Niemands albums hebben nog iets met grunge te maken sinds 1995quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel, al hebben hun laatste albums vrij weinig met grunge te maken.
Zelfs de bands die tegenwoordig vaak genoemd worden als de eerste grungebands hadden in die tijd weinig met grunge te paken. Het is dat ze toevallig uit Seatle kwamen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niemands albums hebben nog iets met grunge te maken sinds 1995.
Braddie.quote:Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens, hoe verzinnen jullie toch die topic namen?
Ooit schrijf ik er een nummer overquote:Op zondag 19 september 2010 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Inspiratiebron sinds zijn eerste post hier.
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 19 september 2010 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Inspiratiebron sinds zijn eerste post hier.
Comrade Belsenquote:Op zondag 19 september 2010 15:18 schreef guitarist het volgende:
Het was eigenlijk oorkanker, maar vriend Belsen (heil) heeft het veranderd.
Ja, het is wel wat afgezwakt: Oorkanker doet pijn, maar oorpijn is nog geen oorkanker...quote:Op zondag 19 september 2010 15:18 schreef guitarist het volgende:
Het was eigenlijk oorkanker, maar vriend Belsen (heil) heeft het veranderd.
Ja, zoals Pearl Jam, Nirvana en Soundgardenquote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs de bands die tegenwoordig vaak genoemd worden als de eerste grungebands hadden in die tijd weinig met grunge te paken. Het is dat ze toevallig uit Seatle kwamen.
En Alice in Chainsquote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, zoals Pearl Jam, Nirvana en Soundgarden.
Zit je ineens in een death metal band ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja toch
Instuderen voor de andere band. is niet eens heel moeilijk, de slagpartij dan.
Ik wilde je na dat eerste nummer flink afbranden maar daarvoor waarschuwde je dus alquote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier staan een paar ideetjes geupload voor dingen die utigewerkt kunnen gaan worden.
http://www.chains-of-history.hyves.nl/
Dat is overigens niet de bandnaam dus
Eerste nummer kan je overslaan te rustig![]()
![]()
Hoe vinden jullie dat klinken, wat zijn de sterke/zwakker/kutte/goeie punten
Alvast bedankt![]()
Ohja de kwaliteit stelt niks voor uiteraard
Bedankt dat je ff geluisterd hebtquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wilde je na dat eerste nummer flink afbranden maar daarvoor waarschuwde je dus al.
Het 2e nummer heeft een lekker intro en de zang is ook lekker ruw (het refrein vind ik net wat minder, de zang is daar juist een beetje flauw/aanstellerig). De drum mag ook misschien wat duidelijker.
Het 3e nummer heeft ook een gaaf intro, daar hoor ik veel Muse in terug. Als de zang begint vind ik het minder, dat rustigere stuk daarna vind ik dan weer beter. Maar het lijkt nogal een hutspot te zijn van verschillende soorten muziek, misschien moet je het meer bij 1 (misschien 2) stijl(en) per nummer houden. De outro is trouwens weer erg lekker!
Het 4e vind ik een beetje saai maar die heb ik niet helemaal geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |