En als je zelf totaal geen ervaring hebt met gitaren, neem dan iemand mee die dat wel heeft!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
loop een gitaar zaak in, kijk wat rond, probeer wat gitaren en koop de gene die je het meest ligt.
Ik neem hem een keer per week mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik neem mijn gitaar ook altijd mee naar mijn werk.
Mijn LAG Spring doet het al 3 jaar prima!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Nmusic het volgende:
Hallo Gitaristen!
Ik zoek een leuke nieuwe akoestische gitaar, mijn budget is 500 - 600 euro, weten jullie toevallig nog een leuke gitaar in die prijsklasse?
Ik zoek btw een staalsnarige gitaar.
Mooi merk is dat, LAGquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mijn LAG Spring doet het al 3 jaar prima!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Blijft die niet heel erg haken enzo?
Ook leuk om met je band volledig akoestisch in de huiskamer ofzo bier hup jammen ding doe slagje daar hier in het wilde weg en dan komt er uiteindelijk toch iets van een basis uit en daar baseer je weer een nummer op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:57 schreef Cynic het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond eindelijk een passend solo-dingetje heb bedacht voor één van de nummers van mijn andere bandje. Ik had al een paar keer eerder iets bedacht dat helemaal nergens naar klonk en laten we het over mijn improvisatietalent al helemaal maar niet hebben
Frustrerend gedoe, dat muziek maken...
Die basis geloof ik wel, dat zit wel goed. Het afmaken en ervoor zorgen dat het écht een goed nummer is dat goed loopt vind ik het lastige op het moment. Ik jamvaak met onze gitariste, genoeg stukjes voor nummers op die manier. Mijn ene bandje waarin ik zing en gitaarspeel heeft geen website ofzo (terwijl ik daar al 15 jaar in speel inmiddels), mijn andere bandje staat op www.the-wounded.nl of www.myspace.com/thewoundednlquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ook leuk om met je band volledig akoestisch in de huiskamer ofzo bier hup jammen ding doe slagje daar hier in het wilde weg en dan komt er uiteindelijk toch iets van een basis uit en daar baseer je weer een nummer op.
Hoe heet de website van je band ? Jij woont hier in de buurt dus dan kan ik een keer komen kijken of hebben jullie geen gigs op de planning?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n downer instrument
Als jullie Smells Like Teen Spirit spelen kom ik ook weer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die basis geloof ik wel, dat zit wel goed. Het afmaken en ervoor zorgen dat het écht een goed nummer is dat goed loopt vind ik het lastige op het moment. Ik jamvaak met onze gitariste, genoeg stukjes voor nummers op die manier. Mijn ene bandje waarin ik zing en gitaarspeel heeft geen website ofzo (terwijl ik daar al 15 jaar in speel inmiddels), mijn andere bandje staat op www.the-wounded.nl of www.myspace.com/thewoundednl
We hebben niet zo gek veel staan op het moment, maar we spelen in december is Assen. Met IKC
Die spelen we vast wel, tenzij we maar 20 minuten mogen spelen ofzo. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jullie Smells Like Teen Spirit spelen kom ik ook weer.
Dat nummer is zo goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die spelen we vast wel, tenzij we maar 20 minuten mogen spelen ofzo. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.
Jij bent een downerinstrument!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n downer instrument
BEET!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij bent een downerinstrument!.
Doe ik ook regelmatig maar ze moeten er wel met hun poten afblijven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik neem mijn gitaar ook altijd mee naar mijn werk.
Ik?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef brother52 het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die aan mijn gitaren mogen komen.
Nee, jij bent dat niet gewend, jij zou hem stuk maken!quote:
Ja, jij welquote:
Minder dan jij, henkquote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, jij bent dat niet gewend, jij zou hem stuk maken!
Goedkoop Chinees brandhout.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
That this can:
Link
En dit prijs: $1,02, verzendkosten: $311,75![]()
Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |