quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Boudibou het volgende:
Wat dat betreft ben ik nog een noob ja,, heb maar een x eerder een topic geopend.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:41 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ander keertje dan maar.Met mijn gekneusde enkel wil het ook niet echt.
mij lukt het ook nog steeds niet goed , hoewel ik het wel gekend heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet als ik de OP moet copy pasten of typen of whatever..
Wat dat betreft ben ik nog een noob ja,, heb maar een x eerder een topic geopend.
Dat moet je ook helemaal niet doen met mobiel. Dat doet een mod wel voor je.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet als ik de OP moet copy pasten of typen of whatever..
Bezemwagens zijn het.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal niet doen met mobiel. Dat doet een mod wel voor je.
Ahaa,,dus gewoon een TT en vervolgens komt een mod de OP goed maken? Weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal niet doen met mobiel. Dat doet een mod wel voor je.
Haha,,schattig hequote:
klopt... ik heb geen verstand van huizen uitkiezen.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:25 schreef kitao het volgende:
Dat laatste heeft dan niet veel geholpen toch als je je nu nog steeds zo voelt?
kijk , je klikt nieuw topic aan , dan krijg je een keuze menu , liefde en relatie meen ik , dan verzin je een titel met de tekst [Singles]... en die post je dan gewoon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,dus gewoon een TT en vervolgens komt een mod de OP goed maken? Weten we dat ook weer
doe waar je gelukkig van wordtquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,schattig he.
Koedzjikoe is btw van mij!Dat hoor ik bij jou te doen, met je zachte wangen. Koedzjikoe
Haha,,van zachte wangen bij leuke meiden word ik wel vrolijk jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe waar je gelukkig van wordt
Elke keer als ik jou zie moet ik aan De Jeugd van Tegenwoordig denken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,van zachte wangen bij leuke meiden word ik wel vrolijk ja. Beetje een wangenfetisj,,lekker zacht, lekkerr
.
Pas op wat je zegtquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe waar je gelukkig van wordt
10cm kwijt zijn zou net iedereen blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef -Engel- het volgende:
Oja en ik ben weer terug van de sportschool![]()
heb slechts mijn 2 rondjes en een beetje gedaan
en ik ben 10cm kwijt !!!! Sinds de laatste meting.....
ik moet alleen vaker komen dan 1 keer per 2 weken
Ja, dat bedoelde ik ja. Tnx voor het uitleggen. Gewoon ervoor zorgen dat ik niet als laatste post dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:07 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk , je klikt nieuw topic aan , dan krijg je een keuze menu , liefde en relatie meen ik , dan verzin je een titel met de tekst [Singles]... en die post je dan gewoon.
en ik ben dan nog zo vriendelijk de vorige OP te quotten dus hoeven ze alleen nog maar even de afbeelding te corrigeren.
en ps , door het quotten is volgens mij de OP steeds korter geworden , ik meen dat die voorheen zowat een halve bladzijde besloeg..
Ja leuk , je ging net weg toen ik een praatje wilde maken...mooi is dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef -Engel- het volgende:
Oja en ik ben weer terug van de sportschool![]()
heb slechts mijn 2 rondjes en een beetje gedaan
en ik ben 10cm kwijt !!!! Sinds de laatste meting.....
ik moet alleen vaker komen dan 1 keer per 2 weken
Moguhquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:10 schreef YipYip het volgende:
'middag lieve singles en niet-singles
ik kan prima mensen terugfluiten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |