor één van de nummers van mijn andere bandje. Ik had al een paar keer eerder iets bedacht dat helemaal nergens naar klonk en laten we het over mijn improvisatietalent al helemaal maar niet hebben
Frustrerend gedoe, dat muziek maken...
Die basis geloof ik wel, dat zit wel goed. Het afmaken en ervoor zorgen dat het écht een goed nummer is dat goed loopt vind ik het lastige op het moment. Ik jamvaak met onze gitariste, genoeg stukjes voor nummers op die manier. Mijn ene bandje waarin ik zing en gitaarspeel heeft geen website ofzo (terwijl ik daar al 15 jaar in speel inmiddels), mijn andere bandje staat op www.the-wounded.nl of www.myspace.com/thewoundednlquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ook leuk om met je band volledig akoestisch in de huiskamer ofzo bier hup jammen ding doe slagje daar hier in het wilde weg en dan komt er uiteindelijk toch iets van een basis uit en daar baseer je weer een nummer op.
Hoe heet de website van je band ? Jij woont hier in de buurt dus dan kan ik een keer komen kijken of hebben jullie geen gigs op de planning?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n downer instrument
Als jullie Smells Like Teen Spirit spelen kom ik ook weer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die basis geloof ik wel, dat zit wel goed. Het afmaken en ervoor zorgen dat het écht een goed nummer is dat goed loopt vind ik het lastige op het moment. Ik jamvaak met onze gitariste, genoeg stukjes voor nummers op die manier. Mijn ene bandje waarin ik zing en gitaarspeel heeft geen website ofzo (terwijl ik daar al 15 jaar in speel inmiddels), mijn andere bandje staat op www.the-wounded.nl of www.myspace.com/thewoundednl
We hebben niet zo gek veel staan op het moment, maar we spelen in december is Assen. Met IKC
Die spelen we vast wel, tenzij we maar 20 minuten mogen spelen ofzo. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jullie Smells Like Teen Spirit spelen kom ik ook weer.
Dat nummer is zo goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die spelen we vast wel, tenzij we maar 20 minuten mogen spelen ofzo. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.
Jij bent een downerinstrument!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n downer instrument
BEET!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij bent een downerinstrument!.
Doe ik ook regelmatig maar ze moeten er wel met hun poten afblijven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik neem mijn gitaar ook altijd mee naar mijn werk.
Ik?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef brother52 het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die aan mijn gitaren mogen komen.
Nee, jij bent dat niet gewend, jij zou hem stuk maken!quote:
Ja, jij welquote:
Minder dan jij, henkquote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, jij bent dat niet gewend, jij zou hem stuk maken!
Goedkoop Chinees brandhout.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
That this can:
Link
En dit prijs: $1,02, verzendkosten: $311,75![]()
Link
Nep.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
That this can:
Link
En dit prijs: $1,02, verzendkosten: $311,75![]()
Link
Wel goedkoop.quote:
Ah, ik heb een nóg goedkopere Chinese kopie van dat ding, maar die heeft dat heel soms ook. (hebben ze dat toch goed gekopieerdquote:Op woensdag 22 september 2010 18:03 schreef thettes het volgende:
Iemand ervaring met zo'n goedkoop Behringer Guitar Link dingetje? Bij mij kraakt ie als een malle, of ik nu de bijbehorende driver of asio4all gebruik, en of ik nu enkel guitar rig of ableton met guitar rig gebruik.
Ligt niet aan de kabel of gitaar want op een amp klinkt het wel gewoon zoals het hoort.
Heb het ding helemaal bij thomann besteld, dus even terug naar de winkel zit er ook niet meteen in.
Lijkt me meer een klusje voor een houtbewerker/gitaarexpert en dan is het nog te hopen of het te repareren is.. Moet het ook speelbaar zijn of..?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Blinker het volgende:
Gvd...
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit te maken is? Hoop het wel, want het is een soort erfstuk.
Als dat even zou kunnen welquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me meer een klusje voor een houtbewerker/gitaarexpert en dan is het nog te hopen of het te repareren is.. Moet het ook speelbaar zijn of..?
Ik ga dit weekend wel even rondbellen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef blckbb het volgende:
neem 'm mee naar de expert en vraag wat hij ermee kan, ik durf je zo niet te zeggen of hij weer speelbaar kan worden... Zit wel een prijskaartje aan denk ik zo
Hoe de neuk is dat gebeurd?!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Blinker het volgende:
Gvd...
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit te maken is? Hoop het wel, want het is een soort erfstuk.
En wat zou dat ongeveer kosten?
Ik had er net opgespeeld en ik legde 'm naast me neer in een hoek. Alleen in die kamer ligt laminaat en ik tikte 'm per ongeluk licht aan. Hij viel vlak op de grond en de hals brak direct af. Erg vreemd, want hij viel helemaal niet hard neer. Misschien net verkeerd terecht gekomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe de neuk is dat gebeurd?!.
De Guitarbox in Meppel doet dat soort dingen vaak!! Hij lijmt regelmatig gibsons en epiphones, zie je na de tijd bijna niks meer van!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel even rondbellen.
Nog een plaatje
[ afbeelding ]
ziet er wel uit als een nette breuk met minimale splintering, dus zou het wel redelijk repareerbaar moeten zijn. geen idee wat zoiets kost. hoop dat het goed komtquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel even rondbellen.
Nog een plaatje
[ afbeelding ]
Ojee wattan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Zo, tijd voor een nieuwe top, volgens mij is mijn Marshall aan het afsterven
Wel een goed GAS-excuusquote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Eerst elke keer dikke brom bij het aanzetten. Brom die steeds minder goed weg te meppen was, en nu valt chronisch het halve vermogen weg.
Morgen maar weer eens openschroeven...
Valvestate 100, buisje in de voortrapquote:
Ik kan het wel makenquote:
Niet zwaar genoeg!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Wat is dat en wat kost dat?
Oh wacht, die Fender Combo toch? Ben niet zo van de combo's
Het kan zwaarderquote:Op woensdag 22 september 2010 23:09 schreef guitarist het volgende:
Wat nou niet zwaar, dat ding is niet te tillen.
Oh? Da's een slechte zaak...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valvestate 100, buisje in de voortrap
Maar de buis is goed, en contacten zijn schoon
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Deepthroat is niet meer wat het geweest is he brian
dat is sneuquote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
FUUUU nog 2 maanden langer moeten wachten omdat ze het niet op voorraad hebben.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poe poequote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef Braddie het volgende:
[TK] MXR Phaser!
MXR Phase 100 uit 1974!
Een MXR Phase 100 uit '74, kom je ook niet iedere dag tegen op de virtuele snelweg.quote:
In 1974 was ik nog niet eens geboren man.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:28 schreef Braddie het volgende:
Ik weet niet wat er precies zo bijzonder aan is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |